Nee, maar Bankzitters kwam uit hetzelfde jaar. Dus dan wordt dat sws niet gedaanquote:Op maandag 5 december 2022 17:27 schreef Tussle266 het volgende:
Ik wil eens iets voorleggen waar ik 318 dagen over heb nagedacht: de Zwarte Parade werd vorig jaar tussentijds toegevoegd, maar Bankzitters niet, toch?
Dat verklaart.quote:Op maandag 5 december 2022 17:29 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Nee, maar Bankzitters kwam uit hetzelfde jaar. Dus dan wordt dat sws niet gedaan
Dit is ook die ik voorbij heb zien komen.quote:Op maandag 5 december 2022 17:29 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Nee, maar Bankzitters kwam uit hetzelfde jaar. Dus dan wordt dat sws niet gedaan
Dit en de comments onder zo'n post beloven trouwens veel goeds: https://www.instagram.com/p/CloSB6wNsOn/ (Je Blik Richting Mij is beter dan Stapelgek, dus ook niet erg)
Dat Kanye vergeten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 06:25 schreef datismijnmening het volgende:
Stemmen we dit jaar allemaal op Kanye?
Hij stond op mijn 'ontspoorden-en-reddeloos-verloren-bonus-lijst'. Heeft het helaas net niet gered.quote:Op dinsdag 6 december 2022 06:25 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 06:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij stond op mijn 'ontspoorden-en-reddeloos-verloren-bonus-lijst'. Heeft het helaas net niet gered.
samen met Terence Trent Derby ik bedoel Sanada Matreia zeker. Car Stevens zal je wel af hebben gehaald en Jerry Lee Lewis moet dan wel naar de dodenbonuskaart zijn geschovenquote:Op dinsdag 6 december 2022 06:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij stond op mijn 'ontspoorden-en-reddeloos-verloren-bonus-lijst'. Heeft het helaas net niet gered.
Wiequote:Op dinsdag 6 december 2022 06:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil nog wel op Go West stemmen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 06:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Spann0nd!!!1!!!1quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:49 schreef VdB95 het volgende:
Was er al gepost wanneer de top 10 bekend wordt gemaakt? Is in ieder geval morgen tussen 5 en 6 uur. https://www.nporadio2.nl/(...)-2-top-2000-stemweek
Done, maar ook weer niet echt met volle trots ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2022 06:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zie de getinte heren in Parijs de lijst wel verlaten om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 6 december 2022 10:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Done, maar ook weer niet echt met volle trots ofzo
Ik ook.. Was dus eigenlijk een verkapte reddingsboei stem.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie de getinte heren in Parijs de lijst wel verlaten om eerlijk te zijn
quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik ook.. Was dus eigenlijk een verkapte reddingsboei stem.
Ach.. Jay doet ook mee en die is nog wel smetteloos tochquote:
Als je die drugsdoden waar hij zijn fundering op bouwde buiten beschouwing laat is het een prima vent.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ach.. Jay doet ook mee en die is nog wel smetteloos toch
*Geloofde niet dat dit ooit in de lijst stond en zocht het net op....quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook zijn eigen albums zijn prima. 808 & Heartbreak zou ik denk ik overslaan, maar de rest is goed op te zetten. Hij is alleen zelf de weg kwijt, maar ja, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Watch The Throne blijft toch een geweldig album. Luister bv. naar een Lift Off met een Queen Bee on fire en zet dat eens af tegen het bagger (ok los van Halo) materiaal van Beyoncé solo dat de T2000 haalt
My Beautiful Dark Twisted Fantasy is voor mij een top 3 allertijden albumquote:Op dinsdag 6 december 2022 10:37 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ook zijn eigen albums zijn prima. 808 & Heartbreak zou ik denk ik overslaan, maar de rest is goed op te zetten. Hij is alleen zelf de weg kwijt, maar ja, kan gebeuren.
Dat hij volledig de weg kwijt is is zeker ja.. Hij lijkt de klap van het overlijden van z'n moeder ook nooit te boven te zijn gekomen. Donda betekende alles voor hem. Was ook degene die hem zo nu en dan met z'n beide benen op de grond hield. Zag je ook mooi in die Netflix docu. Beter zou hij nu even een jaar een (social) mediastop houdenquote:Op dinsdag 6 december 2022 10:46 schreef Tussle266 het volgende:
Ach weet je, Jerry Lee gaat het waarschijnlijk met de stemmen uit het revalidatiecentrum net redden. Je ziet jaarlijks het aantal stemmers op Noir Desir een klein beetje groeien (dit jaar ook). Dus het blijft toch allemaal een beetje selectief. Bij onze vriend uit Chicago kan je bovendien bijna wel zeker stellen dat er een medische verklaring is voor zijn ontsporing. Dus als je erop wilt stemmen moet je dat gewoon doen. Maar er zullen ongetwijfeld heel veel stemmers van voorheen nu zijn afgehaakt.
In de keuzelijst als "...In Paris"quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk, mijn hond heeft ook op Concrete Blonde gestemdquote:Op dinsdag 6 december 2022 11:07 schreef tong80 het volgende:
Ingevuld
https://stem.nporadio2.nl(...)mYBekR5as8fnqcCjyDNE
quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Leuk, mijn hond heeft ook op Concrete Blonde gestemd
Vernoemd naar Joey Ramonequote:
De hond van Herman Brood heette ook Iggy. Die van mij Cruijffie.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:23 schreef Berkery het volgende:
[..]
Vernoemd naar Joey Ramone![]()
Ik heb ook een Bowie en een Iggy gehad.
En niet eens op Oei oei oei, dat was me weer een loei gestemd? Beetje jammer...quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
De hond van Herman Brood heette ook Iggy. Die van mij Cruijffie.
Ah ja, die was natuurlijk ook nieuw in de keuzelijst. Ik denk dat we die ook kunnen opschrijven als (potentiële) binnenkomer.quote:
Ik vroeg me inderdaad ook al af in hoeverre de Elvis-film invloed heeft op de stemmen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:27 schreef Cassa95 het volgende:
108 242 Elvis Presley - Suspicious Minds
Een Kate Bush bonus náást Running Up That Hill, wat een invloed van een seriequote:101 226 Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
Deze valt me nu ook ineens op. Het was tot nu toch altijd de studioversie die erin stond?quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:27 schreef Cassa95 het volgende:
534 184 Golden Earring - Another 45 Miles (Naked)
Kloptquote:Op dinsdag 6 december 2022 11:32 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Deze valt me nu ook ineens op. Het was tot nu toch altijd de studioversie die erin stond?
Impact ook wel een beetje al zit daar wel een behoorlijke foutmarge op.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je kunt eigenlijk alleen het stijgen zien, want qua posities zat ie er ook af en toe honderden plekken naast vorig jaar.
Het komt wel aardig overeen met wat ik heb gezien. Alleen Danny en Floyd uitruilen heb ik niet zo gezien en ik heb meer Dicke Titten dan Zeit gezien, maar dat kan ook gewoon aan mijn vrijgezellenbestaan liggen. Die plaatsen zal inderdaad niet heel erg kloppen, maar de grote lijnen kloppen wel.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je kunt eigenlijk alleen het stijgen zien, want qua posities zat ie er ook af en toe honderden plekken naast vorig jaar.
Doodsverwensing, Gerapporteerd.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meau die oudjaarsdag haalt zou wel horror zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |