Kunnen bijvoorbeeld morgen de Indonesiërs ook wel van massamoordenaars gaan spreken wanneer de Nederlanders spelen.quote:
Fan van Gullitquote:Op maandag 28 november 2022 12:35 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom draagt die bondscoach van Kameroen zo een pet met dreadlocks er aan vast gemaakt?
Dat mag van mij.quote:Op maandag 28 november 2022 12:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kunnen bijvoorbeeld morgen de Indonesiërs ook wel van massamoordenaars gaan spreken wanneer de Nederlanders spelen.
Die doen niet mee aan het WK.quote:Op maandag 28 november 2022 12:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kunnen bijvoorbeeld morgen de Indonesiërs ook wel van massamoordenaars gaan spreken wanneer de Nederlanders spelen.
Ik Ghana die wedstrijd kijken in elk gevalquote:Op maandag 28 november 2022 12:36 schreef fetX het volgende:
Misschien dat ik toch ook maar zwitserland ghana ga kijken
Goed opgemerkt!quote:Op maandag 28 november 2022 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die doen niet mee aan het WK.
Fan van Gullit? Die petjes waren er ook in '88.quote:Op maandag 28 november 2022 12:35 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom draagt die bondscoach van Kameroen zo een pet met dreadlocks er aan vast gemaakt?
Misschien hebben ze wel een forum waar ze commentaar geven over het WK.quote:Op maandag 28 november 2022 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die doen niet mee aan het WK.
Ik Ghana deze wedstrijd dat wel kijken ja.quote:Op maandag 28 november 2022 12:36 schreef fetX het volgende:
Misschien dat ik toch ook maar zwitserland ghana ga kijken
Damn.quote:
Dan inmiddels Opana.quote:Op maandag 28 november 2022 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Over 20 jaar een mooie docu op Andere Tijden Sport Kameroen met een woedende grijze Onana
cultural appropriationquote:Op maandag 28 november 2022 12:35 schreef Doevelaer het volgende:
Gvdquote:Op maandag 28 november 2022 12:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik Ghana die wedstrijd kijken in elk geval
Ik vind het erg racistisch van hemquote:Op maandag 28 november 2022 12:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Fan van Gullit? Die petjes waren er ook in '88.
quote:
Kleurloosquote:Op maandag 28 november 2022 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat zou Sylvana Simons daar van vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |