De Balkan heeft het tussen de oren vaak niet goed op orde.quote:Op maandag 28 november 2022 12:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Servie komt deze klap niet meer te boven.
Dit is walgelijk.quote:Op maandag 28 november 2022 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaaaaa weg met de massamoordenaren
Maar die linker laat hem de hele tijd lopen.quote:Op maandag 28 november 2022 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, die rechterverdediger stapt steeds te laat.
Wederom een like van Rivkahquote:
Doe ons een plezier en ga nog ff een keer schijten.quote:Op maandag 28 november 2022 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, ga ik even schijten, mis ik twee kols
Lekker lang schijtenquote:Op maandag 28 november 2022 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, ga ik even schijten, mis ik twee kols
Er zijn nog 3 wedstrijden dus dat zal wel niet inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2022 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is niet het laatste doelpunt van vandaag
quote:Op maandag 28 november 2022 12:33 schreef Zorro het volgende:
De oorlogsmisdadigers worden hier gigantisch gearresteerd
Dat hoop ik ook niet met nog drie wedstrijden te gaanquote:Op maandag 28 november 2022 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
Zo gewaagde uitspraakquote:Op maandag 28 november 2022 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
Waarvan aktequote:Op maandag 28 november 2022 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
Kunnen bijvoorbeeld morgen de Indonesiërs ook wel van massamoordenaars gaan spreken wanneer de Nederlanders spelen.quote:
Fan van Gullitquote:Op maandag 28 november 2022 12:35 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom draagt die bondscoach van Kameroen zo een pet met dreadlocks er aan vast gemaakt?
Dat mag van mij.quote:Op maandag 28 november 2022 12:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kunnen bijvoorbeeld morgen de Indonesiërs ook wel van massamoordenaars gaan spreken wanneer de Nederlanders spelen.
Die doen niet mee aan het WK.quote:Op maandag 28 november 2022 12:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kunnen bijvoorbeeld morgen de Indonesiërs ook wel van massamoordenaars gaan spreken wanneer de Nederlanders spelen.
Ik Ghana die wedstrijd kijken in elk gevalquote:Op maandag 28 november 2022 12:36 schreef fetX het volgende:
Misschien dat ik toch ook maar zwitserland ghana ga kijken
Goed opgemerkt!quote:Op maandag 28 november 2022 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die doen niet mee aan het WK.
Fan van Gullit? Die petjes waren er ook in '88.quote:Op maandag 28 november 2022 12:35 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom draagt die bondscoach van Kameroen zo een pet met dreadlocks er aan vast gemaakt?
Misschien hebben ze wel een forum waar ze commentaar geven over het WK.quote:Op maandag 28 november 2022 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die doen niet mee aan het WK.
Ik Ghana deze wedstrijd dat wel kijken ja.quote:Op maandag 28 november 2022 12:36 schreef fetX het volgende:
Misschien dat ik toch ook maar zwitserland ghana ga kijken
Damn.quote:
Dan inmiddels Opana.quote:Op maandag 28 november 2022 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Over 20 jaar een mooie docu op Andere Tijden Sport Kameroen met een woedende grijze Onana
cultural appropriationquote:Op maandag 28 november 2022 12:35 schreef Doevelaer het volgende:
Gvdquote:Op maandag 28 november 2022 12:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik Ghana die wedstrijd kijken in elk geval
Ik vind het erg racistisch van hemquote:Op maandag 28 november 2022 12:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Fan van Gullit? Die petjes waren er ook in '88.
quote:
Kleurloosquote:Op maandag 28 november 2022 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat zou Sylvana Simons daar van vinden?
Dramaandag.quote:Op maandag 28 november 2022 12:37 schreef fetX het volgende:
Ik ga voor de tweede keer de fout in vandaag. Wel godverdomme.
Speciaal voor de gaysquote:Op maandag 28 november 2022 12:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat is het nut van die voetbalshirts die na een druppeltje zweet aan je lijf blijven plakken?
Dat je kan zien bij welk team je hoortquote:Op maandag 28 november 2022 12:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat is het nut van die voetbalshirts die na een druppeltje zweet aan je lijf blijven plakken?
De schoppartij houden we nog tegoed.quote:Op maandag 28 november 2022 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel zin in een schooppartij bij Portugal - Uruguay
Zo kunnen we de teams beter uit elkaar houden, daarom hebben ze ook twee verschillende shirts aan. Al hadden we daar vandaag niet per se de shirts voor nodig.quote:Op maandag 28 november 2022 12:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Schoop?quote:Op maandag 28 november 2022 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdommequote:Op maandag 28 november 2022 12:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat je kan zien bij welk team je hoort
Yup, subtiele sluikactie van de sponsorenquote:
Nog eentje en ik heb er vier op een rijquote:
Misschien wel, misschien niet.quote:Op maandag 28 november 2022 12:40 schreef RamboDirk het volgende:
Krijgen we nog van die 3D animaties van geen buitenspel?
Die krijgen gewoon 8 uur blessuretijd.quote:Op maandag 28 november 2022 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook. Maar ook aan Uruguay.quote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef fetX het volgende:
Ik heb zo’n ongelooflijke hekel aan Portugal. Hopelijk verliezen ze.
Servië kan wel wegkomen met gelijk denk ik.quote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze moeten ook winnen, anders is het wel over.
Maar Uruguay kan er weinig van. Ik vind Portugal niet meer zoveel vervelende spelers hebben trouwensquote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef fetX het volgende:
Je regelt het maar gewoon!quote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik kan Portugal - Uruguay niet zien. Beflikkering.
Wordt wel lastig tegen die Zwitsers.quote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Servië kan wel wegkomen met gelijk denk ik.
Dat is waar.quote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Servië kan wel wegkomen met gelijk denk ik.
Ik gun het sympathieke Portugal wel eens de wereldtitel.quote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef fetX het volgende:
Ik ook wel eens. Over 40 jaar of zo.quote:Op maandag 28 november 2022 12:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik gun het sympathieke Portugal wel eens de wereldtitel.
De Slag van Lusailquote:Op maandag 28 november 2022 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja met schaken of zo.quote:Op maandag 28 november 2022 12:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ga zelf voetballen. Even vier broodjes bal met mayo eraf lopen.quote:
Er komt een inval? Sterkte.quote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik kan Portugal - Uruguay niet zien. Beflikkering.
Ik gun Portugal een bombardement.quote:Op maandag 28 november 2022 12:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Voetbal kijken > FIFA spelen > Voetbal spelenquote:Op maandag 28 november 2022 12:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ga zelf voetballen. Even vier broodjes bal met mayo eraf lopen.
Gallery play, hij doet het met een hakje.quote:Op maandag 28 november 2022 12:44 schreef Toby56 het volgende:
Milinkovic-Savic was 1 van degenen die teveel gallery play begon in te brengen na de 3-1.
Ondanks zijn prima goal een terechte wissel wat mij betreft.
FIFA spelenquote:Op maandag 28 november 2022 12:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voetbal kijken > FIFA spelen > Voetbal spelen
Nou nou nouquote:Op maandag 28 november 2022 12:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik gun Portugal een bombardement.
wordtquote:Op maandag 28 november 2022 12:46 schreef RAVW het volgende:
zal een leuke finale worden argentinie tegen portugal
Dat word vechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |