Toch leuk om te wetenquote:Op zondag 4 december 2022 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
Sasha stond op wacht toen Mirthe ‘speelde’ onder de douche
Discussie over de (inhoud van de) streams is offtopic. Veeg mij maar op. Het wordt ook hier steeds meer leuk !!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht % gewijzigd door Deisyy op 04-12-2022 12:59:07 ]Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Ze zijn wel schoon, en tja tis niet hun eigen bank.. maar echt fris is het nietquote:
Blijkbaarquote:Op zondag 4 december 2022 12:52 schreef engine het volgende:
Misschien moet je zelf dan ook niet offtopic gaan deisyy...of mag het wel in spoilers?
Leila doet wel vaker huishoudkundige taken in de keukenquote:Op zondag 4 december 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft Leila wel eens eerder in de keuken geholpen? Heb zelf geen idee
Leila komt me nu leuk over, veel losser en vooral blijer.quote:Op zondag 4 december 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft Leila wel eens eerder in de keuken geholpen? Heb zelf geen idee
Dit hebben ze zelf verzonnen en spullen gekregen van de Febo. Dan moeten ze het doen ook.quote:Op zondag 4 december 2022 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Er zijn toch een paar mensen waar ik niet mee wil worstelen..
Jeff : Het zijn toch fantastische beelden, kom op, het is maar 2 minuten.
Lijkt er op dat het dus weer een moetje van 'achter' is.
Vaker dan Erik JW in ieder gevalquote:Op zondag 4 december 2022 13:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leila doet wel vaker huishoudkundige taken in de keuken
Dat zelf verzinnen ... daar zet ik soms vraagtekens bij, maar ze weten dat dat soort dingen kunnen gebeurenquote:Op zondag 4 december 2022 13:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dit hebben ze zelf verzonnen en spullen gekregen van de Febo. Dan moeten ze het doen ook.
Ik krijg de kriebels van dat stelquote:
Het zijn een beetje van die eeuwige studenten types.quote:Op zondag 4 december 2022 13:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van dat stel
Allebei zo'n softe weeige uitdrukking. zo van "Wij zijn goed en de rest niet" kwijlerig
Ik vind ze zo zijig, ik krijg er de kriebels vanquote:Op zondag 4 december 2022 13:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het zijn een beetje van die eeuwige studenten types.
"Je zegt allemaal lieve dingen tegen mij en dat vind ik heel fijn om te horen. Bern tegen Sashaquote:Op zondag 4 december 2022 13:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind ze zo zijig, ik krijg er de kriebels van
Ow, dat heb ik niet, eerder dat 'wij zijn outsiders en passen alleen bij elkaar'quote:Op zondag 4 december 2022 13:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van dat stel
Allebei zo'n softe weeige uitdrukking. zo van "Wij zijn goed en de rest niet" kwijlerig
Met oven schalen "jongleren"quote:Op zondag 4 december 2022 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Leila doet best veel
dan is er weinig kwaads over haar te vinden als je nu nog steeds moet teruggrijpen naar die ene keer dat zij een ovenschaal wat hard heeft neergegooid.quote:
Dat viel ook allemaal wel mee, en dat is echt al een hele tijd geleden. Daarna heeft Mexx nog in bedden van anderen liggen kotsen en doen anderen niksquote:
En zo heftig was het allemaal niet met die ovenschaal. Ik vond het zelfs ietwat teleurstellend toen ik het filmpje terug zagquote:Op zondag 4 december 2022 13:19 schreef Verida het volgende:
[..]
dan is er weinig kwaads over haar te vinden als je nu nog steeds moet teruggrijpen naar die ene keer dat zij een ovenschaal wat hard heeft neergegooid.
Voor haar voelt dat wel zo. Het is ook best wel lastig om je te kunnen inbeelden hoe een intellectueel gesprek met iemand is die een veel hoger iq heeft dan jij bent, en je daar nooit mee wordt geconfronteerd. Maar bijvoorbeeld alleen met mensen die of net zo intelligent of minder intelligent zijn dan dat jij bent.quote:Op zondag 4 december 2022 13:13 schreef pingu66 het volgende:
Die Esther is ook niet al te snugger, laatst zei ze dat ze het liefst intellectuele gesprekken had,maar als ze met JW praat,praat ze met hem alsof hij een kleuter is( vooral als hij over Thailand praat)
quote:Op zondag 4 december 2022 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo heftig was het allemaal niet met die ovenschaal. Ik vond het zelfs ietwat teleurstellend toen ik het filmpje terug zag
Ja, dat viel erg tegenquote:Op zondag 4 december 2022 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo heftig was het allemaal niet met die ovenschaal. Ik vond het zelfs ietwat teleurstellend toen ik het filmpje terug zag
Ze vertelt het humorvol, of de scheiding was humorvol?quote:Op zondag 4 december 2022 13:27 schreef Deisyy het volgende:
Janet loopt buiten met Berend en vertelt over het moment dat zij en haar man gingen scheiden, op een humorvolle manier
Daar was ik eigenlijk wel vanuit gegaanquote:Op zondag 4 december 2022 13:31 schreef Loveable het volgende:
Ze gaan volgens mij wel buiten worstelen
gruwelijk verhaal, ze vertelt het heel nuchter..quote:Op zondag 4 december 2022 13:29 schreef Deisyy het volgende:
Een paar weken voordat ze 40 jaar getrouwd zouden zijn geweest, er was een trouwambtenaar geregeld om de trouwgeloften opnieuw te doen en ze had zelfs een nieuwe jurk gekocht, toen kwam haar man thuis met het nieuws dat hij niet verder wilde.
Koud!quote:Op zondag 4 december 2022 13:31 schreef Loveable het volgende:
Ze gaan volgens mij wel buiten worstelen
Kip saté saladequote:
Sommige vonden dat te koud, dus wilde ze het binnen doen.. maar dan krijg weer dat het binnen een vieze bende wordtquote:
Dan maar met kleren aan worstelenquote:
Janet lijkt me iemand die weinig tot geen rancune kent.quote:Op zondag 4 december 2022 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gruwelijk verhaal, ze vertelt het heel nuchter..
ongelooflijk, dat soort mannen
Ja maar liever warmquote:Op zondag 4 december 2022 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Teleurstellend wel
Als is dat ook wel te eten
Janet is leukquote:Op zondag 4 december 2022 13:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Janet lijkt me iemand die weinig tot geen rancune kent.
Zoals ze vertelt, met humor, ik vind het te gek.
Ok, ze was een tijdje van streek, maar die heeft haar leven geweldig opgepakt.
Als je lekker bezig bent valt het wellicht wel meequote:Op zondag 4 december 2022 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja ... buiten worstelen is een perfecte activiteit voor december met een wind chill temperatuur van -3,7 C
[ afbeelding ]
Dat zei het redt geloof ik wel, het lijkt me een toffe vrouw daarin.quote:Op zondag 4 december 2022 13:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Janet lijkt me iemand die weinig tot geen rancune kent.
Zoals ze vertelt, met humor, ik vind het te gek.
Ok, ze was een tijdje van streek, maar die heeft haar leven geweldig opgepakt.
Relax het was een grapjequote:Op zondag 4 december 2022 13:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat viel ook allemaal wel mee, en dat is echt al een hele tijd geleden. Daarna heeft Mexx nog in bedden van anderen liggen kotsen en doen anderen niks
Dat gesprek van vannacht op de bank, met een hele groep. daar heeft ze vanalles verteld.quote:Op zondag 4 december 2022 13:37 schreef Aggie46 het volgende:
Wanda heeft spijt (weet niet waarvan).
Ze vindt het klote voor Ivor/thuis.
Ze vindt het ook erg dat ze zoveel gedronken heeft.
En alles verteld heeft (aan Jasper?)
Nee ik denk haar ex en beste vriend.quote:Op zondag 4 december 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda heeft dus spijt van bepaald gedrag van gister en uitspraken die ze heeft gedaan. Gaat dit ook over Jasper?
Ze heeft een lange tijd met Jappie gesproken.quote:Op zondag 4 december 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda heeft dus spijt van bepaald gedrag van gister en uitspraken die ze heeft gedaan. Gaat dit ook over Jasper?
Ook toen ze op de bank zaten later in de nacht, de vragen aan elkaar of ze wel eens trio, gangbang, vreemdgaan etc. hadden gedaan. Ze vertelde wel heel veel en was behoorlijk aanwezigquote:Op zondag 4 december 2022 13:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze heeft een lange tijd met Jappie gesproken.
Ook over thuis en Ivor.
Volgens mij heeft ze daar spijt van.
dat verhaal heeft ze ook al eerder verteld en niet gisteravondquote:Op zondag 4 december 2022 13:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee ik denk haar ex en beste vriend.
Bern zat er ook bij.quote:Op zondag 4 december 2022 13:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ook over thuis en Ivor.
Nee, over haar exquote:Op zondag 4 december 2022 13:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ook over thuis en Ivor.
Over haar junkverleden met haar ex- vriend, waar ze nog contact mee heeftquote:Op zondag 4 december 2022 13:40 schreef IkFok het volgende:
[..]
dat verhaal heeft ze ook al eerder verteld en niet gisteravond
Dit was iets anders over haar ex. Weet nu niet of ik het hier moet zetten.quote:Op zondag 4 december 2022 13:40 schreef IkFok het volgende:
[..]
Was ze zelf de crackh**r?quote:Op zondag 4 december 2022 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Over haar junkverleden met haar ex- vriend, waar ze nog contact mee heeft
Klopt, dat gesprek bedoelde ikquote:Op zondag 4 december 2022 13:40 schreef IkFok het volgende:
[..]
Toen ze samen in die hangstoel zaten?quote:Op zondag 4 december 2022 13:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bern zat er ook bij.
Ik heb haar een paar dagen geleden ook over iets met Ivor horen praten tegen Jappie
Ze vertelde dat ze veel joints gerookt had en ook geld van de oppas had gestolen voor drugs. Verkeerd leven, geen werk.quote:
Dat zegt ze net.quote:Op zondag 4 december 2022 13:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Toen ze samen in die hangstoel zaten?
Daar was Bern toch niet bij?
Of ik haal wat door elkaar, dat kan ook hoor.
Ik heb niet gezien wat ze op de bank allemaal vertelde.
En dan afgeven op Wendyquote:Op zondag 4 december 2022 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze veel joints gerookt had en ook geld van de oppas had gestolen voor drugs. Verkeerd leven, geen werk.
Misschien hoopt ze dat de regie er rekening mee gaat houden bij het samenstellen van de tv-uitzendingquote:Op zondag 4 december 2022 13:44 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom vertelt Wanda dit aan Jeff? Ze vindt hem toch een lul
Ze eten wat af daar zeg, en niet gewoon een boterham tussen de middag.quote:
Vond het ook vreemd, mssn vindt ze hem toch betrouwbaarder dan we denken en vond ze het fijn even met Jeff te praten. Jeff kan altijd wel goed luisteren en geeft vaak wel fijne adviezen. Hij is soms eigenlijk best wel liefquote:Op zondag 4 december 2022 13:44 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom vertelt Wanda dit aan Jeff? Ze vindt hem toch een lul
Dat zou voor haar ex wel prettig zijn, want het was erg prive.quote:Op zondag 4 december 2022 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien hoopt ze dat de regie er rekening mee gaat houden bij het samenstellen van de tv-uitzending
Kipsate en eisalade.quote:Op zondag 4 december 2022 13:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hebben ze die kip kerrie op die broodjes zelfgemaakt?
Pssst...tis Bernquote:Op zondag 4 december 2022 13:48 schreef Dotteke het volgende:
"We kunnen zeggen hier hebben we een relatie en buiten zien we wel", zegt Berend
pssssttt had het al aangepastquote:
Kipsaté salade uit een bakje eiersalade zelf gemaaktquote:Op zondag 4 december 2022 13:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hebben ze die kip kerrie op die broodjes zelfgemaakt?
En je moet elkaar ook buiten weer opnieuw leren kennen.quote:Op zondag 4 december 2022 13:48 schreef mootie het volgende:
Sas: als je hier een relatie hebt, heb je buiten dan ook een relatie.
Sas weet het niet echt, hinkt op 2 gedachten.
Kipsaté komt uit een bakje van de Jumboquote:Op zondag 4 december 2022 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Kipsate en eisalade.
De eisalade in elk geval wel.
Staat gewoon in de cos van afgelopen nachtquote:Op zondag 4 december 2022 13:43 schreef mootie het volgende:
Dit ging over haar grootste geheim, ze vertelde het aan Jappie en Bern geloof ik.
Wat tempo betreft maakt dat bij Bern geen verschilquote:Op zondag 4 december 2022 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je moet elkaar ook buiten weer opnieuw leren kennen.
Bern eet eerst netjes zijn mond leeg voor hij haar antwoord geeft.
Ja, maar iedereen heeft het blijkbaar gemist, en misschien maar goed ook.quote:Op zondag 4 december 2022 13:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Staat gewoon in de cos van afgelopen nacht
quote:Op zondag 4 december 2022 04:26 schreef Flory het volgende:
Wanda's grote geheim: haar ex die nog steeds haar beste vriend is, hij is een transgender.
Op jonge leeftijd erachter gekomen dat hij(toen nog zij) een jongen was. Toen Wanda een relatie met hem had was het dus een jongen.
Ze vertelde het eerder tegen Bern en nu aan Jap.
wat dan?quote:Op zondag 4 december 2022 13:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een zak die Jeff he .. nu ook weer...
Duh??quote:Op zondag 4 december 2022 13:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een zak die Jeff he .. nu ook weer...
Kan iemand dat gesprek uploaden? 😊quote:Op zondag 4 december 2022 13:48 schreef mootie het volgende:
Sas: als je hier een relatie hebt, heb je buiten dan ook een relatie.
Sas weet het niet echt, hinkt op 2 gedachten.
Denk dat hij het juist omgekeerd bedoeld, dat het juist bij Jeff is waar ze ff haar verhaal doet, en jeff die haar opvangt en naar haar luisterdequote:
Ohh dacht al.. Ik vind hem vaak een zak maar hierin luistert hij toch gewoon..quote:
En ook niet aan ons. Dus ik zou er voor willen kiezen om dat onderwerp te laten.quote:Op zondag 4 december 2022 13:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh dacht al.. Ik vind hem vaak een zak maar hierin luistert hij toch gewoon..
Vind het wel lullig voor die ex. Zijn verhaal wordt nu gedeeld, dat is niet aan haar.
Toch vind ik het suf dat ze aan de ene kant om t hardste roept dat ze hem zo'n lul en slechte manager vindt en dan wel daar gaat huilen en verhaal doen. Lekker oprecht. Ohnee...quote:Op zondag 4 december 2022 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat hij het juist omgekeerd bedoeld, dat het juist bij Jeff is waar ze ff haar verhaal doet, en jeff die haar opvangt en naar haar luisterde
Ik denk dat ze hoopt dat Jeff misschien iets kan doen mbt kamer 5.quote:Op zondag 4 december 2022 13:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Toch vind ik het suf dat ze aan de ene kant om t hardste roept dat ze hem zo'n lul en slechte manager vindt en dan wel daar gaat huilen en verhaal doen. Lekker oprecht. Ohnee...
Einde beste vriendschap denk ikquote:Op zondag 4 december 2022 13:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh dacht al.. Ik vind hem vaak een zak maar hierin luistert hij toch gewoon..
Vind het wel lullig voor die ex. Zijn verhaal wordt nu gedeeld, dat is niet aan haar.
Moiraimaquote:Op zondag 4 december 2022 14:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie heeft JW dat biertje afgepakt, waar hij het nu over heeft?
Zie filmpjes van Biergate van gistermiddagquote:Op zondag 4 december 2022 14:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat boek hebben ze van achter gekregen.quote:Op zondag 4 december 2022 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
Is dat hun eigen maaksel of de prijzen waar ze uit mogen kiezen? Ik heb dat gemist
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 december 2022 14:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ach wat lief van Feboquote:Op zondag 4 december 2022 14:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat boek hebben ze van achter gekregen.
Daar staat evenementen in waaruit ze kunnen kiezen.
In januari krijgen ze weer een ander boekwerk
is uitgereikt door de feboquote:Op zondag 4 december 2022 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
Is dat hun eigen maaksel of de prijzen waar ze uit mogen kiezen? Ik heb dat gemist
[ afbeelding ]
"Ik lach erom" jaja het is nu al de zoveelste keer dat ie zegt ik ben 63jaar en niemand gaat mij vertellen of ik bier mag,van ons geld gekocht"quote:Op zondag 4 december 2022 14:03 schreef mootie het volgende:
Jw houdt op over dat biertje als het je niks uitmaakt!
in het filmpjes topic even vragen?quote:Op zondag 4 december 2022 14:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Iemand dat gesprek van Bern en Sasha op de bank 13.48
@:hoempah
@:dgk_tegengas
@:5thencounter
Maar gisteren het keurig afgeven..quote:Op zondag 4 december 2022 14:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
"Ik lach erom" jaja het is nu al de zoveelste keer dat ie zegt ik ben 63jaar en niemand gaat mij vertellen of ik bier mag,van ons geld gekocht"
Zien is gelovenquote:Op zondag 4 december 2022 14:06 schreef KinKiJan het volgende:
Berend en JW gaat vanavond een biertje drinken, omdat als ze daar zin in hebben, ze dat gewoon moeten kunnen doen.
Berend: "gewoon een beetje olie op het vuur gooien"
JW: "Ja dat vind jij dan weer mooi, maar levert het op wat op"
Berend: "Ja haha, drama!"
Ouwe initiatiefloze mekkeraar is het ....quote:Op zondag 4 december 2022 14:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar gisteren het keurig afgeven..
Heb een stukje, zat op de andere stream, denk dat het net niet het juiste fragment is ....quote:Op zondag 4 december 2022 14:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Iemand dat gesprek van Bern en Sasha op de bank 13.48
@:hoempah
@:dgk_tegengas
@:5thencounter
quote:Op zondag 4 december 2022 14:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die is gek, zij is toch niet de baas over het bier en gooit ze de ingenomen flesjes ook nog leegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
Zou je het even willen checken? 😊quote:Op zondag 4 december 2022 14:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb een stukje, zat op de andere stream, denk dat het net niet het juiste fragment is ....
Ah gatsiequote:Op zondag 4 december 2022 14:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Moraima blaffen in het vaatdoekje en daarna neemt ze het aanrecht af
is gisteren ook al uitgebreid besproken toch?quote:Op zondag 4 december 2022 14:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die is gek, zij is toch niet de baas over het bier en gooit ze de ingenomen flesjes ook nog leeg![]()
oh?quote:Op zondag 4 december 2022 14:08 schreef IkFok het volgende:
Berend moest gisteren naar achter maar hij heeft geweigerd.
Hij is een beetje klaar met alle bemoeienissen
Ze was heel boos omdat de afspraak was om pas om 8 uur met drank te beginnen, met een toast van haar drankje.quote:Op zondag 4 december 2022 14:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die is gek, zij is toch niet de baas over het bier en gooit ze de ingenomen flesjes ook nog leeg![]()
Ze hebben het er toch over op stream?quote:Op zondag 4 december 2022 14:12 schreef Verida het volgende:
[..]
is gisteren ook al uitgebreid besproken toch?
zij had dit feest georganiseerd en gevraagd of iedereen wilde wachten met alcohol drinken tot het begin van het feest, het feest zou dan geopend worden met punch.
Ja en?quote:Op zondag 4 december 2022 14:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben het er toch over op stream?
Toen ie "ziek" was ging ie maar wat graag naar achter en nu ineens recalcitrant doen misschien heeft de Febo-dokter welgezegd,geen alcoholquote:Op zondag 4 december 2022 14:08 schreef IkFok het volgende:
Berend moest gisteren naar achter maar hij heeft geweigerd
Hij is een beetje klaar met alle bemoeienissen
Inderdaad! Hoop dat hij dat tijdens dat worstelen al doet, komt de TT nog meer tot z'n recht!quote:
quote:Op zondag 4 december 2022 14:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad! Hoop dat hij dat tijdens dat worstelen al doet, komt de TT nog meer tot z'n recht!
Blijft toch vermakelijk om te zien, dat one-man-protest van gisteren haalde idd ook niet uitquote:Op zondag 4 december 2022 14:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ik geloof er niks van. Berend blaat maar doet in praktijk niks. Kabbelende golfjes hoogstens... terwijl hij denkt een vloedgolf te veroorzaken met zijn plannen
Babette doet niet anders vandaag.quote:Op zondag 4 december 2022 14:20 schreef mootie het volgende:
Bep, GJ en Wendy ‘bespreken de situatie’.
Ventilerenquote:Op zondag 4 december 2022 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is geen roddelen, dit is iets heel anders.
Ze bespreken wat er allemaal gebeurd is afgelopen nacht. Logisch , waar moeten ze het anders over hebben? Er is nogal wat gezegd en gedaan.quote:
Babette is al vanaf gisteren avond bezig. Het houdt niet op.quote:Op zondag 4 december 2022 14:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze bespreken wat er allemaal gebeurd is afgelopen nacht. Logisch , waar moeten ze het anders over hebben? Er is nogal wat gezegd en gedaan.
Precies, zeker hoor.quote:Op zondag 4 december 2022 14:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blijft toch vermakelijk om te zien, dat one-man-protest van gisteren haalde idd ook niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wie zegt dat?quote:Op zondag 4 december 2022 14:27 schreef mootie het volgende:
Erik is moeilijk in te schatten qua leeftijd.
Euh… nee
Vind ik wel jaquote:Op zondag 4 december 2022 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette is al vanaf gisteren avond bezig. Het houdt niet op.
Hij zelf.quote:Op zondag 4 december 2022 14:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ik vidn hem ook moeilijk in te schatten![]()
Sommige doen het om bewust leugens te verspreiden anderen om te ventileren of om hun hachje te redden.quote:Op zondag 4 december 2022 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen roddelt daar, de hele dag. Sommigen doen dat met bepaalde krachttermen erbij, zoals crackhoer, tyfuswijf, en mongool. Anderen hebben dat dan weer niet nodig.
Ik zou hem ouder hebben geschatquote:Op zondag 4 december 2022 14:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zelf.
Ik zou schatten tussen de 47 en 52.
Ik hou niet zo van leugens verspreiden. Waar dan ookquote:Op zondag 4 december 2022 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige doen het om bewust leugens te verspreiden anderen om te ventileren of om hun hachje te redden.
Beetje zoals in de COS
Eens! Heb ik ook een hekel aanquote:Op zondag 4 december 2022 14:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van leugens verspreiden. Waar dan ook
Volgens mij is het een moetje .....quote:Op zondag 4 december 2022 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
Heb het idee dat zowat niemand mee doet met worstelen
Ik snap ook niet waarom ze dat niet doen in het voorjaar ofzo , fakking koud nuquote:Op zondag 4 december 2022 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
Heb het idee dat zowat niemand mee doet met worstelen
Same.quote:Op zondag 4 december 2022 14:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zelf.
Ik zou schatten tussen de 47 en 52.
Hoe ziet zichzelf jonger als Marcianoquote:Op zondag 4 december 2022 14:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Same.
Hoe oud dacht hij zelf dan>?
Marciano oogt ook jonger dan 42. Jammer van zijn kutkarakter.quote:Op zondag 4 december 2022 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe ziet zichzelf jonger als Marciano
Ik vind Marciano er ook ouwelijk uitzien ,maar wel jonger dan Erikquote:Op zondag 4 december 2022 14:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Marciano oogt ook jonger dan 42. Jammer van zijn kutkarakter.
Grappig hoe Erik naar zichzelf kijkt
Snap ik wel, zijn ze ook niet voor gekomenquote:Op zondag 4 december 2022 14:53 schreef puzziepie het volgende:
Kortom : ze willen liefst niks aan geld uitgeven, want dat gaat van hun geld af
Zat ik ook al te denkenquote:Op zondag 4 december 2022 14:54 schreef pingu66 het volgende:
Dadelijk smelt het hele badje door het warme water 😉
Gaat nog wel veranderen. Dat boek is er niet voor niks in geslingerdquote:Op zondag 4 december 2022 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik wel, zijn ze ook niet voor gekomen
Blijft het feit dat ze daar niet voor gekomen zijn, niet om de pot op te maken maar juist proberen er zoveel mogelijk in te houden. Ben benieuwd wat het gaat worden.quote:Op zondag 4 december 2022 14:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat nog wel veranderen. Dat boek is er niet voor niks in geslingerd
Iedereenquote:Op zondag 4 december 2022 14:56 schreef mootie het volgende:
Iedereen bezig met water, Jeff handen in de zakken, snavel wijd open.
Ter stimulans, en ze hebben maar de helft van de stemmen nodig, dus gewoon de gierige mensen negerenquote:Op zondag 4 december 2022 14:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat nog wel veranderen. Dat boek is er niet voor niks in geslingerd
Iedereen die met de opbouw bezig is.quote:Op zondag 4 december 2022 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen
Ik zie tig mensen in de loods
Feit is dat het een stel geldwolven zijnquote:Op zondag 4 december 2022 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijft het feit dat ze daar niet voor gekomen zijn, niet om de pot op te maken maar juist proberen er zoveel mogelijk in te houden. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Ik kan me er weinig bij voorstellenquote:Op zondag 4 december 2022 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan 4 mensen die meedoen???
Of?
Ik zou hartelijk bedankenquote:Op zondag 4 december 2022 15:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen
Dat mag niet, want dan raakt ie zoekquote:Op zondag 4 december 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
Dit was toch isaaks idee
Let hem er maar ingaan
Met de lekkerste vent ter wereld zou ik er nog niet in gaanquote:Op zondag 4 december 2022 15:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik liet het van de partnerkeuze afhangen
Uche uche Isaakquote:Op zondag 4 december 2022 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie dit bedacht heeft .... wat een faal activiteit.
Dat heb ik ook gehoord, maar ik vraag het me afquote:Op zondag 4 december 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
Berend had het erover dat hij tegen babette ging
Kan ik me niet voorstellen
Misschien mag hij met Wandaquote:Op zondag 4 december 2022 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper heeft er wel zin in zo te zien, hij is er zo druk mee.
Of te veel waterquote:Op zondag 4 december 2022 15:10 schreef D. het volgende:
Volgens mij zit er veel te weinig zand in om modder te maken
quote:Op zondag 4 december 2022 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ik verwacht dat PeopleCoachBemoeikut Babbel wel als eerste gaat.. een geod voorbeeld geven voor ontstressen
quote:
Veel te veel water er bij gedaanquote:Op zondag 4 december 2022 15:06 schreef mootie het volgende:
Het is geen modder, enkel heel vies water.
Zoe is wel wat sneu als het om mannen gaatquote:Op zondag 4 december 2022 15:11 schreef puzziepie het volgende:
Zoe wil zo graag met Jasper knuffelen
Vreselijk dat wanhopigequote:Op zondag 4 december 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe is wel wat sneu als het om mannen gaat
Jeff is redelijk vrouwelijkquote:Op zondag 4 december 2022 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mannen..Geen "dame" die zich meldt?
Verder heeft ze best haar leuke momenten. Maar als ze nu weer achter een ander aan gaat rennen zit ze zichzelf wel heel erg voor schutquote:Op zondag 4 december 2022 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk dat wanhopige![]()
Jezelf opdringen hou ik sowieso niet van
'hard to get' is niet haar ding iddquote:Op zondag 4 december 2022 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk dat wanhopige![]()
Jezelf opdringen hou ik sowieso niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |