Lekker lang schijtenquote:Op maandag 28 november 2022 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, ga ik even schijten, mis ik twee kols
Er zijn nog 3 wedstrijden dus dat zal wel niet inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2022 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is niet het laatste doelpunt van vandaag
quote:Op maandag 28 november 2022 12:33 schreef Zorro het volgende:
De oorlogsmisdadigers worden hier gigantisch gearresteerd
Dat hoop ik ook niet met nog drie wedstrijden te gaanquote:Op maandag 28 november 2022 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
Zo gewaagde uitspraakquote:Op maandag 28 november 2022 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
Waarvan aktequote:Op maandag 28 november 2022 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
Kunnen bijvoorbeeld morgen de Indonesiërs ook wel van massamoordenaars gaan spreken wanneer de Nederlanders spelen.quote:
Fan van Gullitquote:Op maandag 28 november 2022 12:35 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom draagt die bondscoach van Kameroen zo een pet met dreadlocks er aan vast gemaakt?
Dat mag van mij.quote:Op maandag 28 november 2022 12:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kunnen bijvoorbeeld morgen de Indonesiërs ook wel van massamoordenaars gaan spreken wanneer de Nederlanders spelen.
Die doen niet mee aan het WK.quote:Op maandag 28 november 2022 12:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kunnen bijvoorbeeld morgen de Indonesiërs ook wel van massamoordenaars gaan spreken wanneer de Nederlanders spelen.
Ik Ghana die wedstrijd kijken in elk gevalquote:Op maandag 28 november 2022 12:36 schreef fetX het volgende:
Misschien dat ik toch ook maar zwitserland ghana ga kijken
Goed opgemerkt!quote:Op maandag 28 november 2022 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die doen niet mee aan het WK.
Fan van Gullit? Die petjes waren er ook in '88.quote:Op maandag 28 november 2022 12:35 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom draagt die bondscoach van Kameroen zo een pet met dreadlocks er aan vast gemaakt?
Misschien hebben ze wel een forum waar ze commentaar geven over het WK.quote:Op maandag 28 november 2022 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die doen niet mee aan het WK.
Ik Ghana deze wedstrijd dat wel kijken ja.quote:Op maandag 28 november 2022 12:36 schreef fetX het volgende:
Misschien dat ik toch ook maar zwitserland ghana ga kijken
Damn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |