Jeff doet naar tegen kim omdat hij nog steeds boos was. Kim wilde gewoon verder maar Jeff moet weer olie op het vuur gooien.quote:
oh ik begreep t al niet, thanksquote:Op donderdag 1 december 2022 16:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee kim k..kreeg net de box van jef..die is naar hem gekomen om een gesprek met achter te regelen.
Zo erg als dit heb ik het in al die maanden nog niet gezien hoor en dan is het nog een liefdeskoppel ookquote:
bloedstorendquote:Op donderdag 1 december 2022 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
En nu ook een soundlock op de achtergrond ruzie .. de Febo wil ons dit onthouden..
Jeff is anders zelf ook een behoorlijke tokkie en anders kan hij zo integreren op het kamp.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:10 schreef mootie het volgende:
Kim is een tokkie, en Jeff maakt daar handig gebruik van door haar enorm uit te lokken.
Gelijk heeft ze: hij had haar moeder nooit mogen noemen.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:11 schreef mootie het volgende:
Ze vloog hem wel aan toen hij vroeg of haar moeder trots zou zijn.
Truequote:Op donderdag 1 december 2022 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jeff is anders zelf ook een behoorlijke tokkie en anders kan hij zo integreren op het kamp.
Ik vind dat altijd zo’n onzin om zo idioot te doen als het woord moeder valt.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze: hij had haar moeder nooit mogen noemen.
Maar ik zie graag de aanleiding zodat ik zelf kan zien wat de oorzaak is. Anders krijg je van dat achteraf geneuzel dat Kim K nooit had mogen dreigen.. maar dan vergeten we even dat Esther een zuigende trut is..quote:Op donderdag 1 december 2022 16:12 schreef Kakadylo het volgende:
Slaat KimD Jeffrey finaal op z'n bek dan zou ik nog een applaus geven ook en die gele kaart mogen ze van mij dan seponeren
Als iemand zoiets iets over mijn moeder zegt zou ik ook boos worden. Het is moedwillig om te kwetsen. Zwak om moeders of vaders erbij de halen. Jeff zuigt en zuigt.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo’n onzin om zo idioot te doen als het woord moeder valt.
Wat me vanmorgen ineens opviel toen hij het had over de bestellingen; hij zegt dan altijd ‘dan laat ik ze toch nog een keer rijden’.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:13 schreef Chanel5 het volgende:
Hij kan verstandige dingen zeggen maar is wel heel erg vol van zichzelf en denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft dat maakt hem in mijn ogen toch wel eng persoon. Hij lokt uit met zijn grote bek.
Aanleiding van alles was gewoon nog steeds dat Kim wat kwijt wilde vanmiddag over het eten.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar ik zie graag de aanleiding zodat ik zelf kan zien wat de oorzaak is. Anders krijg je van dat achteraf geneuzel dat Kim K nooit had mogen dreigen.. maar dan vergeten we even dat Esther een zuigende trut is..
Hij wist heeeeeeel goed wat hij deed. Dat je boos bent op je partner, dat kan. Maar zo moedwillig uitlokken... not donequote:Op donderdag 1 december 2022 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als iemand zoiets iets over mijn moeder zegt zou ik ook boos worden. Het is moedwillig om te kwetsen. Zwak om moeders of vaders erbij de halen. Jeff zuigt en zuigt.
Jammer, want Jeff was wel een van m’n favorieten. Maar de laatste tijd breekt het wel af.
Bij mij ook en ik wil dit eigenlijk niet toegeven…quote:Op donderdag 1 december 2022 16:15 schreef Kakadylo het volgende:
Zeg het niet snel maar Jeffrey is bij mij heel wat krediet verloren
Precies, 100% met je eensquote:Op donderdag 1 december 2022 16:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij wist heeeeeeel goed wat hij deed. Dat je boos bent op je partner, dat kan. Maar zo moedwillig uitlokken... not done
Ik moet er meer om gniffelen.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als iemand zoiets iets over mijn moeder zegt zou ik ook boos worden. Het is moedwillig om te kwetsen. Zwak om moeders of vaders erbij de halen. Jeff zuigt en zuigt.
Jammer, want Jeff was wel een van m’n favorieten. Maar de laatste tijd breekt het wel af.
En ze hield zich nog in ook. Want het was een mini duwtjequote:Op donderdag 1 december 2022 16:16 schreef Kakadylo het volgende:
Dit ging echt alle perken te buiten waarbij KimD zich zelfs genoodzaakt voelde om hem lijfelijk aan te vallen
Als Jeff lief is voor Kimquote:Op donderdag 1 december 2022 16:15 schreef Kakadylo het volgende:
Zeg het niet snel maar Jeffrey is bij mij heel wat krediet verloren
Tegen bewoners die iets kwamen vragen zeggen dat het niet meer kan, bestelling is al de deur uit, maar als het om eigen drank oid ging, laat hij ze gewoon nog een keer rijdenquote:Op donderdag 1 december 2022 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat me vanmorgen ineens opviel toen hij het had over de bestellingen; hij zegt dan altijd ‘dan laat ik ze toch nog een keer rijden’.
Dat vind ik echt een abnormale manier van spreken. Alsof hij de baas is van alles. Een normaal mens zegt dan ‘dan bestel ik nog een keer extra’.
En in elk contact bleef hij zuigen. Maar wel zo dat het leek of Kim steeds begon, heel sneakyquote:Op donderdag 1 december 2022 16:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aanleiding van alles was gewoon nog steeds dat Kim wat kwijt wilde vanmiddag over het eten.
En net zocht ze hem op om te vragen of ze sigaretten mocht hebben. Toen begon hij lullig te doen.
het gaat om: “denk je dat je moeder trots is “ of iets in die richting. Of een waardeoordeel of kleinerend.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet er meer om gniffelen.
Ik neuk je moeder jonguh. Nou ja tsja…als dat jouw smaak is, iemand van 81. Ieder zijn ding.
Het gaat mij dan om ‘ik laat ze nog wel een keer rijden’. Dat zegt veel over hij hoe hij in het leven staat.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Tegen bewoners die iets kwamen vragen zeggen dat het niet meer kan, bestelling is al de deur uit, maar als het om eigen drank oid ging, laat hij ze gewoon nog een keer rijden
Man, wat is die knakker door het ijs gezakt in zijn management periode, echt bizar.
Ja, zoals ik daarstraks ook omschreefquote:Op donderdag 1 december 2022 16:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En in elk contact bleef hij zuigen. Maar wel zo dat het leek of Kim steeds begon, heel sneaky
Ze zullen wel achter zijn…quote:Op donderdag 1 december 2022 16:18 schreef Kakadylo het volgende:
Wij mogen het natuurlijk allemaal weer niet zien
Ik was wel blij dat ze eindelijk eens zei dat ze zich niet liet kleineren. Dat ze dat eindelijk ziet.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, zoals ik daarstraks ook omschreef
Hij begon met debiel te doen je je zal zien dat zij straks haar excuus moet aanbieden.
Idd dat soort dingen. Hij voelt zich teveel baasje en denkt dan dat te kunnen zeggen.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat me vanmorgen ineens opviel toen hij het had over de bestellingen; hij zegt dan altijd ‘dan laat ik ze toch nog een keer rijden’.
Dat vind ik echt een abnormale manier van spreken. Alsof hij de baas is van alles. Een normaal mens zegt dan ‘dan bestel ik nog een keer extra’.
Zo te horen is het geescaleerd, krigt zij een gele kaart omdat ze hem dreigend aanraakt/ miniduwtje gaf en 10.000 uit de pot. En dat vind ik dan echt niet kloppend. Maarja.. zolang hij niet officieel dreigde of haar duwde.. ja dan is zij natuurlijk de schuldige voor de feboquote:Op donderdag 1 december 2022 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, zoals ik daarstraks ook omschreef
Hij begon met debiel te doen je je zal zien dat zij straks haar excuus moet aanbieden.
Rot grietquote:Op donderdag 1 december 2022 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe geniet : 'Hoeveel dagen hadden ze nou verkering?'
Ja preciesquote:Op donderdag 1 december 2022 16:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe zei net iets dat ze naar kamer 5 moesten
Hij heeft buiten ook veel nare dingen gezegd hoor.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo te horen is het geescaleerd, krigt zij een gele kaart omdat ze hem dreigend aanraakt/ miniduwtje gaf en 10.000 uit de pot. En dat vind ik dan echt niet kloppend. Maarja.. zolang hij niet officieel dreigde of haar duwde.. ja dan is zij natuurlijk de schuldige voor de febo
Die denkt ook niet na bij wat ze zegt …quote:Op donderdag 1 december 2022 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Zoe: Hoeveel dagen hadden ze verkering?
Niemand als in regie of bewoners? Ze waren samen op de slaapkamerquote:Op donderdag 1 december 2022 16:21 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waarom greep niemand nu dan in?
Dat zouden ze toch doen nav Kim k?
ik snap je niet..quote:Op donderdag 1 december 2022 16:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij heeft buiten ook veel nare dingen gezegd hoor.
Stokert! Ze geniet hiervan.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die denkt ook niet na bij wat ze zegt …
Wat een lulkoek!quote:Op donderdag 1 december 2022 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jeff is anders zelf ook een behoorlijke tokkie en anders kan hij zo integreren op het kamp.
Nou ja, ik denk dat duwen echt wel 10k is, als KimW ook geel kreeg voor een uitspraak.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo te horen is het geescaleerd, krigt zij een gele kaart omdat ze hem dreigend aanraakt/ miniduwtje gaf en 10.000 uit de pot. En dat vind ik dan echt niet kloppend. Maarja.. zolang hij niet officieel dreigde of haar duwde.. ja dan is zij natuurlijk de schuldige voor de febo
Op dit moment heb ik liever dat Jeff isolatie op kamer 5 krijgt een nacht of tweequote:Op donderdag 1 december 2022 16:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
KimD zat al niet lekker in haar vel de laatste dagen, dit kon wel eens de druppel zijn dat ze haar 24 aanvraagt en weggaat
Zou gunstig zijnquote:Op donderdag 1 december 2022 16:23 schreef Deisyy het volgende:
Zegt Djedi nou net dat hij haar sloeg?
Blijkbaar wel dus.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Djedi zegt net dat Jeff haar heeft geslagen??
De bewoners...quote:Op donderdag 1 december 2022 16:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niemand als in regie of bewoners? Ze waren samen op de slaapkamer
Ik zou het snappen , met haar kwarrel was het iig leukquote:Op donderdag 1 december 2022 16:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
KimD zat al niet lekker in haar vel de laatste dagen, dit kon wel eens de druppel zijn dat ze haar 24 aanvraagt en weggaat
Fake news!quote:Op donderdag 1 december 2022 16:23 schreef Deisyy het volgende:
Had op Isaac gehoopt. Die was er ook voor Kim bij dat boksen.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De bewoners...
Ze hoorden de ruzie. Ze hoorden dat het heftig werd. Ze kennen het temperament van Kim heus wel. Ga dan ff checken en evt igrijpen, haal ze uit elkaar.
Nee iedereen doet of zijn neus bloedt..
Of het was buiten ons beeld.quote:
Dat zeg ik toch, dat is een gele kaart en 10 uit de pot.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat duwen echt wel 10k is, als KimW ook geel kreeg voor een uitspraak.
Djedi of Kimquote:Op donderdag 1 december 2022 16:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Djedi zegt net dat Jeff haar heeft geslagen??
Denk dit niet, die staat er te sterk in..als ze verliest met een spel, schreeuwt ze het uit , net zei ze nog naar het dansen, geweldig bla bla..denk eerder jef.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoorde ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat dat Jeff geel moet krijgen.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, dat is een gele kaart en 10 uit de pot.
Hij duwde haar vinger hard wegquote:Op donderdag 1 december 2022 16:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zou Kim een tik hebben gegeven, ze zegt het nu net weer
Hij tikte haar vinger weg zegt ze nuquote:Op donderdag 1 december 2022 16:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2022 16:23 schreef Deisyy het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 1 december 2022 16:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus kun je dat niet weten, ook Djedi niet, ons journalistje....
Kind is echt gestoord!quote:Op donderdag 1 december 2022 16:26 schreef Chanel5 het volgende:
Djedi zegt meerdere malen " hij sloeg haar hoor"
'Een gele kaart voor de manager!'quote:Op donderdag 1 december 2022 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Er moet 100% een gele kaart komen, anders is wat jij [KimK] hebt gedaan...
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 1 december 2022 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij tikte haar vinger weg zegt ze nu
Kim dusquote:Op donderdag 1 december 2022 16:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hysterisch fake news spreader.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
Verzint een eigen smeuïg verhaal
Een echte journalist
Kim duwde Jeff daar, het slaan zou buiten zijn geweest, als we Djedi moeten gelovenquote:
Ziekquote:Op donderdag 1 december 2022 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Djedi vindt het wel grappig dat het bij hen gebeurt, Kim vindt dat ook.
En dan daarna weer zuur als er geld uit de pot is? In plaats van gaan kijken en helpen?quote:Op donderdag 1 december 2022 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Schoolkrant ja!quote:Op donderdag 1 december 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
Verzint een eigen smeuïg verhaal
Een echte journalist
Enkele dwangmatige kracht van meer dan geringe betekenis uitgeoefend op personen of zaken.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij duwde haar vinger hard weg
Kunnen ze teleporteren danquote:Op donderdag 1 december 2022 16:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim duwde Jeff daar, het slaan zou buiten zijn geweest, als we Djedi moeten geloven
politie?quote:Op donderdag 1 december 2022 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Enkele dwangmatige kracht van meer dan geringe betekenis uitgeoefend op personen of zaken.
Beroepsdeformatie
Ja omdat ze dan niet de enige meer is met zoiets.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Walgelijk jaquote:Op donderdag 1 december 2022 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja omdat ze dan niet de enige meer is met zoiets.
Zoe en Djedi aan tafel, net een flits van Jeff die buiten liepquote:
Zoey nota bene ging zeggen raak elkaar niet aanquote:Op donderdag 1 december 2022 16:11 schreef HappyCharly het volgende:
maar anderen moeten dir ook horen. Bij Kim K was het toen, nee ja we hadden moeten ingrijpen. Wie van hen grijpt er nu in?
Hm Oke niet de moeite dus. Ik zit hier met Esther en JW …quote:Op donderdag 1 december 2022 16:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe en Djedi aan tafel, net een flits van Jeff die buiten liep
Had ik ook gedaan als n vent express mn moeder erbij haalt damnnnnn niveau min 5quote:Op donderdag 1 december 2022 16:11 schreef mootie het volgende:
Ze vloog hem wel aan toen hij vroeg of haar moeder trots zou zijn.
Febo: 'Je kijkt maar TV en je wacht dus maar af of we het laten zien, en hoé we het laten zien! Schaap!'quote:Op donderdag 1 december 2022 16:30 schreef HappyCharly het volgende:
Nou kom op regie, laat ons ff zien..
Wanneer m’n zussen ruzie hadden en ik er niet bij mocht zijn wanneer ze straf kregen en het uitgepraat werd.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:31 schreef Kakadylo het volgende:
Voel me een kleuter die naar zijn kamer is gestuurd en niet mag meekijken
quote:Op donderdag 1 december 2022 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Febo: 'Je kijkt maar TV en je wacht dus maar af of we het laten zien, en hoé we het laten zien! Schaap!'
Eunice had tegen Mexx gezegd dat ze alle mannen wou gaan wegstemmen. Maar Mexx was loyaal (aan Martin), wou er niet in mee gaan.quote:
Heeft Bab en wanda ook gezegd...quote:Op donderdag 1 december 2022 16:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze wil alle mannen wegstemmen hoorde ik Martin zeggen
Vergeet niet die frustratie die ze al een tijd heeft ingehouden. En hij alles verdraaid continu. Hij geeft haar nul ruimte om verhaal te doen en wijst haar continu op haar houding en toon. Of het nu waar is of niet.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan als n vent express mn moeder erbij haalt damnnnnn niveau min 5
Dan neem ik aan dat Kim er ook 1 krijgtquote:Op donderdag 1 december 2022 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, Jeff gaat dus waarschijnlijk een gele kaart krijgen .. eigen domme schuld. Zat maar te zuigen en te zuigen. En dan is ie boos, en stapt ie op.
Ja ... net zo goed.. maar die gaat niet weg.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat Kim er ook 1 krijgt
Die zat op de gang tegen de muur boven. Ik heb hem niet zien bewegen op stream 1.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. Jappie heeft KimD en Jeff dus uit elkaar gehaald vertelt hij.
Filmpjes topic?quote:Op donderdag 1 december 2022 16:36 schreef HappyCharly het volgende:
Kut zeg, dit had i willen zien..
Hoe hij sprak tegen haar:quote:Op donderdag 1 december 2022 16:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was wel blij dat ze eindelijk eens zei dat ze zich niet liet kleineren. Dat ze dat eindelijk ziet.
Als er iemand zal slaanquote:Op donderdag 1 december 2022 16:36 schreef Aggie46 het volgende:
Ik viel er in toen Jeff zei: niet wijzen naar me.
Kimd : dat is mijn manier van praten.
Daarna bla bla bla
Jeff: Zou je moeder nu trots op je zijn?
Kimd: JE HOUDT MIJN MOEDER HIER BUITEN HE. NOEM MIJN MOEDER NIET.
Jeff en Kimd lopen naar een bed toe en Kimd schreeuwde: Ze het nou nog eens een keer he. Je neemt de naam van mijn moeder niet in je fakking bek.
Jeff: wat moet ik zeggen?
Kimd, wijzend naar Jeff: zeg het nou nog eens. ZEG HET NOU NOG EENS.
Jeff zei niks meer , aan zijn houding is te zien dat hij dat niet meer durfde te zeggen
Beeld weg
Agressief ventje . bah bahquote:Op donderdag 1 december 2022 16:37 schreef juul. het volgende:
Jeff heeft nu echt zijn eigen glazen ingegooid, super stom
Hij zei nog wel wat meer dan dit. Maar de strekking klopt.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:36 schreef Aggie46 het volgende:
Daarna bla bla bla
Jeff en Kimd lopen naar een bed toe en Kimd schreeuwde: Ze het nou nog eens een keer he. Je neemt de naam van mijn moeder niet in je fakking bek.
Jeff zei niks meer , aan zijn houding is te zien dat hij dat niet meer durfde te zeggen
Beeld weg
Ze zei net nog tegen jeff dat ze al weg wil en dat hij nu ook nog zo gaat doen.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niet alles maar genoeg om de cos sneller te laten lopen.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is niks in beeld geweest?
Of er gaat er 1 wegquote:Op donderdag 1 december 2022 16:38 schreef HappyCharly het volgende:
Neem aan dat er zo wel een brief van febo komt met een gele kaart?
Ja, uit de verhalen lijkt op te maken dat Jeff zich ook uit de tent liet lokken.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er iemand zal slaan
Is het denk ik Kim D
Jeff is communicatief een lul
Maar Kim d wordt agressief
Jappie voelde zich logischerwijs geroepen en Isaac heeft een dubbele agenda dus die is voor totale escalatiequote:Op donderdag 1 december 2022 16:35 schreef Silves het volgende:
Jappie heeft ze uitelkaar gehaald..izeik wilde niet.
Hij zei sla me dan.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er iemand zal slaan
Is het denk ik Kim D
Ik vind een vinger wegslaan wel wat anders als iemand slaanquote:Op donderdag 1 december 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, uit de verhalen lijkt op te maken dat Jeff zich ook uit de tent liet lokken.
Zou jij je zo uit de tent laten lokkenquote:Op donderdag 1 december 2022 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij zei sla me dan.dus op uitnodiging
Dit zei ze ook tegen ruppie, normaal zou ik hem voor zijn bek slaan..dit was in de keuken naar de 1ste ruzie eerder.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er iemand zal slaan
Is het denk ik Kim D
Al had hij moeten ingrijpen. Zeker als hij manager wil worden. Zelfde voor Zoë.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie voelde zich logischerwijs geroepen en Isaac heeft een dubbele agenda dus die is voor totale escalatie
Een onverschillige houding.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:40 schreef Chanel5 het volgende:
Dat fluitend binnenkomen, niet toe kunnen geven dat je fout zat, het baasje blijven spelen, dat is misselijk.
Ja, ik heb het ook niet gezien, dus ik weet het ook niet. KimD heeft trouwens alleen een duwtje uitgedeeld op beeld.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind een vinger wegslaan wel wat anders als iemand slaan
Ze zijn allebei agressiefquote:Op donderdag 1 december 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, uit de verhalen lijkt op te maken dat Jeff zich ook uit de tent liet lokken.
Ik ookquote:Op donderdag 1 december 2022 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Tuurlijk, Isaac denk ook, als er klappen vallen vliegen er mensen en daar wordt hij alleen maar wijzer van, de kwal.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie voelde zich logischerwijs geroepen en Isaac heeft een dubbele agenda dus die is voor totale escalatie
quote:Op donderdag 1 december 2022 16:40 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey zal straks z'n eigen brief moeten voorlezenDat is al een straf opzichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tegen zijn eigen vriendin nota bene.. hoe danquote:Op donderdag 1 december 2022 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat we wel zagen is dat Jeff op elke knop van KimD probeerde te duwen om haar nog meer uit de tent te lokken. Dat snap ik niet.
Niet direct nee. Maar bedenk even dat dit een opstapeling is.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou jij je zo uit de tent laten lokken
ja dit is waar ik me dan ook aan erger, het zijn gelijk krijgen...ook jappie en ruppie ..maar meestal achteraf probeert hij alles om het goed te maken,quote:Op donderdag 1 december 2022 16:40 schreef Chanel5 het volgende:
Dat fluitend binnenkomen, niet toe kunnen geven dat je fout zat, het baasje blijven spelen, dat is misselijk.
Dat doet hij al vanaf het begin van de relatie. Blijkbaar komt ze er nu pas achter.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hoe hij sprak tegen haar:
Denk je dat je moeder trots op je is?
Nou?
Geef eens antwoord?
Kim zei ben jij mijn kaolo meester of wat is dit
Goeie kim hij gedraagt zich wel echt zo
Dat dusquote:
Ja, ik wilde eerst posten dat ik niet begrijp dat iemand zo kan doen tegen de gene waar je verliefd op bent. Want dat was/is hij toch?quote:Op donderdag 1 december 2022 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat we wel zagen is dat Jeff op elke knop van KimD probeerde te duwen om haar nog meer uit de tent te lokken. Dat snap ik niet.
Eens!quote:Op donderdag 1 december 2022 16:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vergeet niet die frustratie die ze al een tijd heeft ingehouden. En hij alles verdraaid continu. Hij geeft haar nul ruimte om verhaal te doen en wijst haar continu op haar houding en toon. Of het nu waar is of niet.
Manipulatief ventje. Ze heeft het door maar hij overschreeuwt haar.
Snap best dat er wat knapte bij haar doen hij haar moeder erbij haalde. Ze was zo kwaad dat haar accent zelfs veranderde.
Dit ja.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eerst posten dat ik niet begrijp dat iemand zo kan doen tegen de gene waar je verliefd op bent. Want dat was/is hij toch?
En doen gebeurde dit allemaal dus doen koos ik er voor om de ruzie te volgen….
Je moet veel verder terug kijken voor de volledigheid.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:43 schreef woxxel het volgende:
Waar kunnen we dit terug xien?
Jeff zal zeggen dat het haar schuld is dat hij haar vinger wegslaat.
Onmachtquote:Op donderdag 1 december 2022 16:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eerst posten dat ik niet begrijp dat iemand zo kan doen tegen de gene waar je verliefd op bent. Want dat was/is hij toch?
En doen gebeurde dit allemaal dus doen koos ik er voor om de ruzie te volgen….
Isaac is een vuile hondquote:Op donderdag 1 december 2022 16:35 schreef Silves het volgende:
Jappie heeft ze uitelkaar gehaald..izeik wilde niet.
Je weet wat mijn regels zijn, niet wijzen!quote:Op donderdag 1 december 2022 16:36 schreef Aggie46 het volgende:
Daarna bla bla bla
Beeld weg
Maar zo gaat elke ruzie tussen hun toch. Vanaf dag 1. Dat manipuleren, het denigreren.quote:
Ze hebben op kamer 5 sorry moeten zeggen en moeten knuffelen.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:45 schreef juul. het volgende:
Op de vraag van Esther of het gaat,antwoordt KimD, ja joh niets aan de hand
Hehehe, ik denk toch echt dat als ze uiteindelijk in de finale staan en er is 2 ton over dat geen van beiden zullen zeggen "neem jij maar, ik hoef het niet".quote:Op donderdag 1 december 2022 16:43 schreef puzziepie het volgende:
Wanda en Jappie willen niet winnen als de prijs uiteindelijk twee ton blijkt te zijn
Isaac is de grootste slang in de loodsquote:Op donderdag 1 december 2022 16:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Isaac is een vuile hond
Hij bemoeit zich altijdddd maar hij gunt jeff n kaart wedden
Hou toch op met dat goedpraten.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onmacht
Dus dan maar de eikel uit gaan hangen
Wat dan?quote:Op donderdag 1 december 2022 16:44 schreef puzziepie het volgende:
Wanda nu over Kim en Marciano . Jappie mag dit aan niemand vertellen
Je mist het alleen niet als je hem goed volgt. Als je stukjes kijkt dan zie je het niet goed. Maar nu lig ik ziek op de bank en kitten is niet thuis, dus ik heb nu wel alles gezien.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:43 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Eens!
Jeff is een beroeps manipulator heeeeel gehaaid dat zelfs de kijker het soms mist
Kijken of Wsther weer gaat zuigenjof KimD gaat aaien.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim D in de loods bij Esther en JW
Verdorie zit ik weer op de verkeerde streamquote:Op donderdag 1 december 2022 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben op kamer 5 sorry moeten zeggen en moeten knuffelen.
Narcistisch ventjequote:Op donderdag 1 december 2022 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff komt fluitend binnen alsof er niks aan de hand is.
slaan is slaanquote:Op donderdag 1 december 2022 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
hehe.. dat is helaas niet op stream.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Verdorie zit ik weer op de verkeerde stream
quote:Op donderdag 1 december 2022 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hehe.. dat is helaas niet op stream.
Zoey greep in!quote:Op donderdag 1 december 2022 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Al had hij moeten ingrijpen. Zeker als hij manager wil worden. Zelfde voor Zoë.
met zo'n vinger dreigen is uitlokkingquote:Op donderdag 1 december 2022 16:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Daad van agressie, hoe klein het ook is.
Je weet wie dit typtquote:Op donderdag 1 december 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik praat helemaal niks goed
Wtf
quote:Op donderdag 1 december 2022 16:40 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey zal straks z'n eigen brief moeten voorlezenKarmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wisten ze voordat ze eraan begonnenquote:Op donderdag 1 december 2022 16:46 schreef Silves het volgende:
Kimd hij is dominant maar ik ben dominanter....
Je prikt er zo een oog aanquote:Op donderdag 1 december 2022 16:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
met zo'n vinger dreigen is uitlokking
Ja precies.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onmacht
Dus dan maar de eikel uit gaan hangen
en uitlokking staat geen gele kaart op.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
met zo'n vinger dreigen is uitlokking
Bijna bizarquote:Op donderdag 1 december 2022 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is Zoë.quote:
Beledigen dan, dreigen? Want dat deed Jeff ook.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:50 schreef Verida het volgende:
[..]
en uitlokking staat geen gele kaart op.
en uitlokken wil niet zeggen dat de ander dan mag slaan
Dan hoeft hij z’n liefje nooit weg te stemmen.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:50 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Bijna bizar
Daarom denk ik dat hij haar exit wil veroorzaken
ik zat eens een meter van zo'n ruzie af waar iemand met zo'n dreigende vinger wees zoals kimD deed, ik denk dat het een logische beweging is om die vinger weg te slaanquote:
Je weet natuurlijk niet wat we allemaal niet gezien hebben want er gebeurde nog veel meer en toen volgde dus een SLquote:Op donderdag 1 december 2022 16:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is absoluut niet normaal , net als de argumenten om iets goed te pratenquote:Op donderdag 1 december 2022 16:52 schreef mootie het volgende:
Ik hoop echt dat niemand daar gaat doen alsof dit een normale manier van ruziemaken is.
Een goede vriendin van hem is bevallen?quote:Op donderdag 1 december 2022 16:54 schreef mootie het volgende:
God heeft Rupie een Jezusje gestuurd,
geen idee waarvoor ze een gele kaart geven, dat weg slaan is imo een logische reactiequote:Op donderdag 1 december 2022 16:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik prik binnen 3 seconden door dat gedrag heen mij niet bellen jung jeffquote:Op donderdag 1 december 2022 16:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mist het alleen niet als je hem goed volgt. Als je stukjes kijkt dan zie je het niet goed. Maar nu lig ik ziek op de bank en kitten is niet thuis, dus ik heb nu wel alles gezien.
Hij is inderdaad echt een manipulatieve kerel.
En als je daar verliefd op bent, dan heb je er echt een kluif aan.
Ima!quote:Op donderdag 1 december 2022 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een goede vriendin van hem is bevallen?
De duw van Kim lijkt me zeker een kaart.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
geen idee waarvoor ze een gele kaart geven, dat weg slaan is imo een logische reactie
Wordt nog leuk als hij afkickt volgende week....dan is jeff weer de draak uit het beginquote:Op donderdag 1 december 2022 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is idd iets flink mis met die knul
Van de wijn bedoel je?quote:Op donderdag 1 december 2022 16:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wordt nog leuk als hij afkickt volgende week....dan is jeff weer de draak uit het begin
ik hoef ook niet zo’n vent in m’n bed neequote:Op donderdag 1 december 2022 16:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik prik binnen 3 seconden door dat gedrag heen mij niet bellen jung jeff
Net ook iets wat juist niet op stream te zien was..quote:Op donderdag 1 december 2022 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
Nu focussen op de vinger wegslaan of duwen vind ik ook een beetje flauw. Alsof alles wat vooraf ging niet meer bestaat
Oh Leila ook? Wat goed!quote:Op donderdag 1 december 2022 16:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Jasper en leilazooitje voelde een kans bij jefke
Precies. Word daar een beetje moe van.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Net ook iets wat juist niet op stream te zien was..
Oh thanx schrijf het dus verkeerd steeds, wist ik niet haha Zoë sorryquote:Op donderdag 1 december 2022 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is Zoë.
Maar dat heb ik niet gezien. Was op 2 zeker?
KimK geloof ik wel maar bij Ciano twijfel ik hoorquote:Op donderdag 1 december 2022 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat als de een weg moet , de ander ook gaat oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Wanda zegt dat , ze hebben elkaar gevonden, liefde van het leven bla blaquote:Op donderdag 1 december 2022 16:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK geloof ik wel maar bij Ciano twijfel ik hoor
Geeft niet poesquote:Op donderdag 1 december 2022 16:58 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh thanx schrijf het dus verkeerd steeds, wist ik niet haha Zoë sorry
Ik denk dat de wijn lastiger gaat worden voor Jeffquote:
Echt hequote:Op donderdag 1 december 2022 17:00 schreef Silves het volgende:
De patron zegt gewoon nee, als hij wordt omgeroepen om zijn mic...nog ff en ze proberen kamer 5 nog meer te chanteren!.
Hij was al aan het afkicken toen hij erin kwam...toen was hij niet leuk...jeff werd pas leuk met drank en tabak...gaat echt nog iets worden denk ikquote:Op donderdag 1 december 2022 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat de wijn lastiger gaat worden voor Jeff
En de dag onder de 9 ton is eunice weg...quote:Op donderdag 1 december 2022 17:01 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Echt he
Marciano wil je je mic controleren?
Hij zo: nee, kim wat wilde je zeggen
Wtf
Veel mic controles opeens, zou er een brief komennnnn
Whuutttttquote:Op donderdag 1 december 2022 17:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Met de nieuwe regel, het boek, mogen ze dit nu zelf kopen..ze zijn met vele rokers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |