abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206864019
Een nieuwe dag en nog altijd zijn sommige progressieven heel erg mad. Hoe staat het eigenlijk met die nieuwe app van Jack Dorsey, BlueSky? Dat zou toch de nieuwe woke echokamer moeten worden? Apple is schijnbaar ook al gestopt met adverteren op Twitter. Misschien de eerste grote vis die Jack kan binnenhalen voor BlueSky.
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je kan het gewoon niet verkroppen dat Musk Twitter succesvol en winstgevend en VVMU heeft gemaakt door alle radical left fascists eruit te schoppen in die drie dagen dat hij het voor het zeggen heeft.
Dit klopt natuurlijk wel. Wat vind jij er eigenlijk van dat al die Antifa-accounts zijn gesloten?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206864031
BlueSky is een protocol.
pi_206864043
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2022 09:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welke aantijgingen kloppen niet, en hoe volgt dat uit deze niet-zo-heel duidelijke lijntjes?
Dat hatespeech zou toenemen bijvoorbeeld?
Dat het een “gevaarlijke omgeving” zou worden?
Dat er geen moderatie meer plaats zou gaan vinden?
Dat er geen regels meer zouden zijn want “free speech”?

Er klopt allemaal geen hol van.

Als die lijntjes niet duidelijk zijn, pearl pearl pearl!
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2022 @ 10:09:24 #254
70532 loveli
N
pi_206864048
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 09:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja dus? Een beschuldiging is geen bewijs. Laat staan dat een zaak drie keer posten het idee dat dit super normaal is redelijk onderbouwt. Met in twee jaar tijd geen follow up lijkt het ook een nothingburger maar okay misschien heeft twitter een dikkes schikking betaald, wat me trouwens ook nieuws zou lijken.
Van de andere kant misschien betekent mijn scepsis inderdaad wel dat ik een bloeddrinkende pedo ben. Of op zijn minst de andere kant opkijk want het gebeurde bij een linksleunend bedrijf ofzo.
Hier vind je meer over de 'nothingburger', twitter is in beroep gegaan dat een rechter de zaak in behandeling wil nemen.
https://endsexualexploita(...)continues-on-appeal/

quote:
In August 2021, the Federal District Court ruled that the Plaintiffs’ claim against Twitter for knowingly benefiting from their sex trafficking should move forward. Twitter is appealing that ruling to the Ninth Circuit. The Plaintiffs cross-appealed and their opening brief can be found here.
Conclusie: toch nog geen nothingburger.
crap in = crap out
  dinsdag 29 november 2022 @ 10:13:05 #255
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206864076
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

We zijn net een week verder joh. Komt goed. Daarnaast: hoe weet je wat hate speech is wanneer je alle moderatie eruit gewerkt hebt?
Huilen dan.
  dinsdag 29 november 2022 @ 10:15:10 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206864089
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit klopt natuurlijk wel.
Uhu :') .
quote:
Wat vind jij er eigenlijk van dat al die Antifa-accounts zijn gesloten?
Niks, want ik weet niet precies op welke accounts je doelt. En al wist ik het wel: dan ben ik nog niet bekend met bijdragen van die accounts want ik volg ze niet. Misschien terecht, misschien niet. Geen idee.
Huilen dan.
pi_206864097
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:04 schreef HowardRoark het volgende:
Een nieuwe dag en nog altijd zijn sommige progressieven heel erg mad.
Wie is mad? Voor mij is het juist vermakelijk om de rijkste persoon ter wereld een powerpoint met miljoenen mensen te zien delen die zo slecht is. Serieus Musk komt niet verder dan het niveau van een ondrbouw vwo scholiertje en dat toont hij dan zonder schaamte? Dat er dan ook nog mensen zijn die niet kunnen wachten op andere data die hij gaat delen maar geloven dat dat wel iets waard gaat zijn is kers op de taart.

quote:
Dit klopt natuurlijk wel. Wat vind jij er eigenlijk van dat al die Antifa-accounts zijn gesloten?
Zal mij echt een worst wezen volg er 0.
pi_206864112
quote:

[..]

'Hatespeech' .. haha. Tegenwoordig valt daar volgens sommigen al het benoemen van menselijke biologie of het gebruik van het woord 'grooming' onder.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206864129
quote:

[..]

Het feit blijft dat adverteerders (al dan niet tijdelijk) gestopt zijn met Twitter. Dus ik denk dat zij de grafieken ook niet erg overtuigend vinden.
pi_206864146
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:19 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het feit blijft dat adverteerders (al dan niet tijdelijk) gestopt zijn met Twitter. Dus ik denk dat zij de grafieken ook niet erg overtuigend vinden.
Progressieve bedrijven zullen zich inderdaad gaan terugtrekken. Apple is daar een fantastisch voorbeeld van, woke-er dan Apple ga je het namelijk niet snel vinden.
pi_206864152
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:09 schreef loveli het volgende:

[..]
Hier vind je meer over de 'nothingburger', twitter is in beroep gegaan dat een rechter de zaak in behandeling wil nemen.
https://endsexualexploita(...)continues-on-appeal/
[..]
Conclusie: toch nog geen nothingburger.
Verwacht je dat Musk het beroep in gaat trekken?

Dat kan hem veel geld gaan kosten.
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2022 @ 10:23:38 #262
70532 loveli
N
pi_206864172
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Progressieve bedrijven zullen zich inderdaad gaan terugtrekken. Apple is daar een fantastisch voorbeeld van, woke-er dan Apple ga je het namelijk niet snel vinden.
Terugtrekken in plain sight, om stilletjes weer terug te komen omdat er geld te verdienen is.
Twitter heeft een te groot bereik om niet te adverteren.

Ik houd m'n adem nog even niet in.
crap in = crap out
pi_206864176
Hoe worden die cijfers van Musk eigenlijk gemeten? Hoe meet hij hatespeech impressies?
  dinsdag 29 november 2022 @ 10:24:57 #264
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206864184
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
'Hatespeech' .. haha. Tegenwoordig valt daar volgens sommigen al het benoemen van menselijke biologie of het gebruik van het woord 'grooming' onder.
En zo zie je maar dat dat lijntje van Musk helemaal niks zegt:
- zonder dat je weet wat er als definitie gehanteerd wordt,
- of die definitie in de loop der tijd veranderd is,
- hoeveel mensen zich bezighouden met het identificeren daarvan.

Als je simpelweg stopt met kijken naar hate speech dan zal je het ook niet vinden.
Huilen dan.
pi_206864186
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oh ja, Apple. Met die arbeidsomstandigheden bij hun leveranciers. Wokeheid ten top.

Maar goed, ze adverteerden wel voor bijna 200 miljoen per jaar op Twitter. Daar zul je veel voedingssupplementtweets voor in de plaats moeten krijgen.
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2022 @ 10:29:47 #266
70532 loveli
N
pi_206864212
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
Verwacht je dat Musk het beroep in gaat trekken?

Dat kan hem veel geld gaan kosten.
Ik verwacht datjuridisch is dichtgetikt waar aansprakelijkheid ligt voor zaken voor zijn aankoop. Ik verwacht ook dat hij niet het recht heeft om het beroep in te trekken, maar als iemand anders meer weet van Amerikaans recht en de statuten van twitter, dan laat ik me graag bijpraten.
Nieuwsbericht is van augustus 2022,
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2022 @ 10:30:30 #267
70532 loveli
N
pi_206864219
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoe worden die cijfers van Musk eigenlijk gemeten? Hoe meet hij hatespeech impressies?
Op basis van een woordenlijst die twitter al gebruikte.
crap in = crap out
pi_206864234
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:29 schreef loveli het volgende:

[..]
Ik verwacht datjuridisch is dichtgetikt waar aansprakelijkheid ligt voor zaken voor zijn aankoop. Ik verwacht ook dat hij niet het recht heeft om het beroep in te trekken, maar als iemand anders meer weet van Amerikaans recht en de statuten van twitter, dan laat ik me graag bijpraten.
Nieuwsbericht is van augustus 2022,
Dus Musk gaat door met Twitter's beroep tegen dit arme misbruikte kind?
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2022 @ 10:36:04 #269
70532 loveli
N
pi_206864253
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:32 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dus Musk gaat door met Twitter's beroep tegen dit arme misbruikte kind?
Doe ff onderbouwing dat Musk daar iets mee mag doen, juridisch. Koopcontract waarin alle lopende rechtszaken ook zijn aangekocht en aansprakelijkheid is overgenonen, bijvoorbeeld.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2022 @ 10:37:08 #270
70532 loveli
N
pi_206864255
Waarom reageer ik op een shitpost :')
crap in = crap out
pi_206864263
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als je simpelweg stopt met kijken naar hate speech dan zal je het ook niet vinden.
Voor normale weldenkende mensen is het heel duidelijk wat 'hate speech' werkelijk is en wat niet. Maar het kan natuurlijk wel zijn dat deze realiteit niet strookt met de verscheidene fantasmen die sommige progressieven omarmen.
pi_206864265
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
We zijn net een week verder joh. Komt goed. Daarnaast: hoe weet je wat hate speech is wanneer je alle moderatie eruit gewerkt hebt?
Naar mijn mening bestaat hate speech online niet, gezien de mogelijkheid iemand bijvoorbeeld te blokkeren.
Of word er wel weg makkelijk tegenwoordig gezegd dat iets hate speech is.

Zeg maar hetzelfde als racisme.
Dat woordje is ook in overmatig gebruik en heeft daardoor bijna geen waarde meer.
pi_206864267
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Is ook helemaal niet misleidend om elke grafiek een andere tijdspanne te geven. Lijntje juli tot november (geen jaartal), 2020-2020 of 2014 tot 2022 maakt eigenlijk niks uit iedereen snapt het. Y assen met 0 tot 2 getallen is ook chef's kiss.
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 10:39:22 #274
236264 crew  capricia
pi_206864268
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:36 schreef loveli het volgende:

[..]
Doe ff onderbouwing dat Musk daar iets mee mag doen, juridisch. Koopcontract waarin alle lopende rechtszaken ook zijn aangekocht en aansprakelijkheid is overgenonen, bijvoorbeeld.
Ik neem aan dat als je een bedrijf koopt dat inclusief uitstaande vorderingen en dus ook risicos is.
The good and the bad. En aansprakelijkheid zal daar ook in zitten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206864269
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:19 schreef Ulx het volgende:

[..]
Die komen gewoon weer terug hoor, er zijn namelijk geen alternatieven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')