Er zijn wat technische issues waar de FEBO het druk mee heeftquote:Op zondag 4 december 2022 15:16 schreef Dotteke het volgende:
Om 14 uur modderworstelen afin 1 uur en 15 min later nog geen modderworstelen
lol ... ja, dat zei Jeff wel. Is natuurlijk bullshitquote:Op zondag 4 december 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn wat technische issues waar de FEBO het druk mee heeft
De stagiaires zijn in paniekquote:Op zondag 4 december 2022 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
lol ... ja, dat zei Jeff wel. Is natuurlijk bullshitDe febo moet alleen die 4 camera's in de tuin bedienen...
Ik denk dat dat alles onderuit heeft gehaaldquote:Op zondag 4 december 2022 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanneer halen ze die klotespelletjes eens uit de loods, het ziet er echt uit als een bejaardentehuis daar
Ik kreeg ook niet goed haar antwoorden mee op het bi zijn of op mannen vallenquote:Op zondag 4 december 2022 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Leila nog onverstaanbaarder dan normaal nu ze met d'r microfoon onder d'r jas zit. Moira trouwens ook.
Spelletjes zijn leuk, om te spelen, niet om anderen te zien spelenquote:Op zondag 4 december 2022 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanneer halen ze die klotespelletjes eens uit de loods, het ziet er echt uit als een bejaardentehuis daar
Dat er zou weinig en waardelozen spelletjes gedaan worden kunnen hun ook niets aan doen hequote:Op zondag 4 december 2022 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alles onderuit heeft gehaald![]()
Het is gewoon een fokking gratis bejaardenopvang
Hele spel element is weg , ze willen alles het liefst gratis krijgen , geen moeite . beetje spelletjes doen en een jaar uitzitten
Febo wil blijkbaar dat ze er financieel lekker bij zitten om te kopen wat ze willen , anders hadden ze de geldkranen wel dichtgedraaid met lastigere gamesquote:Op zondag 4 december 2022 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alles onderuit heeft gehaald![]()
Het is gewoon een fokking gratis bejaardenopvang
Hele spel element is weg , ze willen alles het liefst gratis krijgen , geen moeite . beetje spelletjes doen en een jaar uitzitten
Natuurlijk kunnen zelf dingen veranderen . maar makkelijk is kaarten en niets doenquote:Op zondag 4 december 2022 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat er zou weinig en waardelozen spelletjes gedaan worden kunnen hun ook niets aan doen he
Heb al een paar inwoners gehoord die graag een meerdagen spel willen
Irrie is dat hequote:Op zondag 4 december 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan GJ beter verstaan op stream 2, dan Leila en Moira... GJ zit 5m verderop.
Daarom kijk ik ook minder. Het is ook steeds minder leukquote:Op zondag 4 december 2022 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Febo wil blijkbaar dat ze er financieel lekker bij zitten om te kopen wat ze willen , anders hadden ze de geldkranen wel dichtgedraaid met lastigere games
De spelletjes waar het om gaat moet toch echt van de regie komen. Dat wat ze zelf doen is hun zelf bezig houden.quote:Op zondag 4 december 2022 15:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen zelf dingen veranderen . maar makkelijk is kaarten en niets doen
Helemaal mee eensquote:Op zondag 4 december 2022 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook minder. Het is ook steeds minder leuk
Ik ben het gewoon sowieso niet met je eens . Mijn dingquote:Op zondag 4 december 2022 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De spelletjes waar het om gaat moet toch echt van de regie komen. Dat wat ze zelf doen is hun zelf bezig houden.
Misschien gaat daar verandering in komen als ze dingen kunnen 'kopen'
En haar luie stoel opgeven?quote:Op zondag 4 december 2022 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Leila wil ergens anders gaan praten maar Mora wil niet, helaas
WIJ moeten bezig gehouden wordenquote:Op zondag 4 december 2022 15:26 schreef Socios het volgende:
Waarom moeten ze bezig gehouden worden? Voor 1 miljoen vervelen ze zich maar even te pletter.
Zit ook wat in.quote:Op zondag 4 december 2022 15:26 schreef Socios het volgende:
Waarom moeten ze bezig gehouden worden? Voor 1 miljoen vervelen ze zich maar even te pletter.
Heyquote:Op zondag 4 december 2022 15:26 schreef Socios het volgende:
Ze moeten wel voor de TV uitzendingen en hun eigen ego en de thuiszittende familie en vrienden.. redenen zatquote:Op zondag 4 december 2022 15:26 schreef Socios het volgende:
Verbaasd me niksquote:Op zondag 4 december 2022 15:30 schreef mootie het volgende:
Jeff heeft boven voor zichzelf duurdere wijn dan wat de anderen krijgen
Als ze zich kunnen losrukken van die spelletjesquote:Op zondag 4 december 2022 15:32 schreef Dotteke het volgende:
Over 10 min buiten, iedereen kan zich gaan omkleden.
Ik kan me voorstellen dat het niet echt aanlokkelijk is om in je badkleding naar buiten te gaanquote:Op zondag 4 december 2022 15:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ze zich kunnen losrukken van die spelletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |