Niet charmantquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:39 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda vloekt meer als ze bij Jappie is.
Wanda neemt en flirt houding aan met sarcasme en grove taal.
Omdat ie verliefd isquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:37 schreef Deisyy het volgende:
Jappie ziet er een stuk beter uit dan een paar weken geleden, maar wat zit hij verliefd naar Wanda te kijken elke keer.
Geworden?quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:45 schreef puzziepie het volgende:
Alle managers zijn psycho geworden, eerst Martin, Maddy , Jeff en straks terror Isaac
Dat laatste, volgens mijquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:47 schreef puzziepie het volgende:
Heeft Wanda nu al met Jappie gesproken? Of houdt zij hem aan het lijntje met haar flirtgedrag?
Die motor stond niet in het boekquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper wil een ijsbaan? En zeker ook een ijsspeedway motor.
als je zelf ijsspeedway doet, lijkt me zo'n postzegeltje ijsbaan niet leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan hij rondjes draaien om zijn eigen as.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is wel waarquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:53 schreef Verida het volgende:
[..]
als je zelf ijsspeedway doet, lijkt me zo'n postzegeltje ijsbaan niet leuk.
hoe zou erik aan snoep moeten komen om uit te delen ?quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Over delen.. dat anderen alleen maar aannemen, maar niet uitdelen.
Sasha : Erik doet dat ook heel erg, maar dan met snoep. Wel altijd aannemen, maar niet zelf uitdelen.
of allergisch voor zijnquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:55 schreef puzziepie het volgende:
Gamba's ,kreeft etc .leuk voor mensen die dat niet lusten
Van het zakgeld nog en de M&Mquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe zou erik aan snoep moeten komen om uit te delen ?
Erik is een egoïstquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Over delen.. dat anderen alleen maar aannemen, maar niet uitdelen.
Sasha : Erik doet dat ook heel erg, maar dan met snoep. Wel altijd aannemen, maar niet zelf uitdelen.
Je hebt altijd wel mensen die iets niet lusten, daar wordt gewoon rekening mee gehoudenquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:55 schreef puzziepie het volgende:
Gamba's ,kreeft etc .leuk voor mensen die dat niet lusten
Iets met mensen bespreken had beter geweestquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel mensen die iets niet lusten, daar wordt gewoon rekening mee gehouden
Dan is het geen verrassing meerquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iets met mensen bespreken had beter geweest
wat nobel van Jeffquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel mensen die iets niet lusten, daar wordt gewoon rekening mee gehouden
geen snoep, maar ze kunnen dankzij Erik wel langer douchen met warm water.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe zou erik aan snoep moeten komen om uit te delen ?
edit : ze moeten wel heel erg goed zoeken om iets te vinden waar ze over kunnen klagen bij Erik![]()
Nee , maar ga dan na wat mensen lekker vinden of nietquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is het geen verrassing meer
Dat klopt ook niet helemaal natuurlijk .maar goedquote:
Ik lust dat ook niet, maar vind het op zich wel leuk idee om iets aparts te doen en zou er geen problemen mee hebben, eet dan wel wat andersquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , maar ga dan na wat mensen lekker vinden of niet
Kreeft en Gamba's is wel heel specifiek .
Hij doet er heel veel mensen een plezier mee, je kan nooit iedereen tevreden houdenquote:
dat moet er dan wel zijn, iets wat ook feestelijk is en een traktatiequote:Op dinsdag 6 december 2022 13:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik lust dat ook niet, maar vind het op zich wel leuk idee om iets aparts te doen en zou er geen problemen mee hebben, eet dan wel wat anders
Ik lust het ook niet en kreeg altijd wat anders . Maar dat komt omdat mensen daar rekening mee hielden en ook aan mij dachtenquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik lust dat ook niet, maar vind het op zich wel leuk idee om iets aparts te doen en zou er geen problemen mee hebben, eet dan wel wat anders
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij doet er heel veel mensen een plezier mee, je kan nooit iedereen tevreden houden
Ze hadden het zoveel beter kunnen hebben als hij niet zoveel geld had weggesluisd naar zijn privé voorraad wijn en tabak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babette en Wendy over Jeffrey en Kim - 5 december 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |