abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 woensdag 30 november 2022 @ 21:18:32 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206886562


quote:
Na maanden van onzekerheid is het nu toch echt zover. Elon Musk is officieel eigenaar van Twitter. De man die in april vol enthousiasme een deal sloot - en daar vervolgens eenzijdig van afzag - liet deze maand weten alsnog bereid te zijn 44 miljard dollar neer te leggen. En nu is de kogel door de kerk.

Mogelijk heeft voor Musk meegespeeld dat als hij voet bij stuk had gehouden, hij naar de rechter had gemoeten. Waarschijnlijk wist hij dat zijn kansen in de rechtszaal niet zo groot waren. Zijn bewering dat Twitter niet eerlijk is geweest over de hoeveelheid nep- en spamaccounts horen we in elk geval niet meer. Ook bleek hij opeens wel weer toekomst te zien in Twitter: het zou onderdeel worden van de 'allesomvattende' app X.

Waarom is dit groot nieuws?
De kans is groot dat je dit leest, maar niet zoveel met Twitter hebt. In vergelijking met bijvoorbeeld Facebook en Instagram is het platform relatief klein - in Nederland zijn volgens onderzoeksbureau Newcom 1,1 miljoen mensen dagelijks actief.

Toch wordt Twitter gezien als invloedrijk omdat er veel journalisten, politici en opiniemakers op zitten. Gesprekken en reacties op het nieuws kunnen daardoor verstrekkende gevolgen hebben voor de 'echte wereld'. Het vervult daarmee soms een invloedrijke rol in het maatschappelijke debat. Het is spannend om te zien hoe Musk daarmee omgaat.

Wordt Musk zelf de baas bij Twitter, of wordt hij alleen eigenaar?
Het is wel de verwachting dat hij de leiding op zich zal nemen, zij het tijdelijk. Vannacht werd al bekend dat de top is ontslagen.
Het begon allemaal hiermee :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Game on!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206886711
Leesvoer

twitter


Off topic: Ben wel benieuwd naar de neuralink presentatie. Genoeg users hiero die imo een neuralinkje kunnen gebruiken. :P

twitter
Ik krijg nog geld van je.
  Overall beste user 2022 woensdag 30 november 2022 @ 21:35:28 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206886976
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 21:24 schreef Rnie het volgende:
Leesvoer

[ twitter ]

Off topic: Ben wel benieuwd naar de neuralink presentatie. Genoeg users hiero die imo een neuralinkje kunnen gebruiken. :P

[ twitter ]
Hoe gaat Musk zorgen voor meer transparantie bij zijn bedrijf en hoe zou er dan een risico op overtreding van de GDPR of vergelijkbare wetgeving moeten worden geminimaliseerd?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 21:47:42 #4
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206887262
twitter
pi_206887366
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 21:47 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Het zijn wel de bronnen met weinig credits...

Maar de EU is ook een organisatie die hiertoe in staat is dus wat is de waarheid!?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 30 november 2022 @ 21:54:47 #6
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206887754
Look at the video quality on my Samsung S22 Tim! Absolutely stunning!
twitter




[ Bericht 5% gewijzigd door Rnie op 30-11-2022 22:32:32 ]
Ik krijg nog geld van je.
pi_206887906
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 20:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Overbelichten van een kant, bannen van politieke accounts of onderbelichten in de trends, kunstmatig, van andere partijen.
Zou obvious moeten zijn.
Ja, Trump kreeg nauwelijks aandacht op Twitter.
pi_206888765
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 22:06 schreef Rnie het volgende:
Look at the video quality on my Samsung S22 Tim! Absolutely stunning!
[ twitter ]

[ afbeelding ]
twitter

Het 'misverstand' dat hij zelf verspreidde.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 1 december 2022 @ 00:35:45 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206888771
Misverstand of was hij paranoïde? Of was het het standaard 'ze onderdrukken ons' gelul?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206888801
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 22:17 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ja, Trump kreeg nauwelijks aandacht op Twitter.
trump kwam pas nadat hij gewonnen had veel meer in de aandacht op Twitter, maar leuk bedacht.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 december 2022 @ 00:53:05 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206888819
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 00:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
trump kwam pas nadat hij gewonnen had veel meer in de aandacht op Twitter, maar leuk bedacht.
En de andere Republikeinen in die tijd waren links of zo?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206888824
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 00:53 schreef Ulx het volgende:

[..]
En de andere Republikeinen in die tijd waren links of zo?
Sommige werden gebanned of werden kunstmatig uit de trends gehouden.
Ik zei dat het waarschijnlijk zo is geweest, we krijgen het nog te horen volgens mij.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 december 2022 @ 00:57:15 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206888835
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 00:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Sommige werden gebanned of werden kunstmatig uit de trends gehouden.
Ik zei dat het waarschijnlijk zo is geweest, we krijgen het nog te horen volgens mij.
Welke republikeinen werden geband en waarom?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206888841
quote:
81s.gif Op donderdag 1 december 2022 00:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ twitter ]
Het 'misverstand' dat hij zelf verspreidde.
Dit is de druppel Elon Musk. Lock him up die rat. Extreem slechte CEO, zet zwangere vrouwen op straat met 3 maandjes ontslagpremie, extreem rechtste trekjes, conclusies trekken zonder kritisch na te denken EN misinformatie-verspreider. :N

Het merendeel van de users hier zal dit wel weer jammer vinden natuurlijk. Twitter IN de app store?! Hoe is het mo-ge-lijk met zo'n mongool aan het roer?

[ Bericht 5% gewijzigd door Rnie op 01-12-2022 01:06:53 ]
Ik krijg nog geld van je.
  donderdag 1 december 2022 @ 01:09:30 #16
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206888866
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 01:00 schreef Rnie het volgende:

[..]

Het merendeel van de users hier zal dit wel weer jammer vinden natuurlijk. Twitter IN de app store?! Hoe is het mo-ge-lijk met zo'n mongool aan het roer?
Volgens mij zei juist iedereen dat het extreem onwaarschijnlijk is dat Twitter uit de App Store wordt gegooid.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 december 2022 @ 01:11:06 #17
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206888871
Maar geen woord over advertenties van Apple. Dus Musk heeft niet zo'n heel goed gesprek gehad.

De verzekering krijgen dat het verzonnen verhaaltje over uit de sttore worden gezet niet klopt is nou niet echt om extra blij van te worden. Zeker niet als Musk het zelf heeft verzonnen/versterkt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206888879
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 00:57 schreef Ulx het volgende:

[..]
Welke republikeinen werden geband en waarom?
Bijvoorbeeld afgelopen 2 jaar.
https://ballotpedia.org/E(...)cial_media_platforms

Redenen lopen soms uiteen waarvan de meeste redelijk achterlijk.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 december 2022 @ 01:13:55 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206888881
Nu zien hoe Twitter zich aan de nieuwe EU wetgeving gaat houden. Boete is maximaal 6% van de wereldwijde omzet. Toch een bedrag dat Twitter liever niet zal missen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 december 2022 @ 01:19:46 #20
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206888890
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 01:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld afgelopen 2 jaar.
https://ballotpedia.org/E(...)cial_media_platforms

Redenen lopen soms uiteen waarvan de meeste redelijk achterlijk.
Ik zie voornamelijk bedreiging met geweld of policyovertredingen als reden.

Niets heel bijzonder vreemds. Het komt over als klagen over bekeuringen nadat je zelf besloten hebt consequent te hard te rijden "omdat je dat recht hebt."
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206888893
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 01:19 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik zie voornamelijk bedreiging met geweld of policyovertredingen als reden.

Niets heel bijzonder vreemds. Het komt over als klagen over bekeuringen als je gewoon zelf besluit te consequent te hard te rijden omdat je dat recht meent te hebben.
Nou het ging vooral over COVID 19 en dat je iemand niet bij een of ander verzonnen labeltje wilde noemen.
Trump krijgt in dat rijtje ook de nodige aandacht uiteraard.
pi_206888895
quote:
5s.gif Op donderdag 1 december 2022 01:09 schreef Tijn het volgende:

[..]
Volgens mij zei juist iedereen dat het extreem onwaarschijnlijk is dat Twitter uit de App Store wordt gegooid.
Spreek alleen maar uit dat veel users, direct al dan niet indirect in bewoording, het liefst Musk zien branden. Of het nou om de app store, adverteren of whatever gaat. Echt alles is negatief, alles.

Ik had een website als The Verge, met Nilay Patel in het bijzonder, altijd wel hoog zitten en onder mijn bookmarks staan, maar de Musk-haat is echt schrikbarend in hun journalistiek de afgelopen tijd. :r
Ik krijg nog geld van je.
pi_206888896
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 01:13 schreef Ulx het volgende:
Nu zien hoe Twitter zich aan de nieuwe EU wetgeving gaat houden. Boete is maximaal 6% van de wereldwijde omzet. Toch een bedrag dat Twitter liever niet zal missen.
Er is in de regelgeving helemaal niets veranderd bij Twitter.
  donderdag 1 december 2022 @ 01:29:06 #24
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206888907
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 01:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Er is in de regelgeving helemaal niets veranderd bij Twitter.
Er zijn geen bans teruggedraaid, nee?
  Overall beste user 2022 donderdag 1 december 2022 @ 01:31:34 #25
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206888909
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 01:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Er is in de regelgeving helemaal niets veranderd bij Twitter.
In de EU wel. Dus Twitter kan maar beter zorgen dat ze zich daaraan gaan houden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 1 december 2022 @ 01:52:12 #26
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206888920
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 01:22 schreef Rnie het volgende:

[..]

Spreek alleen maar uit dat veel users, direct al dan niet indirect in bewoording, het liefst Musk zien branden. Of het nou om de app store, adverteren of whatever gaat. Echt alles is negatief, alles.

Ik had een website als The Verge, met Nilay Patel in het bijzonder, altijd wel hoog zitten en onder mijn bookmarks staan, maar de Musk-haat is echt schrikbarend in hun journalistiek de afgelopen tijd. :r
Hoezo haat? Ze schrijven gewoon wat er gebeurt. Moet Musk er maar niet zo'n zooitje van maken. Mensen willen 'm heus wel het voordeel van de twijfel geven als-ie het een beetje normaal aan zou pakken. Maar op deze manier kun je niet verwachten dat er veel applaus komt.
pi_206888923
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 01:31 schreef Ulx het volgende:

[..]
In de EU wel. Dus Twitter kan maar beter zorgen dat ze zich daaraan gaan houden.
Nou dat loopt wel los hoor.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 december 2022 @ 02:26:01 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206888954
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 01:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Nou dat loopt wel los hoor.
Nou nee. Twitter heeft daarover al een herinnering gehad vanuit Brussel. Dat hij zijn keutels over misinformatie toestaan en whatnot kan intrekken is zijn probleem. Hij kan beter niet fucken met de EU.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206888956
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 01:22 schreef Rnie het volgende:

[..]
Spreek alleen maar uit dat veel users, direct al dan niet indirect in bewoording, het liefst Musk zien branden. Of het nou om de app store, adverteren of whatever gaat. Echt alles is negatief, alles.

Ik had een website als The Verge, met Nilay Patel in het bijzonder, altijd wel hoog zitten en onder mijn bookmarks staan, maar de Musk-haat is echt schrikbarend in hun journalistiek de afgelopen tijd. :r
Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat er gegronde redenen zijn om heel veel kritiek op Musk te hebben dus moeten ze hem wel HATEN! Fans van Trump konden zich dat ook al niet voorstellen :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 1 december 2022 @ 05:04:49 #30
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206889026
twitter
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206889061
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 02:26 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nou nee. Twitter heeft daarover al een herinnering gehad vanuit Brussel. Dat hij zijn keutels over misinformatie toestaan en whatnot kan intrekken is zijn probleem. Hij kan beter niet fucken met de EU.
Even los van het hele Twitter verhaal, de EU stelt geen reet voor.
Dan zegt musk, geen Twitter in de EU meer, worden al die politici die hartstikke verslaafd zijn helemaal gek.
pi_206889142
Het valt me trouwens op dat in de Twitter webclient het Device niet meer getoont word, wellicht omdat Elon niet leuk vind dat je ziet dat hij met zijn iPhone post :)
In de API zit het overigens nog wel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206889158
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 06:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Even los van het hele Twitter verhaal, de EU stelt geen reet voor.
Dan zegt musk, geen Twitter in de EU meer, worden al die politici die hartstikke verslaafd zijn helemaal gek.
En weke politici in Europa zijn daar nu hartstikke aan verslaafd heb je daar cijfers van of is de zoveelste niet onderbouwde insinuatie van jou. :Z
pi_206889244
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 07:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En weke politici in Europa zijn daar nu hartstikke aan verslaafd heb je daar cijfers van of is de zoveelste niet onderbouwde insinuatie van jou. :Z
Ik wacht nog steeds op een onderbouwing dat twitter nu opeens extreem rechts geworden is.
pi_206889442
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 07:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ik wacht nog steeds op een onderbouwing dat twitter nu opeens extreem rechts geworden is.
Dan mag je mij qouten waar ik dat beweert zou hebben. :+
pi_206889476
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 06:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Even los van het hele Twitter verhaal, de EU stelt geen reet voor.
Dan zegt musk, geen Twitter in de EU meer, worden al die politici die hartstikke verslaafd zijn helemaal gek.
geen twitter meer in de EU betekent ook dat je heel veel users afsluit van je systeem en je dus ook een hoop reclame inkomsten mist. (en dat zijn de inkomsten waar twitter het van moet hebben)
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_206889573
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 08:31 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
geen twitter meer in de EU betekent ook dat je heel veel users afsluit van je systeem en je dus ook een hoop reclame inkomsten mist. (en dat zijn de inkomsten waar twitter het van moet hebben)
Ja maar die communistische eu burgers wil je niet eens op je platform hebben.
  donderdag 1 december 2022 @ 08:47:30 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206889586
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 06:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Even los van het hele Twitter verhaal, de EU stelt geen reet voor.
Dan zegt musk, geen Twitter in de EU meer, worden al die politici die hartstikke verslaafd zijn helemaal gek.
Denk je dat de adverteerders, voor zover die er nog zijn, ook menen dat de EU geen reet voorstelt? Niet één van de grootste afzetmarkten? Nee? Hmmm, interessant.
Huilen dan.
pi_206889598
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 08:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja maar die communistische eu burgers wil je niet eens op je platform hebben.
Idd ze verbleken de bewust gecreëerde mythe dat democraten in Amerika links zouden zijn. :D
pi_206889660
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 06:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Even los van het hele Twitter verhaal, de EU stelt geen reet voor.
Dan zegt musk, geen Twitter in de EU meer, worden al die politici die hartstikke verslaafd zijn helemaal gek.
:').

:').

:').
pi_206889743
Tikken wel een lekker niveautje aan deze ochtend. :`)
  Overall beste user 2022 donderdag 1 december 2022 @ 09:18:48 #42
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206889794
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206889962
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 08:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dan mag je mij qouten waar ik dat beweert zou hebben. :+
Jij reageert steeds op mij, ik reageer op het topic in zijn algemeen.
De “klacht” naar musk is vrijheid van meningsuiting en dat dit nu zou betekenen dat twitter een extreem rechts bolwerk zou worden, in tegenstelling tot het extreem linkse bolwerk wat het altijd is geweest.
Nou ja behalve als je doet alsof dat nooit zo is geweest en mij om bronnen vraagt alsof ik een onderzoeksjournalist moet voorstellen ofzo.
pi_206889967
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2022 08:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Denk je dat de adverteerders, voor zover die er nog zijn, ook menen dat de EU geen reet voorstelt? Niet één van de grootste afzetmarkten? Nee? Hmmm, interessant.
Het is ook voor de EU inkomen uiteindelijk en een goeie manier om die sleepwet te blijven gebruiken.
Loopt allemaal wel los.

Net zoals Apple ook niet van plan is het te gaan verwijderen uit de App Store, was ook loos alarm.
pi_206889994
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 09:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Het is ook voor de EU inkomen uiteindelijk en een goeie manier om die sleepwet te blijven gebruiken.
Loopt allemaal wel los.

Net zoals Apple ook niet van plan is het te gaan verwijderen uit de App Store, was ook loos alarm.
Het inkomen dat Twitter voor de eu genereert is nou niet bepaald significant. Paar Miljard boete voor het overtreden van de regels tikt misschien wat meer aan maar nog steeds zal het voor de eu geen verschil maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 01-12-2022 10:03:18 ]
pi_206889996
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 09:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Het is ook voor de EU inkomen uiteindelijk en een goeie manier om die sleepwet te blijven gebruiken.
Loopt allemaal wel los.

Net zoals Apple ook niet van plan is het te gaan verwijderen uit de App Store, was ook loos alarm.
Zou het niet direct zeggen. Op dit moment zijn ze in Duitsland toch wel vrij serieus over bijvoorbeeld het feit dat Microsoft voor Office 365 geen GDPR-garanties kan afgeven. Kan zo leiden tot een verbod op gebruik binnen overheidsinstanties als eerste stap en vanuit daar verder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206890033
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 09:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Jij reageert steeds op mij, ik reageer op het topic in zijn algemeen.
De “klacht” naar musk is vrijheid van meningsuiting en dat dit nu zou betekenen dat twitter een extreem rechts bolwerk zou worden, in tegenstelling tot het extreem linkse bolwerk wat het altijd is geweest.
Nou ja behalve als je doet alsof dat nooit zo is geweest en mij om bronnen vraagt alsof ik een onderzoeksjournalist moet voorstellen ofzo.
algemeen reageren door populistische zinnetjes neer te zetten dat is niet algemeen dat is doorzichtig.

Ik reageer op die opmerkingen van jou waarvan ik denk hoe kom je daar nu weer hij.

Jij beweert hier van alles dan mag je het onderbouwen of je kunt ook gewoon toegeven dat je eigenlijk maar wat populistische retoriek roept.

Daarvoor is dit een discussieplatform.
  donderdag 1 december 2022 @ 10:07:25 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206890148
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 09:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Het is ook voor de EU inkomen uiteindelijk en een goeie manier om die sleepwet te blijven gebruiken.
Loopt allemaal wel los.

Net zoals Apple ook niet van plan is het te gaan verwijderen uit de App Store, was ook loos alarm.
Twitter zal zich gewoon aan de DSA moeten gaan houden, of ze mogen geen zaken meer doen in de EU. De wal (boetes of uitsluiting) keren het schip (Twitter) gewoon. Het zal inderdaad wel loslopen omdat Musk gewoon gaat inbinden.

Overigens is het beschermen van minderjarigen ook een onderdeel van die DSA, dus daar kunnen users zoals jij en @Rnie toch geen problemen mee hebben?
Huilen dan.
pi_206890281
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Twitter zal zich gewoon aan de DSA moeten gaan houden, of ze mogen geen zaken meer doen in de EU. De wal (boetes of uitsluiting) keren het schip (Twitter) gewoon. Het zal inderdaad wel loslopen omdat Musk gewoon gaat inbinden.

Overigens is het beschermen van minderjarigen ook een onderdeel van die DSA, dus daar kunnen users zoals jij en @:rnie toch geen problemen mee hebben?
Ik zie nog steeds geen reden om aan te nemen dat musk niet of geen regelgeving heeft wat die zogenaamde dsa zou (gaan) overtreden.
Er zijn wat onterechte bans ongedaan gemaakt, that’s about it.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 december 2022 @ 10:28:03 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206890302
Natuurlijk bindt Musk in. De EU laat hem raaskallen want dat is niet verboden, maar dan komt er gewoon een moment dat ze zeggen dat hij maar beter even naar Brussel kan vliegen. Net zoals Tim Cook deed toen hij de kleine Musk sommeerde om naar Apple te komen voor billenkoek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')