Iewquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:59 schreef engine het volgende:
Kim likt de lepel af en terug in de pot
quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Mss beter dan door je haren wrijven?
Hij geeft zijn eten meestal weg?quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:01 schreef Silves het volgende:
Eerlijk zijn..Jef eet bijna niks, geeft meestal zijn maaltijd weg als iemand weer tekort komt..laat hem nu maar lekker kluiven, er is meer dan genoeg..
Vol idd..quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat ze de salade zelf gemaakt hadden, maar zie een emmer huzarensalade op het aanrecht staan.
Jefff neemt zijn bordje met eten mee de loods zijn, volgens mij ligt daar ook nog kip op
Niet stiekem in de keuken staan snaaien, das niet netjesquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:01 schreef Silves het volgende:
Eerlijk zijn..Jef eet bijna niks, geeft meestal zijn maaltijd weg als iemand weer tekort komt..laat hem nu maar lekker kluiven, er is meer dan genoeg..
Vertel?quote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:02 schreef Harry het volgende:
Madeleine weer boos.
Madeleine: GJ is de eerste die ik ga elimineren.
Kluivenquote:
Hij mist de helft van de maaltijden omdat hij nog op bed ligt.quote:
Dit keer is het Gert-Jan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:03 schreef Silves het volgende:
En maddy gaat verder, met erik afzeiken...ben benieuwd straks als ze weer dronken is.want dit zou ze gaan doen.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:02 schreef Harry het volgende:
Madeleine weer boos.
Madeleine: GJ is de eerste die ik ga elimineren emidileren.
Gedaanquote:
of hij zit al vol van de Rode wijnquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Hij geeft veel weg, of eet als laatste zodat iedereen genoeg heeft.
Ahhhquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoop op Maddy . .dat ze nu op elkaar aan het fitten zijn.
Rupert omdat een zwarte homofiel.quote:
Ja.. Maddy is een mopperkont.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:05 schreef Silves het volgende:
[..]
ja hoor het nu..eerder was het Erik ..
quote:
Daar gaat het helemaal niet over.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rupert omdat een zwarte homofiel.
Niet mijn woorden.
GJ heeft besloten nooit meer te kaarten met Maddy dus het zal daar ergens mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy irriteert zich weer eens aan iemand .. of eigenlijk 3.
Gert-Jan .. hij gaat er als eerste uitvliegen bij haar. Ze mag hem echt niet.
Maar wel gezegd door GJ.quote:
Namens zijn Alies gunt ie Leila geen blik meer waardigquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:05 schreef mootie het volgende:
Gj is ook een vreemde, die negeert mensen volkomen.
Mensen gaan vrijwillig weg dat is zo jammer dan komen er ook geen eliminatiesquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:06 schreef puzziepie het volgende:
Daarom is JAA ook niet zo leuk meer,: geen eliminaties
Dat zal best, ik kijk ook minder en dan nog mis je niks.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen gaan vrijwillig weg dat is zo jammer dan komen er ook geen eliminaties
Het is echt ook saai de laatste tijd en dat merk je hier ook in de COS heel rustig de laatste dagen.
Een jaar is best lang zo..quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zal best, ik kijk ook minder en dan nog mis je niks.
Dat heeft het programma zelf ook in de hand gewerkt .
Het is gewoon steeds minder leuk
Af en toe een beetje ruzie dat was hetquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daarom werkt hij ook bij de radio. Lekker in zijn ee ntjequote:Op zaterdag 3 december 2022 14:08 schreef pingu66 het volgende:
[quot[ afbeelding ] Op zaterdag 3 december 2022 14:05 schreef mootie het volgende:
Gj is ook een vreemde, die negeert mensen volkomen.
Maanden kijken naar precies op tijd lullige spelletjes voor geld voor eten en elke maand braaf 2 weglopers voor Emo-TV gaat vroeg of laat stierlijk vervelen ja.. gelukkig komt er snel een "normale" BBquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen gaan vrijwillig weg dat is zo jammer dan komen er ook geen eliminaties
Het is echt ook saai de laatste tijd en dat merk je hier ook in de COS heel rustig de laatste dagen.
Eens. En gebeurd er wat zie je het niet. Maar het vult de tijd tot het voetbal begintquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
sorry filmpjes is niet tijd gewezen nuquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Af en toe een beetje ruzie dat was het
Verder niet echt veel inderdaad
weer terug naar en miljoen?quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:11 schreef engine het volgende:
“Money stashen….zorgen dat we zo snel mogelijk weer omhoog gaan”
Isaac wil nog meer geld
Van een drankorgel (Jeffrey) naar een geheelonthouder (Isaac)quote:
Vreemd of niet, je zou juist denken dat nu ze elkaar kennen je wel durft te zijn hoe je bent,quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Zo soft als ik hier ben, zo hard ben ik daarbuiten. Maar hier durf ik dat op een of andere manier niet.
Misschien eens opgaan voor manager!quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Zo soft als ik hier ben, zo hard ben ik daarbuiten. Maar hier durf ik dat op een of andere manier niet.
En toch iedereen verwennen met zijn wensboom..dan wel nuchter, hij zet de traditie voort..omkopenquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van een drankorgel (Jeffrey) naar een geheelonthouder (Isaac)
Als manager bedoeld hij. Of misschien doelt hij erop dat God alles op gaat maken en hij dus met nul euro zou moeten beginnen.quote:
Ik vind dat echt een grote jammer, de bewoners moeten altijd een beetje de angst hebben dat ze geëlimineerd kunnen worden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:06 schreef puzziepie het volgende:
Daarom is JAA ook niet zo leuk meer,: geen eliminaties
Daar is hij ontslagen door zijn wappie gedrag.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom werkt hij ook bij de radio. Lekker in zijn ee ntje
Ja .. bij mij is de lol er een beetje vanafquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een grote jammer, de bewoners moeten altijd een beetje de angst hebben dat ze geëlimineerd kunnen worden.
realistisch ben ik bang.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:17 schreef Harry het volgende:
Bij Isaac is er geen twijfel manager gaat worden. Hij wil er met bestellingen daar al een voorschot op nemen.
Is dat dom, naief, of juist slim?
Maar wel een schuur vol drank en tabakquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:15 schreef engine het volgende:
[..]
Als manager bedoeld hij. Of misschien doelt hij erop dat God alles op gaat maken en hij dus met nul euro zou moeten beginnen.
Gisteravond zaten ze in het kantoor, Jeff en Isaac.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:17 schreef Harry het volgende:
Bij Isaac is er geen twijfel manager gaat worden. Hij wil er met bestellingen daar al een voorschot op nemen.
Die zie ik er zelfs voor aan om gewoon alvast te beginnen terwijl Maddy een verhaal staat te houdenquote:
Slim, gaat dus niet van zijn geld af?quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:17 schreef Harry het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:20 schreef pingu66 het volgende:
Die Mexx kent echt geen schaamte. En Mattin maakt daar misbruik van.
Het programma zal ze sowieso nooit winnen, bekend gaat ze ook niet worden, maar ondertussen komt ze dus zo over!quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:20 schreef pingu66 het volgende:
Die Mexx kent echt geen schaamte. En Mattin maakt daar misbruik van.
Babbel stelt het voog.quote:
Ja, goeiequote:Op zaterdag 3 december 2022 14:29 schreef mario390 het volgende:
mexx word er in valoviilag passen ,daar zijn
veel sleten en 1 vent de het in alle
gatjes steckt
dat doet zij nur om dat zij op datquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het programma zal ze sowieso nooit winnen, bekend gaat ze ook niet worden, maar ondertussen komt ze dus zo over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |