SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Moeraskat op 01-12-2022 17:32:44 ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 1 december 2022 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
Slaat? UhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof niks van die manquote:Op donderdag 1 december 2022 17:08 schreef Poesjuh het volgende:
Marciano slijmt opeens bij kim, hij geeft complimenten waar je U tegen zegt...
Heeft hen goed gedaan hun gesprekjes vandaag achter
Daarom valt het me op, marciano is ineens goed voor zn meisjequote:
ja zat ik net ook te denken, praten over Ivor, maar ondertussen flirten met Jasperquote:Op donderdag 1 december 2022 17:09 schreef Silves het volgende:
Weten jullie nog Wanda over bewoners met een vriend thuis zei, en het was fucking niet normaal hoe ze met andere guys zitten te flirten en te chillen.![]()
ze is me een portie verliefd op Jappie..met haar stemmetje..fucking hypocriet de bimbo.
Ja het was iets wat ze samen zouden doen...ik denk zelf contact met thuis.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:08 schreef Poesjuh het volgende:
Marciano slijmt opeens bij kim, hij geeft complimenten waar je U tegen zegt...
Heeft hen goed gedaan hun gesprekjes vandaag achter
Nee hoor die gesprekken waren apart is expliciet zo aangevraagd door kim voor hen beiden een apart gesprekquote:Op donderdag 1 december 2022 17:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja het was iets wat ze samen zouden doen...ik denk zelf contact met thuis.
Nou echt wel!!quote:Op donderdag 1 december 2022 17:09 schreef Silves het volgende:
Weten jullie nog Wanda over bewoners met een vriend thuis zei, en het was fucking niet normaal hoe ze met andere guys zitten te flirten en te chillen.![]()
ze is me een portie verliefd op Jappie..met haar stemmetje..fucking hypocriet de bimbo.
Nuance haar kinderen en leven zijn meer waard voor haar dan de helft van 9 ton jaquote:Op donderdag 1 december 2022 17:12 schreef Silves het volgende:
Tja verbaasd met niet de golddigger eunice, wordt gek als ze denkt dat er iets uit de pot wordt gehaald...en weer over nu 5 ton en belasting is niet genoeg voor haar..
Eunice golddigger??quote:Op donderdag 1 december 2022 17:12 schreef Silves het volgende:
Tja verbaasd met niet de golddigger eunice, wordt gek als ze denkt dat er iets uit de pot wordt gehaald...en weer over nu 5 ton en belasting is niet genoeg voor haar..
Nu pas ?quote:Op donderdag 1 december 2022 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... Jeff heeft minpunten bij me gehaald, en geen beetje ook
Ze gaf hem een flinke duw en daarna nog eens. Het werd wel echt fysiekquote:Op donderdag 1 december 2022 17:13 schreef Poesjuh het volgende:
Ik ga ook ff de youtubes kijken ook al klopt de titel niet want kim sloeg jeff niet....beetje gek omdat zo de wereld in te slingeren vind ik eigenlijk
Zet dat dan in de titel, niet iets wat niet klopt.....beetje lulligquote:Op donderdag 1 december 2022 17:15 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze gaf hem een flinke duw en daarna nog eens. Het werd wel echt fysiek
Echt he wtf over eunice golddigger kga stukquote:Op donderdag 1 december 2022 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welnee , dat wordt hier bedacht
Babette kwam net ineens met idee voor n flashmob in de loodsquote:Op donderdag 1 december 2022 17:19 schreef Ace90ace het volgende:
Kamer 5 bemoeit zich te veel. En het stoort Isaac blijkbaar ook. Net kwan Marciano met het idee van een wensboom en Isaac vroeg of hij dit zelf bedacht had of dit kwam van kamer 5.
Jammer hèquote:Op donderdag 1 december 2022 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... Jeff heeft minpunten bij me gehaald, en geen beetje ook
Heel apart ditquote:Op donderdag 1 december 2022 17:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Geen woord of vraag over de ruzie, alsof er niet over gesproken mag worden
Is niet mijn titel hèquote:Op donderdag 1 december 2022 17:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zet dat dan in de titel, niet iets wat niet klopt.....beetje lullig
Jaquote:Op donderdag 1 december 2022 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij is zo neerbuigend naar mensen toe. Echt verschrikkelijk...
Jeffrey is een reden waarom ik überhaupt kijk maar ik stond pal achter KimD en van mij mag ie helemaal in de stront vallenquote:Op donderdag 1 december 2022 17:14 schreef Seattle het volgende:
Pffff die Jeff. Wat een enorme eikel eerste klas. Ik hoop zó dat KimD hem dumpt.
‘Kijk dan naar je eigen gedrag.’ Doodenge kerel. Als hij een vriendin zou hebben die iets minder goed voor zichzelf zou opkomen, zou hij haar helemaal kapot maken, serieus
quote:Op donderdag 1 december 2022 17:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey is een reden waarom ik überhaupt kijk maar ik stond pal achter KimD en van mij mag ie helemaal in de stront vallen
quote:Op donderdag 1 december 2022 17:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey is een reden waarom ik überhaupt kijk maar ik stond pal achter KimD en van mij mag ie helemaal in de stront vallen
Dat had ik dus ook, het beetje dwarsliggen vond ik juist wel leuk om naar te kijken. Niet alles volgens de regels, maar hij is nu wel een beetje te ver gegaan. ik begrijp Kim wel, hij haalde het bloed onder je nagels vandaan, heeft denk ik bij veel mensen zijn credits verlorenquote:Op donderdag 1 december 2022 17:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Juist.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:29 schreef Poesjuh het volgende:
Oh wauw kim kaartte de voedingswaarde aan in het eten die ligt laag.
Mocht ze niet zeggen want owee als iemand het hoort en het ermee eens is dan krijgt men het door. Is dan Kim haar schuld omdat ze erover begint.
Roep de groep dan roep de groep dan? Dreigt jeff tegen haar.
Wauhauwwww
Ben terug van mijn belletje...eunice gaat voor de 9 ton, moira zei ik ben tevreden met 10.000 euro ook maddy...elke dag heeft ze het over onder de 9 ton gaat ze naar huis!! te weinig ga ik hier niet zitten, en net met ruppie alweer over dat ze dit wil....quote:Op donderdag 1 december 2022 17:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Echt he wtf over eunice golddigger kga stuk
Vreselijk mannetje bah bahquote:Op donderdag 1 december 2022 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij is zo neerbuigend naar mensen toe. Echt verschrikkelijk...
Goeie toevoeging ja!quote:Op donderdag 1 december 2022 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, het beetje dwarsliggen vond ik juist wel leuk om naar te kijken. Niet alles volgens de regels, maar hij is nu wel een beetje te ver gegaan. ik begrijp Kim wel, hij haalde het bloed onder je nagels vandaan, heeft denk ik bij veel mensen zijn credits verloren
quote:Op donderdag 1 december 2022 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, het beetje dwarsliggen vond ik juist wel leuk om naar te kijken. Niet alles volgens de regels, maar hij is nu wel een beetje te ver gegaan. ik begrijp Kim wel, hij haalde het bloed onder je nagels vandaan, heeft denk ik bij veel mensen zijn credits verloren
quote:Op donderdag 1 december 2022 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En toch kijk ik liever naar deze streams met hem..dan met een depri berend,esther, en consorten..het is al saai format..quote:Op donderdag 1 december 2022 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dat ze niks bereikt zou hebben. Super laag.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:36 schreef Aggie46 het volgende:
Het ergste van die ruzie vond ik het schelden van Jeff .
Tegen KimD zeggen: jij met je aso kop. Kijk, je bent gewoon een aso figuur.
Vreselijk, ik vond het misselijkmakend.
Jeff kreeg van mij altijd het voordeel, maar nu zeker niet meer.
Ik was al wat langer klaar met Jeff. het begon bij het manipuleren en Kim voor het blok zetten om een relatie af te dwingen. het kleineren en beledigen , geen ruimte geven was voor mij het moment dat ik helemaal klaar was met die jongenquote:Op donderdag 1 december 2022 17:36 schreef Aggie46 het volgende:
Het ergste van die ruzie vond ik het schelden van Jeff .
Tegen KimD zeggen: jij met je aso kop. Kijk, je bent gewoon een aso figuur.
Vreselijk, ik vond het misselijkmakend.
Jeff kreeg van mij altijd het voordeel, maar nu zeker niet meer.
Eens. Hij hoeft ook niet weg maar wel strafquote:Op donderdag 1 december 2022 17:36 schreef Silves het volgende:
[..]
En toch kijk ik liever naar deze streams met hem..dan met een depri berend,esther, en consorten..het is al saai format..
Het managerschap heeft hem slecht gedaanquote:Op donderdag 1 december 2022 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was al wat langer klaar met Jeff. het begon bij het manipuleren en Kim voor het blok zetten om een relatie af te dwingen. het kleineren en beledigen , gen ruimte geven was voor mij het moment dat ik helemaal klaar was met die jongen
Waarvoor zou zij in de luwte moeten zijn?quote:Op donderdag 1 december 2022 17:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga jij maar even in de luwte zullen ze gezegd hebben
Begrijp me niet verkeerd zolang Jeff erin zit dan blijf ik kijken maar dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur of daarvoor al deedquote:Op donderdag 1 december 2022 17:36 schreef Silves het volgende:
[..]
En toch kijk ik liever naar deze streams met hem..dan met een depri berend,esther, en consorten..het is al saai format..
Ze heeft wel een eigen wil he? Als je niet wil hoeft niksquote:Op donderdag 1 december 2022 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was al wat langer klaar met Jeff. het begon bij het manipuleren en Kim voor het blok zetten om een relatie af te dwingen. het kleineren en beledigen , gen ruimte geven was voor mij het moment dat ik helemaal klaar was met die jongen
Klopt. Er waren nog meer dingen die Jeff zei tegen haar. Ik kon er moeilijk naar luisteren.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat ze niks bereikt zou hebben. Super laag.
En dat allemaal omdat ze begon over de voedingswaarde van het eten.
Dat zijn al twee mensen, hopen dat er snel weer meer gele kaarten uitgedeeld wordenquote:Op donderdag 1 december 2022 17:40 schreef Silves het volgende:
Esther ook al naar huis onder de 9 ton![]()
Ze was ong. een uur geleden even in beeld, stond toen naast Isaac en Kenzy die in dat entertainmentboek aan het bladeren waren. Was maar kort vlak en voor de stream overging naar Wendy die het haar van Babs deedquote:
ja het is echt bizar. Zeker als je bedenkt dat hij zogenaamd verliefd is op haar.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Er waren nog meer dingen die Jeff zei tegen haar. Ik kon er moeilijk naar luisteren.
Ik ben benieuwd of KimD nog terug komt en het weer goedmaakt met Jeff.
Ik hoop dat niet.
Allemachtig, hoe kan je iemand de grond intrappen.
Dat wist ik en ik had geen zin om daar tegen in te gaan.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was al wat langer klaar met Jeff. het begon bij het manipuleren en Kim voor het blok zetten om een relatie af te dwingen. het kleineren en beledigen , geen ruimte geven was voor mij het moment dat ik helemaal klaar was met die jongen
Jef is gewoon een zielige kerel die niet tegen kritiek kan...maar toch liever hem dan vele andere inwoners daar.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd zolang Jeff erin zit dan blijf ik kijken maar dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur of daarvoor al deed
Voor haar gehoorapparaten.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:41 schreef Poesjuh het volgende:
Van esther snap ik dat nietz die heeft thuis niks en eunice heeft een mooi leven juist
Hij doet het uitstekend! Wat een onzin!quote:Op donderdag 1 december 2022 17:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het managerschap heeft hem slecht gedaan
quote:Op donderdag 1 december 2022 17:43 schreef Moeraskat het volgende:
Jw praat ook met z’n vinger. Hoor je niemand over.
Heb het over z’n houding.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij doet het uitstekend! Wat een onzin!
quote:Op donderdag 1 december 2022 17:43 schreef Moeraskat het volgende:
Laat `JW maar gaan met die vingerquote:Op donderdag 1 december 2022 17:43 schreef Moeraskat het volgende:
Gisteren had ze het er nog over en ze zei hardop dat ze er niet blij mee was.(mijn woorden maar daar kwam het wel op neer)quote:Op donderdag 1 december 2022 17:46 schreef Kakadylo het volgende:
KimD zegt ook telkens dat ze de allerknapste is en doet dat om de onzekerheid over haar pukkels te verbloemen. Als jij als boyfriend daar dan grappen over blijft maken dan kan ze wel meelachen maar dan begrijp je niet dat ze diep van binnen jankt.
Net als zijn tongquote:Op donderdag 1 december 2022 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]hypocriet inderdaad, Erik mocht die van hem ook al niet meer gebruiken ..
Eerder ook al met Jappie en Jeff onder het mom van humor maar daarna liep ze huilend naar de badkamerquote:Op donderdag 1 december 2022 17:48 schreef Aggie46 het volgende:
\
[..]
Gisteren had ze het er nog over en ze zei hardop dat ze er niet blij mee was.(mijn woorden maar daar kwam het wel op neer)
Ze stond toen voor de spiegel .Ik vond het naar om te zien.
Temptation is voorbij..ze zegt zelf dat ze eruit ziet als een krentebol..ze zou beter bij haar fladder blijven dan bij jef..ze waren zo leuk samen toen ze maatjes waren samen met jappie...quote:Op donderdag 1 december 2022 17:46 schreef Kakadylo het volgende:
KimD zegt ook telkens dat ze de allerknapste is en doet dat om de onzekerheid over haar pukkels te verbloemen. Als jij als boyfriend daar dan grappen over blijft maken dan kan ze wel meelachen maar dan begrijp je niet dat ze diep van binnen jankt.
quote:Op donderdag 1 december 2022 17:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Gisteren had ze het er nog over en ze zei hardop dat ze er niet blij mee was.(mijn woorden maar daar kwam het wel op neer)
Ze stond toen voor de spiegel .Ik vond het naar om te zien.
Ze zei een aantal weken geleden dat ze graag een behandeling zou willen.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Temptation is voorbij..ze zegt zelf dat ze eruit ziet als een krentebol..ze zou beter bij haar fladder blijven dan bij jef..ze waren zo leuk samen toen ze maatjes waren samen met jappie...
Zo in en in triest.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eerder ook al met Jappie en Jeff onder het mom van humor maar daarna liep ze huilend naar de badkamer
Vind ik echt niet okayquote:Op donderdag 1 december 2022 17:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eerder ook al met Jappie en Jeff onder het mom van humor maar daarna liep ze huilend naar de badkamer
ja ik ook..ziet er niet al te best uit...ze had het over botox in de loods met leila...ja het nieuwe boek is er nu...vele discussies nu, ja of nee vooor al die dingen die ze willen.maar er voor moeten betalen nu!.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zei een aantal weken geleden dat ze graag een behandeling zou willen.
Snap ik ook best!
Hoorde het ook, maar denk dat er idd nog wel wat uit de pot gaatquote:Op donderdag 1 december 2022 17:52 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Marcio laten ze niemand met 950.000 naar huis gaan. Eerder 150.000 tot 200.000 euro
Ik bedoelde niet die Botox. Maar iets wat ze vergoed krijgt.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:52 schreef Silves het volgende:
[..]
ja ik ook..ziet er niet al te best uit...ze had het over botox in de loods met leila...ja het nieuwe boek is er nu...vele discussies nu, ja of nee vooor al die dingen die ze willen.maar er voor moeten betalen nu!.
Wel logisch want je kunt nog allerlei streken uithalen maar dan krijg je bij een volgende editie amper aanmeldingen meerquote:Op donderdag 1 december 2022 17:52 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Marcio laten ze niemand met 950.000 naar huis gaan. Eerder 150.000 tot 200.000 euro
JW denkt dat ze nog wel eens spelletjes gaan denken die hun geld gaan kosten.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hoorde het ook, maar denk dat er idd nog wel wat uit de pot gaat
Kan het mij niet-voorstellen. Of hij moet thuis nodig erger zijn.quote:
Die mensen hebben sowieso hele andere kijk naar RLS heb ik het ideequote:Op donderdag 1 december 2022 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
Op Facebook hebben ze een andere stream denk ik. Ze vinden daar Kim achterlijk.
Bij haar eigen huisarts kon ze iets krijgen.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet die Botox. Maar iets wat ze vergoed krijgt.
Ja echt bizar.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:56 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die mensen hebben sowieso hele andere kijk naar RLS heb ik het idee
Vast wel of geld voor boodschappen..quote:Op donderdag 1 december 2022 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JW denkt dat ze nog wel eens spelletjes gaan denken die hun geld gaan kosten.
Ah, was dat het! Stom van de FEBOquote:Op donderdag 1 december 2022 17:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bij haar eigen huisarts kon ze iets krijgen.
Maar (volgens mij) komt ze niet langs de febo. Dat maakte ik uit haar verhaal op.
Heb het zelf niet gezien, zat een beetje mee te lurken..quote:
Ik heb begrepen dat haar een behandeling is beloofd, waar ze op wachtquote:Op donderdag 1 december 2022 17:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bij haar eigen huisarts kon ze iets krijgen.
Maar (volgens mij) komt ze niet langs de febo. Dat maakte ik uit haar verhaal op.
Begin dit topic heb ik 2 filmpjes gezet. Dat is ongv wat het juiste beeld schetst van vandaag.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:57 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heb het zelf niet gezien, zat een beetje mee te lurken..
Vond haar reactie op het zeggen van `Jef of haar moeder trots op haar zou zijn wel overdreven. `hij zei niet iets negatiefs over jaar moeder, `wat niet wegneemt dat het een eikel blijft.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
Op Facebook hebben ze een andere stream denk ik. Ze vinden daar Kim achterlijk.
Dat kan ook.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat haar een behandeling is beloofd, waar ze op wacht
Ah ga ik die even checken thanksquote:Op donderdag 1 december 2022 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Begin dit topic heb ik 2 filmpjes gezet. Dat is ongv wat het juiste beeld schetst van vandaag.
Het gaat ook niet om 1 opmerking ….quote:Op donderdag 1 december 2022 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond haar reactie op het zeggen van `Jef of haar moeder trots op haar zou zijn wel overdreven. `hij zei niet iets negatiefs over jaar moeder, `wat niet wegneemt dat het een eikel blijft.
quote:Op donderdag 1 december 2022 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor Erik praten, die raakt bijna in paniek bij het idee de prijzenpot aan te spreken
quote:Op donderdag 1 december 2022 18:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ja want hij heeft 13 k nodig per jaar om in een camper rond te reizen
Je kunt er niets tegenin brengenquote:Op donderdag 1 december 2022 17:59 schreef Silves het volgende:
Erik is overtuigt dat dit format nog verkocht moet worden , en de eindpot hoog is...dit is toch niet te verkopen 1 jaar met dezelfde mensen ...6 maanden top.
True. Blijf me toch verbazen over die alien verzameling.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:00 schreef Kakadylo het volgende:
Als ik nou iets NIET serieus neem dan is het FB wel
Hij heeft Ome John gesproken blijkbaar.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:59 schreef Silves het volgende:
Erik is overtuigt dat dit format nog verkocht moet worden , en de eindpot hoog is...dit is toch niet te verkopen 1 jaar met dezelfde mensen ...6 maanden top.
ik kom al jaren niet op FB en die groepen waren toen echt Tokkie groepen waar je niet eens wil lezen. Vreselijk volkquote:Op donderdag 1 december 2022 18:00 schreef Kakadylo het volgende:
Als ik nou iets NIET serieus neem dan is het FB wel
Nee dat snap ik. Dat was de druppel. Heb hem gehoord. Misselijk makend mannetje.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om 1 opmerking ….
reizen? ja van het dorp naar het andere dorp 15 km verder..quote:Op donderdag 1 december 2022 18:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ja want hij heeft 13 k nodig per jaar om in een camper rond te reizen
Hij doet nu gewoon alsof er niks is hè. Die man is alles behalve verliefd.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Dat was de druppel. Heb hem gehoord. Misselijk makend mannetje.
Kamperen bij de boer, zei hij.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:01 schreef Silves het volgende:
[..]
reizen? ja van het dorp naar het andere dorp 15 km verder..
Was ze niet bezig met een kuur tegen die acne?quote:Op donderdag 1 december 2022 17:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat haar een behandeling is beloofd, waar ze op wacht
oh zijn buurman dus..quote:Op donderdag 1 december 2022 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kamperen bij de boer, zei hij.
Ben benieuwd of ze bij hem gaat slapen vanavondquote:Op donderdag 1 december 2022 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij doet nu gewoon alsof er niks is hè. Die man is alles behalve verliefd.
Dat mag ik toch hopen van nietquote:Op donderdag 1 december 2022 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze bij hem gaat slapen vanavond
Nee, ik ben ook benieuwd.quote:
Als zoiets tegen mij gezegd zou zijn: never nooit niet meerquote:Op donderdag 1 december 2022 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop het nietquote:Op donderdag 1 december 2022 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 1 december 2022 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
Willen jullie hier ook allemaal graag op tv/ iets op tv doen?
Nooit.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
Neequote:Op donderdag 1 december 2022 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
Hij heeft toch ook de naam van Thomas Berge verzonnen?quote:Op donderdag 1 december 2022 18:09 schreef Deisyy het volgende:
JW heeft alle artiesten van Nederland gezien en is bij alle concerten geweest
Jappie is al bekend door zijn sportquote:Op donderdag 1 december 2022 18:10 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ook niet, maar nu ook weer uit het verhaal van Jasper blijkt dit. En zo hebben de meesten in de loods met als wens "ooit wil ik eens op tv". Ik voel die behoefte totaal niet.
Beweert hij dat?quote:Op donderdag 1 december 2022 18:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook de naam van Thomas Berge verzonnen?
Ja , samen met nog iemand heeft hij die naam bedachtquote:
JW zal ook wel trots zijn.....op zichzelfquote:Op donderdag 1 december 2022 18:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , samen met nog iemand heeft hij die naam bedacht
En nu wil die het liefst in Thailand zitten......... nou ga dan ouwe zeikerd! GA!!quote:Op donderdag 1 december 2022 18:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , samen met nog iemand heeft hij die naam bedacht
No wayquote:Op donderdag 1 december 2022 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Hij vertelt aan Wanda het verhaal dat hij graag in een film wlde spelen, desnoods als figurant. En zich toen inschreef en later EJVJL voorbij zag komen.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jappie is al bekend door zijn sport
Nee het is iets waar je zwaar depressief van kan wordenquote:Op donderdag 1 december 2022 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah, was dat het! Stom van de FEBO
In elk stadje een ander schatje denk ik dan bij JWquote:Op donderdag 1 december 2022 18:09 schreef Deisyy het volgende:
JW heeft alle artiesten van Nederland gezien en is bij alle concerten geweest
quote:Op donderdag 1 december 2022 18:12 schreef Aggie46 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Klopt ,maar hij is in principe al bekend. hij vond het gewoon leuk om een keer mee te doen met iets.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij vertelt aan Wanda het verhaal dat hij graag in een film wlde spelen, desnoods als figurant. En zich toen inschreef en later EJVJL voorbij zag komen.
quote:Op donderdag 1 december 2022 18:12 schreef Aggie46 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
Bizar jaquote:Op donderdag 1 december 2022 18:13 schreef greysbones het volgende:
En Kim D heeft haar acne door de spuiten die ze nam om bruiner te zijn
Ik denk juist dat dat allemaal grootspraak is van hem Dquote:Op donderdag 1 december 2022 18:13 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
In elk stadje een ander schatje denk ik dan bij JW
En dan nu weer een ander goedje willen om weer van die acne af te komenquote:
Ahhh ja dat is troep ja die caroteen prikkenquote:Op donderdag 1 december 2022 18:13 schreef greysbones het volgende:
Daar zal ze wel flink spijt van krijgen. Als je foto's van haar ziet van een tijdje geleden ziet ze er een stuk beter uit.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:13 schreef greysbones het volgende:
En uiteindelijk gaat het alleen maar om uiterlijke dingenquote:Op donderdag 1 december 2022 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan nu weer een ander goedje willen om weer van die acne af te komen
Ik zie een hele grote cirkel
Melatonan spuitenquote:Op donderdag 1 december 2022 18:15 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ahhh ja dat is troep ja die caroteen prikken
Maar nu wil ze weer wt voor die acnequote:Op donderdag 1 december 2022 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zal ze wel flink spijt van krijgen. Als je foto's van haar ziet van een tijdje geleden ziet ze er een stuk beter uit.
Jappie kan iets zoals in dit geval het uitoefenen van topsport en raakt daardoor 'bijhorend ongewenst bekend'quote:Op donderdag 1 december 2022 18:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jappie is al bekend door zijn sport
Je kan ook wortelsap drinken, word je ook oranje vanquote:Op donderdag 1 december 2022 18:15 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ahhh ja dat is troep ja die caroteen prikken
Ik zie het als weer een risico nemen.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar nu wil ze weer wt voor die acne
Het gaat maar door
Alles heeft bijwerkingen
haar verslaving is mayo...tjaquote:Op donderdag 1 december 2022 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar nu wil ze weer wt voor die acne
Het gaat maar door
Alles heeft bijwerkingen
Preciesquote:Op donderdag 1 december 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het als weer een risico nemen.
Netquote:Op donderdag 1 december 2022 18:19 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff: als je niet normaal kan praten ben je in mijn ogen NIKSSS
En fluitend weglopen
Komt kim vragen om vuur en mag ze niet vragen in een ruzie
Ik denk niet dat ze nog een keer voor die bruiningsmiddelen zal gaan. En het lijkt mij logisch dat ze voor een behandeling gaat als er een behandeling bekend is.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan nu weer een ander goedje willen om weer van die acne af te komen
Ik zie een hele grote cirkel
Nee sorry was eerder maar kijk nu terug.quote:
Daar heb je weer spul voor weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 1 december 2022 18:20 schreef Hoempah het volgende:
Niet op de muur schrijven wantmaar als je naast dat dartbord kijkt zijn er wel heel veel pijltjes naast het bord terecht gekomen
Ik heb de streams gezien en filmpjes kijk ik later , ik dacht dat de post over nu ging ,niet over iets van 3 uur geledenquote:
Een behandeling die dan ook weer risico’s met zich mee brengtquote:Op donderdag 1 december 2022 18:21 schreef Verida het volgende:
Ik
[..]
Ik denk niet dat ze nog een keer voor die bruiningsmiddelen zal gaan. En het lijkt mij logisch dat ze voor een behandeling gaat als er een behandeling bekend is.
En nu weer verder....ondertussen gebeurt er toch nog wat op de streams....wendy wordt weer afgemaakt bv...quote:Op donderdag 1 december 2022 18:25 schreef Poesjuh het volgende:
Ruzie vanmiddag
Midden in kim haar zin zegt jef
Goh hey die blaadjes in de boom
Bloed onder mn nagels vandaan die jeff
We doen ons best hihiquote:
Preciesquote:Op donderdag 1 december 2022 18:21 schreef Poesjuh het volgende:
Ik kijk de ruzie nog terug
Jeff tegen kim je hebt thuis geen werkgever geen vriend geen vriendin
Wauw net als trgen martin
Kim doet niks geks hoor so far kwa hoe ze praat, ze heeft megaaaa geduld!!!
quote:Op donderdag 1 december 2022 18:26 schreef Silves het volgende:
[..]
En nu weer verder....ondertussen gebeurt er toch nog wat op de streams....wendy wordt weer afgemaakt bv...
welke meiden? ik zie eindelijk eens vitaminen op de bordenquote:
Die liggen zometeen in bed..quote:Op donderdag 1 december 2022 18:29 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff heeft z'n camouflagepak aangetrokken zodat KimD hem niet ziet![]()
Maak er een paar ... hout zat ..quote:Op donderdag 1 december 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Djedi mist d'r stokjes, normaal eet ze rijst met stokjes.
Schijt, schijter, schijtst!quote:Op donderdag 1 december 2022 18:30 schreef HappyCharly het volgende:
Irritant dat Jeff en Kim buiten beeld worden gehouden.. laat ff t vervolg zien
Wie moet er waarom geel krijgen? Ik zag Kim duwen? Maar heb geen tijd om alles terug te kijken nu. Las ook iets over Jeff die een vinger weg sloeg?quote:
Dezelfde als altijdquote:Op donderdag 1 december 2022 18:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
welke meiden? ik zie eindelijk eens vitaminen op de borden
Kan Erik vast wel maken idd, of misschien ook geen goed ideequote:
oh my krijgen we straks natuurlijk weer gesteggel over het geld en aan welk en hoeveel er aan een evenement wordt uitgegevenquote:Op donderdag 1 december 2022 18:30 schreef Hoempah het volgende:
Beter. lekker alles zelf betalen dus laat die irritaties maar komen. En nu moet febo niet ineens meer verdienopdrachtjes gaan doen!
Het moet door de meerderheid goedgekeurd worden volgens mij, dat scheelt misschien ietsquote:Op donderdag 1 december 2022 18:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh my krijgen we straks natuurlijk weer gesteggel over het geld en aan welk en hoeveel er aan een evenement wordt uitgegeven
Exact weten we het dus niet want het beeld werd weggedraaid. Er was iig zwaar ruzie en daarna waren ze beide bijna niet in beeld. Het wachten is op een brief van de febo met een gele kaart.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Wie moet er waarom geel krijgen? Ik zag Kim duwen? Maar heb geen tijd om alles terug te kijken nu. Las ook iets over Jeff die een vinger weg sloeg?
Gewoon zelf 2 stokjes zagen en mooi glad schurenquote:Op donderdag 1 december 2022 18:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kan Erik vast wel maken idd, of misschien ook geen goed idee![]()
dat is de kern wel ongeveer, aanleiding was 'voedzaam eten'quote:Op donderdag 1 december 2022 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Wie moet er waarom geel krijgen? Ik zag Kim duwen? Maar heb geen tijd om alles terug te kijken nu. Las ook iets over Jeff die een vinger weg sloeg?
quote:Op donderdag 1 december 2022 18:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Het moet door de meerderheid goedgekeurd worden volgens mij, dat scheelt misschien iets
Djedi en zagen weet het niet hoorquote:Op donderdag 1 december 2022 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon zelf 2 stokjes zagen en mooi glad schuren
maar wanda was daar niet eens bij, dan geldt het nietquote:
De duw die Kim D gaf aan Jeff was wel in beeld hoor.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact weten we het dus niet want het beeld werd weggedraaid. Er was iig zwaar ruzie en daarna waren ze beide bijna niet in beeld. Het wachten is op een brief van de febo met een gele kaart.
Ik vraag mij af wat hij heeft, kan nooit veel zijn.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:21 schreef Poesjuh het volgende:
Ik kijk de ruzie nog terug
Jeff tegen kim je hebt thuis geen werkgever geen vriend geen vriendin
Wauw net als trgen martin
Kim doet niks geks hoor so far kwa hoe ze praat, ze heeft megaaaa geduld!!!
Het is een destructieve relatie , en ze zijn vandaag de grens over gegaan .quote:Op donderdag 1 december 2022 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2022 18:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar wanda was daar niet eens bij, dan geldt het niet
ik had al een edit erbij gezetquote:Op donderdag 1 december 2022 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Uit de prijzenpot na stemmen of door de manager uit de huishoudpot zonder stemming.
uit de huishoudpot is geen meerderheid nodig.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Het moet door de meerderheid goedgekeurd worden volgens mij, dat scheelt misschien iets
Edit : het moet door de meerderheid worden goedgekeurd als het uit de grote pot gaat. Maar het mag geloof ik ook uit de huishoudpot en dan weet ik niet of er een meerderheid nodig is of dat de manager dat kan beslissen
kan ze wel , maar thuis kan ze het beter proberebquote:Op donderdag 1 december 2022 18:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Djedi en zagen weet het niet hoor
Dat weet ik. Maar dat deel zei de vragensteller zelf alquote:Op donderdag 1 december 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De duw die Kim D gaf aan Jeff was wel in beeld hoor.
dat ging niet doorquote:
Wat denk je van dat verbale geweld . Jeff is gewoon naar bezig geweestquote:Op donderdag 1 december 2022 18:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat deel zij de vragensteller zelf al
yep, kloptquote:Op donderdag 1 december 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De duw die Kim D gaf aan Jeff was wel in beeld hoor.
Een duw oh jééquote:
Zag het inderdaad nadat ik reageerde.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:35 schreef Verida het volgende:
[..]
ik had al een edit erbij gezetmaar zo had ik het ook begrepen
Isaac ook voor bungee en zoquote:Op donderdag 1 december 2022 18:35 schreef greysbones het volgende:
Babbel
Wil de pot plunderen
Ik zeg go for it
quote:Op donderdag 1 december 2022 18:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Misschien van haar slip die ze vanmiddag in dr poes duwde
Ik vraag mij echt af wat ze tegen Wendy kunnen hebben, is het afgunst omdat Wendy lekker haar zelf is?quote:Op donderdag 1 december 2022 18:34 schreef Silves het volgende:
Mexx grote hekel aan wendy, nog erger als die andere bitches..stopt met de was omdat wendy .......zo is die mexx altijd haar eigen verhaal die ze fantaseerd..
ja, maar dat is geloof ik minder erg dan een vinger wegduwenquote:
ja, hebben allebei anger issues. Allebei verkeerd.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn twee tokkies bij elkaar.
Streams zijn veel leuker (meestal), vooral met de COS erbij.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De uitzending loopt natuurlijk wat achter, maar ben nu al weer klaar met dat gedoe.
Had ik goed begrepen dat er dan geen factor 25 geldt? Want dan kunnen ze heel wat dingen "kopen" van die 9 ton die er nog in de prijzenpot zitquote:Op donderdag 1 december 2022 18:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zag het inderdaad nadat ik reageerde.
Had zelf heel dat boek gemist, maar gelukkig hebben we het filmpjes topic nog. Had die toevallig net terug gekeken
Jaquote:Op donderdag 1 december 2022 18:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, maar dat is geloof ik minder erg dan een vinger wegduwen
Klopt alleen voor eten en drinken uit de prijzenpot blijft die x25 gelden.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Had ik goed begrepen dat er dan geen factor 25 geldt? Want dan kunnen ze heel wat dingen "kopen" van die 9 ton die er nog in de prijzenpot zit
Het erge is dat wendy niet meer haarzelf kan zijn, die azijnflessen letten op alles...ze is bijna monddood gemaakt...quote:Op donderdag 1 december 2022 18:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af wat ze tegen Wendy kunnen hebben, is het afgunst omdat Wendy lekker haar zelf is?
Ze is behulpzaam, knipt iedereen, kookt lekker, als ze opstaat neemt ze de vaat mee (kun je van die huppelkutten niet zeggen).
ze stond idd heel dicht op Jeff te zwaaien met die vingerquote:Op donderdag 1 december 2022 18:41 schreef Hoempah het volgende:
Als we Babette moeten geloven dan heeft KimD met de middelvinger voor Jeffrey gestaan in zijn gezicht en die heeft Jeffrey weg geslagen/geduwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |