Dat is het tegenovergestelde van alle rechtsen die voor “hate speech en nazisme” zijn volgens de haters op elon.quote:Op dinsdag 29 november 2022 08:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wie of wat zijn "wokies" precies? Is dat een vastomlijnde groep mensen? Of is dat gewoon iedereen meteen andere mening? Wie of wat zijn het?
Maybe you should read some further of my comments here, I speak, write and read perfect English, thanks.quote:Op dinsdag 29 november 2022 08:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Misschien is je Engels niet goed genoeg om dit soort artikelen te begrijpen.
[..]
Onderzoek maar zelf wat alleges betekent.
[..]
Dus zonder uitspraak zijn al deze dingen enkel claims.
Etcetera toch raar dat als dit allemaal waar bleek dat er dan 0,0 follow up was wat dan de uitspraak was. Je zou denken dat het daadwerkelijke bewijs dat het een bewussie was wel een artikeltje waard is.
Gelukkig voor jou heeft Apple de advertenties zonder veel bombarie gestopt. Perfect toch?quote:Op dinsdag 29 november 2022 08:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daarmee zullen ze in een van de belangrijkste afzetmarkten (VS) een hoop mensen mee tegen zich in het harnas jagen.
Stilletjes niet meer adverteren is een ding. Keihard de oppositie in gaan is per definitie bad for business.
Inhoudelijk niets te melden met weer een typische retoriek.quote:Op dinsdag 29 november 2022 08:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Geneuzel, word je blauwe haarkleurtje er zwart van?
Zet het op Twitter zou ik zo zeggen.
Iemand die alles bagatelliseert want elon en Twitter en “rechts”, ga ik niet bedanken met inhoudelijke reacties.quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Inhoudelijk niets te melden met weer een typische retoriek.
Come up you can do better.
De meeste zaken in de VS krijgen geen uitspraak, maar worden geschikt. Uitspraak is voor mensen met veel geduld en nog meer geld.quote:Op dinsdag 29 november 2022 08:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Misschien is je Engels niet goed genoeg om dit soort artikelen te begrijpen.
[..]
Onderzoek maar zelf wat alleges betekent.
[..]
Dus zonder uitspraak zijn al deze dingen enkel claims.
Etcetera toch raar dat als dit allemaal waar bleek dat er dan 0,0 follow up was wat dan de uitspraak was.
Hou eens op met zeggen dat ik iets moet lezen, als ik op je reageer ga er maar vanuit dat ik gelezen heb. Jij beweert iets over bewijzen linkt vervolgens naar iets met enkel claims. Dus of je leest slecht of je schrijft slecht of je presenteert bewust leugens.quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Maybe you should read some further of my comments here, I speak, write and read perfect English, thanks.
Dat weet je wel.quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[ twitter ]
Dit werd verwijderd, geen idee waarom.
Talk to me mods.
Nee? Ik heb letterlijk geen idee.quote:
Je mede users uitmaken voor ree figuren vind ik niet geheel wenselijk.quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee? Ik heb letterlijk geen idee.
Stond iets over in dat de reeeeeeee figuren die beweren dat elon vooraan nazisme ondersteund omdat hij bans intrekt en dat dit aantoonbaar niet klopt.
Er was wel 1 losse post daar weer onder.
En nou komt hij met de cijfers aan, nou ja 2 dagen geleden.quote:
Ach jeetje.quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je mede users uitmaken voor ree figuren vind ik niet geheel wenselijk.
Ja dus? Een beschuldiging is geen bewijs. Laat staan dat een zaak drie keer posten het idee dat dit super normaal is redelijk onderbouwt. Met in twee jaar tijd geen follow up lijkt het ook een nothingburger maar okay misschien heeft twitter een dikkes schikking betaald, wat me trouwens ook nieuws zou lijken.quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:33 schreef loveli het volgende:
[..]
De meeste zaken in de VS krijgen geen uitspraak, maar worden geschikt. Uitspraak is voor mensen met veel geduld en nog meer geld.
Je bedoelt dat grafiekje?quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En nou komt hij met de cijfers aan, nou ja 2 dagen geleden.
Ik zie niet in hoe dit “weken” is maar enfin.
Oh ik zie al welke kant het op gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Van Musk geleerd zeker? Als de uitkomst 'm bevalt dan heeft het volk gesproken, en als de uitkomst hem niet bevalt dan zijn het de democratische botfarms geweest die het feestje verstierden. Ja zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 29 november 2022 09:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ach jeetje.
Zullen we een poll maken of mensen dat echt erg vinden of niet?
Niet zo overdrijven aub.
Triggered much? Amusant geschuimbek verder hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Oh ik zie al welke kant het op gaat.
Er zal vast niks van kloppen “want ik kan niet zien hoe het tot stand is gekomen herrppp”.
Dat bedoel ik dus met reeeeee figuren mod, dat is geen scheldwoord.
Anders wijs het even aan hoe dat schelden is.
Welke aantijgingen kloppen niet, en hoe volgt dat uit deze niet-zo-heel duidelijke lijntjes?quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[ twitter ]
Dit werd verwijderd, geen idee waarom.
Talk to me mods.
Het is een directe onderbouwing dat bepaalde aantijgingen niet kloppen
Je kan het gewoon niet verkroppen dat Musk Twitter succesvol en winstgevend en VVMU heeft gemaakt door alle radical left fascists eruit te schoppen in die drie dagen dat hij het voor het zeggen heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het grafiekje met minuten op de site loopt van jan2020 tot nov 2020 op de y as staat letterlijk niks. Nou geweldig gedaan Musk die all time high van 2 jaar terug. Serieus ongeloofelijk slecht die grafiekjes, middelbare scholieren kunnen nog beter data presenteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |