Nee niks, ik vind haar reactie gewoon ontzettend grappigquote:
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meh, not really..maar sinds gisterochtend heb ik wel meer info, dat scheelt een stuk in mijn hoofd.. en er zijn nog genoeg vrije dagen over
In en uit hoop ik.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ie meer zich ergens in te lullen
uitslapen, niks moeten en lekker zelf gekookt voedsel etenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fijn om te horen!
Wrijf het er maar in dat je dit jaar niet meer werkt.
Nog leuke plannen?
[..]
In en uit hoop ik.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:15 schreef Tegan het volgende:
Moe en zelf het vuil buiten moeten zetten.
Oh zo. Mijn gedachten gingen blijkbaar weer eens te verquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
uitslapen, niks moeten en lekker zelf gekookt voedsel eten... Define 'leuk'
![]()
Als je eenmaal IN iemands bed ligt, hoef je er niet per se meer uit toch?
Met iemand anders flirten terwijl dat ook met Senn konquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En nu kon je in eens wel een foto delen he?! Was dat nu zo moeilijk ?! Deed het pijn?!
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Met iemand anders flirten terwijl dat ook met Senn kon.
Waar het hart van vol is..quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh zo. Mijn gedachten gingen blijkbaar weer eens te ver.
quote:
Volgens Air flirt ik met iedere vrouw op dit forum, dus wat is hier verkeerd aan?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Met iemand anders flirten terwijl dat ook met Senn kon.
Koentjequote:
Heulemaal niks hoor, je weet zelf ook wel dat het ging om hey grootste recht van de vrouw.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens Air flirt ik met iedere vrouw op dit forum, dus wat is hier verkeerd aan?
ik ga hem niet inkoppen.. kost moeite, maar ik doe het nietquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heulemaal niks hoor, je weet zelf ook wel dat het ging om hey grootste recht van de vrouw.
Je hebt nog nooit met mij geflirtquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens Air flirt ik met iedere vrouw op dit forum, dus wat is hier verkeerd aan?
Ja, ga later even de stad in. Zal wel bal zijnquote:
ik verwacht dat ze het spel van Marokko beter handelen dan de Spaanse burenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ga later even de stad in. Zal wel bal zijn
Ikke nie begrijpquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heulemaal niks hoor, je weet zelf ook wel dat het ging om hey grootste recht van de vrouw.
Jij nie opgelet hebbequote:
Ja, geen idee wat daar gebeurde gisterenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verwacht dat ze het spel van Marokko beter handelen dan de Spaanse buren
Gisteren?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, geen idee wat daar gebeurde gisteren
Wat ga je allemaal voor lekkere dingen kokenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is..
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |