SPOILER: Eerdere rondesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: eerdere rondesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is voor aflevering 2...quote:Op maandag 9 januari 2023 10:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Aflevering - 01
De Mol - Annick
De Winnaar - Daniel
De Verliezer - Froukje
De Afvaller - Anke
Heujj ik mis je in de app poule!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dit is voor aflevering 2...
(aangepast, denk niet dat Anke afvalt bij nader inzien)quote:Op zondag 8 januari 2023 11:57 schreef Perrin het volgende:
Aflevering - 02
Mol → Jurre
Winnaar → Froukje
Verliezer → Daniel
Afvaller → Nabil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Grote lokpostAh, helemaal vergeten die jaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooruit maar weer dan
Aflevering 2
De Mol - Daniël
De winnaar - Ranomi
De verliezer - Jurre
De afvaller - Froukje
Grote lokpostIk sla even een jaartje over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Grote lokpostOh ja, helemaal vergeten. Even in de kalender zetten om hier volgend jaar niet ná aflevering één aan te denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |