SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het begint al op te schieten. Ik zet bier en chips alvast klaar.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Op basis waarvan is rijden op inters de enige kans op pole voor een team dat tot op dat moment 12 van de 20 poles had gepakt?quote:Op woensdag 30 november 2022 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand naar buiten sturen op banden die tot dat moment voor iedereen die erop stond drama waren is gewoon dom, daar is geen enkel excuus voor. Soms is strategie ook weten wanneer je verloren hebt en de schade beperken. Brazilië was hun enige kans op pole de gok wagen. Het begon alleen net 2 minuten te laat met regenen.
En vwb Hongarije: de harde banden werkten niet bij Haas. Alpine reed ook op de harde band en was niet supersnel, maar eindigde 'gewoon' 8e en 9e. Daarbij werken banden op andere auto's altijd weer anders. Het was absoluut niet uitgesloten dat bij Ferrari, dat een auto had waarbij de banden snel op temperatuur komen, de banden wel hadden gewerkt.
Hongarije werd eruit gelicht als absoluut dieptepunt omdat Verstappen in de opwarmronde wél had aangegeven de harde banden niet te willen en er daardoor veel beter uitkwam dan Ferrari.
Laat duidelijk zijn: het pakte desastreus uit. Maar dat je op dat moment de gok waagt dat jij ze wél aan het werken krijgt (zeker omdat er nog 30 ronden te gaan waren) en daarmee probeert Verstappen te coveren vind ik helemaal niet zo dom.Rini dankjewel.![]()
Ik vind het allebei geen blunder.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Heeft iemand al eens gebruik gemaakt van GP-tents? Ik in 2021 in Oostenrijk. Toen betaalde ik voor een basic tentje voor 2 personen 600 euro (dus 300 de man). Inclusief ontbijt en parkeerplaats. Redelijk aan de prijs, maargoed, je zat wel op loopafstand van de baan.
Ik was toen met vrienden en wilde komend jaar eens met mijn zoon van dan 7 gaan. Ik kreeg een mail dat de tentjes weer te huur zijn voor nu ruim ¤ 1.500,-Dit loopt echt uit de hand zeg. Wil je er nog een matras tussen leggen voor bijvoorbeeld je zoon of dochter (als je met z'n 3-en bent) dan betaal je nog eens 750 euro.
Echt bizar, ik dacht dat het een typfout was en heb een mailtje gestuurd. Maar, als gevolg van de gestegen kosten en de inflatie blababla.. Het wordt echt niet leuk meer zo..
Rini dankjewel.![]()
wat achterlijk zeg. Ik hoop dat er niemand komt.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Heeft iemand al eens gebruik gemaakt van GP-tents? Ik in 2021 in Oostenrijk. Toen betaalde ik voor een basic tentje voor 2 personen 600 euro (dus 300 de man). Inclusief ontbijt en parkeerplaats. Redelijk aan de prijs, maargoed, je zat wel op loopafstand van de baan.
Ik was toen met vrienden en wilde komend jaar eens met mijn zoon van dan 7 gaan. Ik kreeg een mail dat de tentjes weer te huur zijn voor nu ruim ¤ 1.500,-Dit loopt echt uit de hand zeg. Wil je er nog een matras tussen leggen voor bijvoorbeeld je zoon of dochter (als je met z'n 3-en bent) dan betaal je nog eens 750 euro.
Echt bizar, ik dacht dat het een typfout was en heb een mailtje gestuurd. Maar, als gevolg van de gestegen kosten en de inflatie blababla.. Het wordt echt niet leuk meer zo..
![]()
In Francorchamps betaal je ¤150 (zal vast meer zijn inmiddels) voor een kampeerplaats met plek voor de auto voor do-ma op een minuut of 5 lopen van de baan. Voor de overige ¤1300 kan je een prachtige tent kopen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Afgekeken van Fyre Festival...🔥
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En dit konden ze de afgelopen 8 jaar niet verzinnen omdat...quote:Op donderdag 1 december 2022 14:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Het wordt echt nog gekker allemaal.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Of ze wachten even af wat de huidige regels gaan doen. Het is net een jaar bezig, budget cap moet nog z'n werk doen etc. Echt lekker dusdanig manipuleren om het maar spannend te houden is onnodig, dan gaan mensen zich afvragen waarom ze het de afgelopen jaren niet gedaan hebben dan toen er één team met een dikke vuist in de neus rondjes kon rijden op een motor dat niet eens op volle toeren liep.![]()
Geen idee. Ze verzinnen het nu omdat de grote baas wil dat het meer spektakel wordt. Het wordt gewoon echt een soort WWE in autos. Gadver.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:17 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
En dit konden ze de afgelopen 8 jaar niet verzinnen omdat...![]()
Ik vind DRS kunstmatig, maar daar kun je nog over betogen dat degene die ingehaald wordt als hij echt snel genoeg is weer kan terug inhalen. Maar om het zo te manipuleren dat als iemand voorop ligt hij niet kan uitlopen omdat je dan afgeremd wordt druist echt tegen alle sportieve gedachten in..Rini dankjewel.![]()
Ja, dan ga ik echt kappen met kijken.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Het wordt echt nog gekker allemaal.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Thefuck.....quote:Op donderdag 1 december 2022 14:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
![]()
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ja goh waarom zou dat toen niet ingevoerd zijn.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:21 schreef Evenstar het volgende:
Of ze wachten even af wat de huidige regels gaan doen. Het is net een jaar bezig, budget cap moet nog z'n werk doen etc. Echt lekker dusdanig manipuleren om het maar spannend te houden is onnodig, dan gaan mensen zich afvragen waarom ze het de afgelopen jaren niet gedaan hebben dan toen er één team met een dikke vuist in de neus rondjes kon rijden op een motor dat niet eens op volle toeren liep.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Ik geloof er niets van dat de FIA en de FOM op dat moment blij waren met hoe de sport ervoor stond. Je moet echter wel de ideeën hebben hoe de sport dan te verbeteren. Het gaat overigens ook over 2026, dus het heeft niets met Max of RBR te maken.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja goh waarom zou dat toen niet ingevoerd zijn.Rini dankjewel.![]()
Ik denk dat het vooral Liberty is die dit wil.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja goh waarom zou dat toen niet ingevoerd zijn.![]()
Zie jij hierin ideeën om de sport te verbeteren? Ik zie het vooral als een manier om er mario kart van te maken.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat de FIA en de FOM op dat moment blij waren met hoe de sport ervoor stond. Je moet echter wel de ideeën hebben hoe de sport dan te verbeteren. Het gaat overigens ook over 2026, dus het heeft niets met Max of RBR te maken.![]()
De invloed van Toto moet voor jullie toch ook wel zichtbaar zijn onderhand, niet?You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
F1 is een parodie op autosport. Al een tijdje, niet pas met dit ideequote:Op donderdag 1 december 2022 15:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zie jij hierin ideeën om de sport te verbeteren? Ik zie het vooral als een manier om er mario kart van te maken.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Dit is een 1 april grap….quote:Op donderdag 1 december 2022 14:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Het wordt echt nog gekker allemaal.
Toch?
Laten we teams en coureurs straffen wanneer ze goed bezig zijn.![]()
![]()
Ooh nee, absoluut niet. Maar er werd gesuggereerd dat ze dit de afgelopen jaren niet durfden. Wat mij betreft komt dit er nooit door.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zie jij hierin ideeën om de sport te verbeteren? Ik zie het vooral als een manier om er mario kart van te maken.Rini dankjewel.![]()
Je kan bijna een diagram maken. Dit soort bullshit komt bijna per definitie van de FOM, dus Liberty.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral Liberty is die dit wil.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Straks krijgen we nog een fanboost ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan bijna een diagram maken. Dit soort bullshit komt bijna per definitie van de FOM, dus Liberty.Rini dankjewel.![]()
Zelfs het immer neppe FE heeft dat afgeschaft.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog een fanboost ofzo.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Misschien even iets verder doorlezen, voordat er commentaar gegeven wordt op een willekeurige tweet?
Er staat in die thread letterlijk een comment van Brawn dat ze niet zeggen dat ze dit gaan invoeren, maar dat het mogelijk is met actieve aero wat ze in 2026 willen gaan invoeren. Sowieso is dat ook de reden dat het niet eerder kan, want er is geen actieve aero op dit moment.No Dyson Barrier is going to stop me!
En in ander nieuws, Palou wordt reserve bij McLaren voor races die niet clashen met de IndyCar.
https://www.mclaren.com/r(...)-driver-2023-season/No Dyson Barrier is going to stop me!
Ja johquote:Op donderdag 1 december 2022 14:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Flikker op met die kunstmatige bullshit. Het is een race, geen theatershow.zie email 27 oktober![]()
Oprotten hoor. Dit is echt heel kansloos arcade.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Het wordt echt nog gekker allemaal.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
![]()
Portimao wordt al genoemd.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dat zou leuk zijn
Er zijn vervelendere circuits.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:04 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Portimao wordt al genoemd.![]()
Wat mij betreft gaan we ook nooit meer terug naar dat walgelijke China.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:04 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Portimao wordt al genoemd.![]()
Voor Nederland zou de Nürburgring het mooist zijn.
[ Bericht 49% gewijzigd door Nieuwschierig op 02-12-2022 22:11:44 ]Wie dit leest is gek![]()
Zou me toch verbazen als ze naar Europa gaan, is logistiek gezien best wel moeilijk en je zit met het budgetcap.![]()
Op zich logisch als ze de race erop al in Baku moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:04 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Portimao wordt al genoemd.
Verder wel te verwachten China GP niet doorgaat met die coronaregels daar. 2 weken in quarantaine voordat ze circuit op mogen, dat gaat nooit lukken met het F1 kalender.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Bottas 4.0?No Dyson Barrier is going to stop me!
Evenstar
![]()
Hij is wel echt losser sinds die niet bij Mercedes zitquote:Volgens mij tekenen ze daar een contract dat ze geen lol mogen hebben
![]()
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
quote:Op zondag 4 december 2022 13:09 schreef heywoodu het volgende:
RIP Patrick Tambay
https://www.ladepeche.fr/(...)st-mort-10846124.php
No Dyson Barrier is going to stop me!
Had ie niet bij nr33 moeten zitten?quote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Hier zit een luchtje aan.quote:Op maandag 5 december 2022 07:58 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Van de drie Britten op de grid had ik deze prijs toch niet aan hem gegeven...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
https://racingnews365.nl/(...)e-smak-geld-op-komst williams krijgt 27 miljoen extra voor komend seizoen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Zou zo in GTA vice city kunnen.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Serieus?quote:Op maandag 5 december 2022 07:58 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Van de drie Britten op de grid had ik deze prijs toch niet aan hem gegeven...
Geen race gewonnen, nog niet eens een handvol keren op het podium, verslagen door zijn jongere team maat uit hetzelfde land die wel een GP kon winnen...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Russell heeft meer recht op de prijs, want pole en een win. Dat zijn 2 dingen die Lewis niet heeft gehaald in 2022 seizoen.quote:Op maandag 5 december 2022 07:58 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Van de drie Britten op de grid had ik deze prijs toch niet aan hem gegeven...Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Hopelijk komen ze meer in de midfield terechtquote:Op maandag 5 december 2022 08:52 schreef Maanvis het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)e-smak-geld-op-komst williams krijgt 27 miljoen extra voor komend seizoenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Eens hoor maar het is een publieksprijs hè, dus zegt eigenlijk helemaal niets behalve over de grootte van de fanbase. #TeamLH44quote:Op maandag 5 december 2022 09:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Russell heeft meer recht op de prijs, want pole en een win. Dat zijn 2 dingen die Lewis niet heeft gehaald in 2022 seizoen.![]()
Duur geintje voor Rokit, wel betalen, maar geen reclame kunnen maken.quote:Op maandag 5 december 2022 08:52 schreef Maanvis het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)e-smak-geld-op-komst williams krijgt 27 miljoen extra voor komend seizoen![]()
ah de gebruikelijke #TeamLH is aan het stemmen geweest. Een andere britse coureur krijgt de prijs pas een keer als Lewis met F1 pensioen gaatquote:Op maandag 5 december 2022 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens hoor maar het is een publieksprijs hè, dus zegt eigenlijk helemaal niets behalve over de grootte van de fanbase. #TeamLH44Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Dan is het nog niet zekerquote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ah de gebruikelijke #TeamLH is aan het stemmen geweest. Een andere britse coureur krijgt de prijs pas een keer als Lewis met F1 pensioen gaat![]()
![]()
Tijd voor een RBR winterspecial.quote:
Maar denk dat iedereen zich nog wel even omdraait in hun nest tot na de kerst'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tijd voor een RBR winterspecial.
Maar denk dat iedereen zich nog wel even omdraait in hun nest tot na de kerst![]()
Ze kunnen toch sneeuwkettingen om de banden doen van een red bull auto, zoals ze een paar jaar terug hebben gedaanquote:Op dinsdag 6 december 2022 11:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tijd voor een RBR winterspecial.
Maar denk dat iedereen zich nog wel even omdraait in hun nest tot na de kerstFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik doel eerder op dat het nog vakantie is.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze kunnen toch sneeuwkettingen om de banden doen van een red bull auto, zoals ze een paar jaar terug hebben gedaan'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Evenstar
![]()
Kan Red Bull niet richting Race of Champions dit jaar
Zit nog te twijfelen of ik ga, Bottas, Hakkinen en Vettel komen in ieder geval![]()
![]()
Arme @Nattekat Nog meer sprintraces om te boycotten.quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door ESF1Gamer op 07-12-2022 16:39:07 ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik vraag me dan altijd af: wie komt er dan achteraan? Haas denkt dik geld te hebben en stappen te kunnen maken. Alfa Romeo wordt Audi. Aston Martin investeert enorm..quote:Op maandag 5 december 2022 09:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze meer in de midfield terecht
Eerlijk gezegd vrees ik een beetje voor Alfa Romeo de komende jaren totdat Audi in stapt. En ik zie Alpha Tauri niet zo snel naar de top 6 terugkeren. Hoe lullig ook voor Nyck.Rini dankjewel.![]()
drie sprintraces tegen het einde, zodat het seizoen langer spannend blijft omdat er op het eind nog meer punten te verdelen zijn.quote:Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
nog 2 jaar oranje mist langs de baan en duiven op de baanquote:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Van mij mag het wel langer dan die periodequote:Op donderdag 8 december 2022 08:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
nog 2 jaar oranje mist langs de baan en duiven op de baan
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Ik ben niet uitgeloot voor komend jaar, dus ik ben blij dat ik in ieder geval nog twee kansen heb om het een keertje live mee te maken.quote:![]()
Als ik zo zie hoe succesvol dit evenement wordt beschouwd, zowel door de organisatie als door de F1, denk ik dat het nog wel langer op de kalender blijft dan die 2 jaar. Zou me verbazen als deze GP eerder verdwijnt als Max met F1 pensioen gaat.quote:Op donderdag 8 december 2022 09:56 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik ben niet uitgeloot voor komend jaar, dus ik ben blij dat ik in ieder geval nog twee kansen heb om het een keertje live mee te maken.
Ik ben nu ook 2x niet ingeloot voor weekend duinkaarten, dus van mij mag het nog wel een tijdje doorgaan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik heb hier vorig jaar voor het eerst naar gekeken. En voor het laatst. Wat een saaie bedoening zeg.quote:geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Vorig jaar was het zo ongemakkelijk dat het grappig werd.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:53 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb hier vorig jaar voor het eerst naar gekeken. En voor het laatst. Wat een saaie bedoening zeg.
Max die niet weet aan wie hij een prijs moet geven, kinderen die in zijn gezicht zeggen dat Lewis hun held is![]()
Maar goed, ik laat me nu martelen door voetbal.![]()
FIA presidentje mega storend aanwezig. Horner ergerde zich er dood aan een Dominicali dacht volgens mij ook: wat een clown. Is wel heel erg in zichzelf gaan geloven.Rini dankjewel.![]()
![]()
Mooi ding hoor, echt een beloning voor een jaar strijd.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Zal veel geld achter zitten maar duidelijk niet geschikt voor deze functie.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
FIA presidentje mega storend aanwezig. Horner ergerde zich er dood aan een Dominicali dacht volgens mij ook: wat een clown. Is wel heel erg in zichzelf gaan geloven.![]()
Dat is m niet, deze reikte hij uit aan iemand anders.quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:23 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi ding hoor, echt een beloning voor een jaar strijd.![]()
Nou ja "strijd" is ook weer overdreven. Was meer de boel heel houden.quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:23 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi ding hoor, echt een beloning voor een jaar strijd.
Dat ging 'm wel veel beter af dan de rest, dat is waar.Wie dit leest is gek![]()
Je toch nog weer even van je beste kant laten zien hèquote:Op zaterdag 10 december 2022 10:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou ja "strijd" is ook weer overdreven. Was meer de boel heel houden.
Dat ging 'm wel veel beter af dan de rest, dat is waar.![]()
![]()
Misschien was m'n laatste zin inderdaad een te groot compliment.quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je toch nog weer even van je beste kant laten zien hè
[ afbeelding ]
Hulde aan Newey dan.Wie dit leest is gek![]()
Met beeld.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
FIA presidentje mega storend aanwezig. Horner ergerde zich er dood aan een Dominicali dacht volgens mij ook: wat een clown. Is wel heel erg in zichzelf gaan geloven.![]()
Dat ziet er al een stuk beter uitquote:Op zaterdag 10 december 2022 10:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat is m niet, deze reikte hij uit aan iemand anders.
[ twitter ]geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Wat heb jij eigenlijk 'bereikt' in je leven?quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien was m'n laatste zin inderdaad een te groot compliment.
Hulde aan Newey dan.
Vanaf je zolderkamer is het uiteraard goed trollen, maar ik geloof niet dat je hier miljoenen mee binnen harkt...
Misschien eens volwassen worden?
Zou al een goed begin zijn. Het is bijna 1 januari, mooie datum om hier mee te beginnen!
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"![]()
Jezus wat een onprofessionele bal gehakt
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Hoort zichzelf graag praten.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Grapje over de budgetcap was het dieptepunt. Horner sprak er ook maar overheen. Maar het is één grote act verder.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:32 schreef daNpy het volgende:
Jezus wat een onprofessionele bal gehaktRini dankjewel.![]()
Niks overtreft dronken kimi op het galaquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:53 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb hier vorig jaar voor het eerst naar gekeken. En voor het laatst. Wat een saaie bedoening zeg.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Wil gewoon het laatste woord hebben en zijn gelijk halen. Praat gewoon door nadat die andere knakker zegt oké het is genoeg zo.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Grapje over de budgetcap was het dieptepunt. Horner sprak er ook maar overheen. Maar het is één grote act verder.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
In de 5 jaar dat dit forum bestaat is de helft van alle berichten gegaan over het downplayen van prestaties van andere coureurs dan Verstappen. Dus ik zou zeggen: Kijk naar je zelf en je bondgenoten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:11 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk 'bereikt' in je leven?
Vanaf je zolderkamer is het uiteraard goed trollen, maar ik geloof niet dat je hier miljoenen mee binnen harkt...
Misschien eens volwassen worden?
Zou al een goed begin zijn. Het is bijna 1 januari, mooie datum om hier mee te beginnen!
En ik heb al meerdere keren gezegd dat Verstappen de beste is op dit moment.
Maar dat neemt niet weg dat hij dit jaar ook de beste auto had en vaak makkelijk aan de punten is gekomen.
Wat precies ook de reden is dat ik laatst zei dat wanneer dit de komende jaren zo door zou gaan hij beter naar Ferrari kan overstappen om daadwerkelijk onsterfelijk in de F1 te worden.Wie dit leest is gek![]()
Dus je vindt hem wel de beste maar laat geen gelegenheid ongemoeid om hem af te zeiken, puur voor de balans.quote:Op zondag 11 december 2022 12:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In de 5 jaar dat dit forum bestaat is de helft van alle berichten gegaan over het downplayen van prestaties van andere coureurs dan Verstappen. Dus ik zou zeggen: Kijk naar je zelf en je bondgenoten.
En ik heb al meerdere keren gezegd dat Verstappen de beste is op dit moment.
Maar dat neemt niet weg dat hij dit jaar ook de beste auto had en vaak makkelijk aan de punten is gekomen.
Wat precies ook de reden is dat ik laatst zei dat wanneer dit de komende jaren zo door zou gaan hij beter naar Ferrari kan overstappen om daadwerkelijk onsterfelijk in de F1 te worden.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ondertussen heeft Piquet zijn eis gehoord voor het gebeuren met Hamilton: een boete van omgerekend zo'n anderhalf tot twee miljoen euro. Dingen die kut zijn voor Piquet zijn sowieso leuk, maar dit zou wel lekker onzinnig zijn
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties Forumhop: Hop naar: