Wat denk je? Ligt FOK! aan de beademing??? Of is de stekker er al uit???quote:
FOK! is dood.quote:Op donderdag 8 december 2022 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat denk je? Ligt FOK! aan de beademing??? Of is de stekker er al uit???
Dit topic gaat al 4 dagen mee tong80!11!!!!!!!1!!1 Waar zijn de dagen dat er 6 topics op een dag doorheen gingen?
Heb je al een kopje koffie gehad?quote:Op donderdag 8 december 2022 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente graag ook even Murdle doen vandaag
quote:Op donderdag 8 december 2022 10:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Doe ik later ff, ben druk de laatste tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:oriente graag ook even Murdle doen vandaag![]()
Hallo forumgebruiker @Pisces29quote:Op donderdag 8 december 2022 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al een kopje koffie gehad?@:onlogisch
Waar zijn de dagen dat de legendarische tong80 onterecht belachelijk werd gemaakt in de VBL SCquote:Op donderdag 8 december 2022 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit topic gaat al 4 dagen mee tong80!11!!!!!!!1!!1 Waar zijn de dagen dat er 6 topics op een dag doorheen gingen?
Ik ga meteen kijkenquote:Op donderdag 8 december 2022 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Denk wel dat ik een goede tip heb gegeven in het R&P topic van @:Paul
Gezien de avances die ik richting @Pisces29 heb gemaakt weet ik niet of het predicaat vrijgezel nog van toepassing is op mijquote:Op donderdag 8 december 2022 11:44 schreef Sked het volgende:
Ik snap wel waarom @:onlogisch vrijgezel is
Like gezet omdat ik in een goede bui ben.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Denk wel dat ik een goede tip heb gegeven in het R&P topic van @:Paul
Al besproken.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Like gezet omdat ik in een goede bui ben.
En hoe denkt @Pisces29 daarover?quote:Op donderdag 8 december 2022 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien de avances die ik richting @:Pisces29 heb gemaakt weet ik niet of het predicaat vrijgezel nog van toepassing is op mij
Geen idee. Ik bedenk me nu alleen wel dat het ongemakkelijk wordt als ze een kassameisje blijkt te zijnquote:
Ik denk dat het wel handig is om dat soort dingen te weten voor je je committeert.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Ik bedenk me nu alleen wel dat het ongemakkelijk wordt als ze een kassameisje blijkt te zijn
Kassameisjes maken al vrij snel de rekening opquote:Op donderdag 8 december 2022 11:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel handig is om dat soort dingen te weten voor je je committeert.
Bonnetjesman representquote:
Wat is er mis met een kassameisje?quote:Op donderdag 8 december 2022 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Ik bedenk me nu alleen wel dat het ongemakkelijk wordt als ze een kassameisje blijkt te zijn
Helemaal nietsquote:Op donderdag 8 december 2022 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een kassameisje?
Krijgen we dat gejank hier. Nee doe maar niet Claire.quote:Op donderdag 8 december 2022 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien moet Claire lekker in het Oosten gaan wonen
Beter daar beginnen, dan is het ook meteen klaar.quote:Op donderdag 8 december 2022 16:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beter Nieuw-West overslaan bij je wandeling.
Die zou ik graag aanvullen met kouvrije zonesquote:
Stel mijn slaapkamer ter beschikkingquote:Op donderdag 8 december 2022 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien moet Claire lekker in het Oosten gaan wonen
kip, ajam kecap zeg maar met rijst en kimchiquote:Op donderdag 8 december 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Een Fok!hand is snel gevuld. Gelukkig maar. Niemand mag immers met kerst alleen zijn.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Stel mijn slaapkamer ter beschikking
@Sked approvesquote:Op donderdag 8 december 2022 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
kip, ajam kecap zeg maar met rijst en kimchi
Bedankt maat.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een Fok!hand is snel gevuld. Gelukkig maar. Niemand mag immers met kerst alleen zijn.
Risotto en saladequote:Op donderdag 8 december 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:49 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 538 X/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
⬛🟨⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛🟩🟩🟩
Wat een kutdag.
Woordle6 334 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟨🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kan je niet gewoon wegblijven?quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:45 schreef MC-M het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen
Woordle 538 5/6
🟨⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛🟩🟨
⬛🟩🟨🟩⬛
⬛🟩🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goedemorgen allerbeste mod van VBL
quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:49 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 538 X/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
⬛🟨⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛🟩🟩🟩
Wat een kutdag.
wtfquote:Op vrijdag 9 december 2022 09:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goedemorgen allerbeste mod van VBL
Lekker aan de jasmijn IPA’s lurken in Vietnam, ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:10 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:GurneyIsBestOke
Genot.quote:
Snijworst. Op brood, dat dan weer wel.quote:
De DM’s vliegen je hier om de oren.quote:
Oh @Sked toch!quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De DM’s vliegen je hier om de oren.
Is dat zo’n DM-slider?quote:
Bedankt! Beetje laat inderdaad maar erg druk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is wel erg laat, maar geniet van je lunch
We vragen het een DIG expert @ChevyCapricequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Even aan mijn twittervrienden een vraag ;
Hoe voeg je een 2e account toe op je telefoon? Ik heb dus een 2e twitter account gemaakt waarmee ik op de pc ben ingelogd. Hier kan ik heel makkelijk switchen tussen de 2 accounts. Echter via de app op mijn telefoon word ik er geen wijs uit. Waar voeg ik daar dat 2e account toe?
Android
Heb je linksbovenin de app ook zo'n bol met je profielfoto erin? Daar moet ik op drukken en vervolgens een knop met die punten erin waarna ik een account kan toevoegen. Maar dat is op de iPhonequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Even aan mijn twittervrienden een vraag ;
Hoe voeg je een 2e account toe op je telefoon? Ik heb dus een 2e twitter account gemaakt waarmee ik op de pc ben ingelogd. Hier kan ik heel makkelijk switchen tussen de 2 accounts. Echter via de app op mijn telefoon word ik er geen wijs uit. Waar voeg ik daar dat 2e account toe?
Android
Dat vind ik ook op de help van twitter. Maar dat is bij mij niet het geval.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je linksbovenin de app ook zo'n bol met je profielfoto erin? Daar moet ik op drukken en vervolgens een knop met die punten erin waarna ik een account kan toevoegen. Maar dat is op de iPhone
Bij stap 2 gaat het de mist in. Ik heb geen icon pijl omlaag in de header. Zodra ik op mijn profielfoto tik, kom ik op mijn profiel terecht en kan ik mijn profiel bewerken.quote:Voor Android:
Stap 1
In het bovenste menu zie je een navigatiemenu-icoon of je profielicoon. Tik op het icoon dat jij hebt.
Stap 2
Tik op het icoonpijl omlaag in de header.
Stap 3
Hier kan je een nieuw account aanmaken of een bestaand account toevoegen.
Stap 4
Nadat je je extra account hebt toegevoegd, kan je schakelen tussen accounts door op de pijl omlaag in de header te tikken.
Dit overweeg ik makkerquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:06 schreef Scrummie het volgende:
Koop gewoon een normale telefoon. (iPhone)
Je moet op het icoontje met de drie puntjes rechtsboven klikken als je je profielfoto hebt aangekliktquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook op de help van twitter. Maar dat is bij mij niet het geval.
[..]
Bij stap 2 gaat het de mist in. Ik heb geen icon pijl omlaag in de header. Zodra ik op mijn profielfoto tik, kom ik op mijn profiel terecht en kan ik mijn profiel bewerken.
De app is up-to-date. Dus daar kan het ook niet aan liggen.
Wat denk jezelf makker, ze zijn allebei een act.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:09 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou je twee twitteraccounts nemen
Tenzij er één een act is
@onlogisch act wat af op zolder.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat denk jezelf makker, ze zijn allebei een act.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch act wat af op je zolder.
Jij hebt een obsessie met zolders.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch act wat af op zolder.
Daar heb ik 5 keuzes.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet op het icoontje met de drie puntjes rechtsboven klikken als je je profielfoto hebt aangeklikt
Euh, ok.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch act wat af op zolder.
Gooi dan je telefoon maar weg.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb ik 5 keuzes.
• Delen
• Concepten
• Lijsten waarop jij staat
• Momenten bekijken
• QR code
Zolang hij geen poll over Edgar Davids opent zal het wel meevallen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:16 schreef Coco het volgende:
Ik krijg de indruk dat @:onlogisch iets heel mokerdoms aan het doen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |