O nee God alsjeblieft. Hoe die gelikt of geslagen wil worden: ik wil het niet weten!quote:
Esther doet het heel theatraal denk ikquote:Op donderdag 1 december 2022 21:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
O nee God alsjeblieft. Hoe die gelikt of geslagen wil worden: ik wil het niet weten!
Denk dat zij hard slaat. Zoals ze ook masseertquote:Op donderdag 1 december 2022 21:48 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Esther doet het heel theatraal denk ik
ja hahhahhahaquote:Op donderdag 1 december 2022 21:49 schreef Seattle het volgende:
[..]
Denk dat zij hard slaat. Zoals ze ook masseert
Hij is bezig met een charmeoffensiefquote:Op donderdag 1 december 2022 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff zich popi maken bij de tubbers ... komt weer bier en fris brengen.
Als Jeff gaat heulen met Wanda dan ga ik naar die loods en ram ik een paar tennisballen dat hek over.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff zich popi maken bij de tubbers ... komt weer bier en fris brengen.
Zo doet ook alsof het heel belangrijk is terwijl ze gewoon haar ratel niet kan houden en het er obsessief uit moetquote:Op donderdag 1 december 2022 21:53 schreef Hoempah het volgende:
Wanda wilt heel graag iets over Mirthe vertellen maar niemand wilt het echt horen ofzo.
jij wordt er ook agressief van hequote:Op donderdag 1 december 2022 21:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Als Jeff gaat heulen met Wanda dan ga ik naar die loods en ram ik een paar tennisballen dat hek over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |