Ze ix toch maar binnen gaan zittenquote:
Wat dacht je van iemand anders in beeld nemenquote:Op vrijdag 2 december 2022 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
Pak hem dat ding af.
Verstop het.
Doe iets....
Hey dame.quote:
Nee... we nemen vol zn kont in beeldquote:Op vrijdag 2 december 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat dacht je van iemand anders in beeld nemen
Echtquote:Op vrijdag 2 december 2022 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... we nemen vol zn kont in beeld
Ja en wij geen beeld meer.quote:Op vrijdag 2 december 2022 08:43 schreef greysbones het volgende:
Wat wel grappig zou zijn .. Erik die het snoer doorzaagt
Hele loods zonder stroom
Gm Wouterquote:Op vrijdag 2 december 2022 08:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en wij geen beeld meer.
Goedemorgen trouwens!
Uwe hoogheid is laat vandaag.quote:
Klopt. Ik zat al een tijdje mee te lezen en was wat verdwaald op youtube qua muziek luisteren.quote:
Jep idee van Rupert geloof ikquote:Op vrijdag 2 december 2022 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe poetst haar tanden met iets uit een plastic zakje. Vorige week vertelde ze dat ze haar tanden aan het bleken was met baking soda... zou dat het nog steeds zijn? Heb toen gegoogled, en de consensus was dat het niet zo'n goed plan is om dat te doen met baking soda zelfbrouwsels.
Ciano heeft ook een soort pasta waarmee je je glazuur kan verneuken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe poetst haar tanden met iets uit een plastic zakje. Vorige week vertelde ze dat ze haar tanden aan het bleken was met baking soda... zou dat het nog steeds zijn? Heb toen gegoogled, en de consensus was dat het niet zo'n goed plan is om dat te doen met baking soda zelfbrouwsels.
En die gaat het ook weer aan iemand geven begreep ik?quote:Op vrijdag 2 december 2022 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ... hij geeft de puzzel wel aan Zoe
Ik wilde net zeggenquote:
Tiss hier soo gessiligggquote:
dat heb ik ook regelmatigquote:Op vrijdag 2 december 2022 08:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt. Ik zat al een tijdje mee te lezen en was wat verdwaald op youtube qua muziek luisteren.
Tijdens mijn werk in een kledingzaak had ik echt een tas vergelijkbaar als beautycase.quote:Op vrijdag 2 december 2022 08:53 schreef greysbones het volgende:
Ik zou toch helemaal gestoord worden van elke keer met die toilettas sjouwen
Zo ongeveer als ik het koud hebquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
Je beker zo vast houden.
[ afbeelding ]
Hopelijk is Kim lekker in haar bed blijven liggen vannachtquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:02 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Eunice was op Kamer 1 en Kamer 2. De camera volgt haar.
Jeffrey slaapt alleen.
gelijk heeft zijquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:03 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk is Kim lekker in haar bed blijven liggen vannacht
Je kunt met je vingers niet likkenquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
Erik met zijn vingers zijn bord aan het aflikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |