Volgens de Laws of the Game telt de arm niet mee vanaf "the bottom of the armpit". Dat is hier nogal lastig te zien, maar ik zou zelf denken dat daarmee de lijn van de Kroaat iets verder naar links zou moeten liggen, in welk geval hij dan niet buitenspel zou zijn.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
De schouder van de Kroaat is iets verder, volgens mij was dat het?![]()
Gelijk = geen buitenspel zal misschien wat te open voor interpretatie zijn geweest. Ik begrijp wel dat ze het allemaal wat preciezer willen kunnen bepalen. Ik zou het zelf dan nog wel kunnen hebben als ze het op de millimeter doen, maar dan alleen de voeten meetellen of zo.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vroeger was het simpel, gelijk = geen buitenspel.
Nu gaan we op de micro millimeter lijntjes trekken een oordeel te kunnen geven.
Vaak nog pijnlijker dan het bezoek zelf.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:41 schreef Sarabi het volgende:
Auw de factuur van de tandarts kwam met binnen
Zeg dat welquote:Op donderdag 1 december 2022 16:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vaak nog pijnlijker dan het bezoek zelf.
ik ga morgen.quote:Op woensdag 30 november 2022 23:25 schreef H_T het volgende:
Ik ben aan het genieten van Ronald Goedemondt
Niet? Toch vind ik het nog best knap om de bal opzij in de handen van de keeper te spelen terwijl je al zo goed als in het doel staat en alleen maar vooruit tegen die bal hoeft te lopen om te scoren.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:49 schreef Fred_B het volgende:
Ik geloof niet dat Lukaku lekker in de wedstrijd zit hè
Veel plezier! Ik was er niet live bij, had een oude show aan gezet via Primequote:
Ik wacht eerst op de ranking van novemberquote:Op donderdag 1 december 2022 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan is dit een mooi moment om er mee te beginnen.
Ja, er waren wel meer ballen waar het knap was om hem er niet in te krijgen.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet? Toch vind ik het nog best knap om de bal opzij in de handen van de keeper te spelen terwijl je al zo goed als in het doel staat en alleen maar vooruit tegen die bal hoeft te lopen om te scoren.![]()
Ik doe het hem niet na iig.
Nou goed, hij was er iig wel steeds dichtbij, an A for effort en zo.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, er waren wel meer ballen waar het knap was om hem er niet in te krijgen.
Oude shows terugkijken is ook altijd leuk.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik was er niet live bij, had een oude show aan gezet via Prime
Is onderweg.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wacht eerst op de ranking van november
Zie je wel dat je onmisbaar bentquote:Op donderdag 1 december 2022 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is gelijk weer zichtbaar dat ik terug ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |