Ze lijkt mij het type van rustig opbouwen, dus neem de tijdquote:Op donderdag 1 december 2022 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet ik @:Scrupuleus zijn advies maar opvolgen en vol voor jou gaan.
Dit zeg je alleen omdat je niet in mijn friendlist staat.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als moderator @:onlogisch op vrouwen jaagt zoals hij modereert, heeft zij weinig te vrezen.
Dat klopt!quote:Op donderdag 1 december 2022 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen omdat je niet in mijn friendlist staat.
Traag en dik dus. Genoteerd.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als moderator @:onlogisch op vrouwen jaagt zoals hij modereert, heeft zij weinig te vrezen.
Iets met langzaam en verzuimen, beste Sked.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij dik modereren?
Ah. Ja, dat klinkt wel als @onlogischquote:Op donderdag 1 december 2022 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iets met langzaam en verzuimen, beste Sked.
Nog eentje die boos is dat hij niet in mijn vriendenlijst staatquote:Op donderdag 1 december 2022 15:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah. Ja, dat klinkt wel als @:onlogisch
Ja, wat verschrikkelijk zeg.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog eentje die boos is dat hij niet in mijn vriendenlijst staat
Fantastisch om te horen en laat die haters maar huilen. Iemand met zo'n lang onafgebroken carrière als moderator durven te betichten van zwak presterenquote:Op donderdag 1 december 2022 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:Pisces29Je treedt nu in de voetsporen van niemand minder dan :
Friends
@:GGMM
@:Tarado
@:Lange_Lans
@:Jojoortje
@:Littlerabbit
@:Zipportal
@:Coco
defriendanoniem_09122020101410 Dit was forumgebruiker @:Scrummie
defriendanoniem_02112020013733 Dit was forumgebruiker @:Muskusboktor57
@:KnutdeIJsbeer
@:Caland
@:Ajacied422
@:Elan
@:maxi-mus
Een zéér select gezelschap dus
Hallo LR. Alles goed makker?quote:Op donderdag 1 december 2022 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fantastisch om te horen en laat die haters maar huilen. Iemand met zo'n lang onafgebroken carrière als moderator durven te betichten van zwak presteren
Aai over de bol voor @onlogischquote:Op donderdag 1 december 2022 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fantastisch om te horen en laat die haters maar huilen. Iemand met zo'n lang onafgebroken carrière als moderator durven te betichten van zwak presteren
Dit is oud nieuwsquote:Op donderdag 1 december 2022 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)f959c720d9&auth_rd=1
Wat een speculaties. We halen er even een expert bij. @:Kingroland graag duiding.
Ik heb je avances wel door.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aai over de bol voor @:onlogisch
Jaloers ben ik niet, maar pijn doet het wel!quote:Op donderdag 1 december 2022 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:Pisces29Je treedt nu in de voetsporen van niemand minder dan :
Friends
@:GGMM
@:Tarado
@:Lange_Lans
@:Jojoortje
@:Littlerabbit
@:Zipportal
@:Coco
defriendanoniem_09122020101410 Dit was forumgebruiker @:Scrummie
defriendanoniem_02112020013733 Dit was forumgebruiker @:Muskusboktor57
@:KnutdeIJsbeer
@:Caland
@:Ajacied422
@:Elan
@:maxi-mus
Een zéér select gezelschap dus
Jawel in WKquote:Op donderdag 1 december 2022 18:45 schreef tong80 het volgende:
Wordt al paar dagen niet gevraagd naar welk voedsel je naar binnen schuift.
Boerenkoolschotel met gehakt en worst.
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2022 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Jawel in WK
Beetje blijven opletten graag
Moet een vergissing zijn kan niet anders.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jaloers ben ik niet, maar pijn doet het wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |