We vragen het een DIG expert @ChevyCapricequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Even aan mijn twittervrienden een vraag ;
Hoe voeg je een 2e account toe op je telefoon? Ik heb dus een 2e twitter account gemaakt waarmee ik op de pc ben ingelogd. Hier kan ik heel makkelijk switchen tussen de 2 accounts. Echter via de app op mijn telefoon word ik er geen wijs uit. Waar voeg ik daar dat 2e account toe?
Android
Heb je linksbovenin de app ook zo'n bol met je profielfoto erin? Daar moet ik op drukken en vervolgens een knop met die punten erin waarna ik een account kan toevoegen. Maar dat is op de iPhonequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Even aan mijn twittervrienden een vraag ;
Hoe voeg je een 2e account toe op je telefoon? Ik heb dus een 2e twitter account gemaakt waarmee ik op de pc ben ingelogd. Hier kan ik heel makkelijk switchen tussen de 2 accounts. Echter via de app op mijn telefoon word ik er geen wijs uit. Waar voeg ik daar dat 2e account toe?
Android
Dat vind ik ook op de help van twitter. Maar dat is bij mij niet het geval.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je linksbovenin de app ook zo'n bol met je profielfoto erin? Daar moet ik op drukken en vervolgens een knop met die punten erin waarna ik een account kan toevoegen. Maar dat is op de iPhone
Bij stap 2 gaat het de mist in. Ik heb geen icon pijl omlaag in de header. Zodra ik op mijn profielfoto tik, kom ik op mijn profiel terecht en kan ik mijn profiel bewerken.quote:Voor Android:
Stap 1
In het bovenste menu zie je een navigatiemenu-icoon of je profielicoon. Tik op het icoon dat jij hebt.
Stap 2
Tik op het icoonpijl omlaag in de header.
Stap 3
Hier kan je een nieuw account aanmaken of een bestaand account toevoegen.
Stap 4
Nadat je je extra account hebt toegevoegd, kan je schakelen tussen accounts door op de pijl omlaag in de header te tikken.
Dit overweeg ik makkerquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:06 schreef Scrummie het volgende:
Koop gewoon een normale telefoon. (iPhone)
Je moet op het icoontje met de drie puntjes rechtsboven klikken als je je profielfoto hebt aangekliktquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook op de help van twitter. Maar dat is bij mij niet het geval.
[..]
Bij stap 2 gaat het de mist in. Ik heb geen icon pijl omlaag in de header. Zodra ik op mijn profielfoto tik, kom ik op mijn profiel terecht en kan ik mijn profiel bewerken.
De app is up-to-date. Dus daar kan het ook niet aan liggen.
Wat denk jezelf makker, ze zijn allebei een act.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:09 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou je twee twitteraccounts nemen
Tenzij er één een act is
@onlogisch act wat af op zolder.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat denk jezelf makker, ze zijn allebei een act.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch act wat af op je zolder.
Jij hebt een obsessie met zolders.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch act wat af op zolder.
Daar heb ik 5 keuzes.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet op het icoontje met de drie puntjes rechtsboven klikken als je je profielfoto hebt aangeklikt
Euh, ok.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch act wat af op zolder.
Gooi dan je telefoon maar weg.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb ik 5 keuzes.
• Delen
• Concepten
• Lijsten waarop jij staat
• Momenten bekijken
• QR code
Zolang hij geen poll over Edgar Davids opent zal het wel meevallen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:16 schreef Coco het volgende:
Ik krijg de indruk dat @:onlogisch iets heel mokerdoms aan het doen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |