quote:Op zondag 4 december 2022 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Oh Zie je, Kenzy is er al weer klaar mee.
"ik doe niet aan liefde en niet aan lust hier."
Vertelt ze aan Wanda
Nou, dat was snelquote:Op zondag 4 december 2022 21:12 schreef juul. het volgende:
Kenzy is niet verliefd en wil niet dat de buitenwereld zo mee kijkt, hoe moet ze het verwoorden aan Leila
Mooi.. einde kusjekusje Kenzie/Leilaquote:Op zondag 4 december 2022 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Vertelt ze aan Wanda
weet niet met wie ik er een discussie over had vanmiddagquote:Op zondag 4 december 2022 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
Nou, ze is er nog sneller klaar mee dan ik had voorspeld. Beter zegt ze het zsm.
quote:Op zondag 4 december 2022 21:15 schreef juul. het volgende:
Leila vertelde vanmiddag aan Moirama dat ze niet verliefd was, het was een beetje spelen
Laila ging vandaag Kenzy wel opzoeken, knuffelen etcquote:Op zondag 4 december 2022 21:15 schreef juul. het volgende:
Leils vertelde vanmiddag aan Moirama dat ze niet verliefd was, het was een beetje spelen
Nou dit verbaast mij niet. Maar toch jammer. Romance in de kiem gesmoordquote:Op zondag 4 december 2022 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Vertelt ze aan Wanda
Wanda heeft dr waffel niet kunnen houden over dingen thuis. Zoals hier ook al werd besproken.quote:
Heb het zelf niet teruggekeken, maar volgens mij staat het in de uurfilmpjes tussen 0100 en 0500 van vannacht ...quote:Op zondag 4 december 2022 21:18 schreef ledn81 het volgende:
Wanda heeft dr waffel niet kunnen houden over dingen thuis. Zoals hier ook al werd besproken.
Maar ze is er 'achter' op aangesproken dat ze dat niet meer moet doen.
Ze heeft zelf een gesprek gevraagd omdat ze zich er zo rot over voeldequote:Op zondag 4 december 2022 21:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wanda heeft dr waffel niet kunnen houden over dingen thuis. Zoals hier ook al werd besproken.
Maar ze is er 'achter' op aangesproken dat ze dat niet meer moet doen.
Gewoon laten, die jongen heeft hier niet om gevraagd.quote:Op zondag 4 december 2022 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb het zelf niet teruggekeken, maar volgens mij staat het in de uurfilmpjes tussen 0100 en 0500 van vannacht ...
Mexx en Martinquote:Op zondag 4 december 2022 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie mag Wendy niet meedoen?
Ik heb het gekeken. Best interessant als je Wanda iets beter wilt leren kennen.quote:Op zondag 4 december 2022 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb het zelf niet teruggekeken, maar volgens mij staat het in de uurfilmpjes tussen 0100 en 0500 van vannacht ...
Je ziet het verschil niet?quote:Op zondag 4 december 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
Toch gek dat Wanda zich er nu zo kut over voelt
maar van de week had ze ook wat verhalen over vrienden
en daar hoor je haar niet over
neequote:
aahhhh heerlijkquote:Op zondag 4 december 2022 21:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb trouwens Maddy al uren niet op de stream gezien
Op naar het volgende feestjequote:Op zondag 4 december 2022 21:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Laila ging vandaag Kenzy wel opzoeken, knuffelen etc
Denk niet dat ze goed doorhad dat kenzi nu alweer klaar was met dat spelen
Maar goed, gauw bespreken en weer door
Absoluutquote:Op zondag 4 december 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
maar aangezien je precies schijnt te weten wat ik bedoel
jij ziet wel een verschil?
Wat Wanda vannacht vertelde is niet aan haar om te openbaren, ze moet er nu dus ook verder haar mond over houdenquote:Op zondag 4 december 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
maar aangezien je precies schijnt te weten wat ik bedoel
jij ziet wel een verschil?
Mexx en Martinquote:Op zondag 4 december 2022 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie mag Wendy niet meedoen?
Die ligt in d'r nest aan haar tenen te wroetenquote:Op zondag 4 december 2022 21:23 schreef HappyCharly het volgende:
wat ze van de week vertelde ook nietquote:Op zondag 4 december 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat Wanda vannacht vertelde is niet aan haar om te openbaren, ze moet er nu dus ook verder haar mond over houden
Die lag al wat eerder op de middag horizontaal. Had hoofdpijn na wat biertjes teveel gister. Maar ze zit vast ook niet geweldig in haar vel.quote:Op zondag 4 december 2022 21:23 schreef HappyCharly het volgende:
hoezo opvallend? Zijn favospel?quote:Op zondag 4 december 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
Opvallend dat als er wordt gekeezt
Martin er altijd bij is
hij weet het altijd zo te regelen dat hij dan mee doetquote:Op zondag 4 december 2022 21:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoezo opvallend? Zijn favospel?
Maar de camera staat erop?quote:Op zondag 4 december 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat Wanda vannacht vertelde is niet aan haar om te openbaren, ze moet er nu dus ook verder haar mond over houden
over rukkenquote:Op zondag 4 december 2022 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe komt wc-papier van Zoë halen want op hun kamer is het alk weer op. Een gesprek volgt met info die ik niet zal herhalen
Waarom niet?quote:Op zondag 4 december 2022 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe komt wc-papier van Zoë halen want op hun kamer is het alk weer op. Een gesprek volgt met info die ik niet zal herhalen
en scheet rookt niee bezondersquote:Op zondag 4 december 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Kim K en Djedi laten stinkende scheetjes
over sperma en ondertussen zit Zoe met de vibra te spelenquote:Op zondag 4 december 2022 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
Zoe loopt stiekem tequote:Op zondag 4 december 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Het stinkt in kamer 2 naar poep, GJ denkt dat het van buiten komt, ik denk dat het van kamer 3 komt
Ja voor de lol neem ik aan?quote:Op zondag 4 december 2022 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
over sperma en ondertussen zit Zoe met de vibra te spelen
die is voor je gezichtquote:Op zondag 4 december 2022 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim en Djedi zeiden zelf dat ze stonken.
Wat heeft Wanda afgelopen nacht vertelt dan?quote:Op zondag 4 december 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ze van de week vertelde ook niet
over misbruik
over haar ex die transgender isquote:Op zondag 4 december 2022 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Wat heeft Wanda afgelopen nacht vertelt dan?
Ze hadden het ook over Rupert en Ima, GJ vroeg of ze het daar niet over wilden hebben, hij werd daar erg ongemakkelijk van.quote:Op zondag 4 december 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Jij kan niet buiten de box denken tegen GJ
ze heeft best een punt
Ah okay 👍quote:
hij is best een beetje sneuquote:Op zondag 4 december 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over Rupert en Ima, GJ vroeg of ze het daar niet over wilden hebben, hij werd daar erg ongemakkelijk van.
Frits!quote:
Zijn er meer?quote:
zo eenquote:
Maar wel gay parade vierenquote:Op zondag 4 december 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo een
ik heb geen probleem met homo's zolang ze maar niet voor mijn neus zoenen type
Ik maakte een grapjequote:Op zondag 4 december 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.fruugo.nl/ele(...)tm_content=NL%20-%20(10-20%5D
zoiets
Nou nee, daar wordt GJ heel ongemakkelijk van.quote:
gewoon verplicht een gay awareness avondtuur laten presenterenquote:Op zondag 4 december 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, daar wordt GJ heel ongemakkelijk van.
WTF is dat dan?quote:Op zondag 4 december 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon verplicht een gay awareness avondtuur laten presenteren
avondtuur??quote:
Echt een zonnetje in huis die Sasha.quote:Op zondag 4 december 2022 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Zoe vraagt zich af waarom Babette weer aan het huilen is.
Omdat hier ook kutmensen wonen, zegt Sasha.
De liefde is duidelijk overquote:Op zondag 4 december 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Echt een zonnetje in huis die Sasha.
Als ze van die plakstift af is denk ik dat ze wel te pruimen isquote:Op zondag 4 december 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Echt een zonnetje in huis die Sasha.
ik zou er met een paar pannendeksel bij gaan staanquote:Op zondag 4 december 2022 21:41 schreef ledn81 het volgende:
Waar is Madeleine, daar is Madeleine
[ afbeelding ]
aaienquote:Op zondag 4 december 2022 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Wat ligt Bern daar dan met die veer te doen? Eén van die trutjes kwam die net bij hem brengen.
schrijvenquote:Op zondag 4 december 2022 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Wat ligt Bern daar dan met die veer te doen? Eén van die trutjes kwam die net bij hem brengen.
Welnee, dat is een gezichtsreinigerquote:Op zondag 4 december 2022 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou iets zoeken in mijn kastje en dan per ongeluk haar kastje open trekken. Eens zien hoe snel ze naar haar bed staat. (Ben zelf niet 100% zeker dat ze die tonedeuse/scheerding heeft, maar ze deed wel verdacht onderin dat kastje)quote:Op zondag 4 december 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou er met een paar pannendeksel bij gaan staan
Zolang die gast er zelf geen last van heeft is het wel prima, ik had haar allang een rot schop gegevenquote:Op zondag 4 december 2022 21:42 schreef Sestra666 het volgende:
esther weer naast jw geplakteng mens
Doei Kenziquote:Op zondag 4 december 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
Kenzi wil naar huis de kerstboom opzetten
En morgen Disney films kijken en uit eten.quote:Op zondag 4 december 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
Kenzi wil naar huis de kerstboom opzetten
allemaal naar huisquote:Op zondag 4 december 2022 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En morgen Disney films kijken en uit eten.
Zijn we weer terug bij af?quote:Op zondag 4 december 2022 21:41 schreef ledn81 het volgende:
Waar is Madeleine, daar is Madeleine
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 december 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Oh kutje, zegt Wanda, ze mogen blijkbaar niet meer vloeken, dus daarna zegt ze: Oepsie, Doepsie, Deisyy
Behoorlijk grof in de bek zijn ze wel jaquote:Op zondag 4 december 2022 21:51 schreef D. het volgende:
De mean girls dan vooral
Maar die vloeken dan ook het meest
Ik ben benieuwd hoelang ze dat volhouden.quote:Op zondag 4 december 2022 21:51 schreef D. het volgende:
En ze mogen wel vloeken, maar ze hadden gezamenlijk bedacht dat ze daar wel mee zouden willen stoppen
Tot de volgende keer dat ze boos zijnquote:Op zondag 4 december 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang ze dat volhouden.
net zo lang als Babbel het volhoudt niet te drinkenquote:Op zondag 4 december 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang ze dat volhouden.
quote:Op zondag 4 december 2022 21:58 schreef D. het volgende:
Erik:
Ex van Adam Curry?
(blijk Patty Brard te zijn)
Nummer van Queen?
(blijkt The Winner takes it all te zijn)
Patries Paay is toch de ex van Adam Curry!?quote:Op zondag 4 december 2022 21:58 schreef D. het volgende:
Erik:
Ex van Adam Curry?
(blijk Patty Brard te zijn)
Nummer van Queen?
(blijkt The Winner takes it all te zijn)
quote:Op zondag 4 december 2022 22:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Patries Paay is toch de ex van Adam Curry!?
Nummer van queen klopt wel?quote:Op zondag 4 december 2022 22:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht al, moet ik nu weer terug onder mijn steen
Die smeekt weer om aandacht, gaat ze van de week weer 2x haar 24 uur aanvragenquote:Op zondag 4 december 2022 22:01 schreef ledn81 het volgende:
Vraag me af of Maddy er einde vd week nog is.
Ze wilde een weekendje zuipen en heeft ze nu gehad, maar dat brengt er ook niet het plezier dat ze gehoopt had.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 4 december 2022 22:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Patries Paay is toch de ex van Adam Curry!?
slaap lekkerquote:Op zondag 4 december 2022 22:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht al, moet ik nu weer terug onder mijn steen
dat doen ze vakerquote:Op zondag 4 december 2022 22:03 schreef ledn81 het volgende:
K3 zeikt nu ook Mexx al af (bij het spelletjes spelen).
Heb sinds vorige week zo'n Sherpa-fleece van A.C. Tion, heerlijk warmquote:Op zondag 4 december 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
slaap lekker
onder een deken ligt lekkerder trouwens
Oh for fuck sake The winner takes it all is van ABBAquote:
Trut.... nou kan ik niet slapenquote:Op zondag 4 december 2022 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh for fuck sake The winner takes it all is van ABBA
Er zijn er heel veel die 'wij' niet mogenquote:Op zondag 4 december 2022 22:05 schreef engine het volgende:
Kenzi wil iemand naar huis die "wij" niet mogen.
Het wordt tijd dat er weer iemand naar huis gaat vinden ze.
Het lijkt wel voetbalquote:Op zondag 4 december 2022 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn er heel veel die 'wij' niet mogen
Helaas wil de regie nog niet van de mensen af
quote:Op zondag 4 december 2022 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb sinds vorige week zo'n Sherpa-fleece van A.C. Tion, heerlijk warm
Die 2 zijn soms wel grappig met dat spelletjequote:Op zondag 4 december 2022 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh for fuck sake The winner takes it all is van ABBA
Je mag niet suggereren dat de regie er bewust mensen in houdt.quote:Op zondag 4 december 2022 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn er heel veel die 'wij' niet mogen
Helaas wil de regie nog niet van de mensen af
Ik suggereer dat de regie iedereen erin houdt, tot ze weer op het aantal zitten wat ze volgens planning hadden moeten hebben als er geen mensen vrijwillig vertrokken warenquote:Op zondag 4 december 2022 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Je mag niet suggereren dat de regie er bewust mensen in houdt.
nee mexx en maddyquote:Op zondag 4 december 2022 22:08 schreef R0T29 het volgende:
Wendy Zoe en GJ zijn Babette aan het afbranden als ik het goed hoor?
Daar worden WE niet vrolijk vanquote:Op zondag 4 december 2022 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik suggereer dat de regie iedereen erin houdt, tot ze weer op het aantal zitten wat ze volgens planning hadden moeten hebben als er geen mensen vrijwillig vertrokken waren
npquote:Op zondag 4 december 2022 22:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ah thanks! Klote als je halverwege in een verhaal valt
Ok.quote:Op zondag 4 december 2022 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik suggereer dat de regie iedereen erin houdt, tot ze weer op het aantal zitten wat ze volgens planning hadden moeten hebben als er geen mensen vrijwillig vertrokken waren
GJ is echt Raarrrrrrrrrrquote:Op zondag 4 december 2022 22:13 schreef engine het volgende:
GJ is een soort van trots dat Maddy hem niet mag.
Ja vind ik ook geen leuke kerel.quote:
Dat haalde ik niet uit wat hij zeiquote:Op zondag 4 december 2022 22:13 schreef engine het volgende:
GJ is een soort van trots dat Maddy hem niet mag.
Maar goed dat ik het even meld danquote:
Fijn dat je even meldt dat mijn mening onzin isquote:
Ik zeg alleen dat ik een andere interpretatie hadquote:Op zondag 4 december 2022 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Fijn dat je even meldt dat mijn mening onzin is
En Maddy, en Djedi...quote:Op zondag 4 december 2022 22:30 schreef Flow3r het volgende:
Jammer dat ze niet opschieten met die eliminaties, hadden ze zich van het begin af aan maandelijks eliminaties gedaan dan was Mexx allang opgetieft
Het is wat lastig kiezen denk ik. Alles was er nu zit is wel wat spraakmakend. Op één op andere manierquote:Op zondag 4 december 2022 22:30 schreef Flow3r het volgende:
Jammer dat ze niet opschieten met die eliminaties, hadden ze zich van het begin af aan maandelijks eliminaties gedaan dan was Mexx allang opgetieft
Gok eensquote:
Heel apart ja, ze vat vaak dingen verkeerd opquote:Op zondag 4 december 2022 22:41 schreef engine het volgende:
Mirthe blijft een bijzondere kijk op dingen houden. Over Janet "ze is ook wel een beetje misgunnend". Komt een verhaal over volleybal dat Janet iets compleets onschuldigs gezegd heeft
En dan zijn het ook nog vaak van die hele kleine dingen. Maar goed, zij voelt dat zo.quote:Op zondag 4 december 2022 22:43 schreef juul. het volgende:
[..]
Heel apart ja, ze vat vaak dingen verkeerd op
Dat kan ik begrijpen...quote:Op zondag 4 december 2022 22:47 schreef engine het volgende:
Dochters van Eunice zijn hele mooie meiden zegt ze. Ze hoopt dat ze nog geen vriendjes hebben als ze eruit komt.
Dat zijn de 2 laatste mogelijkheden onder Jeff inderdaad het is anders ook niet eerlijk natuurlijk want Jeff's immuniteit was dus al die tijd een scam anders.quote:Op zondag 4 december 2022 23:00 schreef engine het volgende:
Ze denken morgen of overmorgen nog een eliminatie.
Er valt geen enkele reden te bedenken waarom er in de komende dagen geen eliminatie valt in te plannen dus zou kwalijk zijnquote:Op zondag 4 december 2022 22:30 schreef Flow3r het volgende:
morgen graagquote:Op zondag 4 december 2022 23:00 schreef engine het volgende:
wel slim met de cameraquote:Op zondag 4 december 2022 23:03 schreef engine het volgende:
Sasha aan het janken?
Niemand mag het zien dus GJ en Sasha gaan even om het hoekje zitten.
Zo sta ik er ook in want je kunt er dit jaar nog minstens twee doen zonder dus in de problemen te gerakenquote:Op zondag 4 december 2022 23:00 schreef engine het volgende:
Waarom loopt hij weg op dat soort momenten troost je toch je meisjequote:Op zondag 4 december 2022 23:07 schreef engine het volgende:
Sasha vanmiddag in bed ook al lopen janken. Tijdens het huilen liep Bern weg.
Ze is er bijgenaaid.quote:Op zondag 4 december 2022 23:07 schreef engine het volgende:
Daar komt de aap uit de mouw. Bern heeft Sasha gekwetst.
Toch niet te doen met zo'n kind. En Bern doet maar zijn best.quote:
Met zijn kutkop!quote:Op zondag 4 december 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Toch niet te doen met zo'n kind. En Bern doet maar zijn best.
quote:
dat dusquote:Op zondag 4 december 2022 23:20 schreef Harry het volgende:
Bij het benoemen van Kamer 5 gaat als automatisch het geluid eraf.
Maar echt automatischquote:Op zondag 4 december 2022 23:20 schreef Harry het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2022 23:20 schreef Harry het volgende:
Van 1 naar 3 dacht ik.quote:Op zondag 4 december 2022 23:22 schreef Harry het volgende:
Bij Kamer 1 is een zijdeur naar naar Kamer 5. Heb ik dat goed gehoord?
Flirtenquote:Op zondag 4 december 2022 23:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Isaac volgt Leila naar de wasmachines en kijkt of er een camera op hun is gericht en Leila zegt : "Dacht jij dat hier geen camera's waren om iets te proberen. Nice try." Grapje van haar en Isaac kan er ook om lachen.
Zekerquote:
Erik hoeft zich nergens druk om te maken lijkt mequote:Op zondag 4 december 2022 23:29 schreef engine het volgende:
Erik wil nu toch betrokken worden bij de plannen. Hij gaat alleen maar wil wel weten wat de rest doet.
Esther: K3quote:Op zondag 4 december 2022 23:29 schreef engine het volgende:
Erik wil nu toch betrokken worden bij de plannen. Hij gaat alleen maar wil wel weten wat de rest doet.
ah ok .. geen ideequote:Op zondag 4 december 2022 23:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die liggen in hetzelfde stapelbed joh
Oya léléquote:Op zondag 4 december 2022 23:30 schreef engine het volgende:
Esther zegt dat ze K3 uit elkaar willen krijgen. Zo dom dit zonder een naam te noemen
Wanda zal wel niet mogenquote:Op zondag 4 december 2022 23:30 schreef engine het volgende:
Straks lukraak op verschillende mensen uit kamer 3 stemmen en uiteindelijk iemand uit je eigen groep genomineerd.
daar zit een tussen deur iddquote:
Morgen of overmorgen denken er veel. Daarom gaat het er ook veel over nu. Het zou best eens kunnen eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2022 23:33 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze hebben het wel erg veel over wie ze willen wegstemmen. Deze week een eliminatieronde hopelijk.
Was een grapjequote:
Is dat jouw mening of een uitspraak van iemand die ik gemist heb?quote:Op zondag 4 december 2022 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wendy gedraagt zich als de Bitch van de loods
mijn mening zoals ze het nu speeltquote:Op zondag 4 december 2022 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat jouw mening of een uitspraak van iemand die ik gemist heb?
quote:
" En ik weet dat jij dat ook op mij bent Eric!quote:Op zondag 4 december 2022 23:35 schreef engine het volgende:
Esther is op alle drie haar mannen gesteld. Berend, Erik en JW.
quote:Op zondag 4 december 2022 23:38 schreef Harry het volgende:
Moraima: zeg ken jij de mosselvrouw, haar naam is geile Leila.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |