quote:Op donderdag 1 december 2022 18:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zie je wel dat je onmisbaar bent
Je had ook flink meer moeten posten om 9de te worden ookquote:
Dat het over drie wedstrijden wel terecht was, en dat één goede helft daar niet voor compenseert. Het verbaast me wel dat er redelijk wat lof is voor de opgestapte Martinez. Zo’n wondertrainer was dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:38 schreef Em31 het volgende:
@:Fred_B Hoe zijn de reacties in België? Woest? Teleurgesteld? Iedereen tegen ons?
Vind het anders best wonderlijk dat hij niet meer uit deze Gouden Generatie heeft gekregen!quote:Op donderdag 1 december 2022 19:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat het over drie wedstrijden wel terecht was, en dat één goede helft daar niet voor compenseert. Het verbaast me wel dat er redelijk wat lof is voor de opgestapte Martinez. Zo’n wondertrainer was dat nou ook weer niet.
quote:Op donderdag 1 december 2022 18:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je had ook flink meer moeten posten om 9de te worden ook
Ik heb als straf mezelf een ander UI gegeven.quote:
Nee dat is ook zo, hadden ze maar meteen zo gespeeld.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat het over drie wedstrijden wel terecht was, en dat één goede helft daar niet voor compenseert. Het verbaast me wel dat er redelijk wat lof is voor de opgestapte Martinez. Zo’n wondertrainer was dat nou ook weer niet.
Ja, nu zijn de problemen natuurlijk wat structureler dan één speler, maar ik denk dat de Belgen het zich al een stuk makkelijker hadden gemaakt als ze Eden Hazard gewoon thuisgelaten hadden. Die is op zijn 31e net zo uitgevoetbald als een Patrick Kluivert op die leeftijd. En het helpt ook niet mee dat de defensie nogal gammel is.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, hadden ze maar meteen zo gespeeld.
quote:Op donderdag 1 december 2022 19:34 schreef Meke het volgende:
Ik heb vandaag de leukste vraag in m'n leven aan HR gesteld: of er een juridische waarde aan een Sinterklaasgedicht zit
En?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:34 schreef Meke het volgende:
Ik heb vandaag de leukste vraag in m'n leven aan HR gesteld: of er een juridische waarde aan een Sinterklaasgedicht zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 1 december 2022 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik verwacht ook wel een loonsverhoging per 1-1-23wow, dat is forsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
dus een indexering van 6.4% is 0?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In loon nog niks van gezien hoor.
quote:Op donderdag 1 december 2022 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En heb je al antwoord?
In dit geval mocht hetquote:
Wat moest er ook weer gebeuren voor je een Ed Sheeran-UI zou nemen?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb als straf mezelf een ander UI gegeven.
En als die persoon straks ineens begint te huilen bij dat compliment weet je meteen dat die hier lurkt.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:47 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
In dit geval mocht het![]()
![]()
( Gaat om iemand waar we dossieropbouw van doen, om wellicht tzt het contract te beëindigen. Alleen nu gingen we in dat gedicht zetten dat diegene zo goed diens werk doetMaarja staat dan wel zwart op wit
)
Wanneer Douwe Bob niet de Joker is.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat moest er ook weer gebeuren voor je een Ed Sheeran-UI zou nemen?
En dan ook twee weken als ze het beiden niet blijken te zijn?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer Douwe Bob niet de Joker is.
Weet je wat. Ik doe een schepje bovenop. Ook wanneer Loiza Lamers niet de zeemeermin blijkt te zijn.
Haha nou ik heb het hopelijk toch algemeen genoeg opgeschreven en expres niet de bewoordingen uit het gedicht gebruiktquote:Op donderdag 1 december 2022 19:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als die persoon straks ineens begint te huilen bij dat compliment weet je meteen dat die hier lurkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |