abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 december 2022 @ 14:04:01 #1
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_206951337
quote:
Twee Duitse meisjes op weg naar school zwaargewond na 'mesaanval' door man

Twee tienermeisjes zijn in Illerkirchberg in de Duitse deelstaat Baden-Württemberg zwaargewond geraakt nadat ze op weg naar school op straat werden aangevallen. Dat bevestigt een politiewoordvoerder aan de Duitse zender SWR. De twee zijn naar een ziekenhuis gebracht, het is niet bekend hoe het nu met ze gaat.

Volgens de krant Bild zijn de meisjes van vermoedelijk 13 en 14 jaar het slachtoffer geworden van een man met een mes. De identiteit van de dader en zijn motief zijn nog niet duidelijk. De man zou na de aanval zijn toevlucht hebben gezocht in een huis waar vluchtelingen worden opgevangen. Of hij daar woont is niet duidelijk.

Agenten hebben de drie aanwezigen in de woning aangehouden, onder wie de vermoedelijke dader.
bron: NOS

pi_206951413
Volgens mij staat er dat identiteit en motief van de dader nog niet bekend zijn, dus is de TT niet correct en in ieder geval voorbarig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 5 december 2022 @ 14:12:21 #3
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206951459
Wat een droef stemmende ellende.
  FOK!mycroftheld maandag 5 december 2022 @ 14:13:08 #4
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_206951481
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2022 14:09 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij staat er dat identiteit en motief van de dader nog niet bekend zijn, dus is de TT niet correct en in ieder geval voorbarig.
Tja, de dader is er vandoor gegaan na de daad, dus was het op dat moment een vluchteling op de vlucht voor de politie :+ Ergens klopt de titel wel maar ik vermoed dat er met vluchteling in dit geval wat anders wordt bedoeld.

En verder boeit het niet zoveel wat voor persoon het is, gewoon oppakken en berechten.
pi_206951505
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2022 14:09 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij staat er dat identiteit en motief van de dader nog niet bekend zijn, dus is de TT niet correct en in ieder geval voorbarig.
Als hij zijn toevlucht zocht in een huis waar vluchtelingen worden opgevangen, dan laat zijn achtergrond zich wel raden lijkt me.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206951614
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 14:13 schreef bondage het volgende:

[..]
Tja, de dader is er vandoor gegaan na de daad, dus was het op dat moment een vluchteling op de vlucht voor de politie :+ Ergens klopt de titel wel maar ik vermoed dat er met vluchteling in dit geval wat anders wordt bedoeld.

En verder boeit het niet zoveel wat voor persoon het is, gewoon oppakken en berechten.
Nou dat boeit eigenlijk wel. Als bij dit soort incidenten steeds maar weer figuren van een bepaalde achtergrond betrokken zijn, dan mag dat hele vluchtelingenbeleid wel eens grondig op de schop, te beginnen met het weigeren van alles en iedereen met zo'n achtergrond.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206951637
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:18 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nou dat boeit eigenlijk wel. Als bij dit soort incidenten steeds maar weer figuren van een bepaalde achtergrond betrokken zijn, dan mag dat hele vluchtelingenbeleid wel eens grondig op de schop, te beginnen met het weigeren van alles en iedereen met zo'n achtergrond.
Wat bedoel je met 'zo'n achtergrond'?
pi_206951646
Klinkt als een agressieve ER incel.
pi_206951653
Wanneer worden de politici die willens en wetens de autochtone volkeren van Europese landen blootstellen aan het gevaar van de islamisering door massa's van hen hier op te vangen toch eens ter verantwoording geroepen?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206951662
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2022 14:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wanneer worden de politici die willens en wetens de autochtone volkeren van Europese landen blootstellen aan het gevaar van de islamisering door massa's van hen hier op te vangen toch eens ter verantwoording geroepen?
Dat ter verantwoording roepen doen we met de verkiezingen.
pi_206951669
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Wat bedoel je met 'zo'n achtergrond'?
Simpel, als het bijvoorbeeld steevast Afghanen zijn die bij dit soort incidenten betrokken zijn, dan zou ik graag een stop zien op het opvangen van Afghanen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206951682
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:21 schreef Hathor het volgende:

[..]
Simpel, als het bijvoorbeeld steevast Afghanen zijn die bij dit soort incidenten betrokken zijn, dan zou ik graag een stop zien op het opvangen van Afghanen.
Het is sowieso verstandig om Afghanen te weren.
  maandag 5 december 2022 @ 14:27:59 #13
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206951754
https://www.nu.nl/buitenl(...)-dader-opgepakt.html

Man opgepakt, samen met 2 anderen. Wordt nog met geen woord gerept over vluchtelingen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_206951760
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dat ter verantwoording roepen doen we met de verkiezingen.
Ook dan gaat de asielinvasie gewoon door. Hele volkeren worden door dit beleid onder de voet gelopen, autochtonen en hun nazaten in met name West-Europa gaan het nog zwaar te verduren krijgen de komende decennia.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206951801
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2022 14:27 schreef Scorpie het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-dader-opgepakt.html

Man opgepakt, samen met 2 anderen. Wordt nog met geen woord gerept over vluchtelingen.
Als het een autochtone Duitser zou zijn geweest had dat in dat bericht gestaan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  FOK!mycroftheld maandag 5 december 2022 @ 14:31:25 #16
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_206951802
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:18 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nou dat boeit eigenlijk wel. Als bij dit soort incidenten steeds maar weer figuren van een bepaalde achtergrond betrokken zijn, dan mag dat hele vluchtelingenbeleid wel eens grondig op de schop, te beginnen met het weigeren van alles en iedereen met zo'n achtergrond.
En hoe wil je die achtergrond gaan bepalen? Vluchtelingen die binnenkomen is vaak maar weinig over bekend en personen terugsturen die uit een bepaald land afkomstig zijn is ook weer zowat... Je komt er helaas alleen maar achter zodra een een misdrijf plegen.

En begrijp me niet verkeerd, van mij mag de instroom ook wel wat minder, vooral economische vluchtelingen die hier alleen maar komen om hun handje op te houden.

Personen als deze moet je gewoon zwaar straffen en maar hopen dat de rest er wat van leert.
pi_206951847
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:21 schreef Hathor het volgende:

[..]
Simpel, als het bijvoorbeeld steevast Afghanen zijn die bij dit soort incidenten betrokken zijn, dan zou ik graag een stop zien op het opvangen van Afghanen.
Het zijn eigenlijk altijd rechtshandige mannen :o
pi_206951850
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2022 14:27 schreef Scorpie het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-dader-opgepakt.html

Man opgepakt, samen met 2 anderen. Wordt nog met geen woord gerept over vluchtelingen.
Tja... het activistische nu.nl...

Wanneer er geen enkel signalement vermeld staat weet je eigenlijk al hoe laat het is. Ook staat niet vermeld dat de dader naar een vluchtelingenopvang is gevlucht, slechts naar een "huis", terwijl dit wel bij andere berichtgeving op andere media vermeld wordt. Als kers op de taart is ook nog eens de mogelijkheid om op het artikel te reageren uitgezet na 6 reacties, vanwege "kwetsende reacties". _O-

Nu.nl moet het lekker bij BLM, feminisme, diversiteit, KOZP, LHBTI, slavernij en andere woke propaganda houden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206951886
Killerkirchberg ;(
  maandag 5 december 2022 @ 14:36:51 #20
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_206951888
Moet dit niet in het steektopic?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_206951892
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2022 14:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wanneer worden de politici die willens en wetens de autochtone volkeren van Europese landen blootstellen aan het gevaar van de islamisering door massa's van hen hier op te vangen toch eens ter verantwoording geroepen?
Verantwoording zoals elke vier jaar verkiezingen?
pi_206951915
Ik zou toch graag dat woordje “vluchteling” zien verdwijnen.
99% van alles in een azc is per alle definities geen vluchteling.
Dat ben je in een gebied wat je noodgedwongen moet verlaten vanwege oorlog of andere soortgelijke ellende en in de regio nergens veilig bent.

99% kan veiligheid vinden in de regio en zodra je de grens oversteekt richting Europa ben je een migrant.

Ik zou exact hetzelfde denken als wij allemaal Nederland zouden ontvluchten naar Canada of iets dergelijks.
pi_206952025
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zou toch graag dat woordje “vluchteling” zien verdwijnen.
99% van alles in een azc is per alle definities geen vluchteling.
Dat ben je in een gebied wat je noodgedwongen moet verlaten vanwege oorlog of andere soortgelijke ellende en in de regio nergens veilig bent.

99% kan veiligheid vinden in de regio en zodra je de grens oversteekt richting Europa ben je een migrant.

Ik zou exact hetzelfde denken als wij allemaal Nederland zouden ontvluchten naar Canada of iets dergelijks.
Jij bent ook geen woon-werkforens want je kan ook honderd meter van je huis werken. Boodschappen doen idem, sportclub ook, eigenlijk kan het ook met het familie bezoek :P
pi_206952049
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dat ter verantwoording roepen doen we met de verkiezingen.
De meeste armen zitten toch al veel decennia te wachten op verkiezingen waarbij politici gekozen worden die een ander eerlijk beleid zouden voeren.
pi_206952078
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 14:44 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Jij bent ook geen woon-werkforens want je kan ook honderd meter van je huis werken. Boodschappen doen idem, sportclub ook, eigenlijk kan het ook met het familie bezoek :P
Ja heel vergelijkbaar allemaal.
Het een ontwricht de maatschappij elders niet.. het andere wel.
pi_206952116
Meisje van 14 schijnt het niet overleefd te hebben.
https://www.swp.de/lokale(...)nt-ist-67976559.html
  maandag 5 december 2022 @ 14:54:14 #27
8369 speknek
Another day another slay
pi_206952146
Kon wel raden dat het een man was, en ja hoor. Wanneer gaan politici eens optreden tegen mannen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206952158
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ja heel vergelijkbaar allemaal.
Het een ontwricht de maatschappij elders niet.. het andere wel.
Had dat dan in je post gezet ipv gezever (blijkbaar) over opvang in de regio en wij vluchten naar Canada.
  maandag 5 december 2022 @ 14:55:12 #29
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206952160
Eén van de twee meisjes is overleden (zoals Bep al meldde).

https://www.swr.de/swrakt(...)erkirchberg-102.html
pi_206952175
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zou toch graag dat woordje “vluchteling” zien verdwijnen.
99% van alles in een azc is per alle definities geen vluchteling.
Dat ben je in een gebied wat je noodgedwongen moet verlaten vanwege oorlog of andere soortgelijke ellende en in de regio nergens veilig bent.

99% kan veiligheid vinden in de regio en zodra je de grens oversteekt richting Europa ben je een migrant.

Ik zou exact hetzelfde denken als wij allemaal Nederland zouden ontvluchten naar Canada of iets dergelijks.
Als wij als Nederlanders allemaal hetzelfde zouden eisen in andere landen als onze asieleisende vrienden zouden we vierkant uitgelachen worden en weer terug op het vliegtuig geschopt worden.

Het is inderdaad zo overduidelijk dat die mensen hier helemaal niks te zoeken hebben, een wereldreis maken en hier slechts komen om te profiteren van een woning, uitkering en onze eigen naïviteit. Of hier komen om uit naam van Allah rotzooi te trappen in wat voor vorm dan ook.

Wat nog wel het meest triest is, is dat er hele volksstammen, belangenclubjes en organisaties zijn die compassie voor deze mensen uit kunnen brengen en er een massale weg-met-ons-mentaliteit op nastreven.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206952184
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2022 14:09 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij staat er dat identiteit en motief van de dader nog niet bekend zijn, dus is de TT niet correct en in ieder geval voorbarig.
Wat voor motief kan er in hemelsnaam zijn om kinderen neer te steken?
pi_206952188
Tijd voor een verbod op de diversiteitsideologie. Toch?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 5 december 2022 @ 14:57:40 #33
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_206952194
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:56 schreef nomina het volgende:

[..]
Wat voor motief kan er in hemelsnaam zijn om kinderen neer te steken?
"Stemmen in je hoofd horen"
pi_206952207
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 14:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Als wij als Nederlanders allemaal hetzelfde zouden eisen in andere landen als onze asieleisende vrienden zouden we vierkant uitgelachen worden en weer terug op het vliegtuig geschopt worden.

Het is inderdaad zo overduidelijk dat die mensen hier helemaal niks te zoeken hebben, een wereldreis maken en hier slechts komen om te profiteren van een woning, uitkering en onze eigen naïviteit. Of hier komen om uit naam van Allah rotzooi te trappen in wat voor vorm dan ook.

Wat nog wel het meest triest is, is dat er hele volksstammen, belangenclubjes en organisaties zijn die compassie voor deze mensen uit kunnen brengen en er een massale weg-met-ons-mentaliteit op nastreven.
Nee, dat is het niet.

Tip: ga eens werken of kijken in de asielindustrie, spreek eens met een aantal vluchtelingen. Dan zul je vanzelf zien dat er grote verschillen zijn tussen asielzoekers en zogenaamde veiligelanders.
pi_206952220
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:56 schreef nomina het volgende:

[..]
Wat voor motief kan er in hemelsnaam zijn om kinderen neer te steken?
Een langer verblijf [gratis kost en inwoning] in het land waar je misschien wel uitgezet dreigt te worden.
pi_206952240
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 14:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Tja... het activistische nu.nl...

Wanneer er geen enkel signalement vermeld staat weet je eigenlijk al hoe laat het is. Ook staat niet vermeld dat de dader naar een vluchtelingenopvang is gevlucht, slechts naar een "huis", terwijl dit wel bij andere berichtgeving op andere media vermeld wordt. Als kers op de taart is ook nog eens de mogelijkheid om op het artikel te reageren uitgezet na 6 reacties, vanwege "kwetsende reacties". _O-

Nu.nl moet het lekker bij BLM, feminisme, diversiteit, KOZP, LHBTI, slavernij en andere woke propaganda houden.
Zo gaat dat altijd bij Nu.nl. Angstvallig alle informatie over de achtergrond van daders niet vermelden en bij kritische reacties wordt de reactie mogelijkheid geheel uitgezet. Als je reactie al door de moderatie komt of niet verwijdert wordt. En "positieve" reacties worden uitgelicht.

Eigenlijk bizar dat het grootste nieuwsplatform zo doorgeslagen pro vluchtelingen (en ja, "woke" is), terwijl de meerderheid van de Nederlanders dat allang niet meer zijn.
  Leukste jonkie 2022 maandag 5 december 2022 @ 15:02:11 #37
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_206952243
Benieuwd wat hun ouders gestemd hebben :)
Je maintiendrai -XOXO-
pi_206952262
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Nee, dat is het niet.

Tip: ga eens werken of kijken in de asielindustrie, spreek eens met een aantal vluchtelingen. Dan zul je vanzelf zien dat er grote verschillen zijn tussen asielzoekers en zogenaamde veiligelanders.
Stel die zogenaamde asielzoekers eens de vraag: waarom een heel continent doorkruisen en geen opvang aanvragen in hun regio. Dan ga jij als antwoord krijgen dat het hier zoveel beter is, of iets in die trend. Dan kun je dus uit dat antwoord opmaken dat ze migranten/economische vluchtelingen zijn en net zo weinig recht hebben om hier te mogen zijn als die veiligelanders.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206952279
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 15:02 schreef Kiwi7 het volgende:

[..]
Zo gaat dat altijd bij Nu.nl. Angstvallig alle informatie over de achtergrond van daders niet vermelden en bij kritische reacties wordt de reactie mogelijkheid geheel uitgezet. Als je reactie al door de moderatie komt of niet verwijdert wordt. En "positieve" reacties worden uitgelicht.

Eigenlijk bizar dat het grootste nieuwsplatform zo doorgeslagen pro vluchtelingen (en ja, "woke" is), terwijl de meerderheid van de Nederlanders dat allang niet meer zijn.
9/10 is het een cultuurverrijker. Uit een Afrikaans land.

Ik ben absoluut niet tegen immigratie of moslims maar er zijn gewoon gebieden waar alleen problemen uit voortkomen.
  maandag 5 december 2022 @ 15:05:17 #40
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_206952287
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2022 14:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wanneer worden de politici die willens en wetens de autochtone volkeren van Europese landen blootstellen aan het gevaar van de islamisering door massa's van hen hier op te vangen toch eens ter verantwoording geroepen?
Niet autochtonen mogen wel gevaar lopen?

Lekkere tweedeling in jouw denken: het is autochtoon vs allochtoon blijkbaar... :N
Krekker is de bom!
pi_206952300
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:57 schreef kibo het volgende:

[..]
"Stemmen in je hoofd horen"
Suikerspiegel te laag
pi_206952308
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 15:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Stel die zogenaamde asielzoekers eens de vraag: waarom een heel continent doorkruisen en geen opvang aanvragen in hun regio. Dan ga jij als antwoord krijgen dat het hier zoveel beter is, of iets in die trend. Dan kun je dus uit dat antwoord opmaken dat ze migranten/economische vluchtelingen zijn en net zo weinig recht hebben om hier te mogen zijn als die veiligelanders.
Ik zou zeggen: als je toch in gesprek gaat met ze, kun je gelijk die vraag stellen en hun antwoord weten. Waar wacht je nog op?

Of klopt mijn vermoeden en ben je helemaal niet geïnteresseerd in hun achtergrond, zodat je bij je huidige mening kan blijven?
pi_206952331
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 15:05 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Niet autochtonen mogen wel gevaar lopen?

Lekkere tweedeling in jouw denken: het is autochtoon vs allochtoon blijkbaar... :N
Mijn ouders komen uit een Europees land wat nooit in het nieuws komt wegens probleemgedrag. Als die de taal konden leren, hard konden werrken en aan de wet konden houden dan moet een andere veiligelander dat ook kunnen.
  maandag 5 december 2022 @ 15:08:50 #44
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_206952344
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 14:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Wat nog wel het meest triest is, is dat er hele volksstammen, belangenclubjes en organisaties zijn die compassie voor deze mensen uit kunnen brengen en er een massale weg-met-ons-mentaliteit op nastreven er veel geld aan verdienen.
Even aangepast.
  maandag 5 december 2022 @ 15:13:19 #45
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206952402
1 meisje is aan de verwondingen overleden.
Sterkte aan de nabestaanden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 5 december 2022 @ 15:14:20 #46
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206952414
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 15:13 schreef Harvest89 het volgende:
1 meisje is aan de verwondingen overleden.
Sterkte aan de nabestaanden.
Wat een afschuwelijke kerst wordt dat voor die ouders ;(
pi_206952419
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:56 schreef nomina het volgende:

[..]
Wat voor motief kan er in hemelsnaam zijn om kinderen neer te steken?
Vanuit de moslim ideologie? Legio.

En daarom is het zo gevaarlijk dat we zoveel van die mensen in onze samenleving toelaten, zonder dat we de achtergrond weten van deze mensen. Dit gaat een keer gruwelijk mis, daar zijn de aanslagen die we tot nu toe gezien hebben kinderspel bij.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206952728
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 15:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Stel die zogenaamde asielzoekers eens de vraag: waarom een heel continent doorkruisen en geen opvang aanvragen in hun regio. Dan ga jij als antwoord krijgen dat het hier zoveel beter is, of iets in die trend. Dan kun je dus uit dat antwoord opmaken dat ze migranten/economische vluchtelingen zijn en net zo weinig recht hebben om hier te mogen zijn als die veiligelanders.
Je snapt recht hebben niet of je gebruikt het bewust verkeerd (ik denk 't laatste).

Veel van die vluchtelingen zijn nergens welkom. Dus dan hebben ze wel een "half" continent gepasseerd alleen dat is dus alleen fysiek. In Turkije staat een mega opvangkamp waar de vluchtelingen nog steeds hun leven niet zeker zijn. Moeten ze daar dan toch blijven of is het dan wel te begrijpen dat ze daar weer weggaan?

Verder blijft ruim meer dan negentig procent in eigen regio of land alleen de Nederlander doet alsof 100% naar Europa reist.....
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 5 december 2022 @ 15:37:54 #49
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_206952748
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 15:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Vanuit de moslim ideologie? Legio.

En daarom is het zo gevaarlijk dat we zoveel van die mensen in onze samenleving toelaten, zonder dat we de achtergrond weten van deze mensen. Dit gaat een keer gruwelijk mis, daar zijn de aanslagen die we tot nu toe gezien hebben kinderspel bij.
Geert? Ben jij dat?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 5 december 2022 @ 15:44:01 #50
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206952805
Drie jaar geleden werd in hetzelfde Illerkirchberg een 14-jarig meisje verkracht, waarna vijf asielzoekers uit Afghanistan, Iran en Irak (tussen de 19 en 27 jaar) moesten voorkomen.
https://www.tag24.de/just(...)icht-prozess-1572731

Vier van hen gingen de gevangenis in.
https://www.stuttgarter-n(...)ed-a6c6fc40e419.html
pi_206952839
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 14:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Als wij als Nederlanders allemaal hetzelfde zouden eisen in andere landen als onze asieleisende vrienden zouden we vierkant uitgelachen worden en weer terug op het vliegtuig geschopt worden.

Het is inderdaad zo overduidelijk dat die mensen hier helemaal niks te zoeken hebben, een wereldreis maken en hier slechts komen om te profiteren van een woning, uitkering en onze eigen naïviteit. Of hier komen om uit naam van Allah rotzooi te trappen in wat voor vorm dan ook.

Wat nog wel het meest triest is, is dat er hele volksstammen, belangenclubjes en organisaties zijn die compassie voor deze mensen uit kunnen brengen en er een massale weg-met-ons-mentaliteit op nastreven.
Als wij naar het Midden-Oosten zouden moeten vluchten werden we daar behandeld zoals ze elkaar daar behandelen en mogelijk nog erger.
Mensenrechten zijn heel belangrijk maar het is ook een dolk in de rug, vraag het de Romeinen die ook als vrome christenen dachten hele volkstammen toe te kunnen laten zonder dat dit zou leiden naar conflicten.. het werd een van de voornaamste redenen dat het de genadeklap werd.
  maandag 5 december 2022 @ 16:09:34 #52
21467 franske19
Hit the deck!
pi_206953144
Wir schaffen das.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  maandag 5 december 2022 @ 16:10:43 #53
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_206953159
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 15:08 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Mijn ouders komen uit een Europees land wat nooit in het nieuws komt wegens probleemgedrag. Als die de taal konden leren, hard konden werrken en aan de wet konden houden dan moet een andere veiligelander dat ook kunnen.
Mijn punt is meer dat TS een rare realiteit schetst. Alsof de strijd in de samenleving een strijd is tussen aan de ene kant alle autochtonen en aan de andere kant ALLE allochtonen EN asielzoekers over 1 kam geschoren: 1e, 2e en 3e generatie hardwerkende EN criminele allochtonen van alle afkomsten EN ook nog eens alle asielzoekers, inclusief het crimineel tuig, waaronder veel "veiligelanders", erbij opgeteld.
Krekker is de bom!
pi_206953165
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 14:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Als wij als Nederlanders allemaal hetzelfde zouden eisen in andere landen als onze asieleisende vrienden zouden we vierkant uitgelachen worden en weer terug op het vliegtuig geschopt worden.

Het is inderdaad zo overduidelijk dat die mensen hier helemaal niks te zoeken hebben, een wereldreis maken en hier slechts komen om te profiteren van een woning, uitkering en onze eigen naïviteit. Of hier komen om uit naam van Allah rotzooi te trappen in wat voor vorm dan ook.

Wat nog wel het meest triest is, is dat er hele volksstammen, belangenclubjes en organisaties zijn die compassie voor deze mensen uit kunnen brengen en er een massale weg-met-ons-mentaliteit op nastreven.
die mensen zijn hun leven in eigen land niet zeker. Was dat niet het geval dan hebben ze hier niks te zoeken en ondanks al die volksstammen en clubjes krijgen ze, hoe graag jij het doet voorkomen, toch hier geen asiel...
pi_206953301
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dat ter verantwoording roepen doen we met de verkiezingen.
_O-
  maandag 5 december 2022 @ 16:25:57 #56
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206953326
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 16:11 schreef opgebaarde het volgende:
die mensen zijn hun leven in eigen land niet zeker. Was dat niet het geval dan hebben ze hier niks te zoeken en ondanks al die volksstammen en clubjes krijgen ze, hoe graag jij het doet voorkomen, toch hier geen asiel...
Je kunt natuurlijk veinzen dat je je leven niet zeker bent, in je thuisland.
Ik ga ervan uit dat dat best wel eens gebeurt.
  maandag 5 december 2022 @ 16:28:51 #57
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_206953371
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 16:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
die mensen zijn hun leven in eigen land niet zeker. Was dat niet het geval dan hebben ze hier niks te zoeken en ondanks al die volksstammen en clubjes krijgen ze, hoe graag jij het doet voorkomen, toch hier geen asiel...
Er zijn, in ieder geval in NL, een hoop "veiligelanders". Het merendeel v/h crimineel gedrag komt vanuit deze groep. En een aanzienlijk deel v/d veilige komt zelfs naar het westen met het doel te roven. Deze lui blijven rondhangen en een hoop problemen veroorzaken.

On topic: we weten nog te weinig ban de toedracht en dader mbt dit voorval meer echt verschrikkelijk om je jonge dochter te moeten verliezen en al helemaal op zo'n manier. Geen woorden voor :N
Krekker is de bom!
pi_206953385
En hoeveel mannen zijn terecht hun leven niet meer zeker in hun thuisland omdat ze daar gezocht worden voor het één of het ander?
Of IS aanhangers die hier als zogenaamd slachtoffer binnen komen wandelen?
Als ze in hun gastland al zo ver durven gaan om moord en doodslag te plegen wil ik niet weten waartoe ze in eigen land in staat zijn geweest. :{w
pi_206953405
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2022 14:27 schreef Scorpie het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-dader-opgepakt.html

Man opgepakt, samen met 2 anderen. Wordt nog met geen woord gerept over vluchtelingen.
Dat zegt niks.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_206953489
Welkom in eurafrika 2022
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 5 december 2022 @ 16:44:21 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206953589
Ik denk zelf dat als we gewoon nog meer van die arme afrikaanse mensen hier naartoe halen dat dit soort incidenten dan veel minder zullen voorkomen, omdat ze zich dan veel minder bedreigd voelen door die enorme autochtone overmacht.

Als het straks een beetje fifty fifty wordt, of beter nog 60/40 of 70/30 in hun voordeel, gaat het vast beter.
pi_206953633
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 16:10 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Mijn punt is meer dat TS een rare realiteit schetst. Alsof de strijd in de samenleving een strijd is tussen aan de ene kant alle autochtonen en aan de andere kant ALLE allochtonen EN asielzoekers over 1 kam geschoren: 1e, 2e en 3e generatie hardwerkende EN criminele allochtonen van alle afkomsten EN ook nog eens alle asielzoekers, inclusief het crimineel tuig, waaronder veel "veiligelanders", erbij opgeteld.
Dat is het niet, maar zo word het wel.
Dat is het grote gevaar van hordes mensen van ver buiten je continent binnenlaten zonder enige echte controle of overzicht.

En nee, de IND heeft totaal niet de mogelijkheid verhalen te checken in land van afkomst, dat soort landen werken al niet eens mee aan “terugkeer” in de meeste gevallen, laat staan dat die even gaan vertellen of iets klopt of niet.
Ja eerlijke mensen met een onderbouwing en bewijsstukken.. maar die worden dan teruggestuurd.

“Hardwerkend” valt ook wel mee, 42% is werkloos, een hoop staat al tig jaar als “student” te boek.
Syriërs bijvoorbeeld.
  maandag 5 december 2022 @ 16:51:39 #63
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_206953702
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:22 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het is sowieso verstandig om Afghanen te weren.
Met dit weer komen ze toch niet.
  maandag 5 december 2022 @ 16:53:13 #65
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_206953724
Gedood door een vluchteling, die gast mag een enkeltje terug
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_206953757
Mooi man. Laten we nog meer 'vluchtelingen' importeren.

Minder minder minder 14 jarige meisjes.
}:|

pro-migratiepartij stemmers: dit is wat jullie veroorzaken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206953836
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 16:53 schreef Rodgrod het volgende:
Gedood door een vluchteling, die gast mag een enkeltje terug
Het is toch nog niet bekend of de dader een vluchteling is?
pi_206953841
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 16:23 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
_O-
Wat is daar zo _O- aan?
  maandag 5 december 2022 @ 17:05:12 #69
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206953884
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 16:51 schreef RedFever007 het volgende:
De natte droom van Merkel...

:{
Je hebt af en toe van die Duitsers die met gemak een heel land of meer naar de klote kunnen helpen.
pi_206954265
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 16:28 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Er zijn, in ieder geval in NL, een hoop "veiligelanders". Het merendeel v/h crimineel gedrag komt vanuit deze groep. En een aanzienlijk deel v/d veilige komt zelfs naar het westen met het doel te roven. Deze lui blijven rondhangen en een hoop problemen veroorzaken.

On topic: we weten nog te weinig ban de toedracht en dader mbt dit voorval meer echt verschrikkelijk om je jonge dochter te moeten verliezen en al helemaal op zo'n manier. Geen woorden voor :N
Zeker alleen dat zijn dus wel mensen die geen status krijgen en uiteindelijk in de illegaliteit belanden. Hun gedrag zegt volgens mij niks over jou, niks over mij en zegt ook niks over asielzoekers die uit totaal andere landen komen. Dat laatste daar hebben sommige Nederlanders moeite mee, waar ik wel een beetje begrip voor heb, maar dat dit na tien keer nog steeds niet bij een groep mensen doordringt is toch wel tekenend
pi_206954282
quote:
De man zou na de aanval zijn toevlucht hebben gezocht in een huis waar vluchtelingen worden opgevangen,
Wir schaffen das.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206954448
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 16:09 schreef franske19 het volgende:
Wir schaffen das.
Omdat dit topic, zolang niet bekend is of het een allochtone dader is, toch gaat uitdraaien op een speculatie topic over alle allochtonen en asielzoekers en natuurlijk ook Merkel ...
Misschien leuk om de cijfers en context achter Wir schaffen das nogmaals te benoemen.

- De vluchtelingenstroom was ver voor deze uitspraak van Merkel al op gang gekomen. In de maanden ervoor waren al honderdduizenden vluchtelingen in Griekenland en Hongarije aangekomen.
- De uitspraak heeft geen aanzuigende werking gehad op meer of andere vluchtelingenstromen.
- Aan de vooravond van deze uitspraak suggereerde Orban van Hongarije dat al die asielzoekers een 'Duits' probleem waren en dreigde om de grenzen open te zetten voor het ongecontroleerd laten doorreizen van al deze asielzoekers naar West-Europa (inclusief NL).
- Doordat Duitsland na de uitspraak relatief meer van de vluchtelingen, uit de toen al op gang gekomen stroom, heeft opgevangen heeft NL relatief weinig van deze vluchtelingen hoeven opvangen.

Het is aan Merkel haar Wir schaffen das te danken dat wij hier geen Frans/Engelse asielzoekers-taferelen hebben.

Edit: En aan onze eigen (slappe) regering te danken dat hele duidelijke verdragen niet worden opgevolgd waardoor veilige landers hier kunnen binnenkomen, dat door bureaucratie processen jaren vertraagd worden en dat niet de politiekracht ingezet wordt om illegalen van de straat te plukken en de politieke kracht wordt ingezet om deze illegalen ook daadwerkelijk uit te zetten.
pi_206956472
Manuel Ostermann , vicevoorzitter van de Duitse politiebond, sprak zich al vroeg uit met een beoordeling - en bekritiseerde indirect het beleid: "Basisschool: mesaanval: meerdere kinderen ernstig gewond. Misdaad wapen mes. Ik herhaal het graag elke dag. Dit is het resultaat van taboe en negeren. De daders hebben vaak dezelfde achtergrond. Mijn dank gaat uit naar de hulpdiensten”, schreef Ostermann op Twitter – op een moment dat zijn politiecollega's in Ulm geen officiële informatie konden geven over het bij de moord gebruikte mes of over de achtergrond van de dader.

https://www.swp.de/lokale(...)chberg-67985097.html
pi_206956623
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 17:38 schreef FYazz het volgende:

[..]
Omdat dit topic, zolang niet bekend is of het een allochtone dader is, toch gaat uitdraaien op een speculatie topic over alle allochtonen en asielzoekers en natuurlijk ook Merkel ...
Misschien leuk om de cijfers en context achter Wir schaffen das nogmaals te benoemen.

- De vluchtelingenstroom was ver voor deze uitspraak van Merkel al op gang gekomen. In de maanden ervoor waren al honderdduizenden vluchtelingen in Griekenland en Hongarije aangekomen.
- De uitspraak heeft geen aanzuigende werking gehad op meer of andere vluchtelingenstromen.
- Aan de vooravond van deze uitspraak suggereerde Orban van Hongarije dat al die asielzoekers een 'Duits' probleem waren en dreigde om de grenzen open te zetten voor het ongecontroleerd laten doorreizen van al deze asielzoekers naar West-Europa (inclusief NL).
- Doordat Duitsland na de uitspraak relatief meer van de vluchtelingen, uit de toen al op gang gekomen stroom, heeft opgevangen heeft NL relatief weinig van deze vluchtelingen hoeven opvangen.

Het is aan Merkel haar Wir schaffen das te danken dat wij hier geen Frans/Engelse asielzoekers-taferelen hebben.

Edit: En aan onze eigen (slappe) regering te danken dat hele duidelijke verdragen niet worden opgevolgd waardoor veilige landers hier kunnen binnenkomen, dat door bureaucratie processen jaren vertraagd worden en dat niet de politiekracht ingezet wordt om illegalen van de straat te plukken en de politieke kracht wordt ingezet om deze illegalen ook daadwerkelijk uit te zetten.
Gast, hebben wij een fysieke grens dan? Je kunt zonder problemen alle windrichtingen op zonder dat iemand het in de gaten heeft.
pi_206956646
twitter
pi_206956683
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 19:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
De bevestiging die je wist dat zou komen.
pi_206956764
Aha. Een Eritreeer. Daarom vanaf heden alle Syrische en Afghaanse vrouwen ouder dan 18 jaar die asiel aanvragen direct het land uitzetten
  maandag 5 december 2022 @ 19:30:16 #79
21467 franske19
Hit the deck!
pi_206956821
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 19:26 schreef opgebaarde het volgende:
Aha. Een Eritreeer. Daarom vanaf heden alle Syrische en Afghaanse vrouwen ouder dan 18 jaar die asiel aanvragen direct het land uitzetten
Ik zou zeggen laat de vrouwen maar blijven want die geven niet veel problemen maar die halen vervolgens 10 mannelijke familieleden hierheen onder het mom van gezinshereniging dus ja laat ze allemaal maar lekker weg blijven.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_206956912
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 19:30 schreef franske19 het volgende:

[..]
Ik zou zeggen laat de vrouwen maar blijven want die geven niet veel problemen maar die halen vervolgens 10 mannelijke familieleden hierheen onder het mom van gezinshereniging dus ja laat ze allemaal maar lekker weg blijven.
10? Zijn dat er niet 100 dan? Of 1.000? :o
  maandag 5 december 2022 @ 19:35:20 #81
21467 franske19
Hit the deck!
pi_206956924
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 19:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
10? Niet 100? Of 1.000? :o
Dat zijn dan wel heel grote gezinnen.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_206956985
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 19:18 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Gast, hebben wij een fysieke grens dan? Je kunt zonder problemen alle windrichtingen op zonder dat iemand het in de gaten heeft.
Op welke info reageer je exact?
Is het een reactie op de laatste alinea mbt oppakken illegalen of op het verhaal over de vluchtelingenstroom?

Als het de vluchtelingenstroom betreft: De enorme toestroom in 2015 kwam hoofdzakelijk via de Balkanroute.
In zowel Griekenland als Hongarije werden deze honderdduizenden vluchtelingen opgevangen/tegengehouden (nog voor de uitspraak van Merkel).
Volgens verdrag moesten deze vluchtelingen zich aanmelden in het land van aankomst, EU zou vervolgens gezamenlijk tot een oplossing komen om de asielprocedures juist uit te voeren en de daadwerkelijke vluchtelingen verspreid op te vangen. De EU is echter niet zo eensgezind en traag in de uitvoering en daardoor duurde en duurde het maar voordat enige oplossing werd geopperd.

Vervolgens besloot Orban van Hongarije niet langer te wachten (heeft ook nog daadwerkelijk hekwerk aangelegd om grenzen fysiek te sluiten) en heeft gemeld de vluchtelingen ongecontroleerd verder te laten reizen.

Daarna heeft Merkel haar uitspraak gedaan en met gevolg is een grote groep vluchtelingen gecontroleerd doorgereisd naar vooral Duitsland dus en daar geregistreerd. Al deze vluchtelingen waren anders zonder enig zicht op wie het zijn en waar ze zijn in de illegaliteit beland.

Dat is de context achter wir schaffen das.

O, en ik ben trouwens geen gast ;) :*
pi_206957089
Een asieluitvreter..je verwacht het niet. Zal wel suikerziekte hebben, we mogen niet te hard oordelen.
pi_206957129
Een asielzoeker...je verwacht het niet. Hij zal wel een moeilijke jeugd hebben gehad, pech bij zijn asielaanvraag, stemmen in zijn hoofd en een epileptische aanval. :{
  maandag 5 december 2022 @ 19:46:12 #85
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206957153
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 19:45 schreef Halcon het volgende:
Een asielzoeker...je verwacht het niet. Hij zal wel een moeilijke jeugd hebben gehad, pech bij zijn asielaanvraag, stemmen in zijn hoofd en een epileptische aanval. :{
Of dat ie veel te lang op een huis moest wachten ;( Je weet het maar niet.
pi_206957160
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 19:46 schreef Tengano het volgende:

[..]
Of dat ie veel te lang op een huis moest wachten ;( Je weet het maar niet.
Duitsland mist dan ook een type Hugo de Jonge.
pi_206957186
Het gedode meisje was dus ook vluchteling, lees ik dat goed?
  maandag 5 december 2022 @ 19:49:36 #88
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206957213
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 19:47 schreef myShizzle het volgende:
Het gedode meisje was dus ook vluchteling, lees ik dat goed?
Ik kan dat er niet uithalen :? en meestal vallen ze hun eigen soort niet aan.
pi_206957239
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 19:35 schreef franske19 het volgende:

[..]
Dat zijn dan wel heel grote gezinnen.
10 is het hij lange na ook al niet. Dat is gewoon een verzonnen cijfer. Máár ik help graag mee en aangezien het cijfer meer waarde krijgt als het getal groter is moeten we misschien inzetten op 100. Elke statushouder laat 100 familieleden overkomen op kosten van de staat, vliegen de geeiste eerste klas en geen klm want dat is geen premium vliegmaatschappij
  maandag 5 december 2022 @ 19:53:44 #90
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206957297
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 19:47 schreef myShizzle het volgende:
Het gedode meisje was dus ook vluchteling, lees ik dat goed?
Ze wordt omschreven als een Duitse met een migratie-achtergrond.
(in de link van Bep in bericht #78)
pi_206957352
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 19:49 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik kan dat er niet uithalen :? en meestal vallen ze hun eigen soort niet aan.
Alleen als het eerwraak betreft. Anders zijn het inderdaad (bij voorkeur blanke) ongelovigen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Spellchecker maandag 5 december 2022 @ 20:04:04 #92
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206957558
Arme meisjes :'(

Weer zo'n ..... (maak het verhaaltje af en kleur de plaatjes)

twitter


Die reacties :{

Net als hier .....
  maandag 5 december 2022 @ 20:14:45 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_206957912
Een Christen dus waarschijnlijk, maar dat geeft niet, we buigen gewoon mee en zeggen dat we het altijd al wisten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206958041
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 14:13 schreef bondage het volgende:

En verder boeit het niet zoveel wat voor persoon het is, gewoon oppakken en berechten.
Zijn we dat stadium niet al voorbij? Weer 2 jonge meiden vermoord (of 1 verwond) en dit gaat maar door en door.
Het is op een gegeven moment ook niet meer sociaal om maar gewoon niets (preventiefs) te doen.
Asociaal zelfs naar al die onschuldige jonge meiden.
Vakman pur sang
  maandag 5 december 2022 @ 20:51:41 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206958862
Een christelijke Eritreeër.

Nou, wat mij betreft was dit het einde van het topic wel.
Volgende keer beter, dan gaan we weer deeltje 5 openen of zo.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 5 december 2022 @ 21:37:41 #96
21467 franske19
Hit the deck!
pi_206959825
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 20:14 schreef speknek het volgende:
Een Christen dus waarschijnlijk, maar dat geeft niet, we buigen gewoon mee en zeggen dat we het altijd al wisten.
Wat maakt het uit of het nu een christen of een moslim is. Ze horen hier niet en dat heeft een 14 jarig meisje nu met haar leven moeten bekopen.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  maandag 5 december 2022 @ 21:40:48 #97
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206959903
Eritreers :')

Werken nooit, de meesten zijn zelfs in hun eigen taal analfabeet. Wat moeten we daar toch mee in Europa.
pi_206960411
Topic nagelezen, nieuwssites bezocht en niemand heeft het over een christelijke Eritreer alleen hier?

Wat moet je er nog op zeggen, je raakt er aan gewend, de klok naar het volgende slachtoffer loopt immers alweer. En gewoon het directe gevolg van het stemgedrag van een hoop mensen, waaronder ook in Nederland. Weer een dode op jullie geweten, maar ja wat maken al die slachtoffers in europa nu uit zolang we maar kunnen deugen he.
  maandag 5 december 2022 @ 22:10:39 #99
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206960469
Het was even speculeren.. Een Afghaan? Syriër? Wellicht een Turk?

Maar nee hoor, het is een ander smerig stuk vreten uit een vies ver land. Een Eritreeër, en dan vast eentje die honger had, of verward was.

Laat komen, laat komen. *O*

Alle vooroordelen wederom bevestigd.
  maandag 5 december 2022 @ 22:13:02 #100
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206960495
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eritreers :')

Werken nooit, de meesten zijn zelfs in hun eigen taal analfabeet. Wat moeten we daar toch mee in Europa.
Ik heb 2 Eritrese collega's. En die zijn buitengewoon intelligent en werken zeker wél. Zijn zelfs mede de backbone vh team. Niets dan lof voor.

De vooroordelen tieren hier weer welig -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206960779
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik heb 2 Eritrese collega's. En die zijn buitengewoon intelligent en werken zeker wél. Zijn zelfs mede de backbone vh team. Niets dan lof voor.

De vooroordelen tieren hier weer welig -O-
Vooroordelen? Er schijnen momenteel zo'n 30.000 Eritreeers in Nederland te zijn, voornamelijk jonge mannen van onder de 30, waarvan zo'n 6% aan het werk is, de rest heeft geen enkele toegevoegde waarde. Dat ze de dienstplicht in hun eigen land willen ontlopen zou voor ons geen reden moeten zijn om ze met duizenden hier naar binnen te halen. Dat jij er toevallig twee kent die wel werken is eerder uitzondering dan regel.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 5 december 2022 @ 23:11:34 #102
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_206961190
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 19:26 schreef opgebaarde het volgende:
Aha. Een Eritreeer. Daarom vanaf heden alle Syrische en Afghaanse vrouwen ouder dan 18 jaar die asiel aanvragen direct het land uitzetten
Het schijnt dat Eritreeërs oververtegenwoordigd zijn in het aantal zedenmisdrijven in Nederland.
Een tijdje terug werd er ook al in Zwolle een meisje de bosjes ingetrokken door zo'n gast..

Toch vreemd, 80% van de Eritreeërs in NL is christelijk, je zou denken dat christelijke vluchtelingen dit niet zouden doen, je verwacht dit gedrag eerder bij islamitische mensen.
  maandag 5 december 2022 @ 23:45:33 #103
8369 speknek
Another day another slay
pi_206961415
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 21:37 schreef franske19 het volgende:

[..]
Wat maakt het uit of het nu een christen of een moslim is.
Oh nu maakt het ineens weer niets uit. Staat genoteerd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206961535
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 23:45 schreef speknek het volgende:

[..]
Oh nu maakt het ineens weer niets uit. Staat genoteerd.
Ja, noteer het maar even ja.

Kun je de volgende keer wanneer een moslim in naam van de islamitische god/profeet iemand zn keel door snijd of een bom ter ontploffing brengt, roepen; ''ja maar de christenen dan?".

_O-
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_206962299
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 22:32 schreef Hathor het volgende:

[..]
Vooroordelen? Er schijnen momenteel zo'n 30.000 Eritreeers in Nederland te zijn, voornamelijk jonge mannen van onder de 30, waarvan zo'n 6% aan het werk is, de rest heeft geen enkele toegevoegde waarde. Dat ze de dienstplicht in hun eigen land willen ontlopen zou voor ons geen reden moeten zijn om ze met duizenden hier naar binnen te halen. Dat jij er toevallig twee kent die wel werken is eerder uitzondering dan regel.
Hij maakt dan ook de eeuwige vergissing van persoonlijke anekdote tot een bewijs te maken, dit kan feitelijk niet gebruikt worden.

Het is zoiets als mijn opa werd 90 en rookte iedere dag, roken is dus niet dodelijk of niet serieus kankerverwekkend.
pi_206962345
Nieuw Auslanders raus topic*O*
  Redactie Sport dinsdag 6 december 2022 @ 08:26:58 #107
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206962562
Ach ja, de reacties laten zich weer raden he?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 6 december 2022 @ 09:09:24 #108
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206962886
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach ja, de reacties laten zich weer raden he?
Wat bedoel je hier precies mee?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Redactie Sport dinsdag 6 december 2022 @ 09:10:34 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206962892
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat bedoel je hier precies mee?
het is de schuld van de mensen die op partijen stemmen die dit volk importeren en dat soort ongein, vermoeiende retoriek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206962900
Der Killer lauerte auf dem Schulweg

Ece S. (14) und Nerea M. (13) waren am Montag um 7.30 Uhr auf dem Weg zum Bus, um in ihre Ulmer Realschule zu fahren. Der Fußweg der Mädchen ist kurz, führt an einer Asylunterkunft vorbei.

Plötzlich kam ein Mann aus diesem Haus gelaufen – und attackierte die Mädchen mit einem Messer! Der Angreifer, nach BILD-Informationen ein Asylbewerber aus Eritrea, rammte der Älteren die Klinge in den Bauch, die Jüngere verletzte er an der Brust. Dann flüchtete er in die Asylunterkunft.

Der mutmaßliche Angreifer ist 27 Jahre alt, wie Polizei und Staatsanwaltschaft mitteilten. Der Asylbewerber sei verletzt und unter polizeilicher Bewachung in einer Klinik. Bei ihm hatten Beamte den Angaben nach ein Messer gefunden, das die Tatwaffe sein könnte.

Ein Augenzeuge sagte dem SWR, er habe nahe einer Ampel Geräusche gehört. Er schaute nach. „Da lag das Mädchen blutend am Boden mit einer riesigen Stichwunde im Bauch. Ein zweites hatte Verletzungen unterhalb der Brust, eine Stichwunde. Sie war völlig aufgelöst.“

Ein Notarzt brachte die Mädchen ins Krankenhaus. Dort erlag Ece S. ihren Verletzungen. Ein Bekannter zu BILD: „Sie war so fröhlich, hat in einem Verein getanzt.“

Warum der Mann die Mädchen angriff, muss ermittelt werden. Bürgermeister Markus Häußler (37): „Die Gemeinde ist geschockt. Wir trauern mit der Familie.“

Es ist nicht das erste Verbrechen in Zusammenhang mit diesem Heim
2019 vergewaltigte ein Bewohner mit drei Freunden eine 14-Jährige. Die Männer sollen am 31. Oktober 2019 die Schülerin, die Alkohol getrunken hatte, in der Ulmer Innenstadt überredet haben, mit ihnen zu einer Flüchtlingsunterkunft in Illerkirchberg zu fahren.

Dort sollen sie das Mädchen gezwungen haben, eine blaue Flüssigkeit mit einem Betäubungsmittel zu trinken – mehr als neunmal sollen sie sich anschließend an dem Mädchen vergangen haben!

Die vier Angeklagten wurden schließlich vom Landgericht Ulm zu Gefängnisstrafen von jeweils mehr als zwei Jahren verurteilt. Dass sich die Angeklagten, die die meiste Zeit des Prozesses geschwiegen hatten, gegen Ende des Verfahrens zu den Taten teils eingelassen hatten, wurde vom Gericht strafmildernd berücksichtigt.
https://www.bild.de/regio(...)a-82162198.bild.html

Vertaling

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206962908
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 23:11 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Het schijnt dat Eritreeërs oververtegenwoordigd zijn in het aantal zedenmisdrijven in Nederland.
Een tijdje terug werd er ook al in Zwolle een meisje de bosjes ingetrokken door zo'n gast..

Toch vreemd, 80% van de Eritreeërs in NL is christelijk, je zou denken dat christelijke vluchtelingen dit niet zouden doen, je verwacht dit gedrag eerder bij islamitische mensen.
Huh dat kan toch niet :o Zijn ze dan stiekem toch wel moslim ofzo?
pi_206963122
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
het is de schuld van de mensen die op partijen stemmen die dit volk importeren en dat soort ongein, vermoeiende retoriek.
Wiens schuld is dit beleid anders?
  Redactie Sport dinsdag 6 december 2022 @ 09:52:09 #113
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206963157
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:48 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Wiens schuld is dit beleid anders?
Rare vraagstelling. Het gaat hier om een steekincident, niet om wie op bepaalde politieke partijen heeft gestemd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 6 december 2022 @ 09:52:48 #114
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206963163
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
het is de schuld van de mensen die op partijen stemmen die dit volk importeren en dat soort ongein, vermoeiende retoriek.
Waarom zou het niet benoemd mogen worden dat migranten behoorlijk oververtegenwoordigd zijn als het om bepaalde criminaliteit gaat? Dat wil natuurlijk niet zeggen dat elke migrant slecht of crimineel is, integendeel zelfs, het overgrote betreft hele normale mensen, maar wel dat bepaalde problematiek misschien iets minder qua omvang zou zijn als er minder migranten waren en worden toegelaten tot Westerse landen. Dit feit blijkt keer op een keer een enorme trigger voor sommigen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Redactie Sport dinsdag 6 december 2022 @ 09:56:20 #115
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206963193
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom zou het niet benoemd mogen worden dat migranten behoorlijk oververtegenwoordigd zijn als het om bepaalde criminaliteit gaat? Dat wil natuurlijk niet zeggen dat elke migrant slecht of crimineel is, integendeel zelfs, het overgrote betreft hele normale mensen, maar wel dat bepaalde problematiek misschien iets minder qua omvang zou zijn als er minder migranten waren en worden toegelaten tot Westerse landen. Dit feit blijkt keer op een keer een enorme trigger voor sommigen.
Dat mag best benoemd worden en is ook een probleem, maar om dat nu af te schuiven op de stemmer van bepaalde politieke partijen vind ik dus erg flauwe retoriek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206963195
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Rare vraagstelling. Het gaat hier om een steekincident, niet om wie op bepaalde politieke partijen heeft gestemd.
En men plaatst nieuws in een context en reflecteert hier vervolgens op. Men probeert zich te bedenken wat dit betekent binnen het grotere geheel en wat dat zegt over de toekomst van een land. Dat is allemaal een fundamenteel onderdeel – of dat zou dat moeten zijn in ieder geval – van het democratisch proces.
  Redactie Sport dinsdag 6 december 2022 @ 09:57:12 #117
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206963203
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:56 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
En men plaatst nieuws in een context en reflecteert hier vervolgens op. Men probeert zich te bedenken wat dit betekent binnen het grotere geheel en wat dat zegt over de toekomst van een land. Dat is allemaal een fundamenteel onderdeel – of dat zou dat moeten zijn in ieder geval – van het democratisch proces.
Dus, vertel, welke partij hadden deze mensen volgens jou moeten stemmen om hier niet schuldig aan te zijn?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 6 december 2022 @ 09:59:20 #118
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206963218
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat mag best benoemd worden en is ook een probleem, maar om dat nu af te schuiven op de stemmer van bepaalde politieke partijen vind ik dus erg flauwe retoriek.
Daar heb je zeker een punt, al heb ik er zelf ook wel mijn vraagtekens bij als ik teksten hoor als 'we moeten gezinshereniging makkelijker maken' of dat een bepaalde partij 'meer migranten (uit Afrikaanse landen) naar Nederland wil halen om hier te werken'. Natuurlijk kun je kiezers van zulke partijen niet direct verantwoordelijk houden, maar er mogen zeker vraagtekens worden gezet bij zulke agendapunten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Redactie Sport dinsdag 6 december 2022 @ 10:00:48 #119
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206963233
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar heb je zeker een punt, al heb ik er zelf ook wel mijn vraagtekens bij als ik teksten hoor als 'we moeten gezinshereniging makkelijker maken' of dat een bepaalde partij 'meer migranten naar Nederland wil halen om hier te werken'. Natuurlijk kun je kiezers van zulke partijen niet direct verantwoordelijk houden, maar er mogen zeker vraagtekens worden gezet bij zulke agendapunten.
Ik vind dat laatste inderdaad symptoomoplossing. Over gezinshereniging is een ander punt, ik snap waarom je dat makkelijker zou willen maken, maar tegelijkertijd is dat ook weer een verruiming van beleid en dat is lastig.

Overigens weet ik niet of deze punten in Duitsland ook spelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206963293
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dus, vertel, welke partij hadden deze mensen volgens jou moeten stemmen om hier niet schuldig aan te zijn?
Als men niet voor AfD zou willen stemmen kan men voor een van de kleinere partijen stemmen hoewel die de kiesdrempel dikwijls niet halen
pi_206963298
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
het is de schuld van de mensen die op partijen stemmen die dit volk importeren en dat soort ongein, vermoeiende retoriek.
En dat zijn ze ook, gewoon mede schuldig aan de ellende die dit volk veroorzaakt. Het is namelijk ook het volk wat stemt op die pro immigratiepartijtjes die de discussie onmogelijk maakt en meteen de racisme kaart trekken zodra mensen de problematiek bespreekbaar willen maken. Ik schrijf deze dode gewoon weer op het conto van de D66, CDA, VVD, Groenlinks, PVDA, CDA, BIJ1, DENK en de PvdD stemmer, allemaal partijen die de grenzen wagenwijd open willen of momenteel regeren en de grenzen wagenwijd open hebben gezet.

Ik zie niet in waarom de, veelal linkse, pro immigratie stemmer weg moet komen of niet geconfronteeerd mag worden met de gevolgen van hun stemgedrag? Door het stemgedrag in de jaren 30 vorige eeuw is er ook een radicaal aan de macht gekomen, met een hoop andere radicalen die miljoenen mensen hebben vermoord. Ook daar hebben de mensen die stemden op die radicaal schuld aan, net zoals de pro immigratie stemmers in mijn ogen medeverantwoordelijk zijn voor alle moorden, verkrachtingen, geweldsdelicten, overvallen etc. want als er naar mijn stem werd geluisterd had dat volk hier nooit gezeten en hadden ze zich ook niet schuldig kunnen maken aan dit gedrag.
  dinsdag 6 december 2022 @ 10:09:02 #122
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206963299
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind dat laatste inderdaad symptoomoplossing. Over gezinshereniging is een ander punt, ik snap waarom je dat makkelijker zou willen maken, maar tegelijkertijd is dat ook weer een verruiming van beleid en dat is lastig.

Overigens weet ik niet of deze punten in Duitsland ook spelen.
Dat laatste zou ik in detail ook niet weten, maar wat natuurlijk wel een gegeven is, is dat Duitsland behoorlijk wat migranten heeft toegelaten de afgelopen decennia en deze ook daar oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. Ik vind vooral dat dit soort problemen bespreekbaar moeten worden gemaakt, maar dan ook heel concreet waarbij er niet politiek correct zou moeten worden gedaan. Want als je je afvraagt wat partijen als de PVV hier in Nederland en in Duitsland de AfD hun momentum biedt, is het dit soort problematiek negeren, bagatelliseren of gewoon domweg ontkennen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Redactie Sport dinsdag 6 december 2022 @ 10:12:46 #123
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206963329
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik zie niet in waarom de, veelal linkse, pro immigratie stemmer weg moet komen of niet geconfronteeerd mag worden met de gevolgen van hun stemgedrag? Door het stemgedrag in de jaren 30 vorige eeuw is er ook een radicaal aan de macht gekomen, met een hoop andere radicalen die miljoenen mensen hebben vermoord. Ook daar hebben de mensen die stemden op die radicaal schuld aan, net zoals de pro immigratie stemmers in mijn ogen medeverantwoordelijk zijn voor alle moorden, verkrachtingen, geweldsdelicten, overvallen etc. want als er naar mijn stem werd geluisterd had dat volk hier nooit gezeten en hadden ze zich ook niet schuldig kunnen maken aan dit gedrag.
Dan zijn wij het pertinent oneens. Ik vind niet dat je mensen die in 1933 op de NSDAP stemden verantwoordelijk kunt houden voor de gebeurtenissen in 1944, 1939 of zelfs 1937. Natuurlijk kun je zeggen 'als die mensen anders hadden gekozen was dat niet gebeurd'. Moeten we ook alle VVD-stemmers verantwoordelijk houden voor het toeslagenschandaal? Een groot deel van de stemmers heeft niet de informatie om te weten dat zoiets speelt. Wat je wel kan zeggen is 'kijk, misschien is het huidige beleid niet goed, zie dit voorbeeld'. En dat ben ik met je eens. Helaas is er geen PvdA-achtige partij die wel wat kritischer is op de migratieproblematiek en zich daarover uit durft te spreken, anders zou ik daar opzeker op stemmen. Er spelen in de keuze voor politieke partijen helaas ook meerdere andere zaken mee en daarover ben ik het met de meest kritische partijen dan weer totaal oneens.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206963332
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
En dat zijn ze ook, gewoon mede schuldig aan de ellende die dit volk veroorzaakt. Het is namelijk ook het volk wat stemt op die pro immigratiepartijtjes die de discussie onmogelijk maakt en meteen de racisme kaart trekken zodra mensen de problematiek bespreekbaar willen maken. Ik schrijf deze dode gewoon weer op het conto van de D66, CDA, VVD, Groenlinks, PVDA, CDA, BIJ1, DENK en de PvdD stemmer, allemaal partijen die de grenzen wagenwijd open willen of momenteel regeren en de grenzen wagenwijd open hebben gezet.

Ik zie niet in waarom de, veelal linkse, pro immigratie stemmer weg moet komen of niet geconfronteeerd mag worden met de gevolgen van hun stemgedrag? Door het stemgedrag in de jaren 30 vorige eeuw is er ook een radicaal aan de macht gekomen, met een hoop andere radicalen die miljoenen mensen hebben vermoord. Ook daar hebben de mensen die stemden op die radicaal schuld aan, net zoals de pro immigratie stemmers in mijn ogen medeverantwoordelijk zijn voor alle moorden, verkrachtingen, geweldsdelicten, overvallen etc. want als er naar mijn stem werd geluisterd had dat volk hier nooit gezeten en hadden ze zich ook niet schuldig kunnen maken aan dit gedrag.
Het is flauw om het op stemgedrag alleen af te schuiven. Zie maar eens een politieke partij te vinden waar je het geheel mee eens bent, of die beloftes nakomt. Wel betreur ik net als jij dat het moeilijk wordt gemaakt om een open discussie te voeren over de keerzijde van de opvang van asielzoekers.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 6 december 2022 @ 10:22:18 #125
240618 Micson
The lonely stoner
pi_206963400
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:21 schreef Hathor het volgende:

[..]
Simpel, als het bijvoorbeeld steevast Afghanen zijn die bij dit soort incidenten betrokken zijn, dan zou ik graag een stop zien op het opvangen van Afghanen.
En wat als dan de Afghaanse Margot en Anne met vader Otto Frank aan de poort staan. Ook gewoon terugsturen?
  dinsdag 6 december 2022 @ 10:22:47 #126
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206963408
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:31 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als het een autochtone Duitser zou zijn geweest had dat in dat bericht gestaan.
Tja, journalisten activisten.

'We moeten stigmatisering voorkomen'
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is flauw om het op stemgedrag alleen af te schuiven. Zie maar eens een politieke partij te vinden waar je het geheel mee eens bent, of die beloftes nakomt. Wel betreur ik net als jij dat het moeilijk wordt gemaakt om een open discussie te voeren over de keerzijde van de opvang van asielzoekers.
Vooral dit. Ik had o.a. juist op de VVD gestemd vanwege hun beloftes met betrekking tot asielzoekers en migranten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206963451
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:22 schreef Micson het volgende:

[..]
En wat als dan de Afghaanse Margot en Anne met vader Otto Frank aan de poort staan. Ook gewoon terugsturen?
Nederland was anders ook niet veilig voor ze. Enfin.

De Afghaanse Margot en Anne komen voorts niet uit een buurland van Nederland. Terugsturen dus.
  dinsdag 6 december 2022 @ 12:30:52 #128
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206964907
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:22 schreef Micson het volgende:

[..]
En wat als dan de Afghaanse Margot en Anne met vader Otto Frank aan de poort staan. Ook gewoon terugsturen?
Juist. Je kunt niet omdat er weer eens een gek met psychische klachten uit de pan flipt de echte noodruftigen ineens gaan weren.

Niet dat ik weet wat de oplossing is, maar quota wat betreft onbegeleide jongemannen komt wat mij betreft behoorlijk in de buurt, of dat hele stelsel op de schop zodat """vluchtelingen""" lekker in hun veilige landen blijven en we de echte vluchtelingen meer kunnen bieden aan menswaardige opvang als beschaafd land.

En nog meer dan dat: we moeten ophouden met het slopen van de geestelijke gezondheidszorg want in Almelo weten ze bijvoorbeeld maar al te goed dat de doordraaiertjes niet uitsluitend uit de AZC's komen.
  dinsdag 6 december 2022 @ 14:11:03 #129
8369 speknek
Another day another slay
pi_206966089
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is flauw om het op stemgedrag alleen af te schuiven. Zie maar eens een politieke partij te vinden waar je het geheel mee eens bent, of die beloftes nakomt. Wel betreur ik net als jij dat het moeilijk wordt gemaakt om een open discussie te voeren over de keerzijde van de opvang van asielzoekers.
Juist. Ik stem vrijwel altijd D66, maar ben voor een herziening van het VN vluchtelingenverdrag. Asiel zou in de buurlanden opgevangen moeten worden, en alleen als die buurlanden ook niet veilig zijn, of overspoeld raken zoals in tijden van totalen krieg (Syrie en Oekraine), zou asiel open moeten gaan voor landen daarbuiten.
Maar dat is een kwestie voor de VN, of anders de EU als blok, daar heeft een Nederlandse partij (zo goed als) niets over te zeggen.

(daarnaast, rusland heeft 25 keer zoveel Nederlanders vermoord als de moslimterroristen, maar daar hoor je de FvDers ook niet over, dan telt wat je stemt ineens niet meer)

[ Bericht 7% gewijzigd door speknek op 06-12-2022 14:20:14 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 8 december 2022 @ 10:17:10 #130
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_206991694
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 16:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

En nee, de IND heeft totaal niet de mogelijkheid verhalen te checken in land van afkomst, dat soort landen werken al niet eens mee aan “terugkeer” in de meeste gevallen, laat staan dat die even gaan vertellen of iets klopt of niet.
Ja eerlijke mensen met een onderbouwing en bewijsstukken.. maar die worden dan teruggestuurd.

“Hardwerkend” valt ook wel mee, 42% is werkloos, een hoop staat al tig jaar als “student” te boek.
Syriërs bijvoorbeeld.
Mijn punt is dat ALLE asielzoekers EN 1e, 2e, 3e generatie allochtonen in die post over 1 kam werden geschoren. Allochtonen, dat is een heel diverse groep waaronder mensen in Nederland geboren zijn, waarvan soms ook de ouders in Nederland zijn geboren. Mensen die in sommige gevallen al sinds generaties de Nederlandse nationaliteit hebben (Antillianen, deel Surinamers en mensen uit Indonesië). Dit zijn mensen die doorgaans volgens het "legale" migratieproces naar Nederland zijn gekomen en niet via mensensmokkelaars, etc. Dit zijn mensen van wie een significant deel al sinds lange tijd een bedrage levert aan de Nederlandse samenleving (en ja, er zijn ook probleemgroepen, maar dat maakt niet dat de hardwerkenden opeens niet bestaan). Alsof een allochtoon opeens geen last zou hebben van krapte op de huizenmarkt, criminaliteit, etc.
Krekker is de bom!
  donderdag 8 december 2022 @ 10:40:01 #131
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_206991844
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 19:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Duitsland mist dan ook een type Hugo de Jonge.
Ze mogen die van ons wel hebben.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_206991931
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 07:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Hij maakt dan ook de eeuwige vergissing van persoonlijke anekdote tot een bewijs te maken, dit kan feitelijk niet gebruikt worden.

Het is zoiets als mijn opa werd 90 en rookte iedere dag, roken is dus niet dodelijk of niet serieus kankerverwekkend.
Vaak zijn die persoonlijke anekdotes ook niet waar. Je leest vaak van "ik ken heel veel die en dat die wel werken en een goede burger zijn". Maar niet heus.

Het is een automatische pavlov reactie. Men is geprogrammeerd te geloven dat die asielinstroom nodig is.

"we kunnen niks doen want we zijn gebonden aan internationale verdragen" is ook zo'n mythe.
  donderdag 8 december 2022 @ 10:52:02 #133
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206991940
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan zijn wij het pertinent oneens. Ik vind niet dat je mensen die in 1933 op de NSDAP stemden verantwoordelijk kunt houden voor de gebeurtenissen in 1944, 1939 of zelfs 1937. Natuurlijk kun je zeggen 'als die mensen anders hadden gekozen was dat niet gebeurd'. Moeten we ook alle VVD-stemmers verantwoordelijk houden voor het toeslagenschandaal? Een groot deel van de stemmers heeft niet de informatie om te weten dat zoiets speelt. Wat je wel kan zeggen is 'kijk, misschien is het huidige beleid niet goed, zie dit voorbeeld'. En dat ben ik met je eens. Helaas is er geen PvdA-achtige partij die wel wat kritischer is op de migratieproblematiek en zich daarover uit durft te spreken, anders zou ik daar opzeker op stemmen. Er spelen in de keuze voor politieke partijen helaas ook meerdere andere zaken mee en daarover ben ik het met de meest kritische partijen dan weer totaal oneens.
Ga je nou zeggen dat er niet standaard een opmerking komt in elk topic over dit soort zaken in de trant "dat krijg je met de VVD aan de macht/Dat krijg je als je VVD stemt" ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Redactie Sport donderdag 8 december 2022 @ 10:53:07 #134
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206991953
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2022 10:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ga je nou zeggen dat er niet standaard een opmerking komt in elk topic over dit soort zaken in de trant "dat krijg je met de VVD aan de macht/Dat krijg je als je VVD stemt" ?
Ongetwijfeld, maar ik vind daar eerder vreemd dat men de VVD daar niet naderhand deels verantwoordelijkheid op heeft gekregen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206991977
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:22 schreef Micson het volgende:

[..]
En wat als dan de Afghaanse Margot en Anne met vader Otto Frank aan de poort staan. Ook gewoon terugsturen?
Niet uitnodigen, dan staat ze hier ook niet voor de poort. Er zijn tig landen tussen Nederland en Afghanistan. Niemand staat hier opeens voor de poort, dat moet dan een hele bewuste keuze zijn voor een lange reis. Kostbaar ook.

En als ze hier voor de poort staan kan je twee dingen doen:
- inderdaad terugsturen. Zoek maar een ander land.
- opnemen op basis van sponsorship. Een Nederlander neemt ze op in eigen huis. Iedereen kan zich vrijwillig aanmelden daarvoor. Vervolgens gaan ze de asielprocedure in, maar dan zijn er geen gemeenschapskosten mee gemoeid en geen weggeven van een sociale huurwoning (maar ze kunnen wel op de wachtlijst eventueel).
  vrijdag 9 december 2022 @ 09:54:36 #136
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_207003855
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:11 schreef speknek het volgende:

[..]

(daarnaast, rusland heeft 25 keer zoveel Nederlanders vermoord als de moslimterroristen, maar daar hoor je de FvDers ook niet over, dan telt wat je stemt ineens niet meer)
als het aan de moslims lag dan hadden ze wel duizend keer meer Nederlanders vermoord, moedwillig. En het neerhalen van het vliegtuig was geen gerichte actie maar een ongeluk. Nog steeds vreselijk maar niet te vergelijken met moedwillige terroristische aanslagen op burgers.
  vrijdag 9 december 2022 @ 10:59:28 #137
8369 speknek
Another day another slay
pi_207004431
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:54 schreef T-zooi het volgende:

[..]
als het aan de moslims lag dan hadden ze wel duizend keer meer Nederlanders vermoord, moedwillig. En het neerhalen van het vliegtuig was geen gerichte actie maar een ongeluk. Nog steeds vreselijk maar niet te vergelijken met moedwillige terroristische aanslagen op burgers.
Lol.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_207004741
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 22:32 schreef Hathor het volgende:

[..]
Vooroordelen? Er schijnen momenteel zo'n 30.000 Eritreeers in Nederland te zijn, voornamelijk jonge mannen van onder de 30, waarvan zo'n 6% aan het werk is, de rest heeft geen enkele toegevoegde waarde. Dat ze de dienstplicht in hun eigen land willen ontlopen zou voor ons geen reden moeten zijn om ze met duizenden hier naar binnen te halen. Dat jij er toevallig twee kent die wel werken is eerder uitzondering dan regel.
Mooi percentage. hebben al die Eritreeërs een werkvergunning dan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_207004798
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:11 schreef speknek het volgende:

[..]
Juist. Ik stem vrijwel altijd D66, maar ben voor een herziening van het VN vluchtelingenverdrag. Asiel zou in de buurlanden opgevangen moeten worden, en alleen als die buurlanden ook niet veilig zijn, of overspoeld raken zoals in tijden van totalen krieg (Syrie en Oekraine), zou asiel open moeten gaan voor landen daarbuiten.
Maar dat is een kwestie voor de VN, of anders de EU als blok, daar heeft een Nederlandse partij (zo goed als) niets over te zeggen.

(daarnaast, rusland heeft 25 keer zoveel Nederlanders vermoord als de moslimterroristen, maar daar hoor je de FvDers ook niet over, dan telt wat je stemt ineens niet meer)
Gaan we dan ook de financiering regelen? Je denkt toch niet dat een Jordanië evenveel financiële draagkracht heeft om vluchtelingen op te vangen als een Duitsland bijv. Nog even los van het feit dat allergrootste deel van de vluchtelingen allang in de regio wordt opgevangen - helaas vaak onder treurige omstandigheden omdat de landen in de regio al weinig kunnen hebben.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 9 december 2022 @ 12:16:07 #140
8369 speknek
Another day another slay
pi_207005371
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 11:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Gaan we dan ook de financiering regelen? Je denkt toch niet dat een Jordanië evenveel financiële draagkracht heeft om vluchtelingen op te vangen als een Duitsland bijv. Nog even los van het feit dat allergrootste deel van de vluchtelingen allang in de regio wordt opgevangen - helaas vaak onder treurige omstandigheden omdat de landen in de regio al weinig kunnen hebben.
Ja dat lijkt me logisch, het zit ook een beetje in de "als de buurlanden overspoeld raken", de incentive om ze veel geld te geven om het op te kunnen vangen, of anders accepteren dat ze naar andere landen / hier naartoe komen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_207006370
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach ja, de reacties laten zich weer raden he?
Ja inderdaad, de deugers hebben weer eens geen enkele compassie met de slachtoffers.
  vrijdag 9 december 2022 @ 14:13:19 #142
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207006681
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 23:11 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Het schijnt dat Eritreeërs oververtegenwoordigd zijn in het aantal zedenmisdrijven in Nederland.
Een tijdje terug werd er ook al in Zwolle een meisje de bosjes ingetrokken door zo'n gast..

Toch vreemd, 80% van de Eritreeërs in NL is christelijk, je zou denken dat christelijke vluchtelingen dit niet zouden doen, je verwacht dit gedrag eerder bij islamitische mensen.
Christenen kunnen geen verkrachters zijn? Interessant, interessant.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 9 december 2022 @ 14:16:21 #143
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207006728
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Christenen kunnen geen verkrachters zijn? Interessant, interessant.
Het heeft dan ook niet zoveel te maken met religie, maar meer met cultuur en (gebrek aan) opleiding en opvoeding
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')