quote:Op maandag 5 december 2022 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben z'n kaasfondue verrassing verpest omdat iedereen op zoek ging naar tabak
mirthequote:Op maandag 5 december 2022 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
Wie kan geen les geven? Jasper mekkert tegen Sjeff..
moraima doet het stukken beterquote:Op maandag 5 december 2022 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww.. ja die kan nix.. die vraagt meer dan een gezond mens kan handelen
ik vind Moraima zo leuk met dit soort dingenquote:Op maandag 5 december 2022 20:59 schreef Seattle het volgende:
KimD is té schattig als ze probeert te salsadansen met Moraima![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op maandag 5 december 2022 21:01 schreef engine het volgende:
Zeurpieten![]()
Mirthe deed dat hardstikke leuk
Dacht dat ie al kapot wasquote:Op maandag 5 december 2022 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn nog steeds bezig om dat badje schoon te maken
Ik heb Mirtje nog geen seconde in beeld gezien.. maar ik geloof Jappie op zijn woord dat iedereen wegliepquote:Op maandag 5 december 2022 21:01 schreef engine het volgende:
Zeurpieten![]()
Ik het begin vond ik Kim niet, pas na een paar weken, maar nu vind ik haar ontzettend ordinair.quote:Op maandag 5 december 2022 21:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim is zo veranderd, ik vind haar steeds viezer
komt ook door dat jurkje dat ze nu aan heeftquote:Op maandag 5 december 2022 21:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk op 5 Decemberquote:Op maandag 5 december 2022 21:01 schreef engine het volgende:
Zeurpieten![]()
Ik vond haar leuk ,maar toen had ze nog een eigen mening en was ze redelijk eerlijkquote:Op maandag 5 december 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik het begin vond ik Kim niet, pas na een paar weken, maar nu vind ik haar ontzettend ordinair.
je mag kritisch zijnquote:Op maandag 5 december 2022 21:07 schreef Seattle het volgende:
Wat een gezapige salsamuziek… of ben ik te kritisch?
in ieder geval dichtbij heeft gewoontquote:Op maandag 5 december 2022 21:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niets mis mee, maar ik krijg het idee dat Kim van het Kamp komt .....
Dit gerucht gaat rond .. maar facebook en een juice channel.. dus sja.... we zullen het morgen wel weten.quote:Op maandag 5 december 2022 21:09 schreef Daana316 het volgende:
Op Twitter:
Eenjaarvanjeleven #breakingnews !!! Het programma stopt op 1 januari. Er kijken te weinig mensen naar de show. Prijzen geld zal verdeeld worden. Ipv 1 miljoen, 500.000 euro. Laatste week van het jaar vechten ze elkaar de schuur uit. Persbericht gaat er morgen uit.
Zou dit echt zijn of fake nieuws?
Voor Zoe is het kut want bla bla blaquote:
Omdat ze een relatie heeft met Jeffrey kom je er niet onderuit maar normaliter zou ze me eigenlijk totaal niet boeienquote:Op maandag 5 december 2022 21:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat sporten met Moraima doet ze wel heel leuk.quote:Op maandag 5 december 2022 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD was altijd al raar hoor ... maar ze kan ook ontzettend sociaal zijn, bv toen met Moraima .. En ze is best wel een tokkie soms.
je kunt een twitterpost gewoon posten hierquote:Op maandag 5 december 2022 21:09 schreef Daana316 het volgende:
Op Twitter:
Eenjaarvanjeleven #breakingnews !!! Het programma stopt op 1 januari. Er kijken te weinig mensen naar de show. Prijzen geld zal verdeeld worden. Ipv 1 miljoen, 500.000 euro. Laatste week van het jaar vechten ze elkaar de schuur uit. Persbericht gaat er morgen uit.
quote:Op maandag 5 december 2022 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
Achja, als je een aardig meiske bent die nix kan, is hulpeloosheid veinzen een prima tool
Sasja 2.0
[ afbeelding ]
Zoe heeft precies de rol die ze wilde , nu is het weer niet goedquote:Op maandag 5 december 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe is aan de kant gezet, zegt ze, voor een spelletje.
Zoe : Ik sta altijd klaar voor ze!
precies zeiken om het zeikenquote:Op maandag 5 december 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
En morgen zit Zoe weer midden tussen de mean girls.
Dit dusquote:Op maandag 5 december 2022 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD was altijd al raar hoor ... maar ze kan ook ontzettend sociaal zijn, bv toen met Moraima .. En ze is best wel een tokkie soms.
👍vind ik ook. Omdat zij ligt te kniezen, hoeft hij dat niet te doen toch. Sas wil hem nu niet zien of spreken. Denk dat Bern zich nu nog vermaakt, omdat hij haar ruimte wil geven, maar vanaf morgen zal het bij hem ook gaan opspelen denk ik. Hij had al gezegd, heel graag bij Sas te willen zijn en.quote:Op maandag 5 december 2022 21:05 schreef engine het volgende:
Kudo's voor Bern dat hij wel gewoon op komt dagen
Is het definitief uit?quote:Op maandag 5 december 2022 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
Verschrikkelijke Teringlijer en meer van dat.. Aldus de mening van Sasje![]()
[ afbeelding ]
Ja dat geloof ik wel. Heb wel gezien dat hij haar echt leuk vindt maar lekker laten zitten die meid. Gewoon beetje lol makenquote:Op maandag 5 december 2022 21:15 schreef Daana316 het volgende:
[..]
👍vind ik ook. Omdat zij ligt te kniezen, hoeft hij dat niet te doen toch. Sas wil hem nu niet zien of spreken. Denk dat Bern zich nu nog vermaakt, omdat hij haar ruimte wil geven, maar vanaf morgen zal het bij hem ook gaan opspelen denk ik. Hij had al gezegd, heel graag bij Sas te willen zijn en.
Een hele enge gast om eerlijk te zijnquote:Op maandag 5 december 2022 21:18 schreef puzziepie het volgende:
Martin is ook een misselijk ventje geworden
Seriemoordenaar in de dopquote:Op maandag 5 december 2022 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Een hele enge gast om eerlijk te zijn
Ja , en helemaal sinds Mexx .quote:Op maandag 5 december 2022 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Een hele enge gast om eerlijk te zijn
ik denk fake nieuwsquote:Op maandag 5 december 2022 21:09 schreef Daana316 het volgende:
Op Twitter:
ftfyquote:Op maandag 5 december 2022 21:20 schreef engine het volgende:
Jeff heeft nog nooit in zijn leven een complimentje gekregen hoeven krijgen ... []
quote:Op maandag 5 december 2022 21:20 schreef engine het volgende:
Jeff heeft nog nooit in zijn leven een complimentje gekregen... daar gaat God weer.
Okay net zo goed onzin.quote:
Hij verwacht woensdag bij zijn abdicatie 'n flinke kadobon van de groep, en dat ze 'nquote:Op maandag 5 december 2022 21:20 schreef engine het volgende:
Jeff heeft nog nooit in zijn leven een complimentje gekregen... daar gaat God weer.
Meh ik had liever gedanst maar die optie is er niet.quote:
Welke spiegel, er hangen er 2 volgens Martinquote:Op maandag 5 december 2022 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die wordt wel snel gepakt op zn haar DNA bij de 1e spiegel in de buurt van het delict
Nee iets over een nietmachine ofzoquote:Op maandag 5 december 2022 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ze hem meer complimenten moeten geven?
Dun dun duuun!quote:Op maandag 5 december 2022 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijf kijken... je weet nooit
En een standbeeld..quote:Op maandag 5 december 2022 21:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij verwacht woensdag bij zijn abdicatie 'n flinke kadobon van de groep, en dat ze 'n
feestdag houden elk jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |