En dat ze erin stikt?quote:Op zondag 4 december 2022 17:38 schreef Verida het volgende:
[..]
je zou er toch zo een stuk kaas in proppen in die gapende mond
Toch woensdag dusquote:Op zondag 4 december 2022 17:39 schreef D. het volgende:
Huh, woensdag doet Jeff bestellingen zegt ie
Ik weet het zeker: manager gaat in op een woensdagquote:
Misschien is morgen de speech?quote:Op zondag 4 december 2022 17:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet het zeker: manager gaat in op een woensdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mja dat is dan ook wel weer typisch . Jeff het drankorgelquote:
Dan moet Jeff nog even flink zijn best doen. Hij zit al weer aan de wijnquote:
Hoe zal hij dat na zijn manager-schap gaan doend/quote:Op zondag 4 december 2022 17:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja dat is dan ook wel weer typisch . Jeff het drankorgel
Die zit elke dag aan de wijnquote:Op zondag 4 december 2022 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet Jeff nog even flink zijn best doen. Hij zit al weer aan de wijn
Waarom negatief als hij het zelf wil invoeren?quote:Op zondag 4 december 2022 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Isaac negatief over zakgeld, wat hij weer in wil voeren.
Ja dat gaat dus straks niet meer lukken neem ik aan als een ander manager ismquote:
Nee dat gaat hopelijk veranderen , want het is wel heel erg gênantquote:Op zondag 4 december 2022 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus straks niet meer lukken neem ik aan als een ander manager ism
Omdat hij tegen iemand anders beweerde. Hij had er ook over dag Jeff het zwaar gaat krijgen als hij daar manager wordt.quote:Op zondag 4 december 2022 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom negatief als hij het zelf wil invoeren?
Die Jeff heeft vast al 'n voorraad ergens opgeslagen voor de afkick-periode na zijnquote:Op zondag 4 december 2022 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe zal hij dat na zijn manager-schap gaan doend/
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 4 december 2022 17:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat gaat hopelijk veranderen , want het is wel heel erg gênant
dat gaat mooie beelden opleveren misschienquote:Op zondag 4 december 2022 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat hij tegen iemand anders beweerde. Hij had er ook over dag Jeff het zwaar gaat krijgen als hij daar manager wordt.
zo ja dat kan ook nogquote:Op zondag 4 december 2022 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die Jeff heeft vast al 'n voorraad ergens opgeslagen voor de afkick-periode na zijn
heerschappij![]()
Terecht, shit happensquote:Op zondag 4 december 2022 17:50 schreef puzziepie het volgende:
Babettes zender is een keer in de wc gevallen. ze waren niet boos
Hopelijk 'n afscheidsbriefquote:Op zondag 4 december 2022 18:00 schreef puzziepie het volgende:
djedi: vanavond in mijn brief komen jullie wel ergens achter'
23 December gaat ze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |