Estherquote:Op woensdag 7 december 2022 13:24 schreef puzziepie het volgende:
Mensen hebben dus wel gelogen , kinderachtig
Daar ga ik sowieso niet naar kijken .quote:
Kinderachtig vind ik , maar ik vind het sowieso raar dat ze niet wat meer stemmen heeft gekregen .Het was immers al duidelijk dat Isaac het ging worden, daarom had ze ook best wel wat stemmen mogen krijgenquote:
hoop dat eizak giga op zijn bakkes gaat de komende maandquote:
Zonder camera's dan hopelijk ... Dat boksen voor de sport sponsor kan me ook gestolen wordenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:27 schreef mangalie het volgende:
Hoop dat ie heel vaak en lang op zijn kantoor blijft zitten...
Interessant doen...En maar gluren..quote:Op woensdag 7 december 2022 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
Huisregels, inlog codes.. veel meer zal het niet zijn
[ afbeelding ]
Ik heb vreselijk gelachen om hunquote:Op woensdag 7 december 2022 13:28 schreef ledn81 het volgende:
Bebbel tegen Zoe : "Heb jij nog paracetamol"
Ja ik ookquote:Op woensdag 7 december 2022 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb vreselijk gelachen om hun![]()
![]()
Echt een genot om naar te kijken vannacht
Ze heeft zich er vanaf het begun bij neergelegd dat ze het toch niet ging winnen, en dan sta je idd al met 0-1 achterquote:Op woensdag 7 december 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat er niemand anders was die wilde, nu was het een vooraf een gelopen wedstrijd.
En nee, die schuur ernaast zal ik niet benoemen.
dat was ook echt duidelijk toen hij tegenover Erik stond te raaskallen...quote:Op woensdag 7 december 2022 13:29 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac is een natuurlijke leider dat zie je meteen want ook in dit geval klopt het plaatje al gelijk
Met de satisfyer in de weer...toch nog het 'gevoel' te hebben een leuke dag te hebben gehad...quote:
Blijft nog afwachten wat 'ie bedoeld met " effe terug, alles weer tot de Orde brengen "quote:Op woensdag 7 december 2022 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
dat was ook echt duidelijk toen hij tegenover Erik stond te raaskallen...
ik vind het dus geen natuurlijke leider, eerder een lafbek die door veel afluisteren en alles in de gaten houden, zijn strategie uitvoert. ,
maar dat is mijn mening
Ja zoiets dacht ik al?quote:Op woensdag 7 december 2022 13:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met de satisfyer in de weer...toch nog het 'gevoel' te hebben een leuke dag te hebben gehad...
Niet kaarten, geen rookwaar, geen drankjes...quote:Op woensdag 7 december 2022 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft nog afwachten wat 'ie bedoeld met " effe terug, alles weer tot de Orde brengen "
Gewoon mensen die lol maken , plezier hebben .. ik hou daar van ,quote:Op woensdag 7 december 2022 13:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Maar Babbel vraagt nu een compleet stripje aan Isaac, want JW heeft die nodig voor zijn schouderontsteking.
Geen Volle Tafels geen Feestenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niet kaarten, geen rookwaar, geen drankjes...
Zelfs GJ en Kim D hebben niet eens op haar gestemd , dat vind ik ook wel een tegenvallerquote:Op woensdag 7 december 2022 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
Je weet dat Zoe kansloos is dus stem dan tenminste op haar als je een speciale band met haar hebt zoals KimD, Mexx of GJ
scoopies kunnen ze krijgenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen Volle Tafels geen Feesten
ow dacht een briefquote:
Verplicht sporten. Op tijd naar bed.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen Volle Tafels geen Feesten
Orde En Regelsquote:Op woensdag 7 december 2022 13:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Verplicht sporten. Op tijd naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |