Tame Impala - Let it Happenquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:44 schreef PippenScottie het volgende:
Wat was jullie meest geluisterde nummer van het afgelopen jaar?
Voor mij was het blijkbaar Paul Weller - You do Something to Me
Electric Callboy met Push Itquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:44 schreef PippenScottie het volgende:
Volgens Spotify was dat Our Darkness van Anne Clark…quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:44 schreef PippenScottie het volgende:
Deze, 253 keer. Niet dat er ooit verder iemand van heeft gehoord.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:44 schreef PippenScottie het volgende:
Towerquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:33 schreef livelink het volgende:
Toch nog maar een lijstje helemaal van mezelf ingediend.
Elvis Presley - If I Can Dream (1968)
Supertramp - Goodbye Stranger (Albumversie) (1979)
Associates - Breakfast (1985)
Is Ook Schitterend - Voltooid Verleden Tijd (1997)
Kadanz - Intimiteit (1984)
Texas - Summer Son (1999)
Moloko - Sing It Back (1999)
Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream (1967)
Aerosmith - Dream On (1973)
The Church - Under The Milky Way (1988)
Godley & Creme - Under Your Thumb (1981)
Red Box - For America (1987)
The Beatles - The Long And Winding Road (1970)
Santana & Rob Thomas - Smooth (2000)
The Babys - Isn't It Time? (1977)
The Babys - Everytime I Think Of You (1979)
Doe Maar - Is Dit Alles (1982)
Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water (1970)
Meat Loaf - Two Out Of Three Ain't Bad (Albumversie) (1977)
Irene Cara - Fame (1983)
Renee - High Time He Went (1982)
Tower - See You Tonight (1982)
Lori Spee - How Many Times (1982)
Gérard Lenorman - La Ballade Des Gens Heureux (1976)
Deep Purple - Child In Time (1970)
The Band - The Weight (1968)
Marillion - Kayleigh (1985)
Billy Joel - The Stranger (1978)
Lily Allen - Fuck You (2009)
Cee Lo Green - Fuck You (2011)
Lenny Kravitz - Does Anybody Out There Even care (1989)
Drs. P - Dodenrit (1974)
George Michael & Queen - Somebody To Love (Live) (1993)
Elton John - I'm Still Standing (1983)
Fleetwood Mac - Go Your Own Way (1977)
Is daar qua stemmen nog iets van te merken?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:36 schreef Cassa95 het volgende:
Het zijn er nu idd 9843 waar het er gisteren nog 9842 waren. Met If I Can Dream idd als enige wijziging
Vorig jaar was op ongeveeer de laatste dag Black Parade toegevoegd, wat dus geen verschil had gemaakt voor binnenkomst. Wie weet, het zal er om spannenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is daar qua stemmen nog iets van te merken?
Het is niet moeilijker dan je het jezelf maakt.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een gedoe weer die hele lijst doorscrollen en mijn hemel wat staat er een boel meuk tussen
90% van wat ik draai haalt zo'n lijst toch niet, dus ik ploeg de lijst wel door na liedjes met een herinnering oidquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is niet moeilijker dan je het jezelf maakt.
Ja, maar dan nog kan je het zo moeilijk maken als je zelf wilt. Je kan heel gemakkelijk ergens op klikken, of je kan er heel veel werk in steken. Het zijn er bijna 10.000 het is echt heel makkelijk om snel tot 35 te tellen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
90% van wat ik draai haalt zo'n lijst toch niet, dus ik ploeg de lijst wel door na liedjes met een herinnering oid
Sinds de toevoeging een keer of 4 gezien. Dus het zal iets toegenomen zijn, maar de afgelopen 2 jaar kwamen de laatkomers alsnog niet in de lijst. Dus wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan het me voorstellen. Paar dj stemmen, hier ook al een paar x langsgekomen. Zal best goed op gestemd zijn. En r2 wil vast niet achterblijven bij Veronica.
Hoe zeggen ze dat in het Engels?quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik was bijna gewoon vergeten om op Talk Talk te stemmen, dat zou echt schandalig zijn geweest
Euhhh, Life's what you make it?quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe zeggen ze dat in het Engels?
Placebo - Beautiful James.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:44 schreef PippenScottie het volgende:
Volgens mij heeft ook niemand enig idee hoe de nummers van Vangelis eigenlijk heten. I'll Find My Way Home zie je wel regelmatig voorbijkomen, maar dat kan net zo goed komen door de lage notering van vorig jaar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Benieuwd of Vangelis nog een dodenbonus krijgt. Geloof niet dat de gemiddelde stemmer zich dat realiseert bij het stemmen. En Henny Vrienten wordt ook nog niet echt gehyped als dode van 2022 die een bonus moet krijgen
Conquest of Paradise zal wel wat stijgen, maar het zullen geen honderden plaatsen zijn.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ook niemand enig idee hoe de nummers van Vangelis eigenlijk heten. I'll Find My Way Home zie je wel regelmatig voorbijkomen, maar dat kan net zo goed komen door de lage notering van vorig jaar.
Over Hennep zou ik me trouwens geen zorgen maken, die krijgt wel een bonusje.
- is inderdaad een bijzonder lage notering, trouwens.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:07 schreef Tussle266 het volgende:
door de lage notering van vorig jaar.
Daardoor kan het zelfs met twee bonussen nog weleens lastig worden. Maar hij kwam wel regelmatig voorbij, dus wie weet valt het mee.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
- is inderdaad een bijzonder lage notering, trouwens.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik was bijna gewoon vergeten om op Talk Talk te stemmen, dat zou echt schandalig zijn geweest
Ja, veel boeren die nog even stemmen?quote:Op woensdag 7 december 2022 09:55 schreef Tussle266 het volgende:
Och de laatste dag, waarin alles toch nog even terug naar normaal gaat.
Het is de schuld van de Rabobank mijn verkoudheid waardoor mijn hoofd niet werktquote:
Hahaha, ze vinden Bennie niet zo aardig meer nu hij geen snelwegen in de vlam wil zetten he.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, veel boeren die nog even stemmen?
Such a shame!quote:Op woensdag 7 december 2022 10:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank mijn verkoudheid waardoor mijn hoofd niet werkt
Ook niet zo vreemd, de meeste echte liefhebbers hebben nu allang gestemdquote:Op woensdag 7 december 2022 10:30 schreef Tussle266 het volgende:
De eerste dagen gaan de acties en de hippe outliers altijd hard en dan naar het einde toe slaat dat volledig om. Dat is ieder jaar zo.
Sluit de stembussen maar meteen in dat geval.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee, de laatste 24 uur zijn vooral de radiohitjes-uren. De eerste dagen gaan de acties en de hippe outliers altijd hard en dan naar het einde toe slaat dat volledig om. Dat is ieder jaar zo.
Eerst nog even Meau 100 plaatsen bonus geven.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sluit de stembussen maar meteen in dat geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |