Het zou me niet verbazen, Spanje heeft er wel eens beter voorgestaan.quote:
Bonnen zijn niet toegestaan, want die vergeten we altijd en vinden we pas weer terug als ze al verlopen zijn.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je uit wilt geven, maar:
Dinercheque van hun favoriete restaurant.
Eindejaarslot
Bonnen voor de wasstraat (ik weet nooit wat we m’n vader moeten geven, dus dan geven we deze en hij is er heel blij mee)
Jaquote:
Ja, met een aanvaller die alleen nog maar kan wandelen ga je ook niet meer scoren ben ik bang.quote:
Indexering van de prijs voor de klanten.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus een indexering van 6.4% is 0?
Ik vond dat hij wel actief meedeed aan het spel, hij kreeg nota bene de pass om te scoren.quote:
Nieuwe situatie. Ene keer is dit wel buitenspel en de andere keer niet. Als jij het snapt?quote:Op donderdag 1 december 2022 21:47 schreef blackswangreen het volgende:
Wat is dit nou weer voor een rare beslissing? Hij heeft toch profijt van het feit dat hij buitenspel staat.
Ja, het zal wel die nieuwe situatie-regel zijn, maar dat is toch onzin.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nieuwe situatie. Ene keer is dit wel buitenspel en de andere keer niet. Als jij het snapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |