Het word steeds leukerquote:Op donderdag 1 december 2022 18:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ze stond idd heel dicht op Jeff te zwaaien met die vinger
Op haar ziel ?quote:Op donderdag 1 december 2022 18:45 schreef Poesjuh het volgende:
Kim stond dichtbij jef ja maar jef stond te dansen op haar ziel dus kom op
Ik moet gewoon werken.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Streams zijn veel leuker (meestal), vooral met de COS erbij.
Zeker ja lees maar terug of kijk maar terug dan zie je hoe laag bij de grond hij expres was als n puberquote:
Kim had een keuze, ze had eens weg kunnen lopen.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:45 schreef Poesjuh het volgende:
Kim stond dichtbij jef ja maar jef stond te dansen op haar ziel dus kom op
hoho ze staat liever met haar blote reet richting cam, kijkt nog even naar achteren of die op haar gericht staat.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:47 schreef Poesjuh het volgende:
Hu
Gaat mexx nu in haar onderbroekje de badkamer reinigen met jasper
Heeft ze aandachttekort of zo
Heeft Esther gedaan. Die is ooit kapster geweest.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:49 schreef Charmian het volgende:
wat is er met haar van janet gebeurd?
Heeft Esther weg geschoren voor de boksgala toenquote:Op donderdag 1 december 2022 18:49 schreef Charmian het volgende:
Estherquote:Op donderdag 1 december 2022 18:49 schreef Charmian het volgende:
In haar onderbroekje?quote:Op donderdag 1 december 2022 18:47 schreef Loveable het volgende:
Mexx en Jappie doen de badkamer schoonmaken..
quote:Op donderdag 1 december 2022 18:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heeft Esther gedaan. Die is ooit kapster geweest.
Ze is gisteren weer onder handen genomen door Esther.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heeft Esther weg geschoren voor de boksgala toen
Streamswitch meteen ookquote:Op donderdag 1 december 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Het gebakkelei tussen Kim D en Jeff gaat gewoon doen waar de anderen bij zijn.
Door?quote:Op donderdag 1 december 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Het gebakkelei tussen Kim D en Jeff gaat gewoon doen waar de anderen bij zijn.
Jeff had ook een keuzequote:Op donderdag 1 december 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim had een keuze, ze had eens weg kunnen lopen.
Als KimD wegliep was het: Ja loop maar weer weg.quote:
COS natuurlijk!quote:Op donderdag 1 december 2022 18:51 schreef Silves het volgende:
En als jef en jappie deze keer weer de kant kiezen van de bitches zijn die ook afgedaan voor mij...Wendy altijd 100 % achter het clubje heeft gestaan..eens kijken wie Wendy steunt..
Vreselijk ja . in februari is ze kaalquote:Op donderdag 1 december 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is gisteren weer onder handen genomen door Esther.
Zei hij dat echt? Was dat net?quote:Op donderdag 1 december 2022 18:51 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey tegen KimD: 'Val dood, en ik meen het!'
Nu? Want dan zet ik snel stream opquote:Op donderdag 1 december 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Het gebakkelei tussen Kim D en Jeff gaat gewoon door waar de anderen bij zijn.
Ja precies . Dit gaat alleen maar verkeerd aflopenquote:Op donderdag 1 december 2022 18:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als KimD wegliep was het: Ja loop maar weer weg.
Beter had ze boven op ook wat weg gehaaldquote:Op donderdag 1 december 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is gisteren weer onder handen genomen door Esther.
Woooodihquote:Op donderdag 1 december 2022 18:51 schreef Kakadylo het volgende:
En eigenlijk staat het Janet best goed, Esther zal wel balenquote:Op donderdag 1 december 2022 18:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk ja . in februari is ze kaal
Precies dit is echt jeff sorry maar 1000%quote:Op donderdag 1 december 2022 18:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als KimD wegliep was het: Ja loop maar weer weg.
beter was ze er vanaf geblevenquote:Op donderdag 1 december 2022 18:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Beter had ze boven op ook wat weg gehaald
Toen ik het tikte, toen kwam er een streamwisselquote:Op donderdag 1 december 2022 18:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nu? Want dan zet ik snel stream op
Dat is min zeg. Wat een klootzak (sorry, normaal ben ik een dame, maar nu scheld ik even)quote:
Zo komt het toch wel overquote:Op donderdag 1 december 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeer hem zeker niet goed te praten
nou goedquote:Op donderdag 1 december 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En eigenlijk staat het Janet best goed, Esther zal wel balen
Ja, van Barbies zekerquote:Op donderdag 1 december 2022 18:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heeft Esther gedaan. Die is ooit kapster geweest.
Hahahaquote:Op donderdag 1 december 2022 18:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk ja . in februari is ze kaal
Grappig dan, ik vind Janet gewoon een leuk omaatjequote:Op donderdag 1 december 2022 18:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou goed...allemaal rare plukken
Streams zijn huisje weltevree idd jammer zeg stomme feboquote:Op donderdag 1 december 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik het tikte, toen kwam er een streamwissel
Dit scenario had je gisteren niet kunnen verzinnen want gaat werkelijk waar alle perken te buitenquote:Op donderdag 1 december 2022 18:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat is min zeg. Wat een klootzak (sorry, normaal ben ik een dame, maar nu scheld ik even)
Zo dan.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:51 schreef Kakadylo het volgende:
ik ben daar nog steeds niet over uitquote:Op donderdag 1 december 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig dan, ik vind Janet gewoon een leuk omaatje
Kimw denkt alleen aan zichzelfquote:Op donderdag 1 december 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Kim W wil een dag met zijn allen naar een wipe out baan![]()
Lijkt mij een gele kaartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
700.000 over houde n vindt ze goed. Voor de rest leuke dingen doenquote:Op donderdag 1 december 2022 18:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kimw denkt alleen aan zichzelf
Twee gele kaarten maakt dan toch rood? Niet?quote:Op donderdag 1 december 2022 18:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Lijkt mij een gele kaart
is gewoon net zo goed een dreiging als : een stuk kaas in je strot en ik hoop dat je stikt...
quote:Op donderdag 1 december 2022 18:51 schreef Kakadylo het volgende:
Ze denkt er niet aan dat ze voor het spel nog de pot moeten aanbreken of mensen nog gele kaarten gaan verdienen. Ze heeft er zelf net 10k uitgespeeld. Misschien moet Kim even dimmenquote:Op donderdag 1 december 2022 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
700.000 over houde n vindt ze goed. Voor de rest leuke dingen doen
Denk niet dat dit een gele kaart wordt, al zoui ik het wel mooi vinden op de valreep van zijn managerschap.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Lijkt mij een gele kaart
is gewoon net zo goed een bedreiging als : een stuk kaas in je strot en ik hoop dat je stikt...
Daar gaat het toch om?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:00 schreef puzziepie het volgende:
Al met al een teleurstellende groep die alleen maar in winnen kan denken
stream 3?quote:Op donderdag 1 december 2022 18:57 schreef juul. het volgende:
Jeff zijn hart aan het luchten bij Wendy en Babs?
Anders was die al gekomen denk ik jaquote:Op donderdag 1 december 2022 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat dit een gele kaart wordt, al zoui ik het wel mooi vinden op de valreep van zijn managerschap.
je kunt ook proberen te winnen en dan herinneringen gaan maken met mensen die je dierbaar zijn buiten de loodsquote:Op donderdag 1 december 2022 18:59 schreef Poesjuh het volgende:
Erik zegt ja uhh 20 man die n sprongetje maakt of eunice die een hele instantie kan opzetten met dat bungee geld. Niet weggooien aan bungees en zo zegt erik
Ja erik is niet zo van de herinneringen maken he hahaha
Leuke dingen met elkaar doen toch ook?quote:
Of voor 100,- bungeejumpen op Scheveningen.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:01 schreef Verida het volgende:
[..]
je kunt ook proberen te winnen en dan herinneringen gaan maken met mensen die je dierbaar zijn buiten de loods
Tis nu avond ....quote:Op donderdag 1 december 2022 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
Bij Kim K reageerde de febo veel sneller volgens mij, veel sneller een brief.
Er moet toch wel iets komen nu?
Of is Jeff nog steeds chagrijnig omdat zijn managerschap door febo is afgenomen?
Ja toch?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom zou je anders een jaar in een loods gaan zittten als je niet voor het geld gaat
Inderdaad bungeejumpen kan op een beetje kermis al tijden, moet dat nou per se in die loods?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:01 schreef Verida het volgende:
[..]
je kunt ook proberen te winnen en dan herinneringen gaan maken met mensen die je dierbaar zijn buiten de loods
Een leuke tijd? Nieuwe ervaringen opdoen met mensen die je niet kent?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom zou je anders een jaar in een loods gaan zittten als je niet voor het geld gaat
Is dat al 100? Ik betaalde 2 jr terug nog 70 daarquote:Op donderdag 1 december 2022 19:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of voor 100,- bungeejumpen op Scheveningen.
Leuke dingen doen en sociaal zijn heeft volgens mij nog nooit winst opgeleverd.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuke dingen met elkaar doen toch ook?
ipv alleen maar kaarten, darten en tafelvoetbal
Zou ook kunnen. Ik nam het ruimquote:Op donderdag 1 december 2022 19:03 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Is dat al 100? Ik betaalde 2 jr terug nog 70 daar
Ja, maar niet door geld expres uit de pot te spelen.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een leuke tijd? Nieuwe ervaringen opdoen met mensen die je niet kent?
Oh pleasequote:Op donderdag 1 december 2022 19:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo begon erik ook maar hij gaat toch echt voor t geld en terechtquote:Op donderdag 1 december 2022 19:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat doen ze nu toch ook? En de opdrachten zijn toch ook heel leuk om met de mensen in de loods te doen?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
en kan ook buiten de loodsquote:Op donderdag 1 december 2022 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke dingen doen en sociaal zijn heeft volgens mij nog nooit winst opgeleverd.
Toen met KimK was FEBO er wel heel erg snel bij dus zou beter even de tijd nemen voor dit soort zaken hoorquote:Op donderdag 1 december 2022 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
Bij Kim K reageerde de febo veel sneller volgens mij, veel sneller een brief.
Er moet toch wel iets komen nu?
Of is Jeff nog steeds chagrijnig omdat zijn managerschap door febo is afgenomen?
Voor de meesten duidelijk niet. het gaat alleen maar om geldquote:Op donderdag 1 december 2022 19:01 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2022 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke dingen doen en sociaal zijn heeft volgens mij nog nooit winst opgeleverd.
Daar aan meedoen snap ik ook nietquote:Op donderdag 1 december 2022 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
Met de postcodeloterij doe je ook niet mee voor de lol.
Ja ik zou daar ook niet voor de gezelligheid zittenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:04 schreef puzziepie het volgende:
Ach whatever , dit is precies waar het om gaat , alleen maar geld cashen
Wat kost die in de loods eigenlijk? Sprongetje uit n hoogwerkertje?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Ik nam het ruim
Dit scenario zit er al weken aan te komen, maar hier sloot men de ogen er gewoon voor.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dit scenario had je gisteren niet kunnen verzinnen want gaat werkelijk waar alle perken te buiten
Preciesquote:Op donderdag 1 december 2022 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat doen ze nu toch ook? En de opdrachten zijn toch ook heel leuk om met de mensen in de loods te doen?
Ze zijn uren bezig geweest met die ijsblokjes toestandof met het dansen. En dat levert ze dan nog geld op ook
Daar zitten ze daar toch ook voor om 1 miljoen te winnen. `vind het niet zo raar danquote:Op donderdag 1 december 2022 19:00 schreef puzziepie het volgende:
Al met al een teleurstellende groep die alleen maar in winnen kan denken
730 of zoquote:Op donderdag 1 december 2022 19:05 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wat kost die in de loods eigenlijk? Sprongetje uit n hoogwerkertje?
Nee het gaat allemaal om het geld .dat begrijp ik nuquote:Op donderdag 1 december 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik zou daar ook niet voor de gezelligheid zitten
Geeft Erik Djedi, KimK en Zoe nog wel gewoon een hand? Of is dat zakelijk?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:03 schreef Silves het volgende:
Heb erik nog nooit zo de pot zien verdedigen...de stoom uit zijn oren bij de vrek...
Gezellig samen met je buren op tvquote:Op donderdag 1 december 2022 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
maar dan heb je misschien als winnaar wel een flinke hoeveelheid geld, waarmee je dus met je familie en vrienden hele leuke dingen kunt doenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor de meesten duidelijk niet. het gaat alleen maar om geld
Oh kom op !!!!quote:Op donderdag 1 december 2022 19:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee het gaat allemaal om het geld .dat begrijp ik nu
Zonde
En dit zie je nu al de hele dag....sinds het nieuwe boekje...vooral de mensen die zeggen ik ben er voor de beleving.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor de meesten duidelijk niet. het gaat alleen maar om geld
Kan manager toch nog gewoon bestellen bij de jumbo of bol? Of bedoelt hij heen haarverfquote:Op donderdag 1 december 2022 19:05 schreef Silves het volgende:
Ja Erik, ook de verf moeten jullie nu zelf betalen...te duur zegt hij![]()
lang leven kamer 5!! beste actie ever.
Eentje wint er ,quote:Op donderdag 1 december 2022 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zitten ze daar toch ook voor om 1 miljoen te winnen. `vind het niet zo raar dan
Ik ga meteen mee doen. Meedoen is echt leuker dan winnen. Kei leuke herinneringen makenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig samen met je buren op tv
nee geloof het nietquote:
Jij zit daar ook nietquote:Op donderdag 1 december 2022 19:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik meen het , ik ben niet zo'n geldwolf gelukkig
ben het met met je eensquote:
En er gaat nog wel meer geld uit denk ik. Mensen gaan echt nog wel geel verdienenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben het met met je eens
je kunt en en
en voor de beleving en het geld
en dat vasthouden aan de pot is sowieso belachelijk
er is 50000 uitgespeelt met onzin
Is het in feite ook alleen houden sommigen daarvan net als tatoos wordt je huid ook niet blij vanquote:Op donderdag 1 december 2022 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
Erik zegt dat piercings verminking zijn
Heb die kale knikker Gaston ooit ontmoet omdat de straatprijs viel terwijl ik ergens te gast was en toen belde ie aanquote:Op donderdag 1 december 2022 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
Kan, maar het is niet zo leuk om dat zomaar te roepen.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:09 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Is het in feite ook alleen houden sommigen daarvan net als tatoos wordt je huid ook niet blij van
Magische momentenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga meteen mee doen. Meedoen is echt leuker dan winnen. Kei leuke herinneringen maken
Ja alles staat er in waarover ze zeurenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:11 schreef Silves het volgende:
Degene die bleven zeuren om alles..ook vuurwerk bv..ook dat staat in het boek!1![]()
Gezeik over de wasquote:Op donderdag 1 december 2022 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
Wat is er tussen Mexx en Wendy gebeurt
Als iemand met een lollie tegenover me zit neem ik die niet serieusquote:Op donderdag 1 december 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Jeff laat zich toch voor zijn karretje spannen door Mexx en zegt dat hij zo wel even naar Wendy loopt.
Jeff welquote:Op donderdag 1 december 2022 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand met een lollie tegenover me zit neem ik die niet serieus
Uhuuuhhhquote:
en een wijntjequote:Op donderdag 1 december 2022 19:16 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff wil gewoon sigaretten draaien Mexx
Hoezo niet? It is what it is en debiel om daar geld aan uit te geven in deze settingquote:Op donderdag 1 december 2022 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan, maar het is niet zo leuk om dat zomaar te roepen.
stom manquote:Op donderdag 1 december 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
Mexx baalt ervan dat als zij met de was bezig is en de wasmachine is klaar terwijl ze aan het sporten is dat Wendy dan de was overneemt.
bam jonguhquote:Op donderdag 1 december 2022 19:17 schreef Silves het volgende:
Brabants worstenbroodje is een steuker...
Komt er niet elke maand een nieuw boek? Ook met nieuwe bedragen?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:11 schreef Silves het volgende:
Degene die bleven zeuren om alles..ook vuurwerk bv..ook dat staat in het boek!1![]()
Ik snap haar wel.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
stom man
dat iemand anders zich er mee bemoeit
heerlijk toch na een dag als manager bezig te zijn, de andere koffie en zoetjes, en de andere eiwitshake, voor ieder wat wils...quote:Op donderdag 1 december 2022 19:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iedereen weet het onderhand ook gewoon
ja elke maand een boek met wensen ..hun eigen wensen dan wel...quote:Op donderdag 1 december 2022 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Komt er niet elke maand een nieuw boek? Ook met nieuwe bedragen?
Het gaat om de kamerwas, dus het is niet dat Wendy voorpiept. En als de was klaar is en Mexx laat het er maar in zitten snap ik wel dat Wendy ermee verder gaat.quote:
Oeh ja leuk inflatie boek hahaquote:Op donderdag 1 december 2022 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is ook n goeiequote:Op donderdag 1 december 2022 19:19 schreef Silves het volgende:
[..]
ja elke maand een boek met wensen ..hun eigen wensen dan wel...
Elke maand een nieuwe iddquote:Op donderdag 1 december 2022 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2022 19:20 schreef Deisyy het volgende:
Moraima: Je moet leuke dingen doen, je moet je eigen slingers buiten hangen
Slimme meid leert bij alhoewel ze hem de hele dag slim ontliep totdat ze een peuk wilde moeste naar hem en ging misquote:Op donderdag 1 december 2022 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff liep naar buiten
KimD liep naar binnen
KimD in ieder geval richting de hottubquote:Op donderdag 1 december 2022 19:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Slimme meid leert hij alhoewel ze hem de hele dag slim ontliep totdat ze een peuk wilde moeste naar hem en ging mis
Is tof juist zon helpende kamergenootquote:Op donderdag 1 december 2022 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat om de kamerwas, dus het is niet dat Wendy voorpiept. En als de was klaar is en Mexx laat het er maar in zitten snap ik wel dat Wendy ermee verder gaat.
Zo ken ik je weerquote:
En waarom trekt Mexx haar bek niet open tegen Wendy?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
Mexx
of je trekt je bek open tegen mij
of je houdt je bek
Wanda
ja het is echt een heks
jaaaaquote:Op donderdag 1 december 2022 19:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En waarom trekt Mexx haar bek niet open tegen Wendy?
Mexx zegt dat ze wacht tot wendy iets zegt en dan gaat mexx losquote:Op donderdag 1 december 2022 19:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft ze net gedaan, maar toen kreeg ze niet het gewenste antwoord.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Djedi denkt dat je die hottub kunt aanzetten met een afstandsbediening dus die griet moet haar snaveltje houdenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Djedi zit met haar ontevreden smoel te klagen dat zij bijna nooit in de hottub zitten.
Helemaal vastgeklampt aan Jeffreyquote:Op donderdag 1 december 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
Kim D heeft verder ook niet echt iemand daar
best sneuquote:Op donderdag 1 december 2022 19:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Helemaal vastgeklampt aan Jeffrey
quote:
Ze gaat met iedereen wel om, maar wordt nu angstvallig buiten beeld gehoudenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
Ik vond haar vanmiddag tussen de ruzies in, wel gezellig met Leila in de keukenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
Gerryquote:Op donderdag 1 december 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar voor Jeff had zo ook alleen Alies toch
Marciano is het onderwerpquote:Op donderdag 1 december 2022 19:29 schreef Poesjuh het volgende:
Zegt kim K nu over mexx dat ze tegen marciano zijn pik aan ging rijden, roddelen ze nu meteen over Mexx die ging roken
Wendy en later mexxquote:Op donderdag 1 december 2022 19:29 schreef Poesjuh het volgende:
Zegt kim K nu over mexx dat ze tegen marciano zijn pik aan ging rijden, roddelen ze nu meteen over Mexx die ging roken
elke maand komt er een nieuw boek, stond in de briefquote:Op donderdag 1 december 2022 19:20 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oeh ja leuk inflatie boek haha
Maar er stond 2023 dus denk dat deze blijft
By far mijn favoriet van alle vrouwen daarquote:
ja hoor wrijf het er maar inquote:Op donderdag 1 december 2022 19:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
By far mijn favoriet van alle vrouwen daar
ik ben niet zo van de vrouwenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
By far mijn favoriet van alle vrouwen daar
verdacht weinig op stream vandaagquote:Op donderdag 1 december 2022 19:33 schreef Silves het volgende:
Ik hoor geen Eizeikerd? hoe denkt hij over het grote wensenboek...die trekt zich natuurlijk terug als hij de boeman moet gaan worden..
Hoe oprecht KimD met de oudjes omgaat zegt veel over haarquote:Op donderdag 1 december 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de vrouwen
meeste zijn bitches
of tokkies
doe mij wendy maar
Zowel is hij stilquote:Op donderdag 1 december 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
verdacht weinig op stream vandaag
ik vind Kim D ook een tokkiequote:Op donderdag 1 december 2022 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe oprecht KimD met de oudjes omgaat zegt veel over haar
quote:Op donderdag 1 december 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
verdacht weinig op stream vandaag
en ZOe is weer helemaal met de meidenquote:
Ja met djediquote:Op donderdag 1 december 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ZOe is weer helemaal met de meiden
ook zoiets stoms
Oh leukquote:Op donderdag 1 december 2022 19:31 schreef HappyCharly het volgende:
el
[..]
elke maand komt er een nieuw boek, stond in de brief
Ditquote:Op donderdag 1 december 2022 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
ik wacht eigenlijk alleen maar op n stream v jeff en kim of brief vd febo... verder is niemand nu boeiend
dat gaat niet meer gebeurenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
ik wacht eigenlijk alleen maar op n stream v jeff en kim of brief vd febo... verder is niemand nu boeiend
Eens hoorquote:Op donderdag 1 december 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Kim D ook een tokkie
sorry
ze kan ook heel lief zijn dat is waar
Die gaat niet zelfquote:Op donderdag 1 december 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat niet meer gebeuren
ik zie Jeff nog eerder vertrekken morgen ofzo
geen idee waarom
just a feeling
Isaac wil plunderen voor bungee memories en zoquote:Op donderdag 1 december 2022 19:33 schreef Silves het volgende:
Ik hoor geen Eizeikerd? hoe denkt hij over het grote wensenboek...die trekt zich natuurlijk terug als hij de boeman moet gaan worden..
dit schreef ik ook al eerder...trots en niet buigen voor niemand.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee waarom
just a feeling
weet ik nietquote:
Kan kim w van leren, terwijl het haar vak isquote:Op donderdag 1 december 2022 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe oprecht KimD met de oudjes omgaat zegt veel over haar
Had het echt met haar te doen terwijl ze juist toen enorme stappen maaktequote:
Ja ik vrees ook dat Jeff of Kim gaat. Maakt eigenlijk het hele programma minder leuk. De meesten daar vind ik echt niet zo boeiend..quote:Op donderdag 1 december 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee waarom
just a feeling
Zo zijn ze echt tv lijkt leuk maar achter de schermen oh jongens ik zou t niet trekkenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet ik niet
en misschien hebben ze hem een voorstel gedaan
je weet het niet
dan toch maar overstappen naar BBquote:Op donderdag 1 december 2022 19:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik vrees ook dat Jeff of Kim gaat. Maakt eigenlijk het hele programma minder leuk. De meesten daar vind ik echt niet zo boeiend..
Dat is een genot om naar te kijken. Mora en Leila zijn ook altijd, nou ja meestal, leuk met elkaar.quote:
huh?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zo zijn ze echt tv lijkt leuk maar achter de schermen oh jongens ik zou t niet trekken
quote:Op donderdag 1 december 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan toch maar overstappen naar BB
Was leuk om te zienquote:
Ik ook maar dan wel graag vóór het voetbalquote:Op donderdag 1 december 2022 19:41 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ik wil ook graag de consequenties van de febo zien
en wil graag zien of en hoe Jeff en Kim dit uitpraten
spelletjes spelen zal wel, ik wil communicatie zien
Nou dat gestuur en gemanipuleer en die zogenaamde psychologen die jou alleen maar daar moeten houden in die 24 uurs gesprekken.quote:
daar is het concept niet naarquote:Op donderdag 1 december 2022 19:41 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ik wil ook graag de consequenties van de febo zien
en wil graag zien of en hoe Jeff en Kim dit uitpraten
spelletjes spelen zal wel, ik wil communicatie zien
op 2 zijn Wanda en KimW hoorquote:Op donderdag 1 december 2022 19:41 schreef Kakadylo het volgende:
Zoveel camera's en je krijgt het afwassen te zien
ja die heb ik gezien jaquote:Op donderdag 1 december 2022 19:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou dat gestuur en gemanipuleer en die zogenaamde psychologen die jou alleen maar daar moeten houden in die 24 uurs gesprekken.
Nooit gezien die filmpjes van lotus en temptation en alles. Lijkt leuk maar is het blijkbaar niet
huh? Juist wel?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar is het concept niet naar
Nu blijkt dus dat het al vast staat dat Isaac de nieuwe manager wordt?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:42 schreef HappyCharly het volgende:
Ohja.. Laila maakt een goede opmerking
Isaac moet nu, als hij manager wordt, alles zelf gaan betalen. Niks wordt meer door de febio geregeld. Hebben ze mooi pas laten weten NADAT hij zich heeft aangemeld...
Eusj jaaaa goeiequote:Op donderdag 1 december 2022 19:42 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac moet nu, als hij manager wordt, alles zelf gaan betalen. Niks wordt meer door de febio geregeld. Hebben ze mooi pas laten weten NADAT hij zich heeft aangemeld...
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet uit blijkt dus dat het al vast staat dat Isaac de nieuwe manager wordt?
Oh is dat duidelijke onzin? Hoezo datquote:Op donderdag 1 december 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja die heb ik gezien ja
maar het is al langer duidelijk dat het vaak niet klopt
maar mensen stemmen er wel zelf mee in
quote:Op donderdag 1 december 2022 19:44 schreef Silves het volgende:
[..]
De reden dat ik nu afsluit...laterz,,,![]()
vaak worden dingen weggedraaitquote:Op donderdag 1 december 2022 19:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
huh? Juist wel?
Al maanden zie je alle gesprekken, knuffels, boze blikken, geroddel etc..
Dan begreep ik het verkeerd, ik begreep er uit dat hij het wordt.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Hij of Zoë wordt de nieuwe manager, Layla had een gesprekje met Isaac gehad
het is al lang duidelijk dat hoe ze het voorschotelen op tvquote:Op donderdag 1 december 2022 19:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh is dat duidelijke onzin? Hoezo dat
Ik sta gerust mn hele tuin om te spitten met EJVJL in mn bluetooth oorwarmersquote:Op donderdag 1 december 2022 19:44 schreef Kakadylo het volgende:
Ondertussen doe ik gewoon hele andere dingen hoor maar af en toe kijk je even of er iets interessants op die streams is
niks hequote:Op donderdag 1 december 2022 19:44 schreef Kakadylo het volgende:
Ondertussen doe ik gewoon hele andere dingen hoor maar af en toe kijk je even of er iets interessants op die streams is
Tuurlijk maar niet iedereen weet dat vooraf helaas en sommigen vertrekken daarom ook al snel omdat dit niet is wat ze ervan dachtenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is al lang duidelijk dat hoe ze het voorschotelen op tv
heel anders is als de werkelijkheid
dat er heel veel sturing is
dat zien en horen wij toch ook
Dus JIJ hebt ze. Ik ben ze kwijtquote:Op donderdag 1 december 2022 19:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik sta gerust mn hele tuin om te spitten met EJVJL in mn bluetooth oorwarmers
De evenementen die ze nu hebben staan gaan gewoon door zonder dat dat geld kost.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:42 schreef HappyCharly het volgende:
dat is dan gewoon domquote:Op donderdag 1 december 2022 19:47 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk maar niet iedereen weet dat vooraf helaas en sommigen vertrekken daarom ook al snel omdat dit niet is wat ze ervan dachten
Jaaaa gekocht op vakantieveilingen lekker cheap bod haha avancaquote:Op donderdag 1 december 2022 19:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dus JIJ hebt ze. Ik ben ze kwijt![]()
Kon zo makkelijk de kattenbakken verschonen en niks te missen van de streams
En anders op je mobiel of tablet ff stream openen op zon moment als je dat hebt xxquote:Op donderdag 1 december 2022 19:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dus JIJ hebt ze. Ik ben ze kwijt![]()
Kon zo makkelijk de kattenbakken verschonen en niks te missen van de streams
True.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is dan gewoon dom
RLS-en bestaan al jaren
en het is altijd slim om je vooraf te verdiepen in iets
Hier kon je je niet echt van te voren op inlezen. Het is een heel ander concept, niet met nomineren en wegstemmen, er is geen mogelijkheid om het publiek te bespelen, want die hebben geen invloed en zo nog wel wat verschillen.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is dan gewoon dom
RLS-en bestaan al jaren
en het is altijd slim om je vooraf te verdiepen in iets
neequote:Op donderdag 1 december 2022 19:50 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
True.
Ik d8 ff dat je bedoelde dat die info over de rls onzin bleek en misschien verzonnen was of zo. Met jou eens
KimK werkt met echte bejaarden.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Kan kim w van leren, terwijl het haar vak is
Dat heb ik allemaal.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En anders op je mobiel of tablet ff stream openen op zon moment als je dat hebt xx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |