quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Kleine lokpostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid

quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Grote lokpostGoede herinnering! Ik ga het nu meteen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...

SPOILER: Eerdere rondesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Kleine lokpostOh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de lokpost, maar het was een beetje hectisch de afgelopen week. En nu ben ik mijn voorspelling voor aflevering 2 vergeten door te geven
[ Bericht 0% gewijzigd door Rockfire op 15-01-2023 14:02:16 ]

SPOILER: eerdere rondesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans

Ik heb geen uitnodiging gehad..quote:

Ik heb je ook niet je username zien droppenquote:Op maandag 16 januari 2023 11:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik heb geen uitnodiging gehad..

Feijn Zandquote:Op maandag 16 januari 2023 13:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb je ook niet je username zien droppenkan ik je vinden als Karrel_Laaglawaai in de app?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc

Gewijzigd!!!quote:Op maandag 16 januari 2023 11:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Aflevering 3
Mol: Anke
Winnaar: Daniël
Verliezer: Sander
Afvaller: Annick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |