Je vindt het maar zeau zeau?quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, nog liever plaats 200 inderdaad. Ik vind het nummer an sich nog wel te doen, maar echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel overgewaardeerd.
geen Irene Cara?quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:39 schreef Cassa95 het volgende:
Verder in de top 100 stijgers zichtbaar:
Nieuwe binnenkomers van Elton John & Dua Lipa, Harry Styles, Flemming, Jaap Reesema, Froukje,
Bonussen van Coolio, Doe Maar, De Dijk, Meat Loaf, Olivia Newton John, Tom Odell, Vangelis
Doorstijgers van Taylow Swift, Silk Sonic, Manneskin (net als Meau en Barbara Pravi na binnenkomers vorig jaar)
Mo mag wel in de lijst…quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand hier op Meau stemt? Als ze heel hoog komt kunnen we steeds tegen diegene zeggen: dat heb jij gedaan
Wiequote:Op dinsdag 6 december 2022 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meau die oudjaarsdag haalt zou wel horror zijn.
Vast niet Shai, die stond er nooit in.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:09 schreef Tussle266 het volgende:
We hadden ook nog zo'n early nineties hit zonder instrumenten die zelfs de top 90's niet meer haalt , die er in de eerste jaren in stond. Help me even, Frits...
(Naked), dat zouden ze er bij The Bangles ook bij moeten zetten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:32 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Deze valt me nu ook ineens op. Het was tot nu toch altijd de studioversie die erin stond?
Pokemon Theme Song staat er toch al in?quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ed kroket zal er ook wel weer 2 bij krijgen he? Shivers en de Pokemon Theme Song.
Ja, het is geen Brabant of Mag Ik Dan Bij Jou wat braakneigingen geeft, maar vooral erg onbenullig.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, nog liever plaats 200 inderdaad. Ik vind het nummer an sich nog wel te doen, maar echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel overgewaardeerd.
Opgezocht: All-4-One. Maar volgens mij had die wel instrumenten en was die South Park parodie zonder. Terug naar Dicke Titten dan maar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vast niet Shai, die stond er nooit in.
Pokemon is misschien nog net iets te nieuw, maar Overpass Graffiti verwacht ik wel. Dus in dat opzicht heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ed kroket zal er ook wel weer 2 bij krijgen he? Shivers en de Pokemon Theme Song.
Dat is wel zijn betere werk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:13 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Pokemon is misschien nog net iets te nieuw, maar Overpass Graffiti verwacht ik wel. Dus in dat opzicht heb je wel gelijk.
Laatste jaar, dus zal nog juist wel een boost krijgen, net zoals De Dijkquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:14 schreef TheVulture het volgende:
Misschien ijdele hoop, maar ik hoop dat we bij Kensington ook een dalende trend gaan zien, over overhyped gesproken
Zie je wel vaker met drempelbinnenkomers jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:39 schreef Tussle266 het volgende:
Het zou me niet verbazen als So What ook flink wat pakt. Volgens mij is dat vooral een psychologisch dingetje. Allemaal mensen die voorheen dachten: laat maar want die haalt het toch niet, die kijken nu terug naar vorig jaar en zien die plaat daar staan, dus die stemmen er nu wel (weer) op.
Ik ben Frits niet, maar: Jay Dee - Plastic Dreams?quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:09 schreef Tussle266 het volgende:
We hadden ook nog zo'n early nineties hit zonder instrumenten die zelfs de top 90's niet meer haalt , die er in de eerste jaren in stond. Help me even, Frits...
Fame van 1 naar 16 stemmen, net niet in de top 100 stijgers, Flashdance 3 naar 6quote:
Cancellen!quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog ff over de eerder gememoreerde en door Mexi esoterisch genoemde Van Orly-notering. Die stond met Calling Out drie jaar in de lijst, tussen 2004 en 2006. Ik ging es opzoeken wat ze tegenwoordig doet. Het zal je verbazen. Het is een antivaxxer die allerlei overheidskritische songs uitbrengt en daar nu zelfs een boek over heeft geschreven: Machtmerrie
Bijzondere wending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |