Goed bezig van Jeff dan.quote:Hij probeert Kim te beschermen, zij heeft het plan opgevat om met Marciano te gaan praten en adviseert haar terecht om dat niet te doen
Daar zeg je eens wat, niet eens bij stil gestaan!quote:Op woensdag 30 november 2022 14:01 schreef Ireth het volgende:
Kan dat ijsbad trouwens niet gevaarlijk zijn voor Marciano met dat hartdingetje wat ie heeft?
Je moet juist wachten en kijken wat het andere kamp doet en als zij zich niet melden weet je meteen genoeg. Ga jij er als een schoothondje achteraan dan leg je je kaarten bovendien te vroeg op tafel wat averechts kan werken waarbij je hen teveel bedenktijd geeft. Onder hem mom van die witte vlag is dit het moment om hen subtiel uit te testen. Laten we wel wezen zij zijn natuurlijk totaal niet te vertrouwen. Totaal niet. Tegelijk ben je zelf met een plan bezig om het heft in eigen handen te nemen.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij probeert Kim te beschermen, zij heeft het plan opgevat om met Marciano te gaan praten en adviseert haar terecht om dat niet te doen
Jappie is de sleutel naar Wanda en dus kamer driequote:Op woensdag 30 november 2022 14:16 schreef juul. het volgende:
Opvallend dat Jasper alleen met kamer 3 overlegd
Alleen heeft hij nu echt een klik met Wanda dus denk ik niet dat hij Wanda onder de bus gooit.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie is de sleutel naar Wanda en dus kamer drie
Dat hoop ik niet want ik vind haar wel interessant voor de stream.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:25 schreef Flow3r het volgende:
Als er iemand uit moet hoop ik dat het Wanda is
Of ze moeten gewoon het water opwarmen voor achter omdat ze daar energie willen sparen.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
En dan is het zometeen toch een verdienopdracht voor een avondje karaoken of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |