Daar ging m’n mooie TTquote:
En nog niet gevonden?quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:59 schreef freaky40 het volgende:
Niets meer over de tondeuse gehoord vanavond? In de TV uitzending werd de plek onthuld waar hij zou moeten liggen. Inderdaad, Maddy heeft hem verstopt bij de hottub tussen of bij het hout.
Leuk klusje voor Isaac.quote:
Is het bed ontmanteldquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:58 schreef spapaars het volgende:
Martin zal wel tevreden zijn dat Kenzy niet meer boven hem ligt, zo is hij veel beter zichtbaar voor de camera's.
Iets met odols en vuur. Maar volgende keer weerquote:
Daar waar Isaac de tabak heeft gelegd?quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:59 schreef freaky40 het volgende:
Niets meer over de tondeuse gehoord vanavond? In de TV uitzending werd de plek onthuld waar hij zou moeten liggen. Inderdaad, Maddy heeft hem verstopt bij de hottub tussen of bij het hout.
Als het zo is dan denk ik dat het ook onmiddellijk stopt.quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ik lees toch weer bijzondere dingen. Rond oud en nieuw zou de prijzenpot gehalveerd worden en komt er een tweede groep van 25 deelnemers.JA VAST
Stel je voor dat ze bb eraan hangen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het zo is dan denk ik dat het ook onmiddellijk stopt.
Mooi zo!!! nog meer in de picture.quote:
Scheelt weer voor Videoland, die kunnen het bij 2 streams houden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze bb eraan hangen.
Breng ze even op ideeën.quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze bb eraan hangen.
Wat een BS. Klopt helemaal niets van.quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ik lees toch weer bijzondere dingen. Rond oud en nieuw zou de prijzenpot gehalveerd worden en komt er een tweede groep van 25 deelnemers.JA VAST
Dat is nooit weg geweest. Ben wel benieuwd of er ontwikkelingen zijn en of er wat veranderd is.quote:
Tuurlijk klopt dat niet. Mensen zijn echt debiel geworden. Ze denken dat 25 mensen die eerst niet door de selectie nu alsnog in de game komen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een BS. Klopt helemaal niets van.
quote:
Dat gerucht ken ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tuurlijk klopt dat niet. Mensen zijn echt debiel geworden. Ze denken dat 25 mensen die eerst niet door de selectie nu alsnog in de game komen.
Zal wel, misschien wat nieuwe kleurtjes.quote:
Nu welquote:
En nieuw gesponsord interieur, nieuwe douches, keuken etc.quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel, misschien wat nieuwe kleurtjes.
Enigste wat zeker is dat die Belg Peter Van de Veire er niet bij zal zijn, die is naar een andere omroep verhuist.
Nou ja, met nieuwe deelnemers erbij kan het wel weer even opgeschud worden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu wel
Ik kreeg screenshots door. Maar kan dat hier niet delen denk ik.
Eerste stuk werd hier vanmiddag over gepost , andere gedeelte ken ik nietquote:Op dinsdag 6 december 2022 01:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu wel
Ik kreeg screenshots door. Maar kan dat hier niet delen denk ik.
https://imgur.com/a/PSOZyN4quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerste stuk werd hier vanmiddag over gepost , andere gedeelte ken ik niet
Denk ook niet dat ze zo'n grote groep nieuwe bewoners gaan inzetten, moeten de kijkers die er zijn weer iedereen opnieuw leren kennen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerste stuk werd hier vanmiddag over gepost , andere gedeelte ken ik niet
Grappig hèquote:
Wat een aannames, en waarom het bedrag halveren vanwege slechte kijkcijfers? Ik snap het verband en de oplossing om dat bedrag te verlagen dan niet zo.quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:14 schreef puzziepie het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)ndbedrag-gehalveerd/
Dat lijkt mij ook ,juist als het een flop isquote:Op dinsdag 6 december 2022 01:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze zo'n grote groep nieuwe bewoners gaan inzetten, moeten de kijkers die er zijn weer iedereen opnieuw leren kennen.
Of het is niet waar, of het stopt gewoon.
Ik gok voor de optie dat het niet waar isquote:Op dinsdag 6 december 2022 01:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze zo'n grote groep nieuwe bewoners gaan inzetten, moeten de kijkers die er zijn weer iedereen opnieuw leren kennen.
Of het is niet waar, of het stopt gewoon.
Ho ho , ik roep het niet, het gaat rond , die link werd hier vanmiddag gepostquote:Op dinsdag 6 december 2022 01:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een aannames, en waarom het bedrag halveren vanwege slechte kijkcijfers? Ik snap het verband en de oplossing om dat bedrag te verlagen dan niet zo.
Wat een indianenverhaal. Waarom zou JdM BB in de weg gaan zitten, ze zijn zo goed als 1 bedrijf zometeen.quote:
Ik heb het over de nonsense die ik lees op deze 'kwaliteitswebsite'...quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ho ho , ik roep het niet, het gaat rond , die link werd hier vanmiddag gepost
Dan hadden ze beter meer eliminaties kunnen doen, heb je heel snel minder mensenquote:Op dinsdag 6 december 2022 01:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een aannames, en waarom het bedrag halveren vanwege slechte kijkcijfers? Ik snap het verband en de oplossing om dat bedrag te verlagen dan niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |