Doe niet zo raar makker.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Denk jij dat er ooit een mens op de maan is geweest?
quote:Op donderdag 1 december 2022 08:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Denk jij dat er ooit een mens op de maan is geweest?
Werken is overgewaardeerd.quote:
Lekker bezig @tong80quote:Op donderdag 1 december 2022 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werken is overgewaardeerd.
Goeiemorgen brothers. Al drie weken nuchter.
Hoe is het met je ogen? Was je niet een keer bijna blind vanwege de drank?quote:Op donderdag 1 december 2022 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werken is overgewaardeerd.
Goeiemorgen brothers. Al drie weken nuchter.
Ha ha ha. Niet dat ik weet. Van Gaal is wel Dailey Blind.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het met je ogen? Was je niet een keer bijna blind vanwege de drank?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je eens 'stelen' twv een graafmachine van de Belastingdienst...quote:82 verdachten in Noord-Holland hoeven toch niet voor de rechter te komen omdat het Openbaar Ministerie (OM) kampt met een capaciteitsprobleem.
De verdachten zouden vandaag moeten voorkomen bij de politierechter in Haarlem, maar hun zaken worden naar verwachting direct geschrapt - in juridische taal 'niet-ontvankelijk' verklaard. Het gaat volgens justitie om lichte vergrijpen. Genoemd worden onder meer de diefstal van een graafmachine en de diefstal van een pak kaas. Ook zou iemand 15.725 euro langs de douane hebben gesmokkeld in 2010.
Onder die relatief lichte vergrijpen is toch een aantal opvallende zaken. Zo wordt iemand uit Den Helder ervan verdacht in 2014 een kind met kracht tegen een muur te hebben geduwd. Een Purmerender zou in 2013 hebben geroepen: "Kankerturk, ik ga jouw kop eraf halen" en iemand tegen het hoofd hebben gestompt.
https://www.ad.nl/buitenl(...)f959c720d9&auth_rd=1quote:Kim Jong-Un presenteert ‘meest geliefde’ dochter (en opvolger?) Ju-Ae
Voor de tweede keer in korte tijd showt de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-Un zijn dochter aan zijn volk (en de wereld). Waarom doet hij dit? En waarom nu?
Ze volgt kennelijk hetzelfde dieet als papa. Wat een smerig varken.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)f959c720d9&auth_rd=1
Wat een speculaties. We halen er even een expert bij. @:Kingroland graag duiding.
Ik heb me daar onvoldoende in verdiept. Sorry.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen de big bang theorie aan?
Sinds ik niet meer werk FOK! ik 100% en kan ik goed rondkomen.quote:
Zijn de pakken wijn nou door de jaren heen duurder geworden?quote:Op donderdag 1 december 2022 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds ik niet meer werk FOK! ik 100% en kan ik goed rondkomen.
Ja. Maar dat wist je al. Daarom koop ik alleen nog pakken en laat de wijn staan.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn de pakken wijn nou door de jaren heen duurder geworden?
Heb net wat koude pizza punten op. Als lunch. Zonder startsein van @Scrummiequote:Op donderdag 1 december 2022 12:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ze volgt kennelijk hetzelfde dieet als papa. Wat een smerig varken.
quote:Op donderdag 1 december 2022 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb net wat koude pizza punten op. Als lunch. Zonder startsein van @:scrummie
Als je het maar compenseert.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik train me suf.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als je het maar compenseert.
Walgelijke walrus. Eet smakelijkquote:Op donderdag 1 december 2022 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |