abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker maandag 28 november 2022 @ 13:45:59 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206854564
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Achteraf denk ik dat de politie gebeld heeft om te checken of ik achter het stuur zou opnemen en dus dat ik mogelijk met mijn telefoon bezig was op het moment van het feit.

Ik zou echt niet weten wie anders 4 x achter elkaar belt.
Je gaat natuurlijk de gekste dingen bedenken ... :@
pi_206855051
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Achteraf denk ik dat de politie gebeld heeft om te checken of ik achter het stuur zou opnemen en dus dat ik mogelijk met mijn telefoon bezig was op het moment van het feit.

Ik zou echt niet weten wie anders 4 x achter elkaar belt.
Stel je niet zo aan man sneeuwvlok.

Pffff
pi_206856452
Inloggen op https://www.cjib.nl/ , wellicht staat ‘ie daar. Maar ik denk dat het wel zal meevallen.

Je mag wel bellen tijdens rijden, als het maar handsfree is.
pi_206856640
410 euro om geen voorrang bij het zebrapad te verlenen? :')

Zelfs onnodig claxxoneren is goedkoper :')
-nee-
pi_206856683
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2022 16:47 schreef Marsenal het volgende:
410 euro om geen voorrang bij het zebrapad te verlenen? :')

Zelfs onnodig claxxoneren is goedkoper :')
Bij onnodig claxonneren gaat er niet zo snel iemand dood, die kans is bij VOP een stuk groter :P
pi_206857113
Is dit een lemming van die topic van Solo?
blablablabla
  maandag 28 november 2022 @ 18:12:51 #32
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_206857560
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Klopt, maar dat is niet het geval :P Je mocht daar 50 en dat is wat ik gereden heb.
Dat je 50 mag betekent niet dat je 50 moet.
Ik ken de situatie natuurlijk niet, maar het is dus in de buurt, je bent er waarschijnlijk bekend dus je weet dat daar een VOP is, je ziet iemand staan en je jakkert door met 50. Dan vraag je er ook wel een beetje om misschien.
pi_206857995
Een lemming... Als je me een beetje zou kennen weet je dat ik daar niet aan doe.

quote:
80s.gif Op maandag 28 november 2022 18:12 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Dat je 50 mag betekent niet dat je 50 moet.
Ik ken de situatie natuurlijk niet, maar het is dus in de buurt, je bent er waarschijnlijk bekend dus je weet dat daar een VOP is, je ziet iemand staan en je jakkert door met 50. Dan vraag je er ook wel een beetje om misschien.
Ik heb al eerder wat gepost als reactie op een soortgelijke post als van jou. Boete is volkomen terecht en ik zal 'm ook gewoon zonder gezeur gaan betalen. Verder kan ik met allemaal smoesjes komen om dit te rechtvaardigen, maar die zijn er gewoon niet. Vandaar dat ik mezelf ook kneiterdom heb genoemd :P
pi_206858439
@Sunshine1982

Moest hij aan de kant springen?
Dan kon het wel eens poging doodslag worden.
En zijn ze n met officier aan het regelen om je aan tehouden
pi_206860204
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Klopt, maar dat is niet het geval :P Je mocht daar 50 en dat is wat ik gereden heb.
Je hebt veel te hard gereden: je kon niet meer stoppen voor de zebrapad. Dat heeft niks met 50 (of 30) knm/hr te maken.
Wat mij betreft ben je een maand of twee je rijbewijs kwijt.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206860224
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 20:56 schreef blomke het volgende:
Wat mij betreft ben je een maand of twee je rijbewijs kwijt.
Artikel 5 zit er idd ook nog dik in
pi_206860248
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:04 schreef qltel het volgende:
Nee, hoe zou die agent je mobiele nummer moeten weten?
Sarcasme?
pi_206860329
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 13:33 schreef Isdatzo het volgende:
3) Ze vroegen zich af of ik mijn motor kwijt was :? .
Is dat zo? :P

Ik ben namelijk ooit gebeld dat-ie gevonden is (al heb ik nooit een motor gehad).
pi_206860352
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:56 schreef stropdaz het volgende:
@:Sunshine1982

Moest hij aan de kant springen?
Dan kon het wel eens poging doodslag worden.
En zijn ze n met officier aan het regelen om je aan tehouden
Morgenochtend om een uurtje of half 5 ramt de DSI de voordeur van TS eruit. :Y
pi_206860394
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 21:08 schreef Sodemieters het volgende:
Morgenochtend om een uurtje of half 5 ramt de DSI de voordeur van TS eruit.
Bij artikel 5 niet.
Bij verdenking poging tot moord kun je idd zoiets verwachten
pi_206862525
Ik denk niet dat een agent je gaat bellen. Ik vraag me zelfs af of dat zo maar kan volgens de regels. En waar heeft hij je nummer vandaan? Een boete kun je wel verwachten als hij in een chagrijnige bui was. Trouwens zebrapaden zijn altijd vragen om problemen. Ik had een keer slaande ruzie met een autobestuurder toen ik het had gewaagd om vlak voor hem op het zebrapad te gaan lopen. Wat was die kwaad zeg. "EERST KIJKEN!!!" riep hij met zijn wijsvingers naar zijn hoofd.
En daarnaast: fietsers hebben ook schijt aan zebrapadoverstekers.
pi_206863074
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 23:31 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik denk niet dat een agent je gaat bellen. Ik vraag me zelfs af of dat zo maar kan volgens de regels. En waar heeft hij je nummer vandaan? Een boete kun je wel verwachten als hij in een chagrijnige bui was. Trouwens zebrapaden zijn altijd vragen om problemen. Ik had een keer slaande ruzie met een autobestuurder toen ik het had gewaagd om vlak voor hem op het zebrapad te gaan lopen. Wat was die kwaad zeg. "EERST KIJKEN!!!" riep hij met zijn wijsvingers naar zijn hoofd.
En daarnaast: fietsers hebben ook schijt aan zebrapadoverstekers.
Voorrang heb je.
Voorrang krijg je niet

;)
pi_206863118
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 07:17 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Voorrang heb je.
Voorrang krijg je niet

;)
Dat kan je wel zeggen, maar hoe vaak er niet een auto voorbij me gesjeesd is terwijl ik met notabene een kinderwagen bij het zebrapad stond. Gebeurt echt wel met enige regelmaat. Gelukkig stopt de meerderheid wel gewoon, maar ik wacht altijd even voordat ik het zebrapad op loop en kijk of de auto in vaart verminderd.

Mijn vriend heeft daar gewoon schijt aan en die loopt gewoon het zebrapad op. En dat gaat soms ook maar net goed :{

Niet om mijn actie te rechtvaardigen ofzo, maar het gebeurt wel.
pi_206863127
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 07:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat kan je wel zeggen, maar hoe vaak er niet een auto voorbij me gesjeesd is terwijl ik met notabene een kinderwagen bij het zebrapad stond. Gebeurt echt wel met enige regelmaat. Gelukkig stopt de meerderheid wel gewoon, maar ik wacht altijd even voordat ik het zebrapad op loop en kijk of de auto in vaart verminderd.

Mijn vriend heeft daar gewoon schijt aan en die loopt gewoon het zebrapad op. En dat gaat soms ook maar net goed :{

Niet om mijn actie te rechtvaardigen ofzo, maar het gebeurt wel.
Wat een oliedomme vriend heb jij.
Jonge vader en dan dit soort risico's nemen. Ik zou hem maar niet te vaak alleen buiten wandelen met de kinderwagen
pi_206863143
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 07:38 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Wat een oliedomme vriend heb jij.
Jonge vader en dan dit soort risico's nemen. Ik zou hem maar niet te vaak alleen buiten wandelen met de kinderwagen
Hij loopt dan uiteraard zònder kinderwagen.

Maargoed, ik wacht af. Ik zal geen politie meer aan mijn deur zien gok ik. Ik verwacht wel de boete.
pi_206863166
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 07:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hij loopt dan uiteraard zònder kinderwagen.

Maargoed, ik wacht af. Ik zal geen politie meer aan mijn deur zien gok ik. Ik verwacht wel de boete.
Dat weet je niet hoe hij loopt met die vierwieler als jij er niet bij bent. Als het zo'n popijopi is die stoer doet op zebrapad is de kans ook groot dat hij dat altijd doet uit gewoonte.

Politie aan deur;
Aanvraag bij officier voor instap kan ff duren. Je kan ook een uitnodiging krijgen om je te melden op bureau. Of dat het een boete wordt waar de rechter over beslist als jij op de stoel voor hem zit.

Het zal er aan liggen hoe hard je reed en hoe gevaarlijk de situatie was voor agent. Aan de kant moeten springen etc.
Ik ken iemand die 1 jaar heeft gebromd omdat boa aan de kant moest duiken. Ook bij een zebrapad.

Waarom ben je bang om politie aan je deur te krijgen? Iets te verbergen binnen? ;)
  dinsdag 29 november 2022 @ 09:43:45 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_206863846
Popo is de gestapo jongeh..

Had op de motor een keertje oorlog met een lul op de snelweg die mijn meissie (ook op de motor) bijna de vangrail in prakte met zijn Leon.
Kreeg ik een uurtje later ook telefoon van de bonnenboer.. zoeken ze zo even op voor je op basis van je kenteken, geen enkel probleem. Had blijkbaar iemand gebeld over wild west taferelen en het kenteken doorgegeven.

Mooie faal van TS trouwens.. voetgangers zijn heilig, en dan ook nog een agent.. goed bezig. Ik denk dat het belletje van de Sint was, over welke maat jute zak hij mee moest geven aan ZWARTE Piet :+ oO/ ( <-- neppe bleekscheetpiet :r )
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_206875068
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 07:50 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Dat weet je niet hoe hij loopt met die vierwieler als jij er niet bij bent. Als het zo'n popijopi is die stoer doet op zebrapad is de kans ook groot dat hij dat altijd doet uit gewoonte.

Politie aan deur;
Aanvraag bij officier voor instap kan ff duren. Je kan ook een uitnodiging krijgen om je te melden op bureau. Of dat het een boete wordt waar de rechter over beslist als jij op de stoel voor hem zit.

Het zal er aan liggen hoe hard je reed en hoe gevaarlijk de situatie was voor agent. Aan de kant moeten springen etc.
Ik ken iemand die 1 jaar heeft gebromd omdat boa aan de kant moest duiken. Ook bij een zebrapad.

Waarom ben je bang om politie aan je deur te krijgen? Iets te verbergen binnen? ;)
Zelden zoveel onzin in één post gelezen. Zo ongeveer elke zin is baarlijke nonsens.
pi_206876305
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Achteraf denk ik dat de politie gebeld heeft om te checken of ik achter het stuur zou opnemen en dus dat ik mogelijk met mijn telefoon bezig was op het moment van het feit.

Ik zou echt niet weten wie anders 4 x achter elkaar belt.
Wat? :')

Ik altijd de telefoon (handsfree) op. Wat is daar mis mee.
pi_206876392
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 07:17 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Voorrang heb je.
Voorrang krijg je niet

;)
'Voorrang heb je niet, voorrang moet je verleend worden.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')