I love itquote:Op dinsdag 6 december 2022 02:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk aan zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Nee, hier lul je je niet meer uitquote:Op maandag 5 december 2022 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Dan hadden we daadwerkelijk gedate en dan was ik nooit een ex geweest want we zijn en blijven een goede match.
quote:
Dit.quote:
Meh, not really..maar sinds gisterochtend heb ik wel meer info, dat scheelt een stuk in mijn hoofd.. en er zijn nog genoeg vrije dagen overquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje van je vrije dagen kunnen genieten ondanks het ongeval?
Volgens mij probeert ie meer zich ergens in te lullenquote:
Knul dit deel je toch niet op zondag ochtend ook aan de keukentafel met je ouders? Is tmi net als wanneer wij vrouwen dit soort info gaan delen.quote:
HOB / [Modelbouw #15] Een fijne vakantie,hobby ze..quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Knul dit deel je toch niet op zondag ochtend ook aan de keukentafel met je ouders? Is tmi net als wanneer wij vrouwen dit soort info gaan delen.
En anders in een subforum waar je niet naar mag doorlinken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
HOB / [Modelbouw #15] Een fijne vakantie,hobby ze..
Hier kun is het gewoon zien wat hij doet hoor.
Wat is er huehue aan de Coentunnel?quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:07 schreef Senn88 het volgende:
Je weet dat je echt verpest bent door fok als op de radio de coentunnel benoemd word en je huehue doet.
Wij ook dusquote:
En nu kon je in eens wel een foto delen he?! Was dat nu zo moeilijk ?! Deed het pijn?!quote:Op dinsdag 6 december 2022 02:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk aan zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Enorm.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En nu kon je in eens wel een foto delen he?! Was dat nu zo moeilijk ?! Deed het pijn?!
quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En nu kon je in eens wel een foto delen he?! Was dat nu zo moeilijk ?! Deed het pijn?!
Nou jaaaaa zegquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog dagen nabrand, wel leuke keuken
Watjijnu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |