Esher is een kunstenaar.quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat jammerstemmetje van Esher
Die zou je toch zo over die schutting willen gooienquote:Op zaterdag 3 december 2022 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou zo sarcastisch daarvan wordenquote:Op zaterdag 3 december 2022 09:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zou je toch zo over die schutting willen gooien
Heb je haar middelvinger ook?quote:
Spuitje?quote:
Echt hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:48 schreef Ireth het volgende:
"Ik dacht dat ik een beetje uit kon slapen, maar we werden om 9 uur wakker gemaakt...."
De helft van Nederland is dan al aan het werk doos... ik wou dat ik tot 9 uur kan blijven liggen
Mag ik ook zo mopperen, wil ook nog slapen... Esther er zijn mensen met een levenquote:Op zaterdag 3 december 2022 09:48 schreef Ireth het volgende:
"Ik dacht dat ik een beetje uit kon slapen, maar we werden om 9 uur wakker gemaakt...."
De helft van Nederland is dan al aan het werk doos... ik wou dat ik tot 9 uur kan blijven liggen
Kan mij wel voorstellen als je lekker ligt te slapen en het is nacht je baalt van die herriequote:Op zaterdag 3 december 2022 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jawel, maar praat dan normaal...quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij wel voorstellen als je lekker ligt te slapen en het is nacht je baalt van die herrie
Ze ging zelf om 2 uur naar bed.quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij wel voorstellen als je lekker ligt te slapen en het is nacht je baalt van die herrie
Is dat de planning ?quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze ging toch grappig doen op Nieuwjaarsdag
Een conference.quote:
Ook geen nacht van je levenquote:Op zaterdag 3 december 2022 09:51 schreef spapaars het volgende:
Babette vertelde het goed: Dit is een jaar van je leven, en geen rusthuis voor het leven.
Babette wel volgens mij met Jappie.quote:
Was dat niet op oudjaarsavond?quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze ging toch grappig doen op Nieuwjaarsdag
Dat veranderd niets aan het feit dat andere lawaai blijven maken, je kan ook rekening met elkaar houden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze ging zelf om 2 uur naar bed.
En de dag ervoor om 3 u..quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze ging zelf om 2 uur naar bed.
Ze is toch doof?quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat veranderd niets aan het feit dat andere lawaai blijven maken, je kan ook rekening met elkaar houden.
Overdag is een ander verhaal maar in de nacht kan je best rekening met elkaar houden
Ze hebben uren genoeg om herrie te makenquote:Op zaterdag 3 december 2022 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Nachten tellen ook in een jaar
We moeten het wel duidelijk hebben hoor, anders is het lastig te ontwijkenquote:Op zaterdag 3 december 2022 09:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan ook'k ben ook maar een mensje
Ergens hoop ik voor iedereen dat de COS rustig is met O&Nquote:Op zaterdag 3 december 2022 09:55 schreef D. het volgende:
[..]
We moeten het wel duidelijk hebben hoor, anders is het lastig te ontwijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |