Das nog een maand tot BBquote:Op maandag 5 december 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thats the spirit
ik geef ze tot 8 januari
De komende eliminatie is het kadootje van de febo voor @greysbones ... duhquote:Op maandag 5 december 2022 11:24 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
wat heeft een verjaardag met de COS te maken dan?
Dat is liefquote:Op maandag 5 december 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan wordt @:Engine verdrietig
Die mag blijven voor hem
Mexx weerquote:Op maandag 5 december 2022 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
Als je geen borsthaar hebt, ben je echt een jongetje
heus gaan ze een eliminatie doen terwijl er 3 niet kunnen worden weggestuurd?quote:Op maandag 5 december 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De komende eliminatie is het kadootje van de febo voor @:greysbones ... duh
Dat zei ze nietquote:Op maandag 5 december 2022 11:25 schreef Daana316 het volgende:
Ik las dat Bern aan 3 punten moest werken van haar. Sas zelf heeft ook issues zoals ze de hele relatie steeds zo analyseert i.p.v. gewoon lol te hebben. Misschien ook even naar jezelf kijken.
ik zou even teruglezenquote:Op maandag 5 december 2022 11:25 schreef Daana316 het volgende:
Ik las dat Bern aan 3 punten moest werken van haar. Sas zelf heeft ook issues zoals ze de hele relatie steeds zo analyseert i.p.v. gewoon lol te hebben. Misschien ook even naar jezelf kijken.
Volgens mij is er weinig mis met het zelf reflecterend vermogen van Sasquote:Op maandag 5 december 2022 11:25 schreef Daana316 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |