Berneden pijlquote:Op donderdag 1 december 2022 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Het nadeel van de hiphop workshop met Bern is Bern.
3 jaar .. bij de dansschool van mijn middelstequote:Op donderdag 1 december 2022 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Berend zijn hip hop les gaat beginnen, hij doet het zelf al jaren op wedstrijd niveau zegt hij
Berend ja?quote:Op donderdag 1 december 2022 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Berend zijn hip hop les gaat beginnen, hij doet het zelf al jaren op wedstrijd niveau zegt hij
Berend?quote:Op donderdag 1 december 2022 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Was een voorwaarde bij enkele mannen om in de loods te mogen lijkt het welquote:Op donderdag 1 december 2022 14:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat schoolmeesters toontje ook![]()
Vind het nu wel meevallen met die salsa vond ik hem wel wat stijfjes.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ik verwachtte dat Ima heel soepel en muzikaal was, maar bij elke dansles zie ik het tegenovergestelde
Motorisch gewoon mwaquote:Op donderdag 1 december 2022 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het nu wel meevallen met die salsa vond ik hem wel wat stijfjes.
Zijn er niet veel die meedoen volgens mij nog niet eens de helft.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Berend doet ook nooit ergens aan mee. Beetje kaarten en soms darten en verder alles bekijken
Maar wel gewoon zeggen dat je in juni manager wil wordenquote:Op donderdag 1 december 2022 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Berend doet ook nooit ergens aan mee. Beetje kaarten en soms darten en verder alles bekijken
Zal wel te inspannend zijn met haar long-covidquote:Op donderdag 1 december 2022 14:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha doet ook niet mee volgens mij?
24 uurs dansen deed ze ook gewoon meequote:Op donderdag 1 december 2022 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal wel te inspannend zijn met haar long-covid
GJ is onherkenbaar en lijkt wel een typetje uit Rundfunkquote:Op donderdag 1 december 2022 14:30 schreef Silves het volgende:
De maand nov voorbij, en gj is weer fris.
Of ze wil gewoon niet. Ik zou ook niet meedoen.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is weer een tondeuse in the housequote:Op donderdag 1 december 2022 14:30 schreef Silves het volgende:
De maand nov voorbij, en gj is weer fris.
Tis ook niet mijn dingquote:Op donderdag 1 december 2022 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of ze wil gewoon niet. Ik zou ook niet meedoen.
Ze boks zich het licht uit is ook erg inspannend..mss haat ze dansen en de les van haar lover?quote:Op donderdag 1 december 2022 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zou wel meedoen met boksenquote:
Dat staat toch los van elkaar ?quote:Op donderdag 1 december 2022 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar wel gewoon zeggen dat je in juni manager wil worden
ook niet, alleen vanwege Isaac en Marciano, die zelf verder ook nergens aan meedoenquote:
Hij deed mee aan die trend in november , dat mannen de baard en snor laat staan..voor ? teelbalkanker ofzo dacht ik.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is weer een tondeuse in the house
Oh. Nou ik wel, omdat ik het leuk vind.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ook niet, alleen vanwege Isaac en Marciano, die zelf verder ook nergens aan meedoen
Het blijft een raar verhaalquote:Op donderdag 1 december 2022 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
Isaac vraagt zich nog steeds af waar dat scheerapparaat is
Hebben jullie het gezien?quote:
In het kluisje van Maddy om precies te zijn haar jaszakquote:Op donderdag 1 december 2022 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hebben jullie het gezien?
Is het Madeleine ?
Ze heeft er iets mee gedaan, wat is nog onduidelijk.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het Madeleine ?
Ik heb er zelfs de aflevering voor bekeken. Maar er wordt door de stem iets over gezegd mbt Maddy ,maar niet dat zij het gejat heeft . Ik vind het een heel raar verhaal ,maar Maddy heeft er iets mee te makenquote:Op donderdag 1 december 2022 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het Madeleine ?
Zou ze hem kapot gemaakt hebben, al dan niet expres?quote:Op donderdag 1 december 2022 14:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs de aflevering voor bekeken. Maar er wordt door de stem iets over gezegd mbt Maddy ,maar niet dat zij het gejat heeft . Ik vind het een heel raar verhaal ,maar Maddy heeft er iets mee te maken
Of laten vallen ,maar dat blijft een vaag verhaalquote:Op donderdag 1 december 2022 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou ze hem kapot gemaakt hebben, al dan niet expres?
Ja. raar .quote:Op donderdag 1 december 2022 14:38 schreef freaky40 het volgende:
Dat tondeuse verhaal wordt in de doofpot gestopt lijkt het wel.
Hou het maar bij sommige van de streamsquote:Op donderdag 1 december 2022 14:39 schreef Kakadylo het volgende:
Sommigen hier lezen dus gewoon niet
Hij staat een beetje te hiphopdansen in de hoop dat de rest hem na doetquote:
Ah top, dank jequote:Op donderdag 1 december 2022 14:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In het kluisje van Maddy om precies te zijn haar jaszak
Je kunt toch niet een groep beginners een hele choreografie lerenquote:
Ik zie hetquote:Op donderdag 1 december 2022 14:39 schreef Kakadylo het volgende:
Sommigen hier lezen dus gewoon niet dus blijf vooral maar blaffen ja
Ach het houdt ze uit de slaapkamers zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt toch niet een groep beginners een hele choreografie leren
In 1 uur
En laat hem zelf ook maar stoppen
Weet niet waar het over gaat maar ehhquote:Op donderdag 1 december 2022 14:39 schreef Kakadylo het volgende:
Sommigen hier lezen dus gewoon niet dus blijf vooral maar blaffen ja
Het ging erom dat Berend geen klote uitvoert en zelfs telkens ballast is maar niet eens hoeft te vrezen voor eliminatiequote:
Niemand wss , niet belangrijkquote:Op donderdag 1 december 2022 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet niet waar het over gaat maar ehh
Waf
Bern wilde dit graagquote:Op donderdag 1 december 2022 14:46 schreef greysbones het volgende:
En wat is de algehele consensus over dit Bern gedoetje ?
Dat hij zei dat Madeleine het scheerapparaat in haar jaszak heeft in haar kluisje. Maar iedereen hier daaroverheen leest omdat ze met andere theorieën komen.quote:
Daarom kan hij toch wel gewoon in juni manager willen worden?quote:Op donderdag 1 december 2022 14:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het ging erom dat Berend geen klote uitvoert en zelfs telkens ballast is maar niet eens hoeft te vrezen voor eliminatie
Tis niet te hopen dat hij gymleraren geeft op een zelfde manierquote:
en maar zeggen ik juli wil ik voor manager..zo van ik zit hier nog vakantie te vieren..quote:Op donderdag 1 december 2022 14:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het ging erom dat Berend geen klote uitvoert en zelfs telkens ballast is maar niet eens hoeft te vrezen voor eliminatie
quote:Op donderdag 1 december 2022 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat hij zei dat Madeleine het scheerapparaat in haar jaszak heeft in haar kluisje. Maar iedereen hier daaroverheen leest omdat ze met andere theorieën komen.
Dat begrijp ik er uit.
Nee gelezen, en hij mag mauwen wat hij wil .quote:Op donderdag 1 december 2022 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat hij zei dat Madeleine het scheerapparaat in haar jaszak heeft in haar kluisje. Maar iedereen hier daaroverheen leest omdat ze met andere theorieën komen.
Dat begrijp ik er uit.
Hi allemaal 😊quote:
O okquote:Op donderdag 1 december 2022 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee gelezen, en hij mag mauwen wat hij wil .
Dat is de COS redelijk eigenquote:Op donderdag 1 december 2022 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat begrijp ik er uit.
Miauwquote:Op donderdag 1 december 2022 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee gelezen, en hij mag mauwen wat hij wil .
Ja, soms wel jaquote:Op donderdag 1 december 2022 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is de COS redelijk eigen
Over dingen heen lezen
quote:
Ze schakelen met name directe concurrentie uit.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Boxen heeft ze ook 0 moeite mee dus die vlieger gaat niet meer opquote:Op donderdag 1 december 2022 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik had het gelezen, er zijn zelfs caps en gifs gemaakt vorige week .quote:Op donderdag 1 december 2022 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is de COS redelijk eigen
Over dingen heen lezen
Zoals andere mensen dus. Niks bijzonders wmb. Ik dacht dat hij misschien iets naars gedaan had.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Geen mening..leunen op kamer 5, en zo hopt die de finale in..
e schakelen eigenlijk niks of niemand uitquote:Op donderdag 1 december 2022 14:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze schakelen met name directe concurrentie uit.
Ook denken ze dat je fysiek sterk moet zijn om te overleven, dus zijn niet bang voor Berend.
In de loods zijnquote:Op donderdag 1 december 2022 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoals andere mensen dus. Niks bijzonders wmb. Ik dacht dat hij misschien iets naars gedaan had.
Dit ja, ook al zit dat scheerapparaat in haar jaszak dat zegt verder nog niet heel veel.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had het gelezen, er zijn zelfs caps en gifs gemaakt vorige week .
maar dan nog is niet duidelijk wat er precies mee is gebeurd .
Nee precies.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, ook al zit dat scheerapparaat in haar jaszak dat zegt verder nog niet heel veel.
Zo en hoequote:Op donderdag 1 december 2022 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
24 uurs dansen deed ze ook gewoon mee
Nou zeg! Heb je echt wat tegen hem?quote:
Hij mag zeggen wat ie wil maar soms kun je beter zwijgen ook voor jezelf beter namelijkquote:Op donderdag 1 december 2022 14:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Daarom kan hij toch wel gewoon in juni manager willen worden?
Dat ze hartstikke medeplichtig is in ieder gevalquote:Op donderdag 1 december 2022 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, ook al zit dat scheerapparaat in haar jaszak dat zegt verder nog niet heel veel.
DAn had ze het al moeten merken en als ze er niets mee te maken heeft, zeggen dat ze hem gevonden heeftquote:Op donderdag 1 december 2022 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft een nare uitspraak, hij is ervan overtuigt dat ze onder de armoede grens levenquote:Op donderdag 1 december 2022 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoals andere mensen dus. Niks bijzonders wmb. Ik dacht dat hij misschien iets naars gedaan had.
Of hoofdverdachtequote:Op donderdag 1 december 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ze hartstikke medeplichtig is in ieder geval
Dat laatste vooral jaquote:Op donderdag 1 december 2022 14:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft een nare uitspraak, hij is ervan overtuigt dat ze onder de armoede grens leven![]()
Het gaat nog wel een keer uitkomen. maar het blijft wmb een onduidelijk verhaal waarin wij vooral invullenquote:Op donderdag 1 december 2022 14:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAn had ze het al moeten merken en als ze er niets mee te maken heeft, zeggen dat ze hem gevonden heeft
Ik denk dat Maddy heel goed weet dat dat ding in haar jas zit, de vraag is waarom.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAn had ze het al moeten merken en als ze er niets mee te maken heeft, zeggen dat ze hem gevonden heeft
Om Isaak terug te pakkenquote:Op donderdag 1 december 2022 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Maddy heel goed weet dat dat ding in haar jas zit, de vraag is waarom.
Dit hebben we op stream gezien, althans het werd gesuggereerd door de manier van filmen en de vorm van het pakje. We hebben niet exact gezien dat het een tondeuse was. In de uitzending werd er letterlijk gezegd dat Maddy met de verdwijning te maken had en vroeg de stem af of ze zich schuldig voelde.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat begrijp ik er uit.
Koekoekquote:Op donderdag 1 december 2022 14:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft een nare uitspraak, hij is ervan overtuigt dat ze onder de armoede grens leven![]()
Ik denk dat ze dacht dat het grappig was maar door Jeff z’n reactie om er een kring gesprek over te houden waardoor het mega zwaar werd, durfde ze niet meer.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ze hartstikke medeplichtig is in ieder geval
Dat komt nog wel, nu willen ze een grote groep in de loods hebben voor de verhaallijnen.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
Z
[..]
e schakelen eigenlijk niks of niemand uit
2 eliminaties
Daar kijken we niet voor
Toch
Vergeet ook niet dat de focus van mannen vaak op andere mannen ligt waardoor er uiteindelijk meer vrouwen overblijvenquote:Op donderdag 1 december 2022 14:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze schakelen met name directe concurrentie uit.
Ook denken ze dat je fysiek sterk moet zijn om te overleven, dus zijn niet bang voor Berend.
Aha ik heb alleen dat kringgesprek gezienquote:Op donderdag 1 december 2022 14:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit hebben we op stream gezien, althans het werd gesuggereerd door de manier van filmen en de vorm van het pakje. We hebben niet exact gezien dat het een tondeuse was. In de uitzending werd er letterlijk gezegd dat Maddy met de verdwijning te maken had en vroeg de stem af of ze zich schuldig voelde.
Het is wel te hopen dat wij ooit te weten komen hoe het zitquote:Op donderdag 1 december 2022 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat nog wel een keer uitkomen. maar het blijft wmb een onduidelijk verhaal waarin wij vooral invullen
Dat is wel een nare uitspraak ja.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 1 december 2022 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dacht dat het grappig was maar door Jeff z’n reactie om er een kring gesprek over te houden waardoor het mega zwaar werd, durfde ze niet meer.
Madeleine is echt iemand die op het verkeerde moment de verkeerde dingen doet of zegt. Onnozelaar is ze.
Nu durft ze niet meer natuurlijk.
Denk niet dat het stuk is of zo.
Dat weten we dus nietquote:Op donderdag 1 december 2022 14:54 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja want wat moet maddy er nou toch mee??
Jeff en Jappie hadden het wel over Berendquote:Op donderdag 1 december 2022 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat de focus van mannen vaak op andere mannen ligt waardoor er uiteindelijk meer vrouwen overblijven
Jap dus ze gaat het nooit meer toegeven. Waarschijnlijk probeert ze het een keer via het vuilnis kwijt te raken. Of ze moet hem bij iemand anders verstoppen snachts.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Maar er is ook al een nieuwe gekocht
Dus ze zit nu helemaal vast
Maar kamer 5 heeft er vast een leuke draai aangegeven voor haar
Dat hoop ik welquote:Op donderdag 1 december 2022 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat wij ooit te weten komen hoe het zit
Daarvoor is er heeeeeeel lang ingezoomd op Maddy, waar je zag dat ze ongemakkelijk heen en weer liep, iets in haar zak had en dat uiteindelijk in haar locker legde. En dit allemaal in de tijd dat iedereen zich afvroeg waar de tondeuse was. We weten dus niet precies wat er is gebeurd en waarom, maar ze is zeker wel hoofdverdachte.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aha ik heb alleen dat kringgesprek gezien
Meer dan Wanda?quote:Op donderdag 1 december 2022 14:57 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hij zit bij mij ook in mn allergie inmiddels 😊
Hij kan prima dansen, maar geen les geven.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
Sorry
Ik vind Bern hier echt niet goed in
Sluit niet uit dat het gewoon kapot is, en er een verhaal van hebben gemaakt.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:54 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja want wat moet maddy er nou toch mee??
Neequote:Op donderdag 1 december 2022 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij kan prima dansen, maar geen les geven.
Oke okequote:Op donderdag 1 december 2022 14:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daarvoor is er heeeeeeel lang ingezoomd op Maddy, waar je zag dat ze ongemakkelijk heen en weer liep, iets in haar zak had en dat uiteindelijk in haar locker legde. En dit allemaal in de tijd dat iedereen zich afvroeg waar de tondeuse was. We weten dus niet precies wat er is gebeurd en waarom, maar ze is zeker wel hoofdverdachte.
Een makkelijk eliminatierondje waarbij ze Berend kunnen lozen ipv wederom iemand die wint en vervolgens mag kiezenquote:Op donderdag 1 december 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff en Jappie hadden het wel over Berend
Nee.. op autoriteit van mijn middelste moet ik helaas melden dat hij ook geen super danser is.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij kan prima dansen, maar geen les geven.
Omdat Isaak de kaarten had gestolenquote:
Ruben en djedi hadden toch ook dingen verstopt. Ik denk dat Maddy dat grappig vond en dat ook wilde doen. Maar dat het helemaal verkeerd gelopen is, waardoor ze het niet meer terug durft te geven of durft te zeggen.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:59 schreef Silves het volgende:
Ik blijf izeik verdenken van de tondeuse..hij komt met alles weg..kaarten, het schrift, wilde laatst met marciano de tabak weghalen, alles om jef een lesje te leren..hij pakt ook zonder te vragen brood en kaas voor kamer 3..stiekum ventje..
Ik vind het er wel aardig uit zien, maar ik ben duidelijk geen expert.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. op autoriteit van mijn middelste moet ik helaas melden dat hij ook geen super danser is.
Als je zegt dat je aan danswedstrijden mee doetquote:
quote:Op donderdag 1 december 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je zegt dat je aan danswedstrijden mee doet
Kan toch? Diverse niveaus?quote:Op donderdag 1 december 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die staat nu in de tuin uit te hijgen van de HipHop-lesquote:Op donderdag 1 december 2022 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar is @:Freshfruit als je hem nodig hebt?
Tja dan hebben we mirthe met haar domme les..salsaquote:Op donderdag 1 december 2022 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan toch? Diverse niveaus?
Zie het probleem allemaal niet zoals een ander het daar beter kan, moet hij of zij maar dansles geven.
Ja want wanda compenseert (voor mij dan) haar gedrag vaak met lief zijn voor anderen en toch wel kookclub inzet en van Bern zie ik 0 om over naar huis te schrijven.quote:
Breng Jeff nou niet op ideeën met deze opmerkingquote:Op donderdag 1 december 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
Kim d haar energie terug
En dat zonder andere voeding
quote:Op donderdag 1 december 2022 15:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Breng Jeff nou niet op ideeën met deze opmerking
Oh wowquote:Op donderdag 1 december 2022 14:59 schreef Silves het volgende:
Ik blijf izeik verdenken van de tondeuse..hij komt met alles weg..kaarten, het schrift, wilde laatst met marciano de tabak weghalen, alles om jef een lesje te leren..hij pakt ook zonder te vragen brood en kaas voor kamer 3..stiekum ventje..
En zijn ook de sporters, die klagen..die de hele dag aan een stuk willen eten..van ei, kip, havermout ect...quote:Op donderdag 1 december 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
Kim d haar energie terug
En dat zonder andere voeding
En dan hebben ze ook nog die Shakesquote:Op donderdag 1 december 2022 15:06 schreef Silves het volgende:
[..]
En zijn ook de sporters, die klagen..die de hele dag aan een stuk willen eten..van ei, kip, havermout ect...
Vaak met die sporters, was in Utopia toen ook de grootste ruzies over met blikjes tonijn. En dan willen ze weer shakes. Gaat Isaac dat ook kopen van het huishoudgeld als zijn zakken leeg zijn?quote:Op donderdag 1 december 2022 15:06 schreef Silves het volgende:
[..]
En zijn ook de sporters, die klagen..die de hele dag aan een stuk willen eten..van ei, kip, havermout ect...
Ohjaaaaa Isaac loog in maddy's gezicht erover toen ze uitgerekend bij hem kwam uithuilen ohhhhh ja boontje komt om zn loontje.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat Isaak de kaarten had gestolen
En ze gebruiken hem natuurlijk ook voor de baarden
Stuk voor stuk, denken ze dat ze het al gemaakt hebben met deze goedkope sbs show..quote:Op donderdag 1 december 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
Het is gewoon een gezapig zooitje en dat moeten ze zich allemaal eens realiseren
Ook daar eindigt iemand als laatstequote:Op donderdag 1 december 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
(fact check .. deden ze ookquote:Op donderdag 1 december 2022 15:09 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ook daar eindigt iemand als laatste
Ja en Mirthe krijgt zelf na haar eigen salsales bijles van Eunicequote:Op donderdag 1 december 2022 15:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja dan hebben we mirthe met haar domme les..salsa
Die heeft ook 2 reuze zakken van dat spul gekocht..die zal ook wel dingen gaan kopen voor zijn groepje en alles achteroverdrukken voor hemzelf en de sporters...quote:Op donderdag 1 december 2022 15:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vaak met die sporters, was in Utopia toen ook de grootste ruzies over met blikjes tonijn. En dan willen ze weer shakes. Gaat Isaac dat ook kopen van het huishoudgeld als zijn zakken leeg zijn?
Heb stream nog uit maar laat me raden Bern zn trekjes weer uit de kast?quote:Op donderdag 1 december 2022 15:12 schreef Silves het volgende:
oi oi mijn gayrader maakt overuren...
quote:Op donderdag 1 december 2022 15:13 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Heb stream nog uit maar laat me raden Bern zn trekjes weer uit de kast?
Whats geburt? Kim en jeff bonje ff?quote:Op donderdag 1 december 2022 15:12 schreef Kakadylo het volgende:
Als KimD verstandig is dan negeert ze Jeffrey gewoon totaal en laat ze hem in zijn sop gaarkoken dus vooral niet erachteraan
Ze kunnen niet normaal discussieren.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Whats geburt? Kim en jeff bonje ff?
Voor meer informatie verwijs ik je door naar het vorige topicquote:Op donderdag 1 december 2022 15:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Whats geburt? Kim en jeff bonje ff?
Er zijn er steeds meer die willen vertrekkenquote:Op donderdag 1 december 2022 15:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Entertainmentboek. Ze mogen dingen bestellen uit dat boek van de huishoud of prijzenpot. In dit geval gaat het bedrag niet x25.
Als ze van de prijzenpot willen, dan wel meerderheid van stemmen.
Jeff kan niet normaal discussiërenquote:Op donderdag 1 december 2022 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze kunnen niet normaal discussieren.
Hij is tot dinsdag managerquote:Op donderdag 1 december 2022 15:17 schreef HappyCharly het volgende:
lekker weer voor Isaac, kan hij alles aanschaffen zonder dat er extra geld uit de pot gaat. Denk dat Jeff hier nu weinig meer aan heeft.. Hopelijk gaan ze direct even zitten voor centraal en de pot plunderen
Beter even meegenomen naar kantoor en het daar allemaal doorgebladerd want iedereen springt er gelijk bovenopquote:Op donderdag 1 december 2022 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er steeds meer die willen vertrekken
Pamperen die zooi
Tjonge jongequote:Op donderdag 1 december 2022 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Er komt elke maand een nieuw entertainment boek om uit te kiezen.
Dan komen ze hem toch tegemoet en zetten ze er een teiltje onderquote:Op donderdag 1 december 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tjonge jonge
Tiano wil allen boven water Jumpen
Want dan ben je nog te redden
Slim issie ook niet
Of het elastiek moet gaar zijn, dan is water wel heel erg hardquote:Op donderdag 1 december 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tjonge jonge
Slim issie ook niet
Is wel een aanrader, heb gesprongen boven de Nijl rivier en is onvergetelijk. Scheveningen was trouwens ook wel een leuke sprong, nam mn moeder van 65 mee was haar droomquote:Op donderdag 1 december 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tjonge jonge
Slim issie ook niet
de hottub 'n optiequote:Op donderdag 1 december 2022 15:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dan komen ze hem toch tegemoet en zetten ze er een teiltje onder
Onmogelijk om ergens aan deel te nemen vanwege zijn gezondheid,dokters advies: slapend rijk worden in een jaar van je levenquote:Op donderdag 1 december 2022 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zeker extra frustratie vanwege dit berichtquote:Op donderdag 1 december 2022 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het lijkt er op dat Jeff doorgaat met de ruzie
Dat zou wel aardig zijn als die er tussen staat.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:21 schreef Kakadylo het volgende:
Nederland-Argentinië kom er maar in!
Dat doen we wel als we met z’n 10-nen zijnquote:Op donderdag 1 december 2022 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Bioscoopavond 13 euro pp zegt Wanda.
Eerst NL -VSquote:Op donderdag 1 december 2022 15:21 schreef Kakadylo het volgende:
Nederland-Argentinië, kom er maar in!
Die stopt de kaas ook overalquote:Op donderdag 1 december 2022 15:22 schreef Charmian het volgende:
mirthe heeft een ontstoken teen en oksel
Is dat dan zon 2500 uit die pot?quote:Op donderdag 1 december 2022 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Bioscoopavond 13 euro pp zegt Wanda.
Moet ze stoppen om aan alles de plukken met haar pincet...quote:Op donderdag 1 december 2022 15:22 schreef Charmian het volgende:
Moet ze stoppen met haar geke onthaar gedrag op die beide plaatsen misschien vies kindquote:Op donderdag 1 december 2022 15:22 schreef Charmian het volgende:
Nee.. 29*13 ... zeg 400 euro. Het hoeft niet meer x25 voor deze activiteiten.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Is dat dan zon 2500 uit die pot?
Nee 1 dagquote:Op donderdag 1 december 2022 15:25 schreef chufi het volgende:
Mogen ze bv een DJ -booth gewoon houden na het eind van de maand ?
Uitgesloten want dan bestel je zoiets meteen en is het hele format naar de filistijnenquote:Op donderdag 1 december 2022 15:25 schreef chufi het volgende:
Mogen ze bv een DJ -booth gewoon houden na het eind van de maand ?
Oh d8 uit de prijzenpot wel x 25 nogquote:Op donderdag 1 december 2022 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. 29*13 ... zeg 400 euro. Het hoeft niet meer x25 voor deze activiteiten.
Normaal wel, voor dit niet stond in de brief.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:26 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh d8 uit de prijzenpot wel x 25 nog
Nee, alleen als ze iets van eten kopenquote:Op donderdag 1 december 2022 15:26 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh d8 uit de prijzenpot wel x 25 nog
brief voor de manager, Denk dat hij dat bij zich moet houdenquote:Op donderdag 1 december 2022 15:26 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom pakt Jeff dat papier nou af van moraima
hm voor die ontstoken teen keek ze onder haar voet...anyway het was het enige interessante wat ik in het gesprek kon ontdekkenquote:Op donderdag 1 december 2022 15:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Moet ze stoppen met haar geke onthaar gedrag op die beide plaatsen misschien vies kind
hij bedoeld wat hij heeft willen bestellenquote:Op donderdag 1 december 2022 15:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoorde ik dat Jeff nou zeggen? : In dat boek staan allemaal dingen die IK de afgelopen maand heb
voorgesteld!
Die gozer denkt echt dat die Allah is
Ja is same alsof hij de enige is die die dingen kan bedenkenquote:Op donderdag 1 december 2022 15:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hij bedoeld wat hij heeft willen bestellen
Het enige waar hij niet aan mee heeft gedaan op doktersadvies, was over de schutting klimmen.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Onmogelijk om ergens aan deel te nemen vanwege zijn gezondheid,dokters advies: slapend rijk worden in een jaar van je leven![]()
![]()
Die vingers komen op alle plekken.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:31 schreef Chanel5 het volgende:
Mexx stapt uit bed bij Mattin en loopt naar de badkamer, houdt haar vingers 1 tel onder de kraan en gaat weer naar boven hmmmm
ik denk dat die vingers niet schoon zijn..
Je zal maar de vingers van Mexx zijn....quote:Op donderdag 1 december 2022 15:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die vingers komen op alle plekken.
[ afbeelding ]
Die snap ik niet, riep ze net ook al... Het zijn dingen die ze willen, waarom zou je die niet in dat boek willen hebben...quote:Op donderdag 1 december 2022 15:36 schreef Silves het volgende:
Fijn inzicht heeft wanda nu, we hadden mss niet zoveel moeten roepen!.
Maak je een compilatie van Mexx dan komt ze er als een sloerie uit terwijl spelshowquote:Op donderdag 1 december 2022 15:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die vingers komen op alle plekken.
[ afbeelding ]
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 1 december 2022 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die snap ik niet, riep ze net ook al... Het zijn dingen die ze willen, waarom zou je die niet in dat boek willen hebben...
Wanda beslist niet, de manager beslistquote:Op donderdag 1 december 2022 15:41 schreef Silves het volgende:
Maar uiteindelijk beslist wanda nu wel wat of niet waar het geld wordt uitgegeven.
Die lult alleen maar mee met Jeff maar ondertussen haat ze hem tot op het bot. Met zulke 'vrienden' heb je geen vijanden nodig...sneaky terrorhamster.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda vindt het nu ineens leuk dat er evenementen zijn betaald uit de huishoudpot...
Weet niet wat ze heeft uitgespookt, maar ze verschoont zichzelf en veegt de net uitgetrokken slip even over de poes.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maak je een compilatie van Mexx dan komt ze er als een sloerie uit terwijl spelshow![]()
Watquote:Op donderdag 1 december 2022 15:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet wat ze heeft uitgespookt, maar ze verschoont zichzelf en veegt de net uitgetrokken slip even over de poes.
Gisteren binnen gekomen.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:35 schreef Charmian het volgende:
is er weer een scheerapparaat in da house? gj lijkt ineens 10 jaar jonger
KImK wordt geroepen..die heeft net een gesprek aangevraagd..ook voor marcia.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:59 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff rent naar Kim, vraagt of ze al was geroepen, dat komt dan zo. Door achter ofzo? En geeft haar een boks..
Anders praten ze het eerst ff fatsoenlijk uit?
Doen ze het onderhand wel veilig dan? Of straks weer zo'n test?quote:
Ja dat zal vast helpen en heb je ook broodnodig daarquote:Op donderdag 1 december 2022 16:01 schreef Silves het volgende:
Kimd en leila verheugen zich op de botox..die kunnen ze ook kopen..
Het zal en moet gebeuren, bekend worden van tv..de 1ste baby geboren in hjvjl..quote:Op donderdag 1 december 2022 16:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doen ze het onderhand wel veilig dan? Of straks weer zo'n test?
Zo'n verhaallijn voor de tweede keer uitlaten voeren? Zo dom zal de febo toch niet zijn?quote:Op donderdag 1 december 2022 16:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doen ze het onderhand wel veilig dan? Of straks weer zo'n test?
Kim Dquote:Op donderdag 1 december 2022 16:00 schreef Silves het volgende:
[..]
KImK wordt geroepen..die heeft net een gesprek aangevraagd..ook voor marcia.
Nee kim k..kreeg net de box van jef..die is naar hem gekomen om een gesprek met achter te regelen.quote:
Maar ook tokkieD..passen niet echt bijelkaar, ze haten elkaar en zijn bijelkaar voor het spel..duidelijk toch..quote:Op donderdag 1 december 2022 16:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff is een domme eikel op deze momenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |