Maar Uruguay kan er weinig van. Ik vind Portugal niet meer zoveel vervelende spelers hebben trouwensquote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef fetX het volgende:
Ik heb zo’n ongelooflijke hekel aan Portugal. Hopelijk verliezen ze.
Je regelt het maar gewoon!quote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik kan Portugal - Uruguay niet zien. Beflikkering.
Wordt wel lastig tegen die Zwitsers.quote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Servië kan wel wegkomen met gelijk denk ik.
Dat is waar.quote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Servië kan wel wegkomen met gelijk denk ik.
Ik gun het sympathieke Portugal wel eens de wereldtitel.quote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef fetX het volgende:
Ik heb zo’n ongelooflijke hekel aan Portugal. Hopelijk verliezen ze.
Ik ook wel eens. Over 40 jaar of zo.quote:Op maandag 28 november 2022 12:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik gun het sympathieke Portugal wel eens de wereldtitel.
De Slag van Lusailquote:Op maandag 28 november 2022 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel zin in een schooppartij bij Portugal - Uruguay
Ja met schaken of zo.quote:Op maandag 28 november 2022 12:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ga zelf voetballen. Even vier broodjes bal met mayo eraf lopen.quote:
Er komt een inval? Sterkte.quote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik kan Portugal - Uruguay niet zien. Beflikkering.
Ik gun Portugal een bombardement.quote:Op maandag 28 november 2022 12:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Voetbal kijken > FIFA spelen > Voetbal spelenquote:Op maandag 28 november 2022 12:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ga zelf voetballen. Even vier broodjes bal met mayo eraf lopen.
Gallery play, hij doet het met een hakje.quote:Op maandag 28 november 2022 12:44 schreef Toby56 het volgende:
Milinkovic-Savic was 1 van degenen die teveel gallery play begon in te brengen na de 3-1.
Ondanks zijn prima goal een terechte wissel wat mij betreft.
FIFA spelenquote:Op maandag 28 november 2022 12:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voetbal kijken > FIFA spelen > Voetbal spelen
Nou nou nouquote:Op maandag 28 november 2022 12:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik gun Portugal een bombardement.
wordtquote:Op maandag 28 november 2022 12:46 schreef RAVW het volgende:
zal een leuke finale worden argentinie tegen portugal
Dat word vechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |