Dramaandag.quote:Op maandag 28 november 2022 12:37 schreef fetX het volgende:
Ik ga voor de tweede keer de fout in vandaag. Wel godverdomme.
Speciaal voor de gaysquote:Op maandag 28 november 2022 12:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat is het nut van die voetbalshirts die na een druppeltje zweet aan je lijf blijven plakken?
Dat je kan zien bij welk team je hoortquote:Op maandag 28 november 2022 12:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat is het nut van die voetbalshirts die na een druppeltje zweet aan je lijf blijven plakken?
De schoppartij houden we nog tegoed.quote:Op maandag 28 november 2022 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel zin in een schooppartij bij Portugal - Uruguay
Zo kunnen we de teams beter uit elkaar houden, daarom hebben ze ook twee verschillende shirts aan. Al hadden we daar vandaag niet per se de shirts voor nodig.quote:Op maandag 28 november 2022 12:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Schoop?quote:Op maandag 28 november 2022 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdommequote:Op maandag 28 november 2022 12:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat je kan zien bij welk team je hoort
Yup, subtiele sluikactie van de sponsorenquote:
Nog eentje en ik heb er vier op een rijquote:
Misschien wel, misschien niet.quote:Op maandag 28 november 2022 12:40 schreef RamboDirk het volgende:
Krijgen we nog van die 3D animaties van geen buitenspel?
Die krijgen gewoon 8 uur blessuretijd.quote:Op maandag 28 november 2022 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook. Maar ook aan Uruguay.quote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef fetX het volgende:
Ik heb zo’n ongelooflijke hekel aan Portugal. Hopelijk verliezen ze.
Servië kan wel wegkomen met gelijk denk ik.quote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze moeten ook winnen, anders is het wel over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |