Same. fta? markt oid?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:28 schreef JimmyJames het volgende:
SOLD SHELL AEB Jun21'24 26 PUT (RD) @fta @ 0.75
Geen idee waarom ze er FTA achter zettenquote:Op maandag 2 oktober 2023 15:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Same. fta? markt oid?
En calls Flow DEC21 @:17 verkocht, ik zie echt geen enkele catalyst voor die lui om omhoog te kruipen na die pre-closingcall of het moet echt een black swan of overname zijn, beide erg onwaarschijnlijk. Op geen nieuws en 6x gemiddeld volume (tot nu) zo'n daling met zoveel insiderskennis over NTI doet me ook niet veel positiefs vermoeden.
Teruggehaald aan 0.20 en deze geschreven:quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:22 schreef JimmyJames het volgende:
SOLD AD AEB Oct20'23 28 PUT (AH) @:FTA @ 0.46
Stond in de bonus..
Catalyst zou kunnen zijn dat de beurs crasht met bijbehorende volumes natuurlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Same. fta? markt oid?
En calls Flow DEC21 @:17 verkocht, ik zie echt geen enkele catalyst voor die lui om omhoog te kruipen na die pre-closingcall of het moet echt een black swan of overname zijn, beide erg onwaarschijnlijk. Op geen nieuws en 6x gemiddeld volume (tot nu) zo'n daling met zoveel insiderskennis over NTI doet me ook niet veel positiefs vermoeden.
Dat kan altijd en dan ben ik fucked. Ticket naar Bermuda boeken en nooit meer terugkomen (en hun HQ in de fik steken als dat meer is dan een postbus). Andersom kan natuurlijk ook, verkeerd algootje en gaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:04 schreef Alov het volgende:
[..]
Catalyst zou kunnen zijn dat de beurs crasht met bijbehorende volumes natuurlijk.
Put weer teruggekocht, calls op 11 geschreven MRT24.quote:
Ja die wordt wel interessant ja, geen idee waarom beverage ineens zo uitgekotst wordt plus dat Pepsi veel breder is. Enniewee, teveel shortposities openstaan om te kunnen kopen nu.quote:
Vooral vanwege dit dacht ik:quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja die wordt wel interessant ja, geen idee waarom beverage ineens zo uitgekotst wordt plus dat Pepsi veel breder is. Enniewee, teveel shortposities openstaan om te kunnen kopen nu.
Dat lijkt me echt geen structureel verhaal (in het bredere licht van de trend van gezonder eten). Hoewel die Amerikanen overal een pilletje voor nodig hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vooral vanwege dit dacht ik:
https://www.bloomberg.com(...)ckout=true#xj4y7vzkg
https://www.barrons.com/a(...)arnings-buy-1d6d14f3
Stamp tav avoiden?quote:
Moet goed komen, financiering van de hele toko blijft een probleem.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:21 schreef JimmyJames het volgende:
Nog wat TELL calls geschreven:
SOLD TELL Apr19'24 2 CALL @ 0.1
TELL moet even niet +100% doen binnen 191 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |