Dat was wel de sarcastische ondertoon die ik beoogde over te brengen.quote:Op maandag 5 december 2022 18:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat het dus niet echt is goedgekomen.
Oei. Zelfs daar faalde ikquote:Op maandag 5 december 2022 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was wel de sarcastische ondertoon die ik beoogde over te brengen.
Toch blijf ik een enorme zwak voor jou hebben.quote:
Zoveel tegenstrijdige gevoelens nuquote:Op maandag 5 december 2022 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch blijf ik een enorme zwak voor jou hebben.![]()
Je lijkt Medusa wel.quote:Op maandag 5 december 2022 18:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zoveel tegenstrijdige gevoelens nu.
Goed punt.quote:Op maandag 5 december 2022 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie van haar interpretatie van zijn intenties achter zijn gedrag. Wetende dat ze daar zelf mee worstelt, vind ik het nogal wat om zo'n advies te geven.
Was het maar zo'n feest. Dan hadden we daadwerkelijk gedate en dan was ik nooit een ex geweest want we zijn en blijven een goede match.quote:
quote:Op maandag 5 december 2022 18:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed punt.ik zal er voor zorgen dat t niet meer voorkomt.
Memedusaquote:
Tijdloos.quote:Op maandag 5 december 2022 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De enige echte meme hier is 'yats-gezellig'.
Like gegeven.quote:
Die zal ook altijd blijven bestaan jaquote:Op maandag 5 december 2022 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Never disappointsquote:
Hij was goed voor het vermaak hier, denk ik dan maar. Of heb jij hem wel eens ontmoet?quote:Op maandag 5 december 2022 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Never disappoints
De meme dan. Yats wel
Ja was hij echt zo gezellig?quote:Op maandag 5 december 2022 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik weet niet meer of ik hem ontmoet heb. Als hij bij die ene meet was, dan wel. Maar het staat me niet echt bijquote:Op maandag 5 december 2022 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij was goed voor het vermaak hier, denk ik dan maar. Of heb jij hem wel eens ontmoet?
Nooit aan den lijve het drie uur likgenot mogen ervaren tijdens je rondslettijd?quote:Op maandag 5 december 2022 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik hem ontmoet heb. Als ik bij die ene meet was, dan wel. Maar het staat me niet echt bij
Hahaha, nee. Ik had nog wel een beeeeetje standaardenquote:Op maandag 5 december 2022 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit aan den lijve het drie uur likgenot mogen ervaren tijdens je rondslettijd?
quote:Op maandag 5 december 2022 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Ik had nog wel een beeeeetje standaarden
Oei burnquote:Op maandag 5 december 2022 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Ik had nog wel een beeeeetje standaarden
Over standaarden gesproken; heeft ze met jou wel geslet dan?quote:
Zou je wel willen weten hequote:Op maandag 5 december 2022 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over standaarden gesproken; heeft ze met jou wel geslet dan?
Enkel om je eigen 'burn' post nog eens te quoten.quote:
Et toi?quote:Op maandag 5 december 2022 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel om je eigen 'burn' post nog eens te quoten.
Nee, ik heb ook standaarden namelijk.quote:
Bla bla blaquote:Op maandag 5 december 2022 21:34 schreef Medusa666 het volgende:
Standaarden hebben![]()
Niet gewoon met de eerste de beste persoon neuken![]()
Altijd. Sleep is for the weak.quote:
Overworked. Maar wel dit weekend eindelijk een nieuwe keuken uitgezochtquote:
oeeee wat voor keuken?quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Overworked. Maar wel dit weekend eindelijk een nieuwe keuken uitgezocht
Overrated swsquote:
Ons huisje is klein, dus geen grote keuken. Maar goed genoeg voor mijn kookkunsten, en Portugees handgemaakt tegelwerk aan de muur van het aanrecht. Blij meequote:
Nou je maakt me jaloers hoorquote:Op dinsdag 6 december 2022 01:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ons huisje is klein, dus geen grote keuken. Maar goed genoeg voor mijn kookkunsten, en Portugees handgemaakt tegelwerk aan de muur van het aanrecht. Blij mee
Klinkt cutequote:Op dinsdag 6 december 2022 01:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ons huisje is klein, dus geen grote keuken. Maar goed genoeg voor mijn kookkunsten, en Portugees handgemaakt tegelwerk aan de muur van het aanrecht. Blij mee
Denk aan zoiets als dit:quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:55 schreef Medusa666 het volgende:
Oooo is dat serieus Portugees handwerkLol
I love itquote:Op dinsdag 6 december 2022 02:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk aan zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Nee, hier lul je je niet meer uitquote:Op maandag 5 december 2022 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Dan hadden we daadwerkelijk gedate en dan was ik nooit een ex geweest want we zijn en blijven een goede match.
quote:
Dit.quote:
Meh, not really..maar sinds gisterochtend heb ik wel meer info, dat scheelt een stuk in mijn hoofd.. en er zijn nog genoeg vrije dagen overquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje van je vrije dagen kunnen genieten ondanks het ongeval?
Volgens mij probeert ie meer zich ergens in te lullenquote:
Knul dit deel je toch niet op zondag ochtend ook aan de keukentafel met je ouders? Is tmi net als wanneer wij vrouwen dit soort info gaan delen.quote:
HOB / [Modelbouw #15] Een fijne vakantie,hobby ze..quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Knul dit deel je toch niet op zondag ochtend ook aan de keukentafel met je ouders? Is tmi net als wanneer wij vrouwen dit soort info gaan delen.
En anders in een subforum waar je niet naar mag doorlinken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
HOB / [Modelbouw #15] Een fijne vakantie,hobby ze..
Hier kun is het gewoon zien wat hij doet hoor.
Wat is er huehue aan de Coentunnel?quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:07 schreef Senn88 het volgende:
Je weet dat je echt verpest bent door fok als op de radio de coentunnel benoemd word en je huehue doet.
Wij ook dusquote:
En nu kon je in eens wel een foto delen he?! Was dat nu zo moeilijk ?! Deed het pijn?!quote:Op dinsdag 6 december 2022 02:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk aan zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Enorm.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En nu kon je in eens wel een foto delen he?! Was dat nu zo moeilijk ?! Deed het pijn?!
quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En nu kon je in eens wel een foto delen he?! Was dat nu zo moeilijk ?! Deed het pijn?!
Nou jaaaaa zegquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog dagen nabrand, wel leuke keuken
Watjijnu?quote:
Nee niks, ik vind haar reactie gewoon ontzettend grappigquote:
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meh, not really..maar sinds gisterochtend heb ik wel meer info, dat scheelt een stuk in mijn hoofd.. en er zijn nog genoeg vrije dagen over
In en uit hoop ik.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ie meer zich ergens in te lullen
uitslapen, niks moeten en lekker zelf gekookt voedsel etenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fijn om te horen!
Wrijf het er maar in dat je dit jaar niet meer werkt.
Nog leuke plannen?
[..]
In en uit hoop ik.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:15 schreef Tegan het volgende:
Moe en zelf het vuil buiten moeten zetten.
Oh zo. Mijn gedachten gingen blijkbaar weer eens te verquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
uitslapen, niks moeten en lekker zelf gekookt voedsel eten... Define 'leuk'
![]()
Als je eenmaal IN iemands bed ligt, hoef je er niet per se meer uit toch?
Met iemand anders flirten terwijl dat ook met Senn konquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Met iemand anders flirten terwijl dat ook met Senn kon.
Waar het hart van vol is..quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh zo. Mijn gedachten gingen blijkbaar weer eens te ver.
quote:
Volgens Air flirt ik met iedere vrouw op dit forum, dus wat is hier verkeerd aan?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Met iemand anders flirten terwijl dat ook met Senn kon.
Koentjequote:
Heulemaal niks hoor, je weet zelf ook wel dat het ging om hey grootste recht van de vrouw.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens Air flirt ik met iedere vrouw op dit forum, dus wat is hier verkeerd aan?
ik ga hem niet inkoppen.. kost moeite, maar ik doe het nietquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heulemaal niks hoor, je weet zelf ook wel dat het ging om hey grootste recht van de vrouw.
Je hebt nog nooit met mij geflirtquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens Air flirt ik met iedere vrouw op dit forum, dus wat is hier verkeerd aan?
Ja, ga later even de stad in. Zal wel bal zijnquote:
ik verwacht dat ze het spel van Marokko beter handelen dan de Spaanse burenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ga later even de stad in. Zal wel bal zijn
Ikke nie begrijpquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heulemaal niks hoor, je weet zelf ook wel dat het ging om hey grootste recht van de vrouw.
Jij nie opgelet hebbequote:
Ja, geen idee wat daar gebeurde gisterenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verwacht dat ze het spel van Marokko beter handelen dan de Spaanse buren
Gisteren?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, geen idee wat daar gebeurde gisteren
Wat ga je allemaal voor lekkere dingen kokenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is..
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |