Waar denk je dat die sloffen van zijn betaald waardoor je het onder het tapijt kunt schuiven met dank aan Maddyquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
Wendy weet de echte prijs van de tondeuse![]()
Dan krijgen wij een SLquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
Wendy en babbel willen naakt langs het raam rennen en in de hottub springen
het was meer geinquote:
Wat een kutplan dus stemmen op Zoe maarquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was meer gein
ze willen een huidskleurig pak
en het dan echt doen
kijken hoe ze dan over ons roddelen
soort van onderbroeken lolquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een kutplan dus stemmen op Zoe maar
Doen ze allemaal wel . Ze hebben weinig anders om over te praten, dan over elkaar of zichzelf.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:51 schreef woxxel het volgende:
Jeff kan toch alleen maar een acteur zijn die ingehuurd is, ik kan me niet voorstellen dat iemand echt zo is en xn eigen acties xo geweldig vind en dag in dag uit te blijven vertellen tegen iedereen.
Hij houdt er niet van om zichzelf te moeten herhalen, maar hij doet niets anders.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wanda oogt zo anders.. heeft ze haar wenkbrauwen geverfd?
Geloof me, ze bestaan echt. Ik heb zo'n baas gehad, exact zo over hoe goed ie wel niet was en daarnaast ook nog met de eer van jouw harde werk ging strijken. Kort dienstverband uiteraard...quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:51 schreef woxxel het volgende:
Jeff kan toch alleen maar een acteur zijn die ingehuurd is, ik kan me niet voorstellen dat iemand echt zo is en xn eigen acties xo geweldig vind en dag in dag uit te blijven vertellen tegen iedereen.
Hij houdt er niet van om zichzelf te moeten herhalen, maar hij doet niets anders.
geen ideequote:Op dinsdag 29 november 2022 22:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En nieuwe sloffen, lijken de sloffen van KimD wel
Ik hoop voor hem dat ie buiten niet zo is, anders is er echt iets goed mis met hem.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doen ze allemaal wel . Ze hebben weinig anders om over te praten, dan over elkaar of zichzelf.
dat denk ik ookquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En nieuwe sloffen, lijken de sloffen van KimD wel
Is gewoon een oneindige stroom van ik ben dit en ik heb dat.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:54 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat ie buiten niet zo is, anders is er echt iets goed mis met hem.
Dat doet ze goedquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:56 schreef greysbones het volgende:
Wanda probeert altijd vrolijk en positief te blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet leren, moet proberen, moet vertrouwen, moet huilen, moet zien, moet weten dat ik mezelf kan zijn...
quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:56 schreef greysbones het volgende:
Verzint ze dit nu ter plekke?quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:56 schreef greysbones het volgende:
Let maar eens op. Elk gesprek draait ie naar zichzelf en als iemand anders iets leuks doet is ie er niet bij.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Is gewoon een oneindige stroom van ik ben dit en ik heb dat.
Gelukkigquote:
Mooi, opgeruimd staat netjesquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
voor de soundlock zei ze dat Maddy en Djedi op punt staan van vertrekken
ze waren weer eens te laat bij de FEBO
De psych van achter.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:58 schreef ledn81 het volgende:
Iemand heeft tegen Wanda gezegd dat er een negatieve invloed was.
Wanda :"Als er iemand altijd een positieve invloed probeert te hebben ben ik het wel"
en dat bevestigde die persoon. Waar gaat dit mis? Wanda IS moppersmurf
ik vraag me ook af wie de persoon is die dit heeft gezegdquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:58 schreef ledn81 het volgende:
Wanda :"Als er iemand altijd een positieve invloed probeert te hebben ben ik het wel"
Ja ik weet het.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:57 schreef woxxel het volgende:
[..]
Let maar eens op. Elk gesprek draait ie naar zichzelf en als iemand anders iets leuks doet is ie er niet bij.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:56 schreef Ireth het volgende:
Geen idee of dit al besproken is hier, is een berichtje van 12 uur geleden op fb gepost,maar vind het wel opvallende informatie![ afbeelding ]FeesboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tokkies
Dat mensen uberhaupt nog hun info van dat soort groepen halen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Zou mij niks verbazen als er delen van dat gesprek met Zoe en 'de helft van de loods' eerder vanavond alweer bij haar terecht gekomen is.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me ook af wie de persoon is die dit heeft gezegd
Laten we dan maar hopen dat Wanda nooit in een negatieve bui komt... als dit tot nu toe haar positieve bui isquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:58 schreef ledn81 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |