Zit een thermometer in dus ik denk dat er steeds een lading ijs bijkomt.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:04 schreef Harry het volgende:
Isaac tegen Marciano en Jasper: laat ze er maar lekker erin gaan. Hoe meer mensen erin, des te warmer het water wordt.
Dat zou eerlijk zijnquote:Op woensdag 30 november 2022 12:06 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zit een thermometer in dus ik denk dat er steeds een lading ijs bijkomt.
Tot schouders dus?quote:Op woensdag 30 november 2022 12:07 schreef Harry het volgende:
Kenzi tegen Oempa Loempa: tot je nek erin zitten?
Oempa Loempa haalt zijn schouders op.
Bern staat er al klaar voor.
En wie spring er als eerste in???? (Isaac).quote:Op woensdag 30 november 2022 12:04 schreef puzziepie het volgende:
Isaac wil iedereen lekker laten oefenen , tegen die tijd is het water warmer
Precies, zo kunnen ze ook zien wie het absoluut niet gaat halen en hun keuze daarop baseren als het een eliminatie blijkt te zijn.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
4 uur om te oefenen .. maar ze weten dus niet waarvoor .. dat is wel grappig.
Gelukkig deze keer geen balletjes trekken voor 10 bewoners.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:08 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
het is natuurlijk wachten tot de opdracht is dat IEDEREEN er 2 minuten in moet.
kan me niet voorstellen dat er maar 2 hoeven en/of dat het een eliminatieopdracht is.. is het veelte makkelijk voor
Dát weten we nog niet, toch?quote:Op woensdag 30 november 2022 12:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gelukkig deze keer geen balletjes trekken voor 10 bewoners.
ik weet niet of Moraima het zal doenquote:Op woensdag 30 november 2022 12:13 schreef puzziepie het volgende:
Stembespreking Jappie Isaac
2 fakking minuten in het ijswater haalt iedereen volgens mij
Misschien duo eliminatie ? Laten oefenen, op 2 personen stemmen, verliezer(s) exit, winnaar(s) elimineren een ander, zoiets ?quote:
Isaac denkt het wel weer te weten, krijgt hij van zijn collega's wat informatie vooraf?quote:Op woensdag 30 november 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
Isaac gaat geen tips geven
wel aan rupert
swsquote:Op woensdag 30 november 2022 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Isaac denkt het wel weer te weten, krijgt hij van zijn collega's wat informatie vooraf?
quote:Op woensdag 30 november 2022 12:18 schreef spapaars het volgende:
Met een beetje mazzel hebben ze over 4 uur geen warm water meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
2 minuutjes maarquote:Op woensdag 30 november 2022 12:19 schreef D. het volgende:
Opdracht
Iedereen kan het?
Geloof er niets van
je zou er juist 2 in moeten zetten die het wel kunnen als het eliminatie isquote:Op woensdag 30 november 2022 12:22 schreef Silves het volgende:
Kimk ff iedereen laten weten, dat ze het kan, en niet wordt weggestemd..
Ze moedigt haar toch alleen maar aan, en zegt dat ze wel helemaal onder moet, anders telt het niet.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:23 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
hé wanda ga anders ff lekker zelf zitten met je waffel
Dan hoop ik Wendy en ?..quote:Op woensdag 30 november 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou er juist 2 in moeten zetten die het wel kunnen als het eliminatie is
dan kunnen die 2 mensen wegsturen
Ik zie iedere week mensen die het in een bad van 15 graden al niet kunnen, dus dat daar alle 29 het kunnen lijkt me nietquote:
Tot nu toe doen ze het allemaal vrij fluitend.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie iedere week mensen die het in een bad van 15 graden al niet kunnen, dus dat daar alle 29 het kunnen lijkt me niet
als het betekent dat je weg moet of niet dan kun je het welquote:Op woensdag 30 november 2022 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie iedere week mensen die het in een bad van 15 graden al niet kunnen, dus dat daar alle 29 het kunnen lijkt me niet
nee ze zit meteen alweer tegen die andere huichelaars dat ze niet luistert alsof zij het allemaal zo goed weet..quote:Op woensdag 30 november 2022 12:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moedigt haar toch alleen maar aan, en zegt dat ze wel helemaal onder moet, anders telt het niet.
Of ik zie veel aanstellersquote:Op woensdag 30 november 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het betekent dat je weg moet of niet dan kun je het wel
waaa dehhhhhquote:Op woensdag 30 november 2022 12:30 schreef pingu66 het volgende:
Toen Mexx klaar was zei Martin " wā di" hij zegt het wel vaker weet iemand wat hij daar mee bedoeld of is het straattaal
die hoort weer halve dingen, hij zegt net dat als hij moet hij gaat zonder te oefenenquote:Op woensdag 30 november 2022 12:35 schreef Harry het volgende:
JW: Berend gaat het niet doen. Zegt ie.
Marciano: mindgame.
JW hoort en verteld, wat hij heeft gehoord.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:37 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
die hoort weer halve dingen, hij zegt net dat als hij moet hij gaat zonder te oefenen
waarom pissed?quote:Op woensdag 30 november 2022 12:37 schreef Silves het volgende:
Berend die weer pissed is, altijd bij spelopdrachten, probeert overal onderuit te komen..
klopt maar als Berend zegt “ik ga het niet doen” dan doelt hij dus op het oefenen.. en Willem denkt dat hij bedoelt de hele opdrachtquote:Op woensdag 30 november 2022 12:38 schreef Harry het volgende:
[..]
JW hoort, wat hij heeft gehoord.
Berend verteld niet tegen iedereen hetzelfde. Kennelijk.
ik geloof dat Berend tegen anderen heeft gezegd het niet te doenquote:Op woensdag 30 november 2022 12:39 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
klopt maar als Berend zegt “ik ga het niet doen” dan doelt hij dus op het oefenen.. en Willem denkt dat hij bedoelt de hele opdracht
Deze zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
Stel Berend moet er in
wie zou hij eruit stemmen
hij stemt Jeff eruitquote:Op woensdag 30 november 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
Stel Berend moet er in
Daar twijfel ik niet aan, maar altijd afzonderen en zo star zijn, en dit bij alle opdrachten.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom pissed?
omdat hij het ook moet als ze hem kiezen??
hij voegt zo weinig toe momenteelquote:Op woensdag 30 november 2022 12:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar altijd afzonderen en zo star zijn, en dit bij alle opdrachten.
Dat zou wel eens Jasper kunnen worden.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
Stel Berend moet er in
nee, gelukkig, niet. maar hij zou hem het liefst eruit stemmen..quote:
kan nietquote:Op woensdag 30 november 2022 12:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat zou wel eens Jeffrey kunnen worden.
Het slimste ijskonijn van de loodsquote:Op woensdag 30 november 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
omdat de december maand er aan komt kan het niet dat ze 2 mensen eruit zouden sturen![]()
![]()
Wanda
dat vraag ik me echt afquote:Op woensdag 30 november 2022 12:41 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
nee, gelukkig, niet. maar hij zou hem het liefst eruit stemmen..
ik denk dat hij in dit geval isaac, jasper of marciano wegstemt
100%!quote:Op woensdag 30 november 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vraag ik me echt af
ik zie Berend ook zo een isaak er uit sturen
Berend is tactisch heel anders bezig
Wanda gaat ook niet oefenen.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
Wanda en Djedi houden in de gaten wie er in zitten
zelf hebben ze er ook nog niet in gezeten
Verdorie...dat is dus om 16.00 uur en dan begint net het voetballen.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
allemaal speculaas
4 uur wachten dus voor ons
dit klinkt ook als een goede theorie! vandaar ook de afgeplakte ramen?quote:Op woensdag 30 november 2022 12:47 schreef woxxel het volgende:
Of ze moeten 2 minuten, maar dat zonder klok
ja hequote:Op woensdag 30 november 2022 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper, Wanda, Jeff en KimD bespreken de opdracht ... bijzondere combinatie
Dat is al weer weggehaald.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:49 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dit klinkt ook als een goede theorie! vandaar ook de afgeplakte ramen?
daarom moet er iets speciaals komen..quote:Op woensdag 30 november 2022 12:50 schreef Dutchrealitytv het volgende:
4 uur oefenen ook belachelijk
Onder de 900K gaat ze naar huisquote:Op woensdag 30 november 2022 12:52 schreef Silves het volgende:
Mannn die eunice heeft het alleen maar over geld, de pot hoog houden.
Die wil toch graag weg, handig om dit dan te doen, ook fijn voor kamer 5..toch een eliminatie en niet weer een wegloper..quote:Op woensdag 30 november 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar durven ze dan Djedi weg te sturen
week 13 dusquote:Op woensdag 30 november 2022 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
3 maand exact ... 13 weken dus denk ik.
ja heb het meegekregen..quote:Op woensdag 30 november 2022 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Onder de 900K gaat ze naar huis
quote:Op woensdag 30 november 2022 12:54 schreef Deisyy het volgende:
Normaal wordt vooraf toch aangegeven of het een verdien- of eliminatieopdracht is?
Als ze toch al weg wil, lekker laten gaanquote:Op woensdag 30 november 2022 12:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Die wil toch graag weg, handig om dit dan te doen, ook fijn voor kamer 5..toch een eliminatie en niet weer een wegloper..
Spannendquote:
daarom zit er meer achter.. het is vooralsnog té simpelquote:Op woensdag 30 november 2022 12:54 schreef Dotteke het volgende:
Snap niet dat ze hier voor mogen oefenen. Gewoon 2 min der in en klaar 🤣
ik denk 2 naar huisquote:Op woensdag 30 november 2022 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spannend![]()
Ik denk eliminatie en dat ze dan met zijn tweeën unaniem moeten kiezen.
quote:Op woensdag 30 november 2022 12:56 schreef Cargamelk het volgende:
FEBO: vanaf vanavond is dit de temperatuur van jullie douche water
Of gewoon meteen 2 eruit, verliezer(s) exit, winnaar(s) kiezen een exit?quote:Op woensdag 30 november 2022 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spannend![]()
Ik denk eliminatie en dat ze dan met zijn tweeën unaniem moeten kiezen.
die zat net op de bank tochquote:Op woensdag 30 november 2022 12:56 schreef Silves het volgende:
Maddy heeft een hele felle discussie hierover achter....en soundlock.
Hoedanook. Naar huis!quote:Op woensdag 30 november 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk 2 naar huis
1 die elke dag haar 24 uur aanvraagt
en 1 die als ze een scheet dwars heeft zitten haar 24 uur aanvraagt
ze kunnen er maar zo een hele domme opdracht van makenquote:
Dit is toch nog niet zeker?quote:Op woensdag 30 november 2022 12:58 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
dus nu willen ze mensen eruit sturen die hun 24 uur hebben aangevraagd?
waarom niet de mensen die afgelopen maand 20.000¤ uit de pot hebben gespeeld??
zou lekker zijn als Zoe nog even voor de verkiezingen naar huis gestuurd wordt
dan moet je er 3 wegsturenquote:Op woensdag 30 november 2022 12:58 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Laat mij een beetje voorpret hebben, als is het voor nietsquote:Op woensdag 30 november 2022 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kunnen er maar zo een hele domme opdracht van maken
ja weer zeiken over wie de meeste spellen heeft gehad in managerstijd, en zeker te weten dat het een eliminatiespel is..quote:Op woensdag 30 november 2022 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zat net op de bank toch
met haar natte derriere
klopt maar dit is nu weer de tweede keer dat ik het hoor in een halfuur tijd. dus de focus lijkt te zijn verlegd, of dit bewust gestuurd is door groepje martin weet ik nietquote:
matin heeft de meeste spellen gehadquote:Op woensdag 30 november 2022 13:00 schreef Silves het volgende:
[..]
ja weer zeiken over wie de meeste spellen heeft gehad in managerstijd, en zeker te weten dat het een eliminatiespel is..
Jij mag datquote:Op woensdag 30 november 2022 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat mij een beetje voorpret hebben, als is het voor niets
slijmbalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Slappe hap zou dat zijn, alleen maar Petertjes nomineren.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:58 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Die gaan maar mooi uit zich zelf weg, doe maar een die nog niet weg wil is 100 x leukerquote:Op woensdag 30 november 2022 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Slappe hap zou dat zijn, alleen maar Petertjes nomineren.
quote:Op woensdag 30 november 2022 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
slijmbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duhh !
Zal het dan toch gaan gebeurenquote:Op woensdag 30 november 2022 13:03 schreef D. het volgende:
Bijna iedereen hier denkt eliminatie, bijna iedereen daar denkt eliminatie
en als iedereen t haalt?quote:Op woensdag 30 november 2022 13:03 schreef D. het volgende:
2 mensen nomineren die het kunnenquote:
Ik niet...3 maanden vandaag en ze krijgen een diner, en geen restjes..omdat dit iedereen haalt, en om ons hier en daar een middag bezig houden..quote:Op woensdag 30 november 2022 13:03 schreef D. het volgende:
Maar dan nog, als ze net wat je zegt allemaal 2min halen.. of ze moeten dan ineens langer of wie het langst volhoudtquote:
is te gevaarlijkquote:Op woensdag 30 november 2022 13:05 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar dan nog, als ze net wat je zegt allemaal 2min halen.. of ze moeten dan ineens langer of wie het langst volhoudt
ja lijkt mij ook heel bijzonder.. maar nu het “vriendjes” van de populaire groep zijn komt het niet ter sprake..quote:Op woensdag 30 november 2022 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Slappe hap zou dat zijn, alleen maar Petertjes nomineren.
Dan misschien 5 minuten?quote:Op woensdag 30 november 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
is te gevaarlijk
wie het het langst vol houdt
Zou een tactiek kunnen zijn..net doen alsof je naar huis wil..denken dat niemand op je stemt..en zo de finale in..quote:Op woensdag 30 november 2022 13:04 schreef greysbones het volgende:
Djedi
of ik doe nu net of ik het niet kan
dan kan ik straks iemand naar huis sturen
tuurlijk je wilt 3 x in de week naar huis
maar wel iemand anders naar huis willen sturen
dus weg ermeequote:Op woensdag 30 november 2022 13:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou een tactiek kunnen zijn..net doen alsof je naar huis wil..denken dat niemand op je stemt..en zo de finale in..
We kunnen er tig theorieën op los latenquote:Op woensdag 30 november 2022 13:05 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar dan nog, als ze net wat je zegt allemaal 2min halen.. of ze moeten dan ineens langer of wie het langst volhoudt
quote:Op woensdag 30 november 2022 13:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je hem zo ziet staan, is Berend echt wel veel afgevallen.
Yep, moeten maar wachten tot 16:00quote:Op woensdag 30 november 2022 13:08 schreef D. het volgende:
[..]
We kunnen er tig theorieën op los laten
Duurt wel lang dan jaquote:Op woensdag 30 november 2022 13:09 schreef Loveable het volgende:
[..]
Yep, moeten maar wachten tot 16:00
Of langerquote:Op woensdag 30 november 2022 13:09 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan hebben we nog even 😉quote:Op woensdag 30 november 2022 13:09 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan hebben ze meer tijd om te oefenen, vind 4 uur al té langquote:
Vanwege haar buikje zei ze.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:00 schreef greysbones het volgende:
djedi gaat met kleren aan in de tub?
Zo’n misbaksel is het wel. En dan volgende week alsnog opstappenquote:Op woensdag 30 november 2022 13:04 schreef greysbones het volgende:
Djedi
of ik doe nu net of ik het niet kan
dan kan ik straks iemand naar huis sturen
tuurlijk je wilt 3 x in de week naar huis
maar wel iemand anders naar huis willen sturen
30 kg .. van 145 naar 115 ongeveer.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je hem zo ziet staan, is Berend echt wel veel afgevallen.
dat dusquote:Op woensdag 30 november 2022 13:13 schreef engine het volgende:
[..]
Zo’n misbaksel is het wel. En dan volgende week alsnog opstappen
Zoals een Quincy deed.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:13 schreef engine het volgende:
[..]
Zo’n misbaksel is het wel. En dan volgende week alsnog opstappen
elimineren is ook erg onwaarschijnlijk daar dus ook een isaac of zoe naar huis kan worden gestuurd terwijl er niet nog iemand ander zich verkiesbaar kan stellen.. zou wel weer een leuke spelwending zijn; iedereen is verkiesbaar door het wegvallen van één van de genomineerdenquote:Op woensdag 30 november 2022 13:15 schreef KinKiJan het volgende:
Ik hoop eliminatie natuurlijk, maar Jeff heeft nog een week, dus die kan goed nog komen. De manier waarop ze deze proef voorschotelen maakt gewoon de tongen los.
Dus gewoon weer punten pakken door 10 randoms uit de grabbelton voor zoiets als een "pillenpakket van de Etos waar zelfs Wanda niet meer wil werken" it is!
Ik teken ervoor! Reuring is wat we willenquote:Op woensdag 30 november 2022 13:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
elimineren is ook erg onwaarschijnlijk daar dus ook een isaac of zoe naar huis kan worden gestuurd terwijl er niet nog iemand ander zich verkiesbaar kan stellen.. zou wel weer een leuke spelwending zijn; iedereen is verkiesbaar door het wegvallen van één van de genomineerden
Als je uitgaat van 1 persoon per weekquote:Op woensdag 30 november 2022 13:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
elimineren is ook erg onwaarschijnlijk daar dus ook een isaac of zoe naar huis kan worden gestuurd terwijl er niet nog iemand ander zich verkiesbaar kan stellen.. zou wel weer een leuke spelwending zijn; iedereen is verkiesbaar door het wegvallen van één van de genomineerden
Haha! Nope! ~800 meer dan Maddy en nog 750 misgelopen met die puzzelopdracht.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:20 schreef greysbones het volgende:
Martin denkt dat hij het minst verdiend heeft als manager![]()
Ja, maar die puzzelopdr. was volgens mij ook niet echt mogelijkquote:Op woensdag 30 november 2022 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Nope! ~800 meer dan Maddy en nog 750 misgelopen met die puzzelopdracht.
dankzij jou hebben we dat helemaal helder hierquote:Op woensdag 30 november 2022 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Nope! ~800 meer dan Maddy en nog 750 misgelopen met die puzzelopdracht.
jawelquote:Op woensdag 30 november 2022 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar die puzzelopdr. was volgens mij ook niet echt mogelijk![]()
2 min in een ijsbad zittenquote:Op woensdag 30 november 2022 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat voor opdr. hebben ze het over? Ze hebben het over iets dat iedereen kan halen
Touchéquote:Op woensdag 30 november 2022 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
maar dan hadden ze er echt 48 uur voor moeten gaan
de meesten gingen er niet eens 24 uur voor
Oooooooh oké, dank je Dot. Ik houd hem nog even aanquote:
4 uur pasquote:Op woensdag 30 november 2022 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché
[..]
Oooooooh oké, dank je Dot. Ik houd hem nog even aanBen benieuwd hoe dit gaat
quote:Op woensdag 30 november 2022 13:25 schreef puzziepie het volgende:
Ik zit nu de aflevering te bekijken .Maddy heeft dus idd iets met het scheerapparaat gedaan. ik weer alleen nog niet wat. Moet ik zeker de aflevering van eergisteren ook nog bekijken
Op dit moment ga ik uit van een verdienopdracht aangezien twee minuten iedereen zou moeten lukken en je bovendien nog vier uur hebt om te oefenen. Dat er twee staan is om het te versnellen qua tijd waardoor het een halfuur duurt ipv een dik uur.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:49 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
een 3e optie is dat IEDEREEN minimaal 2 minuten erin moet, vandaar 2 bakken voor de doorstroming, en na 2 minuten pas geld
ja precies, dit gespeculeer is lekker voor de uitzending (en streams) maar verder klinkt jouw theorie het meest plausibelequote:Op woensdag 30 november 2022 13:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op dit moment ga ik uit van een verdienopdracht aangezien twee minuten iedereen zou moeten lukken en je bovendien nog vier uur hebt om te oefenen. Dat er twee staan is om het te versnellen qua tijd waardoor het een halfuur duurt ipv een dik uur.
Voor een mooie visueel plaatje.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op dit moment ga ik uit van een verdienopdracht aangezien twee minuten iedereen zou moeten lukken en je bovendien nog vier uur hebt om te oefenen. Dat er twee staan is om het te versnellen qua tijd waardoor het een halfuur duurt ipv een dik uur.
Zoe staat er ook gewoon weer bijquote:Op woensdag 30 november 2022 13:32 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Kim weer in haar paranoia dat iedereen haar eruit gaat stemmen..
en maddyquote:Op woensdag 30 november 2022 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe staat er ook gewoon weer bij
ja, ze hebben weken erover gehad dat ze geen kanten moeten kiezen en niet tactisch tegen andere kant moeten spelen. maar je merkt nu alweer dat Kim, maddy en Wanda weer onrust veroorzaken omquote:Op woensdag 30 november 2022 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe staat er ook gewoon weer bij
quote:Op woensdag 30 november 2022 13:37 schreef Silves het volgende:
Kenzie die niet goed wordt, dat maddy haar bikinielijn aan het scheren is op de slaapkamer![]()
![]()
Een natuurrampquote:Op woensdag 30 november 2022 13:37 schreef Silves het volgende:
Kenzie die niet goed wordt, dat maddy haar bikinielijn aan het scheren is op de slaapkamer![]()
![]()
Wat heeft ie nou weer misdaan? Keken we naar hetzelfde gesprek?quote:
Wat mij opvalt, is dat Moira haar de hele dag commandeerd en kritiek heeft op leila..en idd als ze terug wil praten is het..ttttaattt..tttt.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:52 schreef Ireth het volgende:
Leila gaat zo meppen, moraima laat haar totaal niet uitpraten en ze luistert überhaupt niet naar wat leila zegt / wilt zeggen...
Moraima is dan heel erg overheersendquote:Op woensdag 30 november 2022 13:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat mij opvalt, is dat Moira haar de hele dag commandeerd en kritiek heeft op leila..en idd als ze terug wil praten is het..ttttaattt..tttt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |