Ja dat geloof ik. Een ECG zal snel duidelijkheid bieden over of ze wellicht een hartinfarct gehad heeft of dat er sprake is van andere ritmestoornissen (boezemfibrillatie bijv.) waardoor ze zich onwel voelde vannacht. Hopelijk valt het relatief mee.quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duimen. Ze heeft al genoeg meegemaakt.
Hete bliksem met draadjesvlees.quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Dank je.quote:
Sterktequote:Op dinsdag 29 november 2022 11:21 schreef tong80 het volgende:
Moeke belt net uit ziekenhuis. Paar keer onwel geworden vannacht, wacht nu bij cardiologie op ECG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baantjer mag bellen @Oriente
quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:46 schreef Wereldgozer het volgende:
What the hell zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baantjer mag bellen @:orienteOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dank je.quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
Sterkte @:tong80 hopelijk valt het mee.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Klasse hoor maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baantjer mag bellen @:oriente
bexigquote:Op dinsdag 29 november 2022 13:31 schreef KingRoland het volgende:
Even een dutje doen ben al sinds 8 uur bexig met papers
Erg leuk! en moeilijk.quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:19 schreef Oriente het volgende:
@:speedfight @:wereldgozer @:pisces29 @:scrummie
https://murdle.com/
Probeer deze eens. Best geinig. Ik had alleen het moordwapen goed.
Ja, wel grappig héquote:Op dinsdag 29 november 2022 14:06 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Erg leuk! en moeilijk.
Ik had alleen het motief goed.
Ga er volgende keer eens echt met papier en pen voor zitten
quote:
Doen ze bij Murdle niet aan scores? kan een idee zijn om die elke ochtend te plaatsen, lijkt mij leuk.quote:Op woensdag 30 november 2022 08:09 schreef Oriente het volgende:
THE CASE OF THE DEAD SKI BUM
Murdle for 11/30/2022
👤🔪🏡
🟩🟩🟩
🕰️1️⃣:5️⃣5️⃣
⚖️👤
https://murdle.com
@:Wereldgozer @:Speedfight @:Pisces29
Stukje sneller dan jij gisteren @:Wereldgozer
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 30 november 2022 01:16 schreef Oriente het volgende:
@:tong80 nog nieuws over je moeder? Hoe gaat het nu?
Fijn kerel. Hopelijk mag ze gauw weer naar huis.quote:Op woensdag 30 november 2022 08:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Lijkt mee te vallen. ECG was ok. Vandaag verdere onderzoeken. Eerst bloedprikken.
Lekker bezig maat.quote:Op woensdag 30 november 2022 08:09 schreef Oriente het volgende:
Murdle for 11/30/2022
👤🔪🏡
🟩🟩🟩
⚖️👤
Ik zou graag zien of @AFCNiels hier ons weer voorbij weet te streven.quote:Op woensdag 30 november 2022 08:09 schreef Oriente het volgende:
Murdle for 11/30/2022
👤🔪🏡
🟩🟩🟩
⚖️👤
Waddap braddaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat sommige users vals moeten spelen
quote:Op woensdag 30 november 2022 10:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Namen en rugnummers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat sommige users vals moeten spelen
quote:Op woensdag 30 november 2022 10:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit is te moeilijk voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat sommige users vals moeten spelenU MAD?
Gohquote:Op woensdag 30 november 2022 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is te moeilijk voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |