Voor jou altijd mijn vriend.quote:
Ach ja. Ze moeten het zelf maar wetenquote:
Of het boeit ze niet dat er iemand binnen komt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:10 schreef HappyCharly het volgende:
Ik was nog in de veronderstelling dat alleen Mexx en Martin hele korte seks hebben gehad en de rest alleen een beetje voosde.![]()
Maar zo te zien wordt er volop gesekst. Houden ze vakkundig buiten beeld. Hebben ze een teken aan de deur dat niemand binnenkomt ofzo?
en de jongetjes niet?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:10 schreef mario390 het volgende:
[..]de neukenden meisjes werden het erst
merken als ze buiten zijn in echte wereld
Ja? Dat zei iedereen tochquote:
Net zoals bij Martin en Mexx waar van de week zowat de halve loods naast stondquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het boeit ze niet dat er iemand binnen komt.
Aha dan zat er in de mokken van Rupert, Ima en Moraima waarschijnlijk ook bier. Ik hoorde Rupert al iets over bier mompelen en even later attendeerde hij Moraima in de keuken op haar beker thee.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:10 schreef mootie het volgende:
Dat is ook wel enorm treurig. Maddy praatte met Bep net, ze rook alcohol. Bep had bier in haar koffiemok.
Maddy vroeg een slokje maar dat mocht niet.
Jaquote:
Zeker, vanochtend stond Rupi al bier in zijn mok te schenken. Was gewoon zichtrbaar.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aha dan zat er in de mokken van Rupert, Ima en Moraima waarschijnlijk ook bier. Ik hoorde Rupert al iets over bier mompelen en even later attendeerde hij Moraima in de keuken op haar beker thee.
Ze nemen allemaal het gedrag van de manage rover, stiekem drinken.
Ik vind dat echt dieptriest. Stiekem bier drinken, zeggen dat het thee is, mensen mogen er niet aan ruiken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aha dan zat er in de mokken van Rupert, Ima en Moraima waarschijnlijk ook bier. Ik hoorde Rupert al iets over bier mompelen en even later attendeerde hij Moraima in de keuken op haar beker thee.
Moet je dan lovers zijn om bonje te hebben en excuses aan te bieden?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:14 schreef Silves het volgende:
Jappie moet zijn excuus aanbieden ze is woest..euh hij is je lover niet troela.
Waterkanon.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vanavond na 2 wijntjes breekt de pleuris uit in de loods.... ME staat al klaar
wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:14 schreef Silves het volgende:
Jappie moet zijn excuus aanbieden ze is woest..euh hij is je lover niet troela.
Zou je wel haast zeggen hèquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:10 schreef HappyCharly het volgende:
Ik was nog in de veronderstelling dat alleen Mexx en Martin hele korte seks hebben gehad en de rest alleen een beetje voosde.![]()
Maar zo te zien wordt er volop gesekst. Houden ze vakkundig buiten beeld. Hebben ze een teken aan de deur dat niemand binnenkomt ofzo?
Eens kijken zometeen wie het eerst kots..zou het nu weer iemand zijn van kamer 3?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat gemistquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net zoals bij Martin en Mexx waar van de week zowat de halve loods naast stond![]()
Heerlijk!quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vanavond na 2 wijntjes breekt de pleuris uit in de loods.... ME staat al klaar
Die dekens waren ook snel uit beeldquote:
Wat een kutwijf.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:17 schreef Silves het volgende:
Tuurlijk Wanda...steuk de boel nog erger op, ze zitten allemaal te drinken..
Op een gegeven moment maakt het ze niks meer uit denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:16 schreef Kakadylo het volgende:
Waar je zin in hebt in die omgeving zeg en dan ook nog waarschijnlijk heel kort
Kotsen heeft toch niets met stiekem drinken te maken?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Eens kijken zometeen wie het eerst kots..zou het nu weer iemand zijn van kamer 3?
quote:
Het clubje zit blijkbaar ook weer eens stiekem te drinken. Wat is er dan stoken aan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:17 schreef Silves het volgende:
Tuurlijk Wanda...steuk de boel nog erger op, ze zitten allemaal te drinken..
Nee hoor, het ging in eerste instantie over bep.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:18 schreef HappyCharly het volgende:
In de keuken zijn ze bijna allemaal al aan de drank. Maar Wanda roddelt tegen Kenzy alleen over Wendy, dat ze vast een dronken moeder is en thuis ook steeds drinkt. Wat een obsessie.
Zouden ze vooraf hebben getekend dat dat niet op tv komt of is dat de keuze van de regie om dat niet te tonen?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Op een gegeven moment maakt het ze niks meer uit denk ik.
Alle stelletjes behalve Bern en Sasha hebben al diverse keren seks gehad
Kenzy en Jasper is discutabel. Maar volgens mij hebben die echt wel liggen rotzooien. Zoë begon er ook nog een keer over van de week en Martin ook
Ik denk regelsquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zouden ze vooraf hebben getekend dat dat niet op tv komt of is dat de keuze van de regie om dat niet te tonen?
Een heel naar mens ben je danquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:18 schreef HappyCharly het volgende:
In de keuken zijn ze bijna allemaal al aan de drank. Maar Wanda roddelt tegen Kenzy alleen over Wendy, dat ze vast een dronken moeder is en thuis ook steeds drinkt. Wat een obsessie.
Ze heeft kinderen,volgens mij drinkt ze overdag ook gewoon.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]In caps zelfs! Dan moet ze het wel heel bond gemaakt hebben!
Ik zou ook zuipen met kinderenquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft kinderen,volgens mij drinkt ze overdag ook gewoon.
Mag ik slaan?
Als je kinderen hebt MOET je wel drinken overdagquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik slaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Je mag je tong uitsteken naar Wandaquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik slaan?
quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt MOET je wel drinken overdag
Goeie. Schenk gelijk een wijntje inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik slaan?
quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goeie. Schenk gelijk een wijntje in
quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik slaan?
Twee ja? Volgens mij heeft ze niet eens gezoend met Tommy Lee.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:21 schreef Silves het volgende:
En Mexx over wendy dat ze niet mag flirten..ze vergeet dat ze zelf met haar blubber reet voor marcia stond![]()
ook nog kotsend bijna..ze heeft er nu 2 versleten in de loods.
Maar dan is het niet om een ander om te oordelen.quote:
ftfyquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:21 schreef Silves het volgende:
En Mexx over wendy dat ze niet mag flirten..ze vergeet dat ze zelf met haar prima billen voor marcia stond![]()
iedergeval ze kan niet zonder in het spel...quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Twee ja? Volgens mij heeft ze niet eens gezoend met Tommy Lee.
ja zo waar...quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ftfy
Het blijft raar dat Kim haar vriendin Mexx daarover niet aanvalt, maar vijand Wendy wordt door het slijk gehaald. Lijkt me dat het toch ff lulliger is van je vriendinnen.. maar daar praten we niet over
Dat snap ik dus ook niet. Lijkt of Wanda helemaal niks meer mag zeggen hier in de cos.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Het clubje zit blijkbaar ook weer eens stiekem te drinken. Wat is er dan stoken aan.
Laten we ons wel bij de feiten houden en niet dingen erbij gaan verzinnenquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:24 schreef Silves het volgende:
[..]
iedergeval ze kan niet zonder in het spel...
Laten we geen Wanda zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we ons wel bij de feiten houden en niet dingen erbij gaan verzinnen
Mexx loopt inderdaad tegen de vriend van haar beste vriendin aan te rijden en valt vervolgens kotsend in een plantenbakquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:21 schreef Silves het volgende:
En Mexx over wendy dat ze niet mag flirten..ze vergeet dat ze zelf met haar blubber reet voor marcia stond![]()
hahaha ja bedoel zonder man, die het spel voor haar uitlegt..quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we ons wel bij de feiten houden en niet dingen erbij gaan verzinnen
Ik ben niet zo moeilijk, ik oordeel gewoon over mensen die hun drank in theemokken doen om te verdoezelen dat ze drinken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dan is het niet om een ander om te oordelen.
of ze hebben geen glazen genoeg....quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk, ik oordeel gewoon over mensen die hun drank in theemokken doen om te verdoezelen dat ze drinken.
Ja daaaahaaaagquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:30 schreef Silves het volgende:
[..]
of ze hebben geen glazen genoeg....
quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Surequote:Op zaterdag 3 december 2022 17:30 schreef Silves het volgende:
[..]
quote:
Jummiequote:Op zaterdag 3 december 2022 17:32 schreef Kakadylo het volgende:
Moet er niet aan denken om met KimD in een bed te belanden want dat is volgens mij een ongecontroleerde wildebras
Ik zag net een platgedrukte champignonquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan wordt haar champignon platgedrukt
Staan vast allemaal vuil op kantoorquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Jawel, die zag ik net zitten met een doekje op haar hoofd.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:35 schreef mootie het volgende:
Ik hoor KimD krijsen, dus die doet ook niet mee.
Maar dat kon ook Kim K zijnquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, die zag ik net zitten met een doekje op haar hoofd.
Wie zeikt daar over?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:35 schreef Silves het volgende:
Zeiken dat Wendy er niet bij is...die heeft de mooiste doek op..
Okquote:
Hij zat alleen scheef op haar hoofdquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:35 schreef Silves het volgende:
Zeiken dat Wendy er niet bij is...die heeft de mooiste doek op..
die is ook stomdronken zeggen ze...quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zat alleen scheef op haar hoofd
KimD?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:37 schreef Silves het volgende:
[..]
wie denk je zelf? gewoon diegene die daar het hardste schreeuwt......
Dan win ikquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijg je alleen wel Jeffrey erbij
Nee ze had hem over van donderdagquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:41 schreef woxxel het volgende:
ze liegen, ze zeiden net, we blijven bij ons verhaal. dus ze hebben dat biertje wel gejat. Babet is ook een drankorgel hoor.
Iets over een biertjequote:Op zaterdag 3 december 2022 17:39 schreef HappyCharly het volgende:
Discussie gemist maar babette loopt pissig weg
Wie zei dat?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:38 schreef Silves het volgende:
[..]
die is ook stomdronken zeggen ze...
O dat. Heeft GJ ook wat anders in de fles nazitten dan water?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:40 schreef mootie het volgende:
Dat krijg je er van als je je bier in een mok doet om te verdoezelen dat je aan het drinken bent.
En terecht! Go Babs! Martin gedraagt zich als een debieltje!quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
Martin doet boos, en babet geeft backfire
Caribian feestquote:
Vodka zei hij net. Voor de grap.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat. Heeft GJ ook wat anders in de fles nazitten dan water?
Zo te horen klopt dat welquote:
Ja hequote:
Een onderonsje tussen Babs en Wendy waar helemaal niks mis mee is hoorquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:41 schreef mootie het volgende:
Oh het was een grap om het in een mok te doen, hahahaha….
Babs heeft ook gewoon groot gelijkquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:47 schreef HappyCharly het volgende:
Babs is echt pissig, zie haar niet zo vaak zo
Het zou maar zo kunnenquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja he![]()
Mijn dochter net: mam! Dat is een man in een jurk met een pruik. Zoals in Robin Hood, de waarzegster.
Wendy en babet hebben een biertje van donderdag bewaard. Vandaag hadden ze het voor de grap in een mok gedaan alsof ze thee dronken. Martin ging gillen dat ze extra bier van het feest hebben gejat. Terwijl dat niet waar was.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:46 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat v grap, val net binnen en geen tijd om terug te lezon
Ik geloof er geen hol van.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:47 schreef HappyCharly het volgende:
Martin loopt dus gewoon expres te stoken... mispunt
Ja alsof er niets aan de hand isquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:49 schreef Deisyy het volgende:
En Wanda staat boven een biertje te drinken
Ons biertjequote:Op zaterdag 3 december 2022 17:49 schreef Deisyy het volgende:
En Wanda staat boven een biertje te drinken
Martin ziet ergens drank en denkt gelijk aan zichzelf en wil zelf dan meteen drank terwijl ie de hele context niet eens kentquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:47 schreef HappyCharly het volgende:
Martin loopt dus gewoon expres te stoken... mispunt
Moraima staat hierbijquote:
Jawel hij was degene die met de mokken rondging om te laten zien dar er bier in zatquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof er geen hol van.
Ima en Rupi waren ook bier aan het drinken uit een mok.
En die dames staan wijn te drinken en daar zeggen ze niets vanquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:50 schreef mootie het volgende:
Rupert krijgt ook op zijn donder dat hij al drinkt.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moraima staat hierbij
Ik ben het spoor bijster
Was een grapjequote:Op zaterdag 3 december 2022 17:51 schreef mootie het volgende:
Neeee je bier in een mok is helemaal niet om het geheim te houden.
Ik bedoel dat ik het verhaal van Bep totaal niet geloof.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel hij was degene die met de mokken rondging om te laten zien dar er bier in zat
en daarnaast dronk rupi ook bier
Doe niet zo flauw.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:51 schreef mootie het volgende:
Neeee je bier in een mok is helemaal niet om het geheim te houden.
Wanda is niet geïnteresseerd in de waarheid maar om wie het gaat en dat ze er volgens over kan roddelenquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat heeft die Wanda toch 'n giftige, venijnige rotbek
Daar zit water in hèquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die dames staan wijn te drinken en daar zeggen ze niets van
Ok dan zou ik pissig wordenquote:
Ja en in die mok theequote:
Mexx verraadt zichzelf nog zolang Mattin maar is bediendquote:
Het toilet slopen.quote:
Ja je weet het hier maar nooit, zitten hier ook genoeg mensen die dingen de wereld in helpenquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja je weet het hier maar nooit, zitten hier ook genoeg mensen die dingen de wereld in helpen
Gaan we persoonlijk worden TR gezetquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk worden TR gezet
Werd tijd jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs heeft Martin eindelijk door
Is nog steeds aan het bijkomen van die korte maar intense neuqsessie met KimDquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Moraina maak je niet zo dik. Zegt Jeff vanuit zijn bed
Een muziekje van Andre Rieu eronderquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:58 schreef Silves het volgende:
lekker op zijn meestreechs...go bep!!!
Het begint net,overal fittie.quote:
Jij weet!quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:59 schreef Moeraskat het volgende:
Martin heeft geen zin om te luisteren omdat hij beseft dat hij het bij het verkeerde eind heeft.
exact, hij staat er ongemakkelijk van en geeft een soort van reactie maar kan hier niet tegenopquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:59 schreef Moeraskat het volgende:
Martin heeft geen zin om te luisteren omdat hij beseft dat hij het bij het verkeerde eind heeft.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
Lullig dat alle frustratie van Martin ( en anderen) over alcohol drinken nu er uit komt en Babs de lul is. Niet netjes
Kut auto iddquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:00 schreef Dotteke het volgende:
Man o man Seat een gedoe om een thee/biertje
Dat is wel zoquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:01 schreef woxxel het volgende:
maar hij moet eigenlijk bij jeff zijn, die zuipt elke dag in zn eentje !! haha
Zo te horen drinkt Bab iedere dag bierquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
Lullig dat alle frustratie van Martin ( en anderen) over alcohol drinken nu er uit komt en Babs de lul is. Niet netjes
Egootjequote:Op zaterdag 3 december 2022 18:01 schreef Moeraskat het volgende:
Martin: nou in mijn ogen is het zo.
Kleuter
quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
Gelukkig Martin klein, kan hij makkelijker door de mand vallen.
Van het ene genot meteen maar ook gelijk in het andere genotquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:03 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik heb tranen in mn ogen van het lachen![]()
Net lag hij daar volgens mij in bed maar volgens mij is iedereen gevluchtquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
Er wordt weer met de vinger gewezen. Waar is Jeff
Klopt ook.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:04 schreef mootie het volgende:
Feit is dat ze Moiraima teleurgesteld hebben, zij wilde dat er tot 8 uur niet werd gedronken, dan zouden ze het feest openen met punch.
Geen flauw idee, ze blazen dingen op omdat hun wereld zo klein isquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:04 schreef Soury het volgende:
Wie heeft er nou gelijk? Ik kijk niet zo veel
Biertje ?quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ze blazen dingen op omdat hun wereld zo klein is
Neen! Juist geen bier! Dat komt ervan als je krikt onder werktijd Jeff!quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:04 schreef Vlinder1974 het volgende:
jeff tegen moiraima:
doe ff rustig, pak een biertje
Rupi is al de hele dag aan het bieren.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:05 schreef HappyCharly het volgende:
Oh nu is er ook in de keuken ruzie tussen Rupi en Mora over bier Die gaan Martin roepen om t op te lossen. Maar die zit nog middenin een ruzie
Het gaat los op twee streams beetje meer info graagquote:
Wat babet zegt klopt, ze hadden hem bewaard.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:04 schreef Soury het volgende:
Wie heeft er nou gelijk? Ik kijk niet zo veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |