Ik luister door de zinnen heen.quote:Op zondag 4 december 2022 02:46 schreef Flow3r het volgende:
Ik kan niet luisteren naar die gast, veel lullen, niks zeggen, geen humor, hij praat iedereen daar in slaap
Voor jou altijd.quote:
Neequote:Op zondag 4 december 2022 02:48 schreef KinKiJan het volgende:
Zit Esther trouwens nog altijd in de hoek van die andere bank ?
Heel het gesprek kapot.quote:Op zondag 4 december 2022 02:54 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy: "Hij praat veels te te diep."
Hou je smoel.Ik wil dit weten.
Alles weg.quote:
Heb ik laatst ook gekeken.quote:Op zondag 4 december 2022 02:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
Deed me denken aan de documentaire "Moeders" bijna. Een geweldige documentaire.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Kan wel meer docu`s aan hem linken.quote:
Welke?quote:Op zondag 4 december 2022 03:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan wel meer docu`s aan hem linken.
Stuur ik je wel even in DM.quote:Op zondag 4 december 2022 03:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Welke?
Wanda en Jappie praten op een manier dat ze elkaar even kunnen knuffelen.
Spuug je fakking tandpasta maar uit.quote:Op zondag 4 december 2022 03:04 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda tegen Bern: "Als Zoe of Mexx zo naar me kijken ok, maar jij? Jouw blikken betekenen nog iets voor mij."
Echt? Waha. Is me even ontgaan. Wat een flirt eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2022 03:04 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda tegen Bern: "Als Zoe of Mexx zo naar me kijken ok, maar jij? Jouw blikken betekenen nog iets voor mij."
Das waar ook!quote:Op zondag 4 december 2022 03:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij heeft haar onlangs gewaarschuwd dat Jap verliefd is
Floor is skerp.quote:Op zondag 4 december 2022 03:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das waar ook!Verklaard het weer, thanks!
Zou hij doorhebben dat Jappie alles doorbrieft aan El Jeffe ?quote:Op zondag 4 december 2022 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
Waar bemoeit die Bern zich trouwens mee?
Nee,gewoon jaloers omdat hij niet op Sas mag.quote:Op zondag 4 december 2022 03:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou hij doorhebben dat Jappie alles doorbrieft aan El Jeffe ?
quote:Op zondag 4 december 2022 03:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,gewoon jaloers omdat hij niet op Sas mag.
Diep in zijn kontje.quote:Op zondag 4 december 2022 03:16 schreef KinKiJan het volgende:
Bern moet gewoon die loods-airfryer een keer lenen. Hoe/wat/waar moet ie zelf dan maar uitvogelen.
Dit is wel een beetje uit z’n verband getrokkenquote:Op zondag 4 december 2022 03:20 schreef Flory het volgende:
Wanda: Ik vind Jasper niet leuk, de aandacht van Jasper is leuk.
Ze zei het echt.quote:Op zondag 4 december 2022 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje uit z’n verband getrokken
Hoezo? Dat zei ze net letterlijk.quote:Op zondag 4 december 2022 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje uit z’n verband getrokken
quote:
We zijn hier niet om beelden te duiden.quote:Op zondag 4 december 2022 03:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar zo’n losse quote schetst wel een verkeerd beeld.
Noujaquote:Op zondag 4 december 2022 03:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Trusten HC.quote:Op zondag 4 december 2022 03:25 schreef HappyCharly het volgende:
Nou ze hebben even van partners gewisseld, ziet er grappig uit
Ik ga maar eens slapen, het is nodig
quote:Op zondag 4 december 2022 03:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Nouja![]()
Ik typ snel even wat ze zei.
Zet er gerust een verhaal onder over de hele situatie
Fijne raadgevers.quote:Op zondag 4 december 2022 03:28 schreef Flory het volgende:
Sas en Bernd zijn van relatiedienst vannacht
Arme Ivor.quote:
Hij ziet gevoel en spel misschien apart?quote:Op zondag 4 december 2022 03:35 schreef KinKiJan het volgende:
Vraag me dan wel af waarom hij dingen die Wanda over de verhoudingen in hun kliek in vertrouwen tegen hem vertelde aan Jeff doorspeelde.
Afgelopen nacht nog in dat kantoor. Als dit zijn manier van het spel spelen is en alles en iedereen voor de gek houdt mag ie sowieso winnen van mij.
Kan inderdaad, of juist dat beiden in conflict zijn met elkaar. Hoe dan ook, die maanden gaan nog lang worden voor beiden (+ Ivorquote:Op zondag 4 december 2022 03:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij ziet gevoel en spel misschien apart?
Zowel Bern als Jappie maakte er terecht geen punt van. 2022 baby, who cares!?quote:Op zondag 4 december 2022 04:26 schreef Flory het volgende:
Wanda's grote geheim: haar ex die nog steeds haar beste vriend is, hij is een transgender.
Op jonge leeftijd erachter gekomen dat hij(toen nog zij) een jongen was. Toen Wanda een relatie met hem had was het dus een jongen.
Ze vertelde het eerder tegen Bern en nu aan Jap.
Zo is datquote:Op zondag 4 december 2022 04:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zowel Bern als Jappie maakte er terecht geen punt van. 2022 baby, who cares!?
Goeiemorgen, verhangen heb ik toch een wat luguber beeld bij.quote:Op zondag 4 december 2022 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Dat was weer een latertje voor sommige. Weer veel verhangen waarschijnlijk vandaag.
Dit lijkt op een stel uit een scifi serie. Aliens die net doen alsof ze mensen zijnquote:
Bed hangen auto control maakt er weer wat anders van,quote:Op zondag 4 december 2022 07:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
Goeiemorgen, verhangen heb ik toch een wat luguber beeld bij.
Mensen hoeven ook niet exact te vertellen wat er gebeurd of gezegd wordt.quote:Op zondag 4 december 2022 03:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zal wel alleen een toilet bezoek brengen en terug zijn bed in duikenquote:
Waarschijnlijk wel maar hijs ff opquote:Op zondag 4 december 2022 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zal wel alleen een toilet bezoek brengen en terug zijn bed in duiken
ZOu dat loopje stoerder gaan worden als hij manager wordt?quote:
Vast wel ... denkt dan dat ie the boss is.quote:Op zondag 4 december 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu dat loopje stoerder gaan worden als hij manager wordt?
Voorals nog staat hij met zijn armen overelkaar de boel te bekijken En Wanda kreeg net van de stem te horen dat ze haar zender na moest kijken hoppaaaaaaaaaquote:
Heb alleen stream 1quote:Op zondag 4 december 2022 07:51 schreef Dotteke het volgende:
Stream 2 blijft maar op de buitenverlichting staan
Heb beide aan in de avond vaak maar 1 omdat ik dan op de ipad zitquote:
Naar buiten waar de rokers zitten.quote:Op zondag 4 december 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt er op dat hij iets aan het afluisteren is, maar hij staat er gewoon zijn tanden te poetsen.
Hij poetst, hij stopt en kijkt door een kier van een deur, hij poetst en kijken door een kier van een deur. Dan gaat hij terug naar de badkamer. Het is de deur als je de badkamer uitloopt en dan gelijk rechts?
Thnx, dan zitten daar vast mensen te praten die hij aan het afluisteren wasquote:Op zondag 4 december 2022 08:00 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Naar buiten waar de rokers zitten.
Afluisteren heeft weinig nut .. iedereen ligt nog op bed.quote:Op zondag 4 december 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, dan zitten daar vast mensen te praten die hij aan het afluisteren was
Isaac kijkt in de kasten in de kamer, wat zal hij aan het zoeken zijn?
Er kunne nnatuurlijk mensen aan het roken zijn, ze laten niet altijd alles zien.quote:Op zondag 4 december 2022 08:10 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Afluisteren heeft weinig nut .. iedereen ligt nog op bed.
Izeik is vreemd
Erik en Eunice ook wakker,quote:Op zondag 4 december 2022 08:38 schreef KoningWouter het volgende:
Martin en GJ ook wakker.
Goedemorgen COS!
thnx, heb ze er niet over gehoord verder ook niet zien oefenenquote:Op zondag 4 december 2022 08:45 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik hoorde ze gisteren over worstelen ofzo
Ik denk dat hij er een statement mee gaat maken, hij drinkt zelf geen bier volgens mij toch?quote:Op zondag 4 december 2022 08:48 schreef pingu66 het volgende:
Verstopt Berend nou een flesje bier onder zijn bed?...wat een kleuter!
Waar zie jij haar dan, ik zie de keuken en erik buiten?quote:Op zondag 4 december 2022 09:10 schreef ledn81 het volgende:
Wanda is wakker en op stream en zeurt niet!![]()
(ze poetst haar tanden)
was net even kort tussendoorquote:Op zondag 4 december 2022 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zie jij haar dan, ik zie de keuken en erik buiten?
Ja soms laten ze een flits van iets zien en gelijk weer weg.quote:
die verstond ik dus ook niet.quote:Op zondag 4 december 2022 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
Wie is Tyrza?
Goedemorgen![]()
![]()
Volgens Martin en Eunice bestaat het niet dat iemand nog kan zeggen dat zij iets te kort komen.
Volgens Wanda zijn die er zeker. Bv Tyrza? die vindt ze een zeikwijf
??
Ja, dat zei zequote:Op zondag 4 december 2022 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat rijmt/lijkt er op Tyrza
Mirthe?
Leila?
Knap dat je het kon verstaanquote:
Het zegt ook iets over de sfeer daar. Leven met mensen die je niet kan uitstaan laat je grijpen naar de nicotine en de alcoholquote:Op zondag 4 december 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Isaac vindt het niet normaal wat er gebeurd als mensen alcohol drinken.
Ze kunnen niet wachten tot het tijd is, het is toch een soort verslaving net zoals met roken.
Je wist dat toen je hierin ging je niet kon roken, later is het er toch bijgekomen en je ziet wat het doet
De meiden van kamer 3 (die constant achter andermans rug aan het klagen en steuken zijn) zijn nu boos op Babbel die achter haar rug iets negatiefs over Mexx gezegd heeft?quote:Op zondag 4 december 2022 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx is tegen Wanda aan het vertellen wat babet zei in de kamer tegen Martin toen ze ruzie hadden. Mexx heeft door de deur geluisterd
Ja hilarischquote:Op zondag 4 december 2022 09:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De meiden van kamer 3 (die constant achter andermans rug aan het klagen en steuken zijn) zijn nu boos op Babbel die achter haar rug iets negatiefs over Mexx gezegd heeft?
Daar zijn nog geen gele kaarten voor gevallen..quote:Op zondag 4 december 2022 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
Dit bevestigt weer dat je echter mensen hun rug om alles zeggen maar niet in het gezicht want dan:
Jawel voor Kim kquote:Op zondag 4 december 2022 09:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar zijn nog geen gele kaarten voor gevallen..
Eigenlijk is zij ook een bitchquote:Op zondag 4 december 2022 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
Eric krijgt complimentjes van Eunice
Je bent behoorlijk kaal
Je hebt een groot hoofd
Eric![]()
Dat ging hand in hand. En ze hadden het zelf net daaroverquote:Op zondag 4 december 2022 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was voor dreigen met geweld, niet voor schelden.
Dat kan, maar dat stond niet in de febo brief.quote:Op zondag 4 december 2022 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat ging hand in hand. En ze hadden het zelf net daarover
Daar ging het net toch niet overquote:Op zondag 4 december 2022 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat stond niet in de febo brief.
Ze is nog hyper van Jasper denk ikquote:Op zondag 4 december 2022 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is Wanda vermoeiend vanochtend (nog meer dan normaal)
Nee... Mexx snapt het niet, en luistert niet. Voor schelden gaat ze geen gele kaart krijgen. Wil niet zeggen dat ze dat moet doen natuurlijk.quote:
Diplomatie is niet haar sterkste kant.quote:
Eigenwijze man pfffquote:Op zondag 4 december 2022 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Diplomatie is niet haar sterkste kant.
Maar ze zegt wel hoe het zit.
Erik vindt zelf niet dat hij kaal is. Een beetje de inhammen maar verder zit er haar overheen. Tja...
Klopt maar dat was m’n punt niet. Laat maarquote:Op zondag 4 december 2022 09:50 schreef Cargamelk het volgende:
Dat van Kim k ging over bedreiging en discriminatie van Esther.
Klopt, bewoners zaten ook even in het donkerquote:Op zondag 4 december 2022 09:53 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Owh was het dat .. had zwart beeld een paar keer.
Jij bent snel, ik hoor dit nu pasquote:Op zondag 4 december 2022 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik vond Leila zo kut, zo kut aan het begin. Een van de eersten die ik naar huis wou hebben. En ze is zo leuk nu, ze is gewoon zo leuk,
Kenzy : Ze heeft ook zo'n resting bitch face.
Wanda : Ze wilde zich toen ook overal mee bemoeien.
Martin : Ze voelde zich buitengesloten.
Wanda : Dat was ook wel een beetje, want ik vond haar echt niet leuk.
Worstelen met olie en modder....wat een achterlijke activiteit.quote:Op zondag 4 december 2022 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze gaan vanmiddag worstelen met olie en modder. Wanda vraagt zich af of het buiten of binnen is. Buiten vindt ze het te koud. Maar binnen wordt het een ontzettende 'tering zooi'
En hopelijk houdt hij hem aanquote:Op zondag 4 december 2022 09:58 schreef Cargamelk het volgende:
Wow .. Martin heeft een lange broek aan
Nah.. vanmiddag worstelen in de modder en olie met zo weinig mogelijk kleren aan...quote:
En hamburgers etenquote:Op zondag 4 december 2022 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Worstelen met olie en modder....wat een achterlijke activiteit.
Mijn hoop was van korte duurquote:Op zondag 4 december 2022 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah.. vanmiddag worstelen in de modder en olie met zo weinig mogelijk kleren aan...
Dus
Nee... Maddy is al wakker.quote:Op zondag 4 december 2022 10:03 schreef Cargamelk het volgende:
De alcohollisten liggen nog op bed zeker?
Terwijl mensen kijkenquote:
Ik kan me voorstellen dat hij zijn voorkeur bekend maaktquote:
Alleen wordt Sasha daar enorm ongelukkig van. Hij zei tegen Bern: sluit maar aan in de rijquote:Op zondag 4 december 2022 10:11 schreef Verida het volgende:
ka
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij zijn voorkeur bekend maaktVoor je het weet word je gekoppeld aan moirama of esther...
Volgens mij gaan Esther en Janet samen want Esther heeft last van haar rug zei Janet gisteren.quote:Op zondag 4 december 2022 10:11 schreef Verida het volgende:
ka
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij zijn voorkeur bekend maaktVoor je het weet word je gekoppeld aan moirama of esther...
Jammer dat wij dat dan niet gezien hebbenquote:Op zondag 4 december 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Ze waren bezig vannacht . .ruzie.. Mexx ruzie, met deuren gooien, beng beng.
Maddy is gewoon een onstabiel persoon.(En een tondeuse verstopper)quote:Op zondag 4 december 2022 10:12 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Wat is Maddy een aparte vrouw, het ene moment gaat ze bij je zitten en het andere moment zegt ze helemaal niks meer. Dan zegt ze Mexx goedemorgen en ons zegt ze helemaal niks. Zou die in de war zijn?... Die is echt in de war, he.
Erik : Ja, soort van 2 persoonlijkheden.
JW : Dat wil ik dan nog weer niet zeggen.
Het grappige is dat Maddy klaagt dat Jw haar vaak negeert.quote:Op zondag 4 december 2022 10:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maddy is gewoon een onstabiel persoon.(En een tondeuse verstopper)
Haha,dat wist ik niet. Wie spreekt de waarheid?quote:Op zondag 4 december 2022 10:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Het grappige is dat Maddy klaagt dat Jw haar vaak negeert.
Ik denk dat Jasper zelf een groot toneelstuk is.quote:Op zondag 4 december 2022 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel... want queenie zei tegen Jappie dat hij als enige niet schijnheilig was.
Maddy is boos omdat JW haar als enige niet heeft gefeliciteerd met de verjaardag van haar dochter of zoonquote:Op zondag 4 december 2022 10:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haha,dat wist ik niet. Wie spreekt de waarheid?
Jammer dat hij zo moppert zelfquote:Op zondag 4 december 2022 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
JW analyseert het wel goed .... ze vechten elkaar inderdaad de tent uit .. ook de mean girls trouwens ...
Preciesquote:Op zondag 4 december 2022 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, klopt. Hij heeft daardoor niet de gun factor.
Jasper is de secondant van Jeffrey.quote:Op zondag 4 december 2022 10:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jasper zelf een groot toneelstuk is.
Leila en Kenzy denk ikquote:Op zondag 4 december 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
We hebben een nieuw love koppel zegt JW
haha.. je hebt gelijkquote:Op zondag 4 december 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
Zelfs Erik praat een beetje plat tegen JW
Beschaafde zuiger.quote:Op zondag 4 december 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
Esther over het algemeen ben ik best wel beschaafd
Ze trekken sinds gisteravond ineens erg naar elkaar toe.quote:Op zondag 4 december 2022 10:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter dit?
Eerlijkquote:Op zondag 4 december 2022 10:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hebben ze gezoend?quote:Op zondag 4 december 2022 10:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze trekken sinds gisteravond ineens erg naar elkaar toe.
Teruglezend in de CoS van gister las ik dat het antwoord hierop ja is. Maar dat ze zeiden dat het niet serieus was.quote:
Meende dat Mirthe en Kenzy iets hadden.quote:Op zondag 4 december 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Teruglezend in de CoS van gister las ik dat het antwoord hierop ja is. Maar dat ze zeiden dat het niet serieus was.
Blijkbaar verveelt mirthe snelquote:Op zondag 4 december 2022 10:32 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Meende dat Mirthe en Kenzy iets hadden.
Nee johquote:Op zondag 4 december 2022 10:32 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Meende dat Mirthe en Kenzy iets hadden.
Ik geloof haar nepwimpers ... moest ook even terugluisteren om het te snappen.quote:Op zondag 4 december 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
Mexx
Zoe laat 7 dagen haar make up zitten?
Als ik het goed hoor ?
Volgens mij post ik ook als ik het goed hoorquote:Op zondag 4 december 2022 10:35 schreef puzziepie het volgende:
Zo krijg je hier dus die rare verhalen
Omdat ze vaak bij mekaar sliepen/slapen..maar goed dat doen er wel meer.quote:Op zondag 4 december 2022 10:35 schreef puzziepie het volgende:
Zo krijg je hier dus die rare verhalen
Dan weet je dus dat Mirthie en Kenzy niks met elkaar hebbenquote:Op zondag 4 december 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij post ik ook als ik het goed hoor
Ze hebben gisteren gezoend, wellis waar verplicht wat ik hier lasquote:Op zondag 4 december 2022 10:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Met elkaar slapen betekend niet dat ze wat met elkaar hebbenquote:Op zondag 4 december 2022 10:36 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Omdat ze vaak bij mekaar sliepen/slapen..maar goed dat doen er wel meer.
Wij weten niet wat ze in bed hebben gedaan dat was een dag of 3? Geleden nog de vraag waar geen echt antwoord op kwam..quote:Op zondag 4 december 2022 10:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan weet je dus dat Mirthie en Kenzy niks met elkaar hebben
In mijn wereld welquote:Op zondag 4 december 2022 10:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met elkaar slapen betekend niet dat ze wat met elkaar hebben
Ze hebben duidelijk gezegd dat er niks was gebeurd.quote:Op zondag 4 december 2022 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wij weten niet wat ze in bed hebben gedaan dat was een dag of 3? Geleden nog de vraag waar geen echt antwoord op kwam..
vraag van kamer 3 aan kenzi en mirthe
quote:Op zondag 4 december 2022 10:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben duidelijk gezegd dat er niks was gebeurd.
Omdat ze er beide zelf vaag en lacherig over dedenquote:
Met 3 of 4quote:Op zondag 4 december 2022 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Op stream 1 gaat het over Esther en Eva. Dat Esther ver kan komen, maar Eva niet.
Het is bijzonder dat ze er zo met z'n 3en over praten.
Die ochtend in bed waren ze heel duidelijk.quote:Op zondag 4 december 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat ze er beide zelf vaag en lacherig over deden
Nee klopt, Jeff en Jappie liegen ookquote:Op zondag 4 december 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. want iedereen vertelt de waarheid daar
Wie gaat er eigenlijk worstelen?quote:Op zondag 4 december 2022 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzi heeft rugpijn .. Wanda heeft overal pijn zegt ze.
Want dat doet ze op andere dagen welquote:Op zondag 4 december 2022 10:46 schreef puzziepie het volgende:
Het is zondag ,Esther gaat niet diep nadenken
Misschien laat ze dat aan Eva overquote:Op zondag 4 december 2022 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want dat doet ze op andere dagen wel
Dat valt nog best mee voor een grote groep.. geen idee wie er aan de wijn zatenquote:Op zondag 4 december 2022 10:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo te zien is er gister 9 (3x3?) liter wijn door heen gegaan.
[ afbeelding ]
Er is ook bier, witte wijn en cola rum gedronkenquote:Op zondag 4 december 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee voor een grote groep.. geen idee wie er aan de wijn zaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |